Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 46.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

femke_harley

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 46.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:21

gabberluck : ziet dr echt super uit.. Haha! kan niet iets vinden wat ik niet mooi vind Haha! mooi gedaan super..

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:35

femke-harley: de pinguin heeft schaduw aan de linkerkant, dat betekend dat rechts de zon komt.. astor is rechts (waar de zon schijnt) juist donker en dat maakt het plaatje minder "echt" en minder een geheel. Maar ik vind het wel een heel leuk idee! Haha! keurig uitgeknipt Ja ietsjes wit lijntje bij de oortjes ..
shalimar:stoere bewerking! mooi idee, ik zou die "innershadow" weglaten: die donkere gloed bij de oren enzo. mooi dat je de teugels weg hebt gewerkt Ja Ik zou "freedom calls" weglaten en de onderste witte filmtekst wat kleiner doen dan was hij nóg beter Knipoog Tong uitsteken kleur van paard en achtergrond gaan super in elkaar op! gaaf gedaan!
nien:orgineel!! leuk zeg! best netjes uitgeknipt, alleen mis ik een stukje van het bit Knipoog en manen kun je nog wat 'natuurlijker' uitknippen. de tekst zou ik mooier vinden als het ietsjes meer naar rechts stond en iets 'zachter'. leuke bewerking! Haha!
gabberluck: haha leuk gedaan gabberluck! dat idee van Dreamer had ik ook, maar gelukkig heb ik dat idee niet doorgezet want jij bent eerder Knipoog
edda:leuk en netjes gedaan! manen zien er levendig uit en de teugels zijn keurig weggehaalt Ja wat het ook mooi af maakt is dat springende paardje Haha! mooi geheel!

edit vraag van femke harley: je kan geloof ik wel de schaduw 'iets' bijstellen en veranderen maar niet dat het er echt 'natuurlijk' uitziet... ik heb dat ook met een achtergrond en ik heb astor gewoon gespiegeld zodat de schaduw nu wel uit de goede hoek komt Knipoog en anders... zit er niets op dat een andere achtergrond zoeken Knipoog ik zal even uitproberen met welke knoppen ik eventueel schaduw kan bijstellen Knipoog
Laatst bijgewerkt door Palhaço op 24-02-07 22:54, in het totaal 2 keer bewerkt

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 22:41

Palhaço daar zat ik dus mee.. en heb een en ander geprobeerd maar weet niet hoe je dat dus een beetje kan veranderen Bloos !! misschien hebben jullie tips daarvoor Lachen

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:23

gabberluck;; Vind hem leuk gedaan Lachen

Shalimar(vrije);; vind hem niet echt speicaal ofzo eigenlijk..

Edda;; Heel mooi, de kleuren passen erg mooi samen!

Shalimar;; Leuk gedaan, leuk idee ook maar onderaan beetje druk..

femke_harley;; Voor een derde keer zeker leuk Knipoog verder niet speciaal

Ik ga straks mijne proberen Knipoog

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 23:33

femke_harley : Heel erg leuk ! Alleen jammer dat Astor net iets over het randje heengaat !
Shalimar : Mooi zeg ! Alleen al die letters zijn wat druk Lachen !
Edda : Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe ! Echt heel mooi ! (Stiekem foto's stelen uit
mijn profiel Vork !
Shalimar 2 : Echt mooi ! Alleen jammer dat Astor op een gegeven moment echt gewoon
rood is, vanwege de kleuren die verlevendigd zijn.
gabberluck : Leuk zeg ! Supermooi uitgeknipt ook !

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:21

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 09:11

@BinoPino: Ik vind je thema versie niet zo bijzonder eigenlijk. Tevens vind ik dat zwart/witte niet bij je kader passen. En dat vage stuk rechts zal de bedoeling zijn maar ik vind het afleiden en lijken alsof het niet hoort.

Bij je vrije heb je Astor een beetje verkeerd uitgerekt. Als je snapt wat ik bedoel. Verder vind ik hem ook wat simpel. (was de mijne ook hoor! Knipoog ) En ik vind de tekstkleur niet echt op vallen.

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 09:55

Bino_Pino: wat Shalimar al zegt ik vind hem ook niet echt bijzonder & ze kleuren passen niet bij elkaar

bij de vrije is astor te ver uitgerekent, en de tekst mog iets meer opvallen Knipoog verder wel simpel, maar ik vind toch iets hebben als je die puntjes nog verbeter Knipoog

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:18

Bedankt Lachen
mag ik dan eigenlijk een nieuwe maken, of alleen verbeteren?

