[Verhaal] Vreemde smsjes (tijdelijke titel)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

NN44

Re: [Verhaal] Vreemde smsjes (tijdelijke titel)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:07

echt een leuk verhaal! lekker spannend! benieuwd naar het volgende stuk Haha!

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:28

Doorschrijven! Haha!
Fantastisch stuk!

Blackpearls

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:41

Woeii, doorschrijven!

Geweldig verhaal! Haha!

ben zelf ook wel verhalen aan het schrijven maar volgens mij ben ik niet echt goed....

lotte002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:32

wanneer komt het volgende stuk(ken) Bloos Haha! Cool

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:40

wanneer komt het nieuwe stuk?? Haha! Bloos

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:40

mensen, hou er even rekening mee dat ze op vakantie is, en niet elke keer de beschrikbaarheid heeft over een computer Knipoog

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 20:59

doorschrijven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 21:06

A_lette schreef:
mensen, hou er even rekening mee dat ze op vakantie is, en niet elke keer de beschrikbaarheid heeft over een computer Knipoog

oja dat was ik vergeten Schijnheilig

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 06:39

*neemt even een abbo*

Fleur_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:53

Plz verder schrijven is super spannend Tong uitsteken
Maar niet te haastig dat je verhaal even moor blijft:P

Bokel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:21

super verhaal! schrijf snel door want ik (en de andere denk ik zo Knipoog ) zijn super benieuwd!

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 16:33

wauw super verhaal! wanneer komt het nieuwe stuk?

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:33

Super verhaal Lachen

Ga vooral door.

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:01

Wat een super verhaal!
Ik ben zóó benieuwt! *LOL*

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:09

Haaah gaaf al jullie reactie's! Maar zoals Alette al zegt ik ben op vakantie dus Sorry dat het wat langer duurt Knipoog.. Het volgende stuk zal er over 5 min op staan Haha!..

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:11

Citaat:
Hoofdstuk 3.
Onder aan haar raam stond een zwart gedaante. Het zwaaide en gebaarde dat Sanne naar beneden moest komen. Ze was toch zeker niet gek geworden?! Snel schoof ze het gordijn weer dicht en sprong terug in haar bed. Wat moest hij of zij van haar? Zou ze nog een keer kijken? “POK” en daar was weer een steentje. Ze vond het nu echt eng worden. Banjo was ondertussen wel gestopt met blaffen. Zou die wel orde zijn? Want in dat smsje stond… “Banjo!!” gilde Sanne. Ze barste in tranen uit. Het zou toch niet? Nee dat kon gewoon niet. Op dat moment hoorde ze weer geblaf, ze zuchte opgelucht. Bibberend bleef ze in haar bed zitten, totdat het weer doodstil was…

De volgende morgen om 7 uur stond ze weer op. Ze nam gauw een douche en ging naar beneden. Haar ouders waren al aan het werk, maar Banjo zat trouw op haar te wachten. Gelukkig dacht ze, hij was echt in orde! Snel smeerde ze haar broodje en ging op de bank zitten. Ze deed de tv aan, het nieuws was bezig. De nieuwslezeres was net aan het vertellen dat er in Groningen een meisje verkracht en vermoord was. Bah, dacht Sanne en ze kreeg weer de rilingen. Snel drukte ze de tv uit en zette keihard de muziek aan. Het liedje “Sexyback” van Justin Timberlake klonk hard uit de boxen. Meteen dacht ze terug aan de avond in Skopje en aan Vince. Wanneer zou ze hem weer zien? “Tringggg” daar ging de bel en Sanne werd met een ruk uit haar gedachte gehaald. Dat was vast Meike die met haar mee zou fietsen naar school. Ze pakte haar rugtas en deed de deur open. Het was inderdaad Meike, verbaasd merkte ze dat ze een beetje opgelucht was. Dat het echt Meike was en niet iemand anders. Op de fiets vertelde Sanne alles aan haar beste vriendin. “Jeetje dat is niet niks!” riep Meike uit. “Weetje? Kom vanavond bij mij slapen! Dan heb je in iedergeval een rustige nacht”. Ja dat was een goed idee vond Sanne en ze stemde in. Bij Meike voelde ze zich toch wat veiliger. Dan wis diegene teminste niet waar ze was.

