Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:26

Ja Wendy, ik weet het....jou vrije bewerking is gaaf! Heel mooi gedaan! Netjes het halster weggewerkt en het is een mooi geheel.

Dit is mijn vrije...Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

@Gekkeils: Jammer dat je bij de manen nog witte lijntjes ziet. Oren zijn ook niet zo netjes geknipt. Achtergrond is wel leuk maar ik vind het jammer dat de aarde zo in Unalina overloopt.
@Edda: Tja, wat kan ik hier nou over zeggen? PERFECT! Weer die kleuren hé? Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar?? Geweldig gedaan gewoon! Het enige kleine puntje is dat ik de randen van Una wat scherp vind. Dat had je iets kunnen vervagen. (maar dat is misschien persoonlijk Lachen ) Oh, en simpel dun zwart randje als kader misschien. En die manen...hoé doé jij dat nou toch? Lijkt gewoon echt! Ja
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 28-01-07 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:28

Shalimar: Gaaf. Bij jou zie je ook dat randje. Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:30

BertBaley schreef:
Shalimar: Gaaf. Bij jou zie je ook dat randje. Knipoog

Koe Welk randje? Nagelbijten / Gniffelen
Dat valt mij niet op....Haha!

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:36

BertBaley: Jammer van de witte vage randjes, verder vind ik hem er erg simpel uitzien. Voor de tekst Vlalina had ik een andere kleur gekozen
flying_kip: Jammer van het witte stuk bij het halster, dat je dat niet heb weggewerkt. Hier en daar zijn er nog witte randjes en de oren zijn aan de vage kant.
PrinceAmos: Het heeft er niks mee te maken of je met de computer of de laptop werkt, het is gewoon het zelfde. Blijf vooral heel goed oefenen!
Shalimar: Zonde van de randjes! Hier en daar zit nog wat Lachen Verder vind ik hem top!
Wineds: Halster netjes weggewerkt Ja, van mij mocht je het kader weglaten, die vind ik er helemaal niet bij passen
gekkeils: De oren zijn een beetje mislukt, verder zie ik hier en daar nog wat witte randjes. verder netjes gedaan
Shalimar: Halster super weggewerkt! Alleen ook hier zie ik nog inniemienie randjes, zonde. Verder weer netjes!

Shalimar schreef:
@Edda: Tja, wat kan ik hier nou over zeggen? PERFECT! Weer die kleuren hé? Hoe krijg je het toch iedere keer voor elkaar?? Geweldig gedaan gewoon! Het enige kleine puntje is dat ik de randen van Una wat scherp vind. Dat had je iets kunnen vervagen. (maar dat is misschien persoonlijk Lachen ) Oh, en simpel dun zwart randje als kader misschien. En die manen...hoé doé jij dat nou toch? Lijkt gewoon echt! Ja

Bloos Dankje. Hoe ik de kleuren doe? Tjah veel met het kleur balans spelen. Zelf vind ik juist de scherpe randen wat hebben, is denk ik ook kwestie van smaak Knipoog Zal de volgende keer eens met een kader gaan werken. Met fotobewerkingen vergeet ik dat meestal Nagelbijten / Gniffelen

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:58

@ shalimar er mooi en kunstig gedaan, je denk meteen aan de 4 elementen met tog een beetje ‘mysterie’ Ja

@ Wineds Mooi die vrije bewerking, zo zie je maar simpel kan ook gaaf zijn Lachen

@ gekkeils
Leuke bewerking, je kan de elementen er goed in terug vinden, Wat misschien nog mooi was geweest is als je de elementen in elkaar had laten overlopen en de muur achter het paard had weggewerkt Knipoog

@ Edaa
ik vind hem helemaal geweldig Haha! Ik kan og maar een klein beetje van het halster wegwerken zien en dat is alleen omdat ik het weet Lachen
Alleen ik zie nietalle 4 de elementen (alleen water eigenlijk Tong uitsteken ) Tog vidn ik hem echt geweldig Haha!

