Hij is niet zo mooi, maar hier liggen mijn talenten niet..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En een leuk gekleurd randje had het geheel wat meer afgemaakt zeg maar. Maar nogmaals wel erg leuk bedacht en redelijk goed uitgevoerd.
Het deken is net iets te groot voor Boyke, maar dat maakt hem wel schattig. De rand vind ik echter wat groot.
Boyke_Candy schreef:gabberluck: Echt prachtig! Lekker warme kleuren en Boyke is netjes geknipt!!
Mijn favoriet is die van Gabberluck
Boyke_Candy schreef:Shalimar: Erg leukHet deken is net iets te groot voor Boyke, maar dat maakt hem wel schattig. De rand vind ik echter wat groot.
Shalimar: Deze vind ik mooi!! Erg jammer van de tekst, het is een simpel + saai lettertype en het staat maar zo in z'n vakje... Misschien kan de tekst onder, onder dat hartje? En dan een wat leuker lettertype niet in zo'n vakje??
Ik vond de 2e ook niet zo, je hebt gelijk wat die tekst betreft...ik zal eens kijken of ik volgende week iets met je commentaar kan doen...

maar dat ligt aan het plaatje , ben wel helemaal dol op dat rechter plaatje,

!
)
, verder niet smeer op aan te merken.

komt misschien omdat ik gewoon dol ben op groen
,, leuk dat het groen overal terug komt, wel jammer van de beentjes, zijn niet heel erg netjes, verder goed uitgeknipt! 
Ik neem aan dat dit je vrije versie is? 
Boyke_Candy schreef:ZitAa: Erg mooi! Heel leuk dat blauwe!! Jammer van de vervaagde randjes...
nordin schreef:Nou dankje.. Ik ben niet echt een super bewerkster!!
Jammer dat de achtergrond een beetje saai is...