Op school verliep de dag langzaam. Sanne die anders altijd wel plezier in school had was afwezig. Ze lette niet goed op en toen haar wiskunde leraar vroeg of het wel goed met haar ging knikte ze. “Ja prima, alleen een beetje hoofdpijn, komt van het zware weekend” grapte ze. De leraar keek haar vaag aan maar ging toch maar verder met de les. In de pauze zaten Meike en Sanne met de andere meiden gezellig het weekend te bespreken. Sanne vergat een beetje wat er gebeurd was vannacht. Ze vertelde honderd uit over Vince. 1 Meisje bleek hem wel te kennen en keek Sanne bewonderd aan. “Heb je daar mee gezoend?!” vroeg ze ongeloofwaardig. Sanne knikte en voelde zich wel een beetje trots. Toen de bel ging liepen ze met zijn alle naar het gym lokaal. Sanne had wel zin in gym, kon ze zich lekker even afreageren. Terwijl ze naar het lokaal liepen kwamen ze langs een groep jongens. Sanne had die jongens hier nog niet eerder gezien en ze voelde dat ze van top tot teen bekeken werd. “Zow! Lekkerding!” werd er geroepen. Sanne deed net of ze het niet hoorde en liep door naar het gymlokaal. Vreemd dat ze die jongens hier nooit eerder had gezien. Het zou toch niks te maken hebben met?? Nee dat kon en snel zette ze de gedachte weer uit haar hoofd.

Na schooltijd ging ze mee met Meike naar huis. Sanne belde eerst even haar ouder dat ze niet thuis zou komen omdat ze bij Meike sliep. Ze wist niet of haar ouders dat wel goed zouden vinden op een doordeweekse dag. Maar tot haar verbazing hadden ze er geen enkel probleem mee. Gelukkig dacht Sanne. Na het huiswerk maken gingen de meiden achter de computer. Even lekker msnen. Sanne meldde zich aan op msn en zag dat ze toegevoegd was door iemand. Meteen dacht ze aan de smsjes. Degene die ze stuurde.. Zou die ook al haar msn hebben?! Toch accepteerde ze de contact persoon. Ze haalde opgelucht adem toen ze zag dat het Vince was. Hij begon meteen te praten.

Vince,, Haha! zegt:
Heej Meis!
Sanne… zegt:
Hoi hoi!
Vince,, Haha! zegt:
Alles goed met je? Had je mijn smje nog gehad?
Sanne… zegt:
Ja gaat prima! Met jou dan? Ja ik heb je smsje nog gehad! Dankje, jmmr genoeg kon ik niet terug smsen. Mijn beltegoed is op.

Dat loog Sanne. Door alle zenuwen was ze helemaal vergeten terug te smsen! Maar ja, gelukkig wist Vince niet dat ze een abbo had.

Vince,, Haha! zegt:
Ooh, maakt niet uit joh! Kan gebeuren. Ik vond het wel gezellig met jou!
Sanne… zegt:
Ja ik vond het ook heel leuk Haha!

Meike zat te grijnzen naast Sanne. Het gesprek liep lekker… Het klikte goed tussen Sanne en Vince! “Vraag hem eens om een foto dan!” riep Meike enthousiast. Snel vroeg Sanne of hij een foto kon sturen. Spannend wachtte ze af. In de discotheek zag hij er super uit! Maar eens zien of die foto net zo was. Er werd een foto gestuurd en snel drukte ze op accepteren. Toen de erdracht voltooid was opende ze de foto. “WOOOOOW” riep Meike uit! Die was echt te cute! Wat een ogen! En die donkere krullen. In 1 woord geweldig!! Ook Sanne zat te grijnzen en ze was meer dan tevreden met wat ze op die foto zag. Ineens vroeg Vince aan Sanne of ze zin had om een keer wat af te spreken. Met de smsjes in haar achterhoofd zat ze te twijfelen. Zou ze het doen? Of zou ze nog even wachten? Ze mocht niet meer met Vince zoenen. Want anders zou er wat met Banjo kunnen gebeuren. Maar de stalker, zo noemde ze het persoon die haar smste maar even, zou haar toch niet werkelijk volgen? Of toch wel? Ook Meike zat bedenkelijk te kijken. Vraag anders of die vrijdag mee gaat naar de film! Dan gaan ik en Dennis ook ja!” vertelde Meike. Dennis was de jongen waar Meike in Skopje mee gezoend had. “Dan kunnen we met zijn vieren gaan, en in de bioscoop is het toch rustig, daar komt die vast niet.” Nee dat dacht Sanne ook niet en ze stelde het voor aan Vince. Hij vond het prima. Ze zouden om 8 uur bij de bioscoop afspreken.

Daarna gingen ze achter msn weg en besloten om nog even te gaan skaten in het park. Het was heerlijk weer en er waren veel bekenden in het park. Ze gingen bij een groepje jongens van hun school zitten en begonnen gezellig mee te kleppen. Ze hadden het over de meivakantie die vrijdag zou beginnen. De een ging met zijn ouders op vakantie en een ander met vrienden. Ook Meike en Sanne gingen op vakantie. Ze zouden zaterdag met dezelfde groep waarmee ze naar Skopje waren geweest naar Terschelling gaan. Het wer super weer dus dat zou heerlijk aan het strand liggen worden. En het uitgaan natuurlijk niet te vergeten! Na een uurtje gepraat te hebben gingen Sanne en Meike weer richting huis. Het was etenstijd.

