Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bino_Pino

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 43!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:04

hier mijn bewerking! Haha! zelf vind ik hem wel leuk, alleen haar voorbeentje & staart zijn niet zo mooi.. Lachen

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 20:30

Je bent vergeten tussen haar achterbenen te knippen. Nagelbijten / Gniffelen En je had de randjes kunnen verzachten met het druppeltje. Wel een leuke achtergrond en leuke tekst. Bino past wel mooi in het geheel. Lachen

Edit:

Mijn vrije bewerking!

Afbeelding

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 20:45

ik weet het.. maar ik weet niet hoe ik het moet doen Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

Shalimar; leuk gedaan!

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:31

Bino_pino ; leuk Lachen , bino past mooi bij de achtergrond Ja , ik had wel een andere kleur voor het kader gedaan, zwart Ja. jammer dat het bij de staart en de voorbeentjes zo vaag ( ? ) is Knipoog
Shalimar ; Mooi, mooi Lachen ! , erg leuk dat je ook bino een bijpassende kleur hebt gegeven Lachen , alleen hadden die vlekken (?) op de kont iets vervaagd mogen worden Lachen , ze zien er nou een beetje opgeplakt uit Clown , voor de rest vind ik hem geweldig Lachen !!

Mijn thema bewerking; zelf vind ik hem wel leuk, een beetje saai en kaal .
voor de rest is hij oké Knipoog. het knippen kon ook wel wat beter Bloos

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:05

mooi gedaan!en zelg het knippen

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:13

Janique: Leuk !! Lachen Mooi hoofdstel ook weggewerkt.
Bino_Pino: Je had beter het druppeltje nog kunnen gebruiken. Tekst valt ook niet echt op.
Shalimar: Heel leuk. Ja
_Ismay_: Ook leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:30

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-01-07 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:31

waah dat uploaden

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:33

Sorry ik vind hem niet zo leuk Lachen

_Ismay__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:37

bertbaley, je geeft echt geweldig commentaar zeg! heb het niet alleen over net het commentaar bij sweetrebecca, maar ook het commentaar wat je op bino_pino, mij enz. gaf ..

ik vind hem niet echt geweldig Schijnheilig , hij is niet echt orgineel en ik vind het
niet echt mooi dat er zoveel kleuren door bino heenlopen Schijnheilig , volgende keer toch maar weer met photofiltre/ ander bewerkprogramma waar je mee werkt Knipoog

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 22:38

@sweetrebecca: Je kan ook Photofiltre downloaden. Daar bewerken wij bijna ook allemaal mee en het is nog gratis ook! En wil je asjeblieft geen oneliners plaatsen en je bericht editten?

@BertBaley: Kan je ook je mening onderbouwen? Waarom vind je hem niet leuk? Dan kan ze misschien nog wat met je tips doen. Knipoog

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:45

Sweetrebeca: Misschien dat je wat met PF kunt proberen?
Of misschien iets rustigere kleuren gebruiken?

_Ismay_: Bij jou vond ik hem leuk. Geen commentaar.
Bij Bino_Pino. Had ik gezegt dat ze misschien beter nog het druppeltje had kunnen gebruiken.

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:52

Afbeelding
morgen komen mijn reacties ik ga tv kijken

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 22:54

@Sweetrebecca: Je mag pas een verbeterde versie plaatsen in de 2e week...of dit moet je vrije versie zijn maar dan nog is het eigenlijk niet de bedoeling dat je je bewerking weghaalt en er een andere voor in de plaats zet...

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 22:59

Joellelover: Jammer dat het plaatje zelf niet zo scherp is. Het paard wel en netjes uitgeknipt.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 11:23

@janique: Nee, het zijn 3 losse foto's geweest.

Ik ga proberen in de verbeter versie Bino er beter op te laten vallen. Binnenkort ga ik ook even commentaar geven.

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:16

BertBaley schreef:
Joellelover: Jammer dat het plaatje zelf niet zo scherp is. Het paard wel en netjes uitgeknipt.

hiermee ga ik helemaal mee Knipoog
ook vind ik de noot op haar kont niet zo heel mooi, had ze kleiner geweest en er in gepast was het leuker geweest denk ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:43

hmm.. Ik denk dat ik in de vrije versie, of de verbeterde versie ga proberen Bino uit te knippen..

