[VERZAMEL] Foto van je huisdier

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Picassox

Re: [VERZAMEL] Foto van je huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 16:53

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:01

Tuurlijk, dat wil ik wel voor je doen hoor:

Hier dus de foto's van R_ChiChi:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 17:13

Mijn commentaar erop:

1. Jammer dat de achtergrond overbelicht is, maar daardoor steekt je hond wel weer mooi af en valt hij lekker op. Leuk met dat bloemetje! Lovers
2. Mooi! Lekker scherp en hij kijkt je mooi aan. Leuk ook dat hij precies in het midden zit! Alleen jammer van die paal(?) in de bovenhoek, dat stoort een beetje.
3. Deze vind ik minder, de achtergrond is druk en de hond is te klein. Ik zie liever dat foto's op ooghoogte genomen zijn.
4. Deze is ook mooi!!! De achtergrond is net als de eerste overbelicht, maar dat geeft dus niet zoveel. Wat wel jammer is, vind ik de tong. Die is ook overbelicht.

Mooie hond en mooie foto's hoor! Hij is een goed model!

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:27

R_ChiChi

1. Allereerst leuk met dat bloemetje! Net als appelflapje al zei is de achtergrond overblicht, wat wel een leuk effect vind. Jammer van dat overbelichte stukje vacht.

2. Echt een mooie foto! Kijkt leuk, stoer in de camera. Misschien was een natuurlijkere achtergrond wat mooier geweest, maar dit vind ik een erg mooie foto!

3. Dit vind ik wat een drukke foto. Weer wat een rommelige achtergrond, maakt de foto erg druk en jammer dat je hond niet in de camera kijkt. Het lijkt meer wat op een foto waarvan hij eerst mooi zat en begint te lopen. Erg jammer.

4. De mooiste foto van het stel! De zon was kennerlijk erg fel en met een zwarte vact begint dat erg te glimmen. Het lijkt daar dus overbelichting, het andere deel wordt donker door de schaduw, maar vind het niet echt storend. Je hebt daar ook weer een mooie achtergrond. Je hond kijkt mooi allert, wat mij altijd wel aanspreekt op een foto. Mooie foto dus!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 19:40

Wie willen mijn foto's even naar het bewerkings topic brengen? Bloos
En Appelflapje super bedankt!

Er is overigens nog nooit iets aan de foto's bewerkt, zelfs niet scherper enz. dus vind ik 't wel leuk. Vork

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:17

MENSEN... IS LEZEN NOU ZOO MOEILIJK???

* Als je zelf een foto wilt plaatsen moet je ook reacties geven op de foto’s van anderen.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:46

Letla

Afbeelding

Afbeelding

R_ChiChi: Jammer van overbelichting op de eerste foto.
Verder de volgende keer iets meer op achtergronden gaan letten. Voor de rest zijn het wel leuke foto's hoor.

Sharon_: Leuke foto alleen ik erger me vreselijk aan die scheve horizon! Scheve mond

Verder moeten diegene die geen reactie over de andere foto's hebben gemaakt dit nog doen! Anders haalt Faire