) een wit randje loopt, onder die buikjes.. ik had persoonlijik het lettertype íéts witter gedaan
het is nu wel leesbaar maar dat zou duidelijker zijn
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) een wit randje loopt, onder die buikjes.. ik had persoonlijik het lettertype íéts witter gedaan
het is nu wel leesbaar maar dat zou duidelijker zijn

, is dat erg ? anders sorry ..
Ik heb al 20x mee gedaan ofzo en nog nooit ben ik aan de beurt gekomen.

, ja ik zat ook al te twijfelen welke kleur ik zou pakken.. ik zal je tip onthouden bij de verbeterde versie
!
) ik zou die persoonlijk ergens anders hebben gezet
Ja, je kan ook niet alles met Photofiltre.
Ik heb ''Amor'' juist achter de tekst gezet en met opzet wat onduidelijk gemaakt, omdat het niet het onderwerp van die zinnetjes zijn, maar het er wel bij hoord en een wel een leuk effect geeft aan de tekst.
Vind ik zelf.
Misschien kun je de oortjes naar voren bewerken zodat het geheel een wat stralender(ondanks de strepen die je al gemaakt hebt.
) geheel. 
De brushes trekken wat teveel aandacht. Probeer nog wat meer frutsels toe te voegen en het ziet er al een stuk beter uit. 

Daar kan het nog wat netter. Als je goed kijkt zie je dat de pony niet in verhouding is met de achtergrond. Als dit niet de bedoeling was, zou ik naar een nog beter plaatje zoeken. Of deze afbeelding wat verkleinen. Probeer meer aan de knoppen van je berwerkingsprogramma te zitten. 
Je had wat netter kunnen uitknippen en de pony verdwijnt wat achter dat rooster. Verder leuk gedaan!

Streep zag ik eerst niet tot ik ging kijken wat je erbij had gezet; dus die stoort mij niet. Hartjes vind ik juist precies goed zo.
Alleen vind ik de nek iets uitgerekt. En ik zou een ander lettertype en kleur hebben gedaan. Dit valt er nu net iets buiten.
Vind het geheel heel mooi alleen jammer van dat plukje groen bij zijn manen

Heel origineel hoor!! Alleen vind ik de tekst niet echt daaronder passen.
Maar ik ben een pietje precies...

Shalimar schreef:Netjes Urielle!!!Heel origineel hoor!! Alleen vind ik de tekst niet echt daaronder passen.
En het ene cadeautje zit tegen de zwarte rand aan en de andere niet...Maar ik ben een pietje precies...

Ben het met je eens dat de kleur van de vleugels er niet helemaal bij past, het is net wat te schilderij achtig ( die kleur dan
) . ik had zelf ook het rondje boven het 'engeltje'( halo? ) net iets lichter gedaan want nu is hij nét iets te geel.
! lettertype past er goed bij, goed geknipt. als je er langer naar kijkt zie je ene soort vlek bij de rechter amor (
) maar daar stoor ik me niet zo héél erg aan 
! dat rode lijntje past er goed bij , alleen zou ik die mischien nét iets donkerder hebben gedaan, beetje tussen rood en bruin in. die lijst (?) vind ik ook geweldig 
, ik zou alleen amor zelf wel zichtbaar hebben gemaakt, zo is hij wel apart enzo, maar ik vind persoonlijk dat hij nu niet genoeg 'opvalt
'
, ik zou persoonlijk de text wat zachter maken
en mischien had het knippen iets beter gekunt maar ik stoor me daar niet zo erg aan 
)

, verder heb je mooi geknipt en die kerstmuts past er goed bij! .. ik zou wel bij de verbeterde versie een ander kader bij doen
..
Maargoed, ben er wel tevree over