Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Softijs

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 50!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:02

Nou hier mijn bewerking:

Afbeelding

Vind hem zelf niet echt super gelukt en de manen zjin niet zo mooi geworden, maar ik plaats hem toch maar Haha!

pluklief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 22:46

bengelpiet: leuk idee Ja de linker vleugel klopt niet helemaal en bij het hoofd is niet overal netjes geknipt maar verder erg leuk.

rosannee_: orgineel idee. leuk gedaan ook alleen had je misschien de tekst van de krant kunnen vervagen en je eigen tekst wat groter of opvallender kunnen maken.

tamlin: leuk jammer dat die schaduw een beetje in de lucht zweeft. maar verder erg leuk gedaan!

craignethan: mooi gedaan. knap dat je dat hele halster hebt weggewerkt

janique: in 1 woord WAUW! die manen zijn echt prachtig geworden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 23:25

@softijs leuk gedaan en die manen zijn niet echt leijk hoor

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 00:15

Ik doe ook maar weer eens mee Haha! Ik vind m niet zo heel erg geslaagd en er zijn nog genoeg verbeterpunten, maar ik had geen zin meer Tong uitsteken Knipoog

Afbeelding

Mijn commentaar komt morgen Knipoog

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 08:57

Mijn vrije bewerking Lachen

Afbeelding

zelf vind ik de voorpluk al iets beter.. dan vorige keer.. minder
hoekig maar het kan wel mooier.. gewoon veel oefenen Tong uitsteken

Sidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 09:24

Sanchowtju : die van jou is echt mooi!!
wauw dat ik het zo kon..

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 11:00

Softijs: de manen zijn niet 'lelijk' hoor Knipoog erg leuk Lachen
Sanchowtju: erg mooi Haha! het lijkt net of die er zecht maar uitkomt Haha! en erg mooi de manen Lachen en het knippen ook super
femke_harley: heel mooie bewerking Lachen netjes geknipt

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 12:21

Hallo,

Ik doe weer eens mee, ik heb commentaar ook deze keer Lachen !!!
Hier mijn bewerking Lachen

Afbeelding

En mijn commentaar is hier Lachen Jeetje, het is best veel Vork :

@ Lientjee: Wel netjes hoor! Probeer wat meer inspi te verzamelen of dingen aan anderen te vragen wat je er eventueel bij zou kunnen doen. Wel netjes geknipt en een mooie achtergrond uitgekozen Lachen De voorpluk vind ik wat “puntig” en de manen zijn wel netjes bijgewerkt Lachen Voor de rest wat kaal en ik had de naam “Donna” rechtsbovenin en wat groter gedaan! Lachen Voor de rest erg leuk bedacht!

@ Astor: Mooi kleur effect! De kleuren passen keurig bij elkaar! Ik vind de “raster” linksonderin alleen niet zo mooi. De naam van Donna is erg mooi gedaan, leuk lettertype ook! Je kunt voor vertaling van engels altijd op www.vertalen.nu kijken, “i” moet bijvoorbeeld met een hoofdletter in het engels en “friendship” moest eigenlijk “Amity” zijn Lachen Voor de rest wel een leuk gedichtje en je hebt netjes geknipt! De manen zijn erg mooi geworden, de voorpluk ook Lachen Voor de rest wel een beetje kaal.

@ Pluklief: Mooie achtergrond en een mooi kleur effect! Lettertype is mooi alleen had ik de naam op een andere plek neergezet en niet precies naast het paard Lachen Manen zijn jammer, probeer er wat meer aan te doen en probeer wat meer inspi te verzamelen Lachen Voor de rest een mooie bewerking maar ook wel wat kaal.

@ Bengelpiet: Mooie vleugels alleen staan ze niet zo mooi bij dit paard, ze staan ook scheef en de linkervleugel klopt niet helemaal, Je had ook wat aan het contrast kunnen doen, alles een beetje verbeteren etc. Voor de rest een beetje haperig geknipt en je hebt een stuk halster afgeknipt, erg jammer! Het lettertype is wel mooi alleen had ik er een schaduw of effectje aangemaakt, ook jammer dat een 2 witte strepen door de naam van Donna staan. Voor de rest wel een mooie bewerking! Lachen

@ Rosannee_: Mooi hoor! Vind het erg goed bedacht! Misschien had je wel een stukje kunnen schrijven zodat het nog echter leek, je hebt wel een beetje hoekig geknipt, alles een beetje opgeplakt zie je, maar voor de rest ziet alles er heel netjes uit! Lachen

