Die komt in mijn profiel
Het pas ook bij boris.. Ik vind hem zóóó gaaf! Ik heb gewoon geen tips , hij is volmaakt! 
LoveSaros: ik ga met het advies van Wineds mee..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Die komt in mijn profiel
Het pas ook bij boris.. Ik vind hem zóóó gaaf! Ik heb gewoon geen tips , hij is volmaakt! 
Liedje_ schreef:Shalimar: WAUWDie komt in mijn profiel
![]()

tkon véééééél beter.
, hij is slecht geknipt vind het lettertype wel leuk maar ik had het vak waar het in staat persoonlijk niet tegen de zijkant aangedaan, maar dan eerder los van de zijkant en dan meer omhoog
(en een reactie als 'oeps' oid in dit topic hoeft nu dus ook niet
)
, wel jammer datde text een beetje onduidelijk is
.. ook jammer dat de achtergrond net iets te vaag is, maar je trekt wel goed de aandacht naar het paard en sinterklaas
.. en erg mooi geknipt

Ben zelf op zich wel tevreden alhoewel er wel wat puntjes zijn
Achtergrond foto is trouwens een molen bij mij uit het dorp, rij ik elke zaterdag langs als ik naar de paardrijles ga
Mooi uitgeknipt verder
Daarom maar een 'zoek het paard' plaatje 

Gaaf man
Erg leuk gedaan! Zoek het paard
Leuk
Kan geen negatief commentaar bedenken...
Als ik toch iets moet zeggen dan had ik het halster ook donker gemaakt. 

ik heb nu;
) beter te knippen,

;
, alleen had je mischien iets kunnen doen met knippen en plakken
, want nu lijkt het gewoon of je bijna niks hebt gedaan 

, het had mischien wel mooier uitgezien als het halster nét iets donkerder was geweest maar verder super!!
.. hij is wel goed geknipt, maar vind het niet allemaal zeg maar bij elkaar passen ..
?
Alleen hier en daar nog wat wit maar ik vind hem grappig
Niet echt mooi, maar ik doe het eigenlijk nooit dit is m'n eerste bewerking. Maar ik vind het leuk en nouja ik denk dat ik wel eens een fb ga maken
BTW mijn programma is PhotoImpression 3, dat zat bij de webcam maar is niet echt uitgebreid ofzo. Daarom heb ik het met word en paint nog iets veranders 

om de volgende foto te bewerken.