Je bent vergeten tussen haar achterbenen te knippen. En je had de randjes kunnen verzachten met het druppeltje. Wel een leuke achtergrond en leuke tekst. Bino past wel mooi in het geheel.
Bino_pino ; leuk , bino past mooi bij de achtergrond , ik had wel een andere kleur voor het kader gedaan, zwart . jammer dat het bij de staart en de voorbeentjes zo vaag ( ? ) is Shalimar ; Mooi, mooi ! , erg leuk dat je ook bino een bijpassende kleur hebt gegeven , alleen hadden die vlekken (?) op de kont iets vervaagd mogen worden , ze zien er nou een beetje opgeplakt uit , voor de rest vind ik hem geweldig !!
Mijn thema bewerking; zelf vind ik hem wel leuk, een beetje saai en kaal . voor de rest is hij oké . het knippen kon ook wel wat beter
Janique: Leuk !! Mooi hoofdstel ook weggewerkt. Bino_Pino: Je had beter het druppeltje nog kunnen gebruiken. Tekst valt ook niet echt op. Shalimar: Heel leuk. _Ismay_: Ook leuk.
bertbaley, je geeft echt geweldig commentaar zeg! heb het niet alleen over net het commentaar bij sweetrebecca, maar ook het commentaar wat je op bino_pino, mij enz. gaf ..
ik vind hem niet echt geweldig , hij is niet echt orgineel en ik vind het niet echt mooi dat er zoveel kleuren door bino heenlopen , volgende keer toch maar weer met photofiltre/ ander bewerkprogramma waar je mee werkt
@sweetrebecca: Je kan ook Photofiltre downloaden. Daar bewerken wij bijna ook allemaal mee en het is nog gratis ook! En wil je asjeblieft geen oneliners plaatsen en je bericht editten?
@BertBaley: Kan je ook je mening onderbouwen? Waarom vind je hem niet leuk? Dan kan ze misschien nog wat met je tips doen.
@Sweetrebecca: Je mag pas een verbeterde versie plaatsen in de 2e week...of dit moet je vrije versie zijn maar dan nog is het eigenlijk niet de bedoeling dat je je bewerking weghaalt en er een andere voor in de plaats zet...
Ik vind het jammer dat je het nu al niet geprobeerd hebt. Oefening baart kunst! Ik vind hem nu heel simpel. Ben benieuwd naar je vrije/verbeterde verse!
nou dan ga ik maar even commentaar geven voordat de lijst zo lang is dat ik t niet meer bij ga houden haha
(ik begin even bij Janique.. ik weet niet of ervoor nog mensen zijn die ik nog niet gehad heb maar die doe ik dan in een volgend berichtje)
Janique:prachtige achtergrond de gitaar 'in' bino vind ik ook erg leuk alleen jammer dat de voorkant van de gitaar en de voorbenen van bino een beetje wazig zijn.. staart vind ik wel heel netjes Bino Pino:ik vind het een beetje jammer dat de letters wegvallen in de achtergrond. de achtergrond vind ik wel bij bino passen (als hoe ze op de foto staat: lekker speels ) verder vind ik de staart (+voorbeentje) een beetje raar... de rest wel mooi gedaan Shalimar: **ff oftopic.. leuke gebruikersnaam ** ik krijg een herfstidee met warmte bij jouw bewerking .. en die vlekjes op dr kont vind ik erg gaaf hihi!! alleen vind ik de hoorn niet echt op een hoorn lijken maar dat kan ook aan mij liggen erg leuk!! __Ismay__: is de foto van het 'hoofd' dezelfde als die galoperende? anders vind ik namelijk dat de 'echte' foto een beetje op de achtergrond valt en dat niet echt de opdracht is.. de gitaar vind ik erg mooi en de hartjes maken het geheel mooi af _joellover_: ik vind het jammer dat de achtergrond zo pixelig lijkt.. in verhouding tot bino. zo lijkt het niet echt 1 geheel. verder vind ik die Gsleutel op haar kont erg grappig staan.. lijkt echt zo te horen maar de tekst vind ik niet zo erbij passen... de kleur en het lettertype dan Thissi: jammer dat je de foto niet uitgeknip hebt.. dat zou denk meer op een bewerking lijken als je snapt wat ik bedoel... de rest vind ik wel erg mooi,, vooral je lettertype Whild:eerlijk gezegt een beetje simpel.. ik zie 2 sterretjes en een tekst maar voor de rest niet echt iets bewerkt.. maar wát je hebt gedaan vind ik wel heel goed gelukt
ok dat was t... ik zal ff kijke of ik alles gehad heb nu hihi..
Wineds: leuke bewerking.. bino is een beetje in dezelfde stijl als de piano dat geeft een leuk gezicht... ik vind het alleen wel een beetje jammer dat bino in een hoekje staat zegmaar... ik denk dat iets meer naar t midden misschien mooier geweest zou zijn.. zwart wit vind ik heel gaaf
Norway_girl: ik vind de compositie erg leuk en de achtergrond ook alleen vind ik dat de manen staart en benen een beetje 'hakkelig' afgewerkt zijn. misschien een tip: ken je dat 'druppeltje' (smudge) met een beetje oefenen kun je daar de manen heel handig mooi mee afwerken (ik gebruik t zelf ook ) als je uitleg wilt mag je me pbén hoor mja.. leuke bewerking in ieder geval.. ook de tekst erg leuk!! (orginieel)
switchx: woow ziet er erg romantisch uit met die vrouw erbij klein beetje jammer dat ik even naar bino moest 'zoeken' ze zit bijna verstopt in de foto maar wel erg mooi verwerkt! ik vind het een heel mooi geheel geworden