@ Tamlin: Mooie achtergrond, ik zal alleen wel de schaduw van Donna helemaal tot beneden aan trekken met de stempel, je hebt een beetje hoekig geknipt, de draak is wel mooi! Lachen Ik vind het lettertype niet zo goed passen bij de achtergrond, er had meer wat wilds of heel net moeten staan, voor de rest leuk bedacht, wel een beetje kaal! Knipoog

@ Craignethan: Jeetje wat heb jij een moeilijke naam om over te typen Tong uitsteken hahaha!
Erg mooie bewerking, je ziet maar een paar vaagjes waar je het halster weg hebt gewerkt, wel netjes gedaan! Ik had wel de manen een beetje bijgewerkt, het is nu een beetje uhm…rond en strak! Erg mooie achtergrond, wat betreft het lettertype wel leuk, alleen de “raster” achter het lettertype langs had ik in een iets of wat donkerdere kleur gedaan, voor de rest een erg leuke bewerking!

@ Janique: Wauw! Prachtige manen! Je hebt echt een superbewerking! Heel netjes, op de neus zitten een paar wazige vlekjes van het wegwerken, wel een beetje puntoortjes, voor de rest erg mooi! Ga zo door zal ik zeggen Knipoog Lachen

@ Softijs: Niet zo mooi geknipt, probeer er goed je best op te doen en de tijd er voor te nemen, je kan de volgende keer ook iets met de manen doen, zodat het er allemaal wat wilder of netter uitziet en het minder opvalt dat je de manen uitgeknipt hebt. Lettertype mocht iets meer de gelere kant op, Niet zo’n mooi lettertype gekozen! Wel een mooie achtergrond, probeer er wat meer tijd in te steken. Voor de rest succes!

@ Sanchotje: Leuk, mooi en een grappige kol! Ik heb er eigenlijk niks aan op te merken Nagelbijten / Gniffelen De bewerking is super! Haha!

@ Femke_harley: Niet zo heel mooi geknipt, langs de oren zitten nog een paar randjes, Wel een lekkere achtergrond, en een leuk lettertype! De manen kon je een beetje bijwerken, de voorpluk is een beetje wazig. Voor de rest is alles netjes alleen wat kaal Lachen

Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!

Xxx evelien

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 13:05

Afbeelding
deze achtergrond heb ik altijd al willen gebruiken Haha! Haha!
* ik weet het dat ik niet bij mijnalbum moet uploaden maar ja.. Knipoog Schijnheilig *

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 13:39

Afbeelding

Lachen

Farolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 14:58

Mooi hoor Cool

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:04

Bedankt voor de complimentjes! Lachen Ja

Softijs: leuk, mooie achtergrond! Jammer van de bobbelige manen
Sanchowtju: Errug mooi! Heel orgineel zo Ja
esther_sonja : Halster erg netjes weggewerkt, alleen vind ik het lettertype en de manen wat minder.

femke_harley: Nette bewerking alleen vind ik de linkerkant van donna iets minder geknipt.
Stravero: mooie bewerking, mooie achtergrond.
kir_ples: Mooi rustig geheeltje, alleen vind ik de plaatsing van Donna niet zo mooi.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:22

Esthersonja, beetje saai maar wel netjes alles!

Kir_ples: Ook een beetje saai, niet zo netjes geknipt Knipoog

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:49

de mijne
Afbeelding
vleermuis er zelf bij bedacht

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 15:58

Mooneyes: Je kon nog wat mooier maken (de manen) voor de rest wat simpel, wel leuke achtergrond...vleermuis wat minder.. Knipoog

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 16:35

@Lientjee: Leuk gedaan! een mooi strand, alleen vind ik de bootjes wat jammer, maar ja.
De randjes van de manen zou ik ietsje minder vervagen, en als je het lukt, de lichtval op het hoofd iets aanpassen maar dat is bijzaak. Haha! Pling Prima bewerking, zo willen we het zien Vork Pling
@Astor: super! alleen zou ik persoonlijk de manen met een iets dunner streepje uitvegen..
ohja en de achtergrond is mooi gekozen Haha! Klasse ! Haha! +:+
@pluklief: mooi gedaan, de manen had je misschien iets bij kunnen werken, en verder eeuhhh ohja had ik het paard misschien wat of naar links of naar rechts gezet Knipoog Haha! Hele mooie bewerking, Super!
@bengelpiet: De linkervleugel klopt niet maar goed dat was al gezegt..
en de manen kon je misschien ietsjes bijwerken..
Voorde rest een mooie achtergrond, en mooie tekst.
@Rosannee_: Grappig leuk bedacht, maar het lijkt niet op een echte krant..
wel leuk en orgineel.
@tamlin: eigenlijk geen commentaar, ik vind hem gewoon super!! Haha!
@Craignethan Mooie achtergrond, en letters..
@janique: GEWELDIGGGG Kwijl Kwijl OK dan! Bloos! Super Haha! echt helemaal niets op aan te merken..!!
@Softijs Leuk bedacht, misschien kon je de manen iets aanpassen zo dat ze echter zijn ofzo? Haha!
nja mooi gedaan !
@Sanchowtju: Zelfde commentaar als janique Knipoog Haha!
@femke_harley Mooi alleen die achtergrond is standaard laat maar zeggen...
die komt heel vaak voor.. nja hij is wel mooi Haha!
@Stravero: mooie bewerking mooie achtergrond, mooi geknipt.
@Kir_Ples: Mooi gedaan, misschien kan je volgende keer iets gedurfders doen?
je kan het al heel mooi, bijv. het halster weg werken of de manen iets extra's? Haha!
@mooneyes:Grappig je krijgt het idee dat het bijna halloween is Haha!

