Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Je bent zo mooi op de details en de emoties ingegaan..
Meer kan ik er niet over zeggen.. 
. traan_beauty schreef:Waaaauw..
Het lijkt wel of ik een verhaal lees van een prof schrijver!!Je bent zo mooi op de details en de emoties ingegaan..
Echt fantasties!Meer kan ik er niet over zeggen..
maar ben druk aan het oefenen om toch iets uit te gaan brengen
nu het klaar is ga ik het opsturen naar verschillende uitgeverijen, ben benieuwd wat eruit komt. alleen jammer dat het wachten op antwoord zolang duurt... ruim 2 maanden
denk dat ik dan toch maar weer met een andere ga starten...
Miiej schreef:ik heb hem uitgelezen, echt een geweldig verhaal.
Die gevoelens zijn zo duidelijk raakbaar geschreven. Heb denk ik onder het lezen wel 20 keer moeten janken![]()
Mijn complimenten.
Je mag zeker trots zijn.
thanx!
iemand ideeën?

Miiej schreef:ik heb volgens mij ergens 1 spelfout gezien.Voor de rest vond ik het einde toch iets minder als de rest niet als fout of wat dan ook beschrijven.
Misschien iets van : waarom wij?
Sorry ben er niet zo goed in. Maar echt nog 1 keertje geweldig verhaal echt wauw. Maar als je dit in een boek gaat uitbrengen is het dan niet een heel dun boek of wel ?
maargoed, ik weet het ook allemaal niet

Juultj schreef:Ik had hier een titel suggestie genoemd maar die zie ik nu niet meer?
echt vaag! Miiej schreef:Ik zal daar is heel goed overna gaan denken, want ik weet niet wat ik minder vind. ( dus niet dat ik het niet slecht vind)
Wel vind ik dat in het einde toch de gevoelens wat minder beschreven werden dan in de rest van het verhaal. Maar weet niet of het daar beter van word. Aangezien ik nog nooit een verhaal geschreven hebt.
ben benieuwd naar de uitkomst, misschien dat ik er nog iets aan ga veranderen. het verhaal is nog helemaal niet definitief 

)
Juultj schreef:Ik had in gedachte 'Het verlies'
Maar dat verklapt misschien een té groot gedeelte van het verhaal.
Nog leuke reacties gehad van mensen buiten Bokt?

Juultj schreef:Die 2 maand is echt spannend. Vrij lang inderdaad.
Titel kiezen is echt moeilijk.
Misschien een korte maar krachtige quote uit het boek als titel?
en ja... het is niet zo heel erg lang, gewoon een aantal bladzijden...