Na het eten vlogen de meiden weer naar de kamer van Meike. Ze moesten het bed nog even klaarleggen. Net toen ze wouden beginnen ging Sanne’s telefoon. Geschokt keken ze elkaar aan.. Het zou toch niet? De stalker wist toch niet dat Sanne nu hier was? Sanne pakte haar mobiel en las het smsje wat ze gekregen had. Het was inderdaad het onbekende nummer weer. Met grote ogen begon ze te lezen. “Waarom ben je niet thuis gekomen? Waar zit je nu? He dit is niet de bedoeling he? Ik zal het je voor deze ene keer vergeven maar laat het niet nog eens voorkomen. Dan gaan er dingen gebeuren die totaal NIET leuk zijn!! Begrepen? Ohjah en waag het niet om iemand van deze smsjes te vertellen… Als ik erachter kom dat iemand het weet dan zal ik diegene even naar …. Ach je weet wel wat ik bedoel! Nou slaap lekker schat! En vergeet niet! Je bent van mij…”. Sanne schrok zich rot. Meike keek haar vragend aan. “Wie was het” vroeg ze zachtjes. Sanne zei niks. Sanne? Werd er nog een keer gevraagd. “Ehm, dat was Nienke, vroeg watvoor huiswerk we voor morgen hadden” loog ze. Meike knikte haar hoofd. Gelukkig! Sanne voelde zich wel schuldig dat ze had gelogen. Maar wat moest ze anders?? Ze kon Meike toch geen gevaar laten lopen?? Nee, dat kon ze niet laten gebeuren.

Alstu.. En als er spellingsfouten instaan sorry, maar ik heb hier geen controle Knipoog.. Ga morgen weer naar huis! Dan zullen de stukken hopelijk zonder fouten zijn Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door Sterre2000 op 31-08-06 20:27, in het totaal 1 keer bewerkt

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:19

Leuk stukje hoor, maar wie is Marielle? :p

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:23

Kan je de zin zetten waar dat instaat? Ik had de hoofpersoon eerst zo genoemd maar later veranderd sorry Tong uitsteken

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:24

Sterre2000 schreef:
Citaat:
Hoofdstuk 3.

Meike zat te grijnzen naast Sanne. Het gesprek liep lekker… Het klikte goed tussen Sanne en Vince! “Vraag hem eens om een foto dan!” riep Meike enthousiast. Snel vroeg Sanne of hij een foto kon sturen. Spannend wachtte ze af. In de discotheek zag hij er super uit! Maar eens zien of die foto net zo was. Er werd een foto gestuurd en snel drukte ze op accepteren. Toen de erdracht voltooid was opende ze de foto. “WOOOOOW” riep Meike uit! Die was echt te cute! Wat een ogen! En die donkere krullen. In 1 woord geweldig!! Ook Sanne zat te grijnzen en ze was meer dan tevreden met wat ze op die foto zag. Ineens vroeg Vince aan Sanne of ze zin had om een keer wat af te spreken. Met de smsjes in haar achterhoofd zat ze te twijfelen. Zou ze het doen? Of zou ze nog even wachten? Ze mocht niet meer met Vince zoenen. Want anders zou er wat met Banjo kunnen gebeuren. Maar de stalker, zo noemde ze het persoon die haar smste maar even, zou haar toch niet werkelijk volgen? Of toch wel? Ook Meike zat bedenkelijk te kijken. Vraag anders of die vrijdag mee gaat naar de film! Dan gaan ik en Dennis ook ja!” vertelde Meike. Dennis was de jongen waar Meike in Skopje mee gezoend had. “Dan kunnen we met zijn vieren gaan, en in de bioscoop is het toch rustig, daar komt die vast niet.” Nee dat dacht Marielle ook niet en ze stelde het voor aan Vince. Hij vond het prima. Ze zouden om 8 uur bij de bioscoop afspreken.

Alstu.. En als er spellingsfouten instaan sorry, maar ik heb hier geen controle Knipoog.. Ga morgen weer naar huis! Dan zullen de stukken hopelijk zonder fouten zijn Tong uitsteken

Sterre2000

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 20:27

Danku is veranderd Knipoog

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:56

hey liek! goed stuk weer Lachen

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 20:58

Weer een heel mooi stuk! Ja

Midnight16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:24

Whahah Liek, wilde je dr eerst naar mij noemen? Tong uitsteken
Maar het is weer super stuk hoor Haha!

offtopic: Heb zin in overmorgen Cool

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 21:25

super gaaf!! ik volg hem ! Haha!

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 09:58

super verhaal Tong uitsteken