femke-harley: de pinguin heeft schaduw aan de linkerkant, dat betekend dat rechts de zon komt.. astor is rechts (waar de zon schijnt) juist donker en dat maakt het plaatje minder "echt" en minder een geheel. Maar ik vind het wel een heel leuk idee! keurig uitgeknipt ietsjes wit lijntje bij de oortjes .. shalimar:stoere bewerking! mooi idee, ik zou die "innershadow" weglaten: die donkere gloed bij de oren enzo. mooi dat je de teugels weg hebt gewerkt Ik zou "freedom calls" weglaten en de onderste witte filmtekst wat kleiner doen dan was hij nóg beter kleur van paard en achtergrond gaan super in elkaar op! gaaf gedaan! nien:orgineel!! leuk zeg! best netjes uitgeknipt, alleen mis ik een stukje van het bit en manen kun je nog wat 'natuurlijker' uitknippen. de tekst zou ik mooier vinden als het ietsjes meer naar rechts stond en iets 'zachter'. leuke bewerking! gabberluck: haha leuk gedaan gabberluck! dat idee van Dreamer had ik ook, maar gelukkig heb ik dat idee niet doorgezet want jij bent eerder edda:leuk en netjes gedaan! manen zien er levendig uit en de teugels zijn keurig weggehaalt wat het ook mooi af maakt is dat springende paardje mooi geheel!
edit vraag van femke harley: je kan geloof ik wel de schaduw 'iets' bijstellen en veranderen maar niet dat het er echt 'natuurlijk' uitziet... ik heb dat ook met een achtergrond en ik heb astor gewoon gespiegeld zodat de schaduw nu wel uit de goede hoek komt en anders... zit er niets op dat een andere achtergrond zoeken ik zal even uitproberen met welke knoppen ik eventueel schaduw kan bijstellen
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 24-02-07 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Palhaço daar zat ik dus mee.. en heb een en ander geprobeerd maar weet niet hoe je dat dus een beetje kan veranderen !! misschien hebben jullie tips daarvoor
femke_harley : Heel erg leuk ! Alleen jammer dat Astor net iets over het randje heengaat ! Shalimar : Mooi zeg ! Alleen al die letters zijn wat druk ! Edda : Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe ! Echt heel mooi ! (Stiekem foto's stelen uit mijn profiel ! Shalimar 2 : Echt mooi ! Alleen jammer dat Astor op een gegeven moment echt gewoon rood is, vanwege de kleuren die verlevendigd zijn. gabberluck : Leuk zeg ! Supermooi uitgeknipt ook !
@BinoPino: Ik vind je thema versie niet zo bijzonder eigenlijk. Tevens vind ik dat zwart/witte niet bij je kader passen. En dat vage stuk rechts zal de bedoeling zijn maar ik vind het afleiden en lijken alsof het niet hoort.
Bij je vrije heb je Astor een beetje verkeerd uitgerekt. Als je snapt wat ik bedoel. Verder vind ik hem ook wat simpel. (was de mijne ook hoor! ) En ik vind de tekstkleur niet echt op vallen.
Bino_Pino: wat Shalimar al zegt ik vind hem ook niet echt bijzonder & ze kleuren passen niet bij elkaar
bij de vrije is astor te ver uitgerekent, en de tekst mog iets meer opvallen verder wel simpel, maar ik vind toch iets hebben als je die puntjes nog verbeter
Shalimar: De bewerking heeft heerlijk warme kleuren. Erg netjes geknipt, maar bij de benen zitten nog wat kleine stukjes die weg hadden mogen gewerkt. Erg leuk gedaan! gabberluck: Hij lijkt net echt! Erg mooi geheel, alleen zit hij er erg simpel uit. Dat is wel een beetje jammer.
Bino_Pino: Jammer dat er bij de eerste zo'n vaag plaatje door heen zit? Je ziet nog duidelijk een scheidingslijn van het plaatje. verder is die super simpel.. Bij de tweede is het jammer dat Astor erg is misvormt en pixelig is. Echt zonde
Sabinee__ schreef:
Edda : Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe ! Echt heel mooi ! (Stiekem foto's stelen uit mijn profiel !
Haha idd, maar anders vond ik hem nogal leeg Bedankt!
femke_harley : Het randje idd erg jammer, verder mooi! Shalimar : Andere lettertype, dan is die mooi! Edda : Deze heeft ook mijn voorkeur, hij heeft gewoon wat Shalimar 2 : Super, niks op aan te merken. gabberluck : Ziet er leuk uit! Tam_: Idd het kadertje mist nog, lettertype vind ik wel leuk eerlijk gezegt!
Tam_: Jammer dat de oren niet zo netjes zijn geknipt, er zit hier en daar nog wat wit. Verder vind ik hem erg simpel overkomen. Ik zou ook een ander lettertype kiezen. En een kadertje.. mhaw hoeft niet, is geen ramp. zo kan het ook
jesperlover: Hij lijkt net echt! Erg netjes gedaan. Oren zouden iets minder vaag mogen. verder netjes resultaat sweetrebecca: Leuk bedacht, hij lijkt alleen wat simpel..