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:49

Shalimar: De bewerking heeft heerlijk warme kleuren. Erg netjes geknipt, maar bij de benen zitten nog wat kleine stukjes die weg hadden mogen gewerkt. Erg leuk gedaan!
gabberluck: Hij lijkt net echt! Erg mooi geheel, alleen zit hij er erg simpel uit. Dat is wel een beetje jammer.

Bino_Pino: Jammer dat er bij de eerste zo'n vaag plaatje door heen zit? Je ziet nog duidelijk een scheidingslijn van het plaatje. verder is die super simpel.. Bij de tweede is het jammer dat Astor erg is misvormt en pixelig is. Echt zonde

Sabinee__ schreef:
Edda : Mijn persoonlijke favoriet tot nu toe ! Echt heel mooi ! (Stiekem foto's stelen uit
mijn profiel Vork !

Haha idd, maar anders vond ik hem nogal leeg Nagelbijten / Gniffelen Bedankt!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 12:54

Afbeelding
Eigen comentaar:
*Netter knippen
*Lettertype past er niet zo bij..

Voor de rest ben ik er wel tevre mee Vork

Edit; ik had er nog een kadertje bij moeten doen Nagelbijten / Gniffelen

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 13:28

femke_harley : Het randje idd erg jammer, verder mooi! Lachen
Shalimar : Andere lettertype, dan is die mooi!
Edda : Deze heeft ook mijn voorkeur, hij heeft gewoon wat Ja
Shalimar 2 : Super, niks op aan te merken.
gabberluck : Ziet er leuk uit! Knipoog
Tam_: Idd het kadertje mist nog, lettertype vind ik wel leuk eerlijk gezegt! Lachen

ik ga nu bezig met mijn bewerking Vork

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:07

Tam_: Jammer dat de oren niet zo netjes zijn geknipt, er zit hier en daar nog wat wit. Verder vind ik hem erg simpel overkomen. Ik zou ook een ander lettertype kiezen. En een kadertje.. mhaw hoeft niet, is geen ramp. zo kan het ook Knipoog

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 14:54

Ik heb hem af!!
Dit is 'm geworden:

Afbeelding
Astor in een luxe stal Ja !!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:11

Afbeelding

astor in een oude film!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:16

jesperlover: Hij lijkt net echt! Erg netjes gedaan. Oren zouden iets minder vaag mogen. verder netjes resultaat
sweetrebecca: Leuk bedacht, hij lijkt alleen wat simpel.. Nagelbijten / Gniffelen

gabberluck

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:34

nou hier mijn vrije bewerking ,

Ben er niet helemaal te vreden over , hij lijkt wat simpel , maar had totaal geen inspi. Knipoog

Afbeelding

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 15:41

gabberluck: Ziet er netjes uit! met die sterretjes geeft het een leuk effect, aan de randjes iéts minder vervagen Knipoog !

sweetrebecca: haha, leuk man! ziet er grappig uit Ja !
Verder wel wat simpel maar het effect is geinig Vork

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 18:19

Edda: Ik vind hem wer supper! Lettertype is supper! Ben al fan van Russel crowe dus hij valt mooi in de smaak Knipoog Knippen is ook goed gedaan.
Shalimar: Ik kan jouw beide bewerkingen niet zien Tong uitsteken
Gabberluck: Hij is erg leuk! Vind hem wel een beetje saai als ik eerlijk ben. Knippen bij de hals lijkt ook een hakje uit te zijn. Verder erg mooi!
Bino-Pino: Ik vind je theme bewerking niet zo. Die wittige waas aan de rechterzijde had voor mij niet gehoeven. Misschien ook nog een beetje te simpel?
Je vrije is beter. Knippen is keurig! Jammer dat de letters slecht zijn te lezen. Astor lijkt ook wat vervormd Tong uitsteken
Tam: Hij lijkt wat saai. Lettertype vind ik juist supper! Knippen mag wat beter, het komt wat hard over te komen. En een kader had het net ff afgemaakt.
Jesperlover: Ik vind ook deze wat saai. Je ziet dat Astor er "echt" in is geplakt. Knippen had beter gemogen. Verder wel een leuk ideé!
Sweetrebecca: Leuk idee! Die animatie is mooi solide en kader is erg mooi. Lettertype had ik anders gedaan. Verder netjes.
Gabberluck: Deze vind ik juist niet saai vergeleken met die eerste! De glittertjes zijn supper en de letters ook! Vind alleen die waas bij het hoofd van Astor niet zo. Leuk!