@ Shalimar, Mooi die vrije bewerking Ja Heb je die achtergrond ook zelf gemaakt ? Wel erg leuk Lachen

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:01

Shalimar Erg leuk Lachen , het enigste minpuntje is nog dat er om ulalina's hoofd nog een vervaagd randje zit Knipoog
Edda ik vind jou achtergrond echt super !! knippen is ook goed, alleen achter het oor zit nog een soort vlekje, maar dat is niet storend Knipoog
gekkeils hij is niet zoo geweldig, maar toch goed Ja. De oren zijn een beetje misvormt Tong uitsteken , en mischien had je nog iets anders bij de achtergrond kunnen doen Lachen ?
Wineds Erg mooi Ja ! mooi geknipt, ik vind alleen wel dat die maan op een verkeerd plekje staat, ik had hem iets naar links gedaan want nu lijkt ulalina een beetje op een neushoorn Clown

pfoee, eindelijk mijn thema bewerking af Lachen , heb er gewoon 2 uur aan gezeten Tong uitsteken , hij lijkt erg simpel, maar heb er zo veel aangedaan , daarom van mij bij deze ook geen verbeterde versie Schijnheilig. Dit was ook pas de 2e x dat ik iets heb gemaakt met animation shop , dus wees niet té hard Schijnheilig ..

eigen commentaar; Die spikkeltjes, de zwarte stukjes tussen vuur & aarde en aarde & lucht passen er niet mooi bij en ik vind ook dat er toch wel wat meer bij moest ..

tadaaa Lachen
Afbeelding

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:01

Edit -- Foutje, 2 keer op het knopje gedrukt Schijnheilig

Tutteflut_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:04

Ik kan het nog niet zo goed maar heb toch ook maar een gemaakt..

Afbeelding

Ik weet dat ze niet zo goed is en dat het beter had kunnen uitgeknipt worden en dat dat vage vlekje onder het halster weg te krijgen valt(maar ik weet niet hoe)

Aarde,Lucht en water zitten op de achtergrond en vuur in de letters.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:12

@_Ismay_: Heel apart gemaakt zo met AS! Alleen zie ik nog wit bij de manen en soms zie ik dat hij een beetje hoekig is geknipt. En bij de achtergrond met de lucht vind ik het lettertype niet zo leuk. Maar het zal je allemaal veel werk hebben gekost!! Lachen

@Tutteflut_: Ik vind je lettertypekleur er niet echt bij passen. Hij staat ook erg op het randje. Je had Ula nog iets naar beneden moet plaatsen..kijk maar naar de onderkant! Nagelbijten / Gniffelen De vage randen boven en onder had ik weggelaten en een simpel zwart kader gedaan. Dit lijkt zo half af. Bij hoofd en oren is hij slordig geknipt. En idd, het stukje tussen het halster had je ook kunnen wegwerken.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:18

flying_kip schreef:
@ Edaa ik vind hem helemaal geweldig Haha! Ik kan og maar een klein beetje van het halster wegwerken zien en dat is alleen omdat ik het weet Lachen
Alleen ik zie nietalle 4 de elementen (alleen water eigenlijk Tong uitsteken ) Tog vidn ik hem echt geweldig Haha!

Iets beter kijken Knipoog
Je ziet water, daarin zijn luchtbellen te zien(Elementen Lucht en Water). Verder zie je een oranje/gele gloed de explosie uit de tekst(element Vuur). Als je dan boven Vlalina kijkt zie je als je goed kijkt zand(het element Aarde) Lachen
Laatst bijgewerkt door Escha op 28-01-07 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:35

_Ismay_ : Leuk . Ook dat hij beweegt.
Tutteflut_: Idd wat shalimar al zegt.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:02