Pfhoe pfhoe ... dat was het k hoop dat jullie er iets aan hebben

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 17:14

Zo, mijn commentaar weer eens Tong uitsteken

Janique: Heel mooi gedaan! Die manen zijn echt PRACHTIG! Ja Je hebt er net zo'n plaatje uit een sprookjesboek van gemaakt. Vork Halster is ook keurig weg gewerkt. Haha!

Softijs: Ook leuk! Je had voor Donna misschien nog wat meer contrast kunnen nemen, zodat het geheel wat ''echter'' word. De manen vallen echt wel mee. Ja

Sanchowtju: NICE! Haha! Dat kolletje is echt geniaal. Haha! Mooie achtergrond, mooi lettertype! Hij is helemaal leuk! Haha!

femke_harley : Leuk gedaan! Ja Netjes geknipt. Idd nog wat oefenen met de manen, maar hé, oefening baart kunst. Vork

Stravero : Leuk gedaaan. Mooie achtergrond genomen. Mooi rustig.

esther_sonja : Halster vrij netjes weggewerkt. Ik zou het aanraden je afbeeldingen te uploaden bij Imageshack.us. DIt voor het behoud van de kwaliteit van je bewerking.

Kir_Ples : Leuk gedaan! Ben wat minder over de compositie. Nu zit donna in een hoek waarbij ze ook nog eens in de richting van de rand kijkt. Dit haalt de aandacht van Donna weg. Tenzij dit de bedoeling was natuulijk. Knipoog

mooneyes : Leuk gedaan. Jammer van de kwaliteit. Ietwat simpel.

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:58

Heb ook 1 gemaakt Haha!

Hier is ie dan, ben benieuwd naar het commentaar Lachen :
Afbeelding

Mijn commentaar komt eraan.... Clown

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 18:59

Nou, hier komt mijn vrije bewerking:

Afbeelding

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:15

Mijn commentaar:

Lientjee:
Vind em erg leuk Ja De kleuren komen mooi overeen met de achtergrond.

Astor:
Mooi! Net uitgeknipt en leuke achtergrond.

pluklief:
Opzich leuk! Kleuren komen naar mijn idee goed overeen met de achtergrond. Zelf had ik een andere achtergrond gekozen omdat het een beetje onlogisch is een paard voor het water. Zou opzich weer wel kunnen maarja dat is mijn mening Knipoog

bengelpiet:
Ook leuk! Grappig met die vleugels Tong uitsteken Zelf zou ik er nog wel een randje omheen doen en evt. met het contrast en/of effecten spelen.

Rosannee_:
Opzich leuk bedacht ookal ben ik er niet zo heel heet op Knipoog Er zit ook een vage hoek bij het hoofd van het paard Clown

tamlin:
Leuk! Die schaduw ook erg leuk, alleen jammer dat die te hoog zit zegmaar.... Ook mooi hoe die bellen rechts vervaagd zijn Ja

Craignethan:
Leuke achtergrond! Ook knap dat je het halster best net hebt weggewerkt Haha! Die 'sierboog' achter de naam vind ik ook erg leuk Ja

janique:
Ik vind dat de achtergrond een beetje afleid van de foto Clown Ook vind ik het niet zo super dat het overduidelijk vlindervleugels zijn. Ookal is dat mijn smaak Knipoog

Softijs:
Leuke achtergrond! Vind alleen het vak om de tekst niet geweldig Knipoog

Sanchowtju:
Heel mooi! Mooie achtergrond ook! Ook een leuk lettertype.

femke_harley:
Mooi! Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen xP

Stravero:
Ook erg mooi! Vind het alleen jammer dat bij de manen de puntjes wat vager zijn Knipoog

esther_sonja:
Vind zelf de rand niet zo geweldig, verder netjes uitgeknipt en mooi gedaan Ja Halster ook net weggewerkt.

