Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alleen vind ik hem niet zo. Jammer dat je geen mooie overgangen hebt gemaakt met de hoofden en de lichamen. Nu ziet het er erg opgeplakt uit, erg jammer. Knippen is ook nogal hoekig gebeurd.
Horses4mandy schreef:L:euk
Horses4mandy schreef:ik vind het storend dat het ezeltje eet

MarionBizet schreef:@ Edda
Leuk idee! Alleen het paard staat een beetje vreemd op die plaats.
Het is maar een adviesje;)
Vind het wel erg leuk dat je allemaal apparte stukjes hebt uitgekozen! Verder had een kader om de gehele foto het afgemaakt. Hartje is ook een leuk idee, maar beetje bibberig
MarionBizet schreef:@ Edda,
Okee, maar mss iets meer onder ofzo..Het is maar een adviesje;)
Ik reageer er ook alleen maar op, bedankt nog voor je commentaar! Horses4mandy schreef:ik ga er nog 1 maken
Shalimar schreef:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken

Citaat:7. Omdat niet iedereen goed kan lezen, deze regel maar in het groot; Offtopic reacties zijn ten strengste verboden, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en het reageren op gegeven commentaar van iemand, dit doe je maar fijn via PB!

Het is niet vijandig bedoeld!
)
daarom doe ik hier aan mee omdat ik dan goede tips krijg
Horses4mandy schreef:ik ben ook niet goed in bewerkendaarom doe ik hier aan mee omdat ik dan goede tips krijg