Hallo,
Ik doe weer eens mee, ik heb commentaar ook deze keer
!!!
Hier mijn bewerking 

En mijn commentaar is hier
Jeetje, het is best veel
:
@ Lientjee: Wel netjes hoor! Probeer wat meer inspi te verzamelen of dingen aan anderen te vragen wat je er eventueel bij zou kunnen doen. Wel netjes geknipt en een mooie achtergrond uitgekozen
De voorpluk vind ik wat “puntig” en de manen zijn wel netjes bijgewerkt
Voor de rest wat kaal en ik had de naam “Donna” rechtsbovenin en wat groter gedaan!
Voor de rest erg leuk bedacht!
@ Astor: Mooi kleur effect! De kleuren passen keurig bij elkaar! Ik vind de “raster” linksonderin alleen niet zo mooi. De naam van Donna is erg mooi gedaan, leuk lettertype ook! Je kunt voor vertaling van engels altijd op www.vertalen.nu kijken, “i” moet bijvoorbeeld met een hoofdletter in het engels en “friendship” moest eigenlijk “Amity” zijn
Voor de rest wel een leuk gedichtje en je hebt netjes geknipt! De manen zijn erg mooi geworden, de voorpluk ook
Voor de rest wel een beetje kaal.
@ Pluklief: Mooie achtergrond en een mooi kleur effect! Lettertype is mooi alleen had ik de naam op een andere plek neergezet en niet precies naast het paard
Manen zijn jammer, probeer er wat meer aan te doen en probeer wat meer inspi te verzamelen
Voor de rest een mooie bewerking maar ook wel wat kaal.
@ Bengelpiet: Mooie vleugels alleen staan ze niet zo mooi bij dit paard, ze staan ook scheef en de linkervleugel klopt niet helemaal, Je had ook wat aan het contrast kunnen doen, alles een beetje verbeteren etc. Voor de rest een beetje haperig geknipt en je hebt een stuk halster afgeknipt, erg jammer! Het lettertype is wel mooi alleen had ik er een schaduw of effectje aangemaakt, ook jammer dat een 2 witte strepen door de naam van Donna staan. Voor de rest wel een mooie bewerking! 
@ Rosannee_: Mooi hoor! Vind het erg goed bedacht! Misschien had je wel een stukje kunnen schrijven zodat het nog echter leek, je hebt wel een beetje hoekig geknipt, alles een beetje opgeplakt zie je, maar voor de rest ziet alles er heel netjes uit! 
@ Tamlin: Mooie achtergrond, ik zal alleen wel de schaduw van Donna helemaal tot beneden aan trekken met de stempel, je hebt een beetje hoekig geknipt, de draak is wel mooi!
Ik vind het lettertype niet zo goed passen bij de achtergrond, er had meer wat wilds of heel net moeten staan, voor de rest leuk bedacht, wel een beetje kaal! 
@ Craignethan: Jeetje wat heb jij een moeilijke naam om over te typen
hahaha!
Erg mooie bewerking, je ziet maar een paar vaagjes waar je het halster weg hebt gewerkt, wel netjes gedaan! Ik had wel de manen een beetje bijgewerkt, het is nu een beetje uhm…rond en strak! Erg mooie achtergrond, wat betreft het lettertype wel leuk, alleen de “raster” achter het lettertype langs had ik in een iets of wat donkerdere kleur gedaan, voor de rest een erg leuke bewerking!
@ Janique: Wauw! Prachtige manen! Je hebt echt een superbewerking! Heel netjes, op de neus zitten een paar wazige vlekjes van het wegwerken, wel een beetje puntoortjes, voor de rest erg mooi! Ga zo door zal ik zeggen

@ Softijs: Niet zo mooi geknipt, probeer er goed je best op te doen en de tijd er voor te nemen, je kan de volgende keer ook iets met de manen doen, zodat het er allemaal wat wilder of netter uitziet en het minder opvalt dat je de manen uitgeknipt hebt. Lettertype mocht iets meer de gelere kant op, Niet zo’n mooi lettertype gekozen! Wel een mooie achtergrond, probeer er wat meer tijd in te steken. Voor de rest succes!
@ Sanchotje: Leuk, mooi en een grappige kol! Ik heb er eigenlijk niks aan op te merken
De bewerking is super! 
@ Femke_harley: Niet zo heel mooi geknipt, langs de oren zitten nog een paar randjes, Wel een lekkere achtergrond, en een leuk lettertype! De manen kon je een beetje bijwerken, de voorpluk is een beetje wazig. Voor de rest is alles netjes alleen wat kaal 
Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!
Xxx evelien