Daarmee dus. Ik kleur dus eerst het vlak in, bv. met mijn paardje roze. Dan selecteer ik dat met het toverstokje. Dan ga ik naar Effecten -> 3D effecten -> gestanst en klik ik eerst een donkere kleur aan met het linkse, en een lichtere vorm van die kleur in het rechtse vakje. Beetje spelen met horizontale en vertivale lijn tot ik de schaduw goed vind vallen. Om schaduw langs rechs te doen moet je dus een negatief getal nemen.
Oké, super. De schaduw van het lichaam is me nu gelukt.
Is dit eigenlijk wel "toegestaan" als je echt pixelt? Ik neem aan van wel, maar zo'n schaduw krijg je niet echt makkelijk als je het echt zelf doet, punt voor punt dus.
Iedereen pixelt een beetje op zijn eigen manier denk ik. Ik pixel iig het figuur altijd zelf, inkleuren doe ik gewoon zoals mij het mooiste lijkt. Mijn beestje zou ik bv. met dit niet mooi ingekleurd gekregen hebben.
Ik doe eerst altijd zegmaar de rand er om heen, dan doe ik de meest voorkomende kleur helemaal erin, dan zoom ik heel ver in en ga ik de schaduwen en andere kleuren erin zetten
Als ik het pixel per pixel doe begein ik met de randen die donker moeten en g aik steeds lichter en op het einde doe ik aan sommige kanten nog wat donkerdere puntjes.
Eignelijk 2.5 jaar, maar heb iets meer dan een half jaar nix gemaakt. Je moet ook maar gewoon net een ingeving hebben.
Chann ik vind je hartje ook goed zoals 't ie is. Mssn de schaduw op links iets minder recht laten uitlopen maar nog met een boogje naar boven ofzo? Als je snapt wat ik bedoel. Maar ik vind em wel goed.
Ik weet niet of ik snap wat je bedoelt. Volgens mij bedoel je dit: Dus de schaduw aan de onderkant rond uit laten lopen. Als je dat niet bedoel, wil je dan proberen duidelijker uitleggen wat je wel bedoelt?