Pagina 1:
Sweetrebecca: Ik vind heb erg simpel overkomen...jammer want het ide is leuk! Knippen is erg hakkelig...probeer dat te verzachten. Lettertype zou ik ook anders hebben gedaan
Shalimar: Erg netjes! De kleuren vloeien mooi over, echt een heel mooi werkje!
Lientjee: Plaatje ook! Jammer dat bij de hals van Nordy wat wit lijkt te zitten, verder erg mooi!
Shalimar: Mooie bewerking weer
Ik had zelf die andere vervaagde foto's weggelaten, maar das mijn mening....verder geen commentaar, hij is weer supper!
Rosanne:Leuk idee, vind jammer dat er wit in de kroon zit. Verder mag het knippen wat beter. En een kader had het afgemaakt 
Pasamba: Mooi werkje! zekers! Knippen bij de oren mogen beter
Verder is hij gewoon supper!
Astor: Hij is leuk gedaan! Knippen is wat bibberig. Jammer want hij is verder netjes!
Loutjelou: Supper! Mooie bewerking...
Pagina 2:
Edda: Ja wat moet ik daar nu op commenteren? Hij is geweldig!
Drama_queen: leuk idee! Vind de spaghetti wat nep en het lettertype past niet zo...verder had ik toch een kader gedaan..
Ier: leuk idéé! Vind hem wel wat saai overkomen, of misschien te druk, ik weet niet echt
Knippen is goed en het idee is origineel.
Femke_harley: Mooi! Daar houd ik wel van
Lettertype zou ik recht hebben neergezet. Verder supper!
Palhaco: Ja net zoal bij Edda en Shalimar...wat moet je hier nu over zeggen? Supper werkje weer!
love_fylkir: Idéé is leuk, zeker ook goed voor je eerste keer! Hij oogt wel wat simpel en de 2 plaatjes zijn niet in 1 geheel. Das jammer. Verder zou een tekst leuk zijn geweest en een kadertje. Hij is nu wat saai
Tamlin: Zo zeg jij gaat vooruit! Supper hoor...Tekstje had ik anders gedaan, maar hij is zeker niet slecht! Goed hoor
Mijn bewerking is in onderweg..........