Is goed Hij zal waarschijnlijk dinsdag ofzo verschijnen Morgen ga ik namelijk weer naar voorthuizen omdat ik maandag weer naar school moet en dan zal ik het nieuwe topic klaar gaan maken
Ja, en das bewust. Sorry daarvoor. Maar omdat het topic een aantal keer later was en om het dan weer exact op de eerste te doen dan ist wel een heel kort maandje. Daarbij is dit een vrij pittige foto die misschien wat extra tijd vraagt het daarom aankomende maand weer netjes aan het begin van de maand een nieuw topic, en ik zorg meteen dat er een aantal topics klaar staan dat ik die elke keer zo kan posten Sorry dat het daarom een maandje is overgeslagen, maar dan loopt het wel weer 'op schema'
Alle foto's die ik trouwens krijg via dit topic sla ik op en worden dus bewaard zodat ik elke maand een andere foto van een andere fotograaf kan kiezen Ik doe m'n best om steeds alles te beantwoorden, maar soms zie ik wel eens wat over het hoofd
@Wildchild: Mooi en ralistisch, maar de schaduw onderaan de nek vind ik een beetje vreemd. Hij is neit geleidelijk, het is plotseling een vlek. Verder heel mooi!