Zo dat was dat, nu ga ik beginnen Vork

x_noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:00

Hooi Lachen
mijn bewerking:
Afbeelding
Ik snap niet hoe het komt met die benen, maar ik krijg het nu niet meer goed Bloos
Oja, de kwaliteit is behoorlijk achteruitgegaan door het uploaden Knipoog

femke_harley : Leuk idee, vooral de tekst volgende keer mischien ander lettertype.
Shalimar : ik kan hem niet zien
Niien_: erg mooi,geen commentaar Edda : ok mooi, ook geen commentaar Shalimar : ik kan die ook niet zien
gabberluck : Erg leuk, vooral het idee! Jammer dat ie iets vaag is aan de linkerkant vn z'n hoofd
Bino_Pino: ik vind hem een beetje op die van femke_harley lijken, maar wel leuk met die vage zijkant Lachen
Bino_pino: ook leuk, alleen lijkt z'n hoofd iets breed Knipoog
jesperlover: Het idee is leuk, alleen vind ik het niet helemaal wat uitgewerkt, probeer er de volgende keer tekst bij te doen of bijvoorbeeld bij dit onderwerp een filmploeg.
sweetrebecca: Leuk, ik vind hem ietwat simpel, maar het idee is zeker leuk Lachen
gabberluck : hij is inderdaad wat simpel, maar wel leuk Knipoog

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:46

ik kom hier ook maar eens meedoen
eerst mijn commentaar
femke_harley:leuk idee, alleen vind ik de tekst en kader er niet helemaal bij passen
shalimar:zoals je zelf al zegt die credits,ik vindt ze iets te groot en misschien in het zelfde lettertype?maar verder is hij echt supermooi Ja
niien_:erg leuk,het is wel jammer dat zijn oren aan de boven kant wat wazig zijn geworden.
en disney presents meer aan de bovenkant.
edda:erg mooi, niet veel op aan te merken, astor is wel een klein beetje doorzichtig geworden
maar dat stoort niet erg.
shalimar(vrije):als hij niet gespiegeld was vond ik hem mooier, verder netjes geknipt
gabberluck:echt super mooi, astor staat wel over de credits geplakt Knipoog
bino_pino:hij is een beetje saai, en dat vage stuk is een beetje raar
bino_pino(vrije):het lettertype is bijna niet te lezen, dat is zonde
tam_:erg leuk, lettertype past er heel goed bij, astor valt nu wel erg op bij al die blauw witte tinten Knipoog
jesperlover:astor is iets te wazig, maar leuke bewerking
sweetrebecca:simpel, maar het geeft toch een leuk effect
gabberluck(vrije):leuk met die sterretjes, ondanks dat ie simpel is hij toch erg leuk
noraly_tje:de letters zijn moeilijk te lezen,wat slordig uitgeknipt en de naam van astor loopt over hem heen(een klein stukje)

zo mijn commentaar, Knipoog ik ga zo snel mogelijk aan een bewerking beginnen

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:09

Hier mijn bewerking:
Ik dacht dat het wel leuk was om wat met de oscars te doen, die worden a.s. nacht uitgerijkt Clown
Afbeelding
P.s. ik heb expres geen naam gedaan, dit omdat dat niet mooi werd en te druk was!

Noralyt-je: Hij is erg grappig en origineel! Knippen is wat slordig. Lettertype had anders gemogen. Een kader had het afgemaakt.

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:11

goed idee, ik heb er weinig op aan te merken Knipoog

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:13

gabberluck: Fijne kleuren, lekker vrolijk Ja Beetje jammer dat de oren wat aan de vage kant zijn. Verder leuk resultaat!
NORALY_TJE: Het knippen kan nog wat beter, ik zie hier en daar nog wat randjes. tekst is lastig te lezen, een andere kleur zou beter zijn. En een ander lettertype zou het ook wat interessanter maken Lachen
Norway_girl: Netjes resultaat. Oogt wat simpel, maar hij is zeker leuk. Netjes geknipt ook!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:27

Mijn bewerkingen zijn tot morgen niet te zien omdat Photobucket zegt dat ik de bandwith limit heb bereikt...Clown Morgen hoort alles het weer te doen (hoop ik)...dan word het gereset...