Edda: Ik vind hem wer supper! Lettertype is supper! Ben al fan van Russel crowe dus hij valt mooi in de smaak Knippen is ook goed gedaan. Shalimar: Ik kan jouw beide bewerkingen niet zien Gabberluck: Hij is erg leuk! Vind hem wel een beetje saai als ik eerlijk ben. Knippen bij de hals lijkt ook een hakje uit te zijn. Verder erg mooi! Bino-Pino: Ik vind je theme bewerking niet zo. Die wittige waas aan de rechterzijde had voor mij niet gehoeven. Misschien ook nog een beetje te simpel? Je vrije is beter. Knippen is keurig! Jammer dat de letters slecht zijn te lezen. Astor lijkt ook wat vervormd Tam: Hij lijkt wat saai. Lettertype vind ik juist supper! Knippen mag wat beter, het komt wat hard over te komen. En een kader had het net ff afgemaakt. Jesperlover: Ik vind ook deze wat saai. Je ziet dat Astor er "echt" in is geplakt. Knippen had beter gemogen. Verder wel een leuk ideé! Sweetrebecca: Leuk idee! Die animatie is mooi solide en kader is erg mooi. Lettertype had ik anders gedaan. Verder netjes. Gabberluck: Deze vind ik juist niet saai vergeleken met die eerste! De glittertjes zijn supper en de letters ook! Vind alleen die waas bij het hoofd van Astor niet zo. Leuk!
Hooi mijn bewerking: Ik snap niet hoe het komt met die benen, maar ik krijg het nu niet meer goed Oja, de kwaliteit is behoorlijk achteruitgegaan door het uploaden
femke_harley : Leuk idee, vooral de tekst volgende keer mischien ander lettertype. Shalimar : ik kan hem niet zien Niien_: erg mooi,geen commentaar Edda : ok mooi, ook geen commentaar Shalimar : ik kan die ook niet zien gabberluck : Erg leuk, vooral het idee! Jammer dat ie iets vaag is aan de linkerkant vn z'n hoofd Bino_Pino: ik vind hem een beetje op die van femke_harley lijken, maar wel leuk met die vage zijkant Bino_pino: ook leuk, alleen lijkt z'n hoofd iets breed jesperlover: Het idee is leuk, alleen vind ik het niet helemaal wat uitgewerkt, probeer er de volgende keer tekst bij te doen of bijvoorbeeld bij dit onderwerp een filmploeg. sweetrebecca: Leuk, ik vind hem ietwat simpel, maar het idee is zeker leuk gabberluck : hij is inderdaad wat simpel, maar wel leuk
ik kom hier ook maar eens meedoen eerst mijn commentaar femke_harley:leuk idee, alleen vind ik de tekst en kader er niet helemaal bij passen shalimar:zoals je zelf al zegt die credits,ik vindt ze iets te groot en misschien in het zelfde lettertype?maar verder is hij echt supermooi niien_:erg leuk,het is wel jammer dat zijn oren aan de boven kant wat wazig zijn geworden. en disney presents meer aan de bovenkant. edda:erg mooi, niet veel op aan te merken, astor is wel een klein beetje doorzichtig geworden maar dat stoort niet erg. shalimar(vrije):als hij niet gespiegeld was vond ik hem mooier, verder netjes geknipt gabberluck:echt super mooi, astor staat wel over de credits geplakt bino_pino:hij is een beetje saai, en dat vage stuk is een beetje raar bino_pino(vrije):het lettertype is bijna niet te lezen, dat is zonde tam_:erg leuk, lettertype past er heel goed bij, astor valt nu wel erg op bij al die blauw witte tinten jesperlover:astor is iets te wazig, maar leuke bewerking sweetrebecca:simpel, maar het geeft toch een leuk effect gabberluck(vrije):leuk met die sterretjes, ondanks dat ie simpel is hij toch erg leuk noraly_tje:de letters zijn moeilijk te lezen,wat slordig uitgeknipt en de naam van astor loopt over hem heen(een klein stukje)
zo mijn commentaar, ik ga zo snel mogelijk aan een bewerking beginnen
Hier mijn bewerking: Ik dacht dat het wel leuk was om wat met de oscars te doen, die worden a.s. nacht uitgerijkt P.s. ik heb expres geen naam gedaan, dit omdat dat niet mooi werd en te druk was!
Noralyt-je: Hij is erg grappig en origineel! Knippen is wat slordig. Lettertype had anders gemogen. Een kader had het afgemaakt.
gabberluck: Fijne kleuren, lekker vrolijk Beetje jammer dat de oren wat aan de vage kant zijn. Verder leuk resultaat! NORALY_TJE: Het knippen kan nog wat beter, ik zie hier en daar nog wat randjes. tekst is lastig te lezen, een andere kleur zou beter zijn. En een ander lettertype zou het ook wat interessanter maken Norway_girl: Netjes resultaat. Oogt wat simpel, maar hij is zeker leuk. Netjes geknipt ook!
Mijn bewerkingen zijn tot morgen niet te zien omdat Photobucket zegt dat ik de bandwith limit heb bereikt... Morgen hoort alles het weer te doen (hoop ik)...dan word het gereset...