Afbeelding

Nu weet ik het zeker Vork. Met die verbeterde versie ga ik uitknippen:).

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:37

Ik vind het jammer dat je het nu al niet geprobeerd hebt. Oefening baart kunst! Knipoog Ik vind hem nu heel simpel. Ben benieuwd naar je vrije/verbeterde verse! Ja

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:47

Mooie foto, maar ik vind het geen fijne bewerkfoto. Lachen

Toch heb ik geprobeerd er iets van te maken. Ik heb er echter niet zoveel tijd aan besteed, dat valt wel te zien, maar ach. Schijnheilig

Afbeelding

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:06

nou dan ga ik maar even commentaar geven voordat de lijst zo lang is dat ik t niet meer bij ga houden haha Tong uitsteken

(ik begin even bij Janique.. ik weet niet of ervoor nog mensen zijn die ik nog niet gehad heb maar die doe ik dan in een volgend berichtje)

Janique:prachtige achtergrond Haha! de gitaar 'in' bino vind ik ook erg leuk alleen jammer dat de voorkant van de gitaar en de voorbenen van bino een beetje wazig zijn.. staart vind ik wel heel netjes Knipoog
Bino Pino:ik vind het een beetje jammer dat de letters wegvallen in de achtergrond. de achtergrond vind ik wel bij bino passen (als hoe ze op de foto staat: lekker speels Pling ) verder vind ik de staart (+voorbeentje) een beetje raar... de rest wel mooi gedaan Haha!
Shalimar: **ff oftopic.. leuke gebruikersnaam Tong uitsteken ** ik krijg een herfstidee met warmte bij jouw bewerking Tong uitsteken.. en die vlekjes op dr kont vind ik erg gaaf hihi!! Pling alleen vind ik de hoorn niet echt op een hoorn lijken Bloos maar dat kan ook aan mij liggen Knipoog erg leuk!!
__Ismay__: is de foto van het 'hoofd' dezelfde als die galoperende? anders vind ik namelijk dat de 'echte' foto een beetje op de achtergrond valt en dat niet echt de opdracht is.. de gitaar vind ik erg mooi en de hartjes maken het geheel mooi af Haha!
_joellover_: ik vind het jammer dat de achtergrond zo pixelig lijkt.. in verhouding tot bino. zo lijkt het niet echt 1 geheel. verder vind ik die Gsleutel op haar kont erg grappig staan.. lijkt echt zo te horen Pling maar de tekst vind ik niet zo erbij passen... de kleur en het lettertype dan
Thissi: jammer dat je de foto niet uitgeknip hebt.. dat zou denk meer op een bewerking lijken als je snapt wat ik bedoel... de rest vind ik wel erg mooi,, vooral je lettertype Haha!
Whild:eerlijk gezegt een beetje simpel.. ik zie 2 sterretjes en een tekst maar voor de rest niet echt iets bewerkt.. maar wát je hebt gedaan vind ik wel heel goed gelukt Tong uitsteken

ok dat was t... ik zal ff kijke of ik alles gehad heb nu hihi.. Tong uitsteken

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:09

Thissie: Misschien dat je er nog iets bij had kunnen doen? Of iets er doorheen? Ik vind hem een beetje simpel.

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:10

Wineds: leuke bewerking.. bino is een beetje in dezelfde stijl als de piano dat geeft een leuk gezicht... ik vind het alleen wel een beetje jammer dat bino in een hoekje staat zegmaar... ik denk dat iets meer naar t midden misschien mooier geweest zou zijn.. zwart wit vind ik heel gaaf Haha!

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:13

Norway_girl: ik vind de compositie erg leuk en de achtergrond ook Haha! alleen vind ik dat de manen staart en benen een beetje 'hakkelig' afgewerkt zijn. misschien een tip: ken je dat 'druppeltje' (smudge) met een beetje oefenen kun je daar de manen heel handig mooi mee afwerken (ik gebruik t zelf ook Knipoog ) als je uitleg wilt mag je me pbén hoor Knipoog mja.. leuke bewerking in ieder geval.. ook de tekst erg leuk!! (orginieel)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:15

switchx: woow ziet er erg romantisch uit met die vrouw erbij Tong uitsteken klein beetje jammer dat ik even naar bino moest 'zoeken' ze zit bijna verstopt in de foto Knipoog maar wel erg mooi verwerkt! ik vind het een heel mooi geheel geworden Haha!