Kir_Ples:
Had zelf het paard rechts gezet of gespiegeld Knipoog Dat vind ik zelf het mooist. Verder leuke achtergrond!

mooneyes:
Opzich leuk! Jammer dat het paard er niet echt uitkomt zegmaar Vork Ook niet super net de manen uitgeknipt Knipoog

lolaaatjuhh:
Mooi! Maar weer vind ik de achtergrond een beetje te afleidend Clown Maar dat is mijn smaak....

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:23

En mijn Commentaar: Lachen

@ Lientjee: Mooie achtergrond past goed bij het paard, t is een mooi geheel, alleen jammer
van de te duidelijke vervagingen.

@Astor: Leuk, mooi gedicht ook, Alleen de manen vind ik opzich wel mooi, maar ik vind ze
toch iets te uitgeveegd Clown

@Pluklief: Mooi! Kleuren passen heel erg goed bij elkaar, vind hem alleen een beetje leeg nog
lijken en de tekst vind ik op die plek een beetje storend.

@bengelpiet: Leuke originele bewerking, had het wel wat mooier gevonden als je de manen
nog wat mooier had gemaakt, en zoals al gezegd is, kloppen de vleugels niet helemaal.

@Rosannee_: Heel leuk origineel idee, maar de uitwerking had wat beter gekunt, de linkerkant
van het hoofd lijkt ook een beetje hoekig Bloos

@tamlin: Mooi, hele leuke achtergrond ook, die schaduw is ook erg leuk, alleen heel jammer dat
de schaduw niet helemaal tot de onderkant komt.

@Craignethan: Heel mooi geheel zo met die achtergrond, halster is ook heel netjes weggewerkt. Lachen
Alleen jammer dat je de manen niet wat netter hebt gemaakt.

@janique: Super!! OK dan! heel erg mooi, mooie achtergrond, leuke vleugels en de manen zijn echt super,
halster ook mooi weggewerkt, alleen bij de linkerwang zie je nog een beetje dat t bewerkt is, jammer Lachen

@Softijs: Leuk, mooie achtergrond, manen hadden beter gekund en ik vind persoonlijk
dat kader om de tekst niet zo Bloos

@femke_harley: Leuke bewerking, knippen is wel netjes, alleen jammer van de manen. Mooie achtergond.

@Stravero: Mooi! Achtergrond vind ik echt super Lachen Lettertype is ook mooi,
manen hadden misschien wel wat mooier gekund, maar ach.. Knipoog

@esther_sonja: Leuke achtergrond, vind m er alleen niet heel erg mooi bij passen, lettertype is wel heel leuk
en het halster is ook hel netjes weggewerkt Lachen

@Kir_Ples: Leuk, mooi geknipt ook, had het paard alleen liever wat verder van de rand af willen zien,
het geheel is mooi, maar ietwat saai.

@mooneyes: Leuk, grappig idee, alleen jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan.
Manen lijken een beetje hoekig.

@ HorseGurl13: heel mooi, leuke achtergrond, mooie warme kleuren en erg leuk lettertype,
volgende keer misschien proberen het halster weg te werken, dan zou t helemaal mooi zijn Knipoog

@lolaaatjuhh: Mooi! Achtergrond is heel erg leuk, maar leidt wel een beetje af.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:09

mooneyes: Mooie plaatje in zijn geheel! Manen hadden iets beter gekund en jammer dat je bij mijnalbum upload, hiervan word de kwaliteit erg slecht!!

Horsegurl13: mooie bewerking, warme kleuren.. houd ik van Ja

lolaaatjuhh: Achtergrond is erg mooi, maar naar mijn idee wat te overheersend.. ik had hem persoonlijk wat minder fel van kleurgemaakt bijvoorbeeld.. maar verder wel erg netjes hoor!

Larnaca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:01

Mij creatie Lachen

Afbeelding

Niet precies wat ik wouw, maar ik ben wel tevreden Ja

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:08

wat veel orginele bewerkingen zeg! en mooie lettertypes zie ik voorbij vliegen Knipoog Tong uitsteken binnekort mijn commentaar en hopelijk ook bewerking..
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 02-04-07 15:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:08

Het is weer een tijdje geleden dat ik heb bewerkt en hier aan mee gedaan heb. Maar ik wou het toch weer een keer proberen dus hier is mijn creatie.
Ik probeerde een kleurtje bij het halster te veranderen is niet zo goed gelukt.

Afbeelding