Vind 't een mooi verhaal nadia!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ben dus blijkbaar ook niet zo goed in Nederlands als ik dacht
maar vond het zo raar staan, weet niet waarom

Citaat:‘Kom dan! Denk niet dat ik bang voor je ben, het doet me niks!’
Terwijl ik tegenover jou sta, weet ik dat ik niet kan winnen, en dat ik zojuist een grote fout heb gemaakt.
En dat heb ik inderdaad, jouw hand komt hard aan op mijn gezicht. ‘Kop dicht kreng! Of ik verbouw hem!’
Bang ben ik niet, dat was geen leugen, zo ondertussen ben ik het wel gewend.
‘Zeg nu nog eens dat je het zou durven om bij me weg te gaan!’
Ik denk na, terwijl ik hier tegenover je sta, ik denk aan hoe dit allemaal kon gebeuren.
Je leek zo lief, toen ik je voor het eerst zag. Gewoon zo’n lieve gevoelige jongen, niet echt knap, maar zeker niet lelijk. Geen jongen waar ik gelijk op zou vallen, maar wat ik uiteindelijk toch deed.
Een gevoelige jongen, zo kon ik je toen beschrijven. En zo is het toch ruim vijf maanden goed gegaan.
Maar je deed zo anders, zomaar opeens. Je vrienden waren belangrijker, steeds vaker zag jij mij niet staan. Steeds vaker was ik zomaar vergeten.
Er viel niet meer met je te praten, tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Steeds vaker dacht ik eraan om bij je weg te gaan, maar zodra ik daarmee kwam vielen er klappen. Zo heb jij mij keer op keer weer bij je gehouden, zo heb jij ervoor gezorgd dat ik geen kant uit kon.
Ik geef toe, ik hield van je. Nee, ik weet dat ik nog steeds van je houd. Niet van de persoon die mij sloeg of mij vergat, maar van de persoon die je was toen ik je voor het eerst ontmoette.
Ik word terug gebracht naar het heden door jouw felle woorden. Voor van alles en nog wat scheld je me uit, zoals het al zo vaak is gegaan de laatste weken.
Nog een klap volgt, een traan rolt over mijn wangen. Een echte traan, voor jou, voor de persoon die je in het begin was, voor die persoon die ik mis.
Maar jou? Jou ken ik niet. Jij bent niet van mij en ik ben niet jouw eigendom, zoals jij telkens maar weer lijkt te denken. Wat heeft jou al die tijd het recht gegeven zo met mij te spelen? Dacht je dat je dat kon maken?
De traan op mijn wangen is opgedroogd, mijn liefde voor jou is vervaagd. Ik besef nu, dat ik beter af ben zonder jou. Ik zal de lieve jij missen, maar de pijn zal slijten.
Ik kijk je aan, diep in jouw ogen, die zijn niet meer zoals vroeger.
Nu weet ik het zeker. ‘Ik ga, ik zal je missen, ik zal de persoon missen die je eerst was’.
En zonder ook maar enige angst te vertonen, draai ik me om en loop weg.
Citaat:maar eerder een hekel aan hebben .
Citaat:Alweer komt dr een traan over Liza's gezicht lopen, Bah denkt ze bij dr zelf, ik wil heel niet huilen en begint gauw ergens anders over.
Na een komma hoeven geen hoofdletters, met uitzondering van namen enz. 

Daarom vind ik het ook best moeilijk om te beoordelen.

Citaat:Een traan in haar ogen. Maar niemand die het zien kan.
Citaat:En wat wil zij graag dat kleine beetje aandacht.

Op de een of andere manier spreekt het me echt aan!Citaat:Vandaag waren we precies 4 jaar samen
Ben er ook niet echt tevreden mee, maar ik ga mijn eigen verhaal maar niet beoordelen.
wat me alleen een beetje stoort is dat je zelf de enter net iets te veel gebruikt. misschien doe je dit bewust, maar dat weet ik niet. ik heb nog wel een paar tips/opmerkingen voor je 
en dit bedoel je vast niet 
dus dit wordt dan: 'Nog een klap volgt. Een traan rolt over mijn wang.' 

ga zo door! 

zoals je al in je vorige post vertelde, gebruik ik hem net weer iets te weinig
(moet even een eind gaan breien)
ben erg benieuwd!
Ik denk dat ik vandaag het verhaal kan plaatsen. Als het gaat lukken
denk niet dat ik vandaag nog tijd heb om ernaar te kijken en anders dan wordt het ook gewoon morgen!

(had ook uhm... flash of flikker kunnen zijn.
Dacht dat het misschien nog een betekenis had, maar dat is dus niet 't geval!
en toch vind ik het wel iets hebben. moest het wel twee keer lezen om het goed door te hebben
je maakt goed gebruik van de enter (wil ik ook wel
) en hierdoor leest het makkelijk weg.
misschien dat je dat nog kan veranderen.
ik zou 'die recht voor het meisje zat' ook tussen komma's zetten. 'als laatste een nog jong meisje.' als je dit leest loopt het laatste stukje van de zin toch niet helemaal lekker. misschien kan je hier iets anders van maken. bijvoorbeeld 'het laatste meisje was nog erg jong.' ofzo 
typefoutje denk ik 
gewoon vergeten.Citaat:Luc's hand haalde uit, met een kletsend geluid kwam het neer op de wang van het snikkende meisje, die beduusd stopte met huilen. Even keek ze bang naar de jongen die haar geslagen had, maar die lette al niet meer op haar. Alle ogen waren opnieuw gefixeerd op het gillende meisje.
Haar ogen waren wijd open, haar handen op de grond gedrukt door Jean en haar adem stroomde weg in die enorme gil. Heel even leek haar adem te stokken en stopte de gil. Toen leek alles te stoppen...

ik ben wel heel erg verwend door dat ding.