Ik krijg heir nog niet zo veel inspiratie bij. naja, nog genoeg tijd om na te denken Begin er morgen wel aan, als ik dan wel een idee heb. Ik vind de bewerkingen tot nu toe heel mooi gemaakt!!
Jup, van internet inderdaad. Vond het lettertype er zelf juist wel goed bij passen, zo gaat de aandacht echt naar het gedichtje zelf ipv naar het lettertype ervan
Denk dat het komt omdat het niet echt een geweldige foto is om te bewerken
En toch heb ik er wel iets mee kunnen doen...maar ik kan me voorstellen dat anderen het een moeilijke foto vinden...meestal zitten wel op pagina 5 ofzo... Of iedereen is druk bezig en komen ze vrijdag allemaal met een super bewerking...
Annn: mooi gemaakt Jaimyliefje: knap gemaakt omdat je alleen paint heb Pasamba: heel mooi gabberluck: jammer dat de tekst ietswat onzicht baar is en dat rooster een beetje dingen vervaagt XxLiEsJuHhxX: leuk gemaakt Shalimar: heel mooi Stravero:leuk gemaakt Lindy1982: leuk bedacht Shalimar: heel mooi superhaffies: leuk bedacht
blz 2 Yellowfish: heel mooi ZitAa: zonde dat de kwaliteid zo acheteruit is gegaan Flying_Angel: heel mooi
Het is deze week wel heel rustig geweest, ik ben zelf voorlopig met andere dingen bezig. Maar het topic blijft doorlopen hoor Het nieuwe topic is geopend, viewtopic.php?f=68&t=651574 Veel plezier in het nieuwe topic .Hier niet meer reageren aub