Edda schreef:
flying_kip schreef:
@ Edaa ik vind hem helemaal geweldig Haha! Ik kan og maar een klein beetje van het halster wegwerken zien en dat is alleen omdat ik het weet Lachen

Iets beter kijken Knipoog
Je ziet water, daarin zijn luchtbellen te zien(Elementen Lucht en Water). Verder zie je een oranje/gele gloed de explosie uit de tekst(element Vuur). Als je dan boven Vlalina kijkt zie je als je goed kijkt zand(het element Aarde) Lachen

Ik zal eens beter gaan bestuderen Schijnheilig Lachen

Mijn vrije bewerking, (heb de achtergrond enzo ook zelf gemaakt Lachen )

Afbeelding

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:03

Flying_Kip:
Apart. De achtergrond is bijna het zelfde al Shalimar. Knipoog
Alleen is hij een klein beetje uit vorm?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:14

@Flying_Kip: Ula is ook een beetje uit haar proporties getrokken. Nagelbijten / Gniffelen Verder ook wat slordig geknipt. Het staat niet zo dat één Ula met een wit randje is en de ander niet. Verder heb je met knippen de onderkant van het halster weggeknipt. Dar rode in de achtergrond staat ook niet in het midden. En ik vind het witte om de tekst té aanwezig, had de dekking minder gedaan.

Harvest_Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:30

Shalimar schreef:
@Flying_Kip: Ula is ook een beetje uit haar proporties getrokken. Nagelbijten / Gniffelen Verder ook wat slordig geknipt. Het staat niet zo dat één Ula met een wit randje is en de ander niet. Verder heb je met knippen de onderkant van het halster weggeknipt. Dar rode in de achtergrond staat ook niet in het midden. En ik vind het witte om de tekst té aanwezig, had de dekking minder gedaan.
De eens is het spiegel beeld van de ander vandaar het witte randje en de doorzichtigheid Knipoog Lachen

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:25

Mijn 2e uitknip bewerking in totaal, oftewel nog bepaald niet super. Verder misschien een beetje simpel, maar meer kan ik nog niet met photofiltre. Erg jammer vind ik dat de foto en de tekst van zo'n slechte kwaliteit is. Edit: Hij is nu inplaats van erg slechte kwaliteit, erg klein.
Dit is uiteraard mijn thema bewerking:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Eleandra op 28-01-07 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:26

Ik vind hem netjes uitgeknipt hoor!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:28

Ik vind hem ook netjes geknipt!! Waar heb je hem geupload dan? Bij Photobucket word hij niet zo klein, en bij Imageshack kan je kiezen hoe groot je hem wil.

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:30

Photobucket, dat hij zo klein is komt daardoor dat de achtergrond erg klein was. Ik kan nog wel de grotere versie plaatsen, maar die zal dan wazig zijn.
Edit: Bedankt trouwens Bloos

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:51

@Bertbaley: Leuke achtergrond, maar erg jammer van de duidelijke witte, rand om Ulalina heen. Het vervaagde vind ik er goed bij passen, het stoort me niet dat het ‘sterk’ vervaagd is. Nog even de vraag aan jou: Hoe krijg je dat stukje ‘binnen in het halster’als je snapt wat ik bedoel weg?
@ flying_kip: Ook jij een leuke achtergrond, maar niet zo’n erg goede kwaliteit. Mooi dat zijn hoofd duidelijk is en de rest een klein beetje wegvalt zeg maar. Jammer van het stukje ‘binnen in het halster’
@ PrinceAmos: Ik snap dat het moeilijk is met laptop, maar misschien kun je toch proberen iets netter uit te knippen. Met de veelhoek kun je de laatste stap ongedaan maken. Een leuker lettertype en het grijze vlak eronder weg had ook geholpen om de bewerking mooier te maken denk ik 
En nu moet ik naar bed, morgen ga ik weer verder.
Sorry als ik soms een beetje negatief ben, het is de eerste keer dat ik dit doe en wil alleen maar tips geven.

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 10:29

Oops beetje laat Bloos Mijn bewerking ga ik als het ff wil vandaag maken. Vind het trouwens een supper thema en een mooie foto!

Hier alvast mijn commantaar:
Pag 1
*BartBaley Hij is erg leuk gedaan moet ik zeggen. Jammer dat hij niet zo nestjes geknipt is. Misschien ook een ander lettertype? Verder erg netjes hoor Knipoog
* Flying-kip Erg mooi. Jammer van het halster. Had die wat beter geknipt, maar ik snap dat het moeilijk is om dat mooi recht te knippen.
* Prince_Amos Niet zo netjes geknipt als ik eerlijk ben. Ook een beetje saai en had ander lettertype gedaan Knipoog Verder wel mooie achtergrond.
* Shalimar Zo die is netjes! Misschien wat minder mooi geknipt, dan normaal.
* Wineds Erg mooi weer die verhoudingen enz! Misschien een ander lettertype? Verder geen commentaar eigenlijk Knipoog
* Gekkeils Erg netjes. Vind hem erg mooi in verhouding enzo. Alleen jammer dat de oren wat slordig zijn geknipt.
* Edda WOW Cool Wat moet je daar nu op aanmerken? Niets dus. Prachtig gewoon!!!!

Pag 2
* Shalimar Mooi gedaan joh! Ik vind hem alleen wat donker en een beetje saai Knipoog
* Ismay Mooi hoor Pling Een beetje donker.
* Tutleflut_ Best netjes voor een beginner Knipoog Knippen mag wat beter en ik zou de randen weg laten. Ga lekker door oefening baart kunst!
* Flyingkip Vind hem leuk bedacht Knipoog Zou de schaduw wat anders bewerken en ik vind het een beetje slordig geknipt. Verder mooi hoor.
* Eleandra Weinig commentaar eigenlijk. Erg mooi gedaan, je gaat de prof kant op Knipoog Had de rand misschien anders gedaan?

Voor de mensen die op laptop werken: Ik werk zelf ook op een laptop en het is gewoon iets van oefenen. Beetje proberen en dan gaat het vanzelf wel beter Haha! Of muis aan je laptop koppelen Knipoog

kwitnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 11:49

Ik ben ook bezig geweest iets langer dan de bedoeling was maar okee, wou echt alle elementen in de bewerking hebben en het is me gelukt Lachen
ik vind zelf alleen dat hij wat donker is geworden maar ik werk op de laptop dus vind ook moeilijk te zien hoe erg dat is.
Afbeelding

mijn vriend is ook er mee bizig geweest tis pas zijn tweede bewerking met dit programma: Lachen
Afbeelding

de bewerking is de bel is van allebij los ontstaan was wel grappig, want we hebben het allebij anders in het plaatje gekregen Rock-on, dudes!

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:00

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 14:06

Norway_girl schreef:
Oops beetje laat Bloos Mijn bewerking ga ik als het ff wil vandaag maken. Vind het trouwens een supper thema en een mooie foto!

Hier alvast mijn commantaar:
* Eleandra Weinig commentaar eigenlijk. Erg mooi gedaan, je gaat de prof kant op Knipoog Had de rand misschien anders gedaan?

Voor de mensen die op laptop werken: Ik werk zelf ook op een laptop en het is gewoon iets van oefenen. Beetje proberen en dan gaat het vanzelf wel beter Haha! Of muis aan je laptop koppelen Knipoog

Wow echt? Bloos
Dit is serieus mijn 2e uiknip- bewerking en wegwerken ehb ik zo'n 5 keer gedaan denk ik. Het kader zat er al omheen, ik heb alleen uitgeknipt, weggewerkt en de tekst erbij gedaan.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 16:09

PrinceAmos: Je had wat mooier kunnen uitknippen. En misschien een leukere lettertype?
Kwitnie: Goed zeg voor zijn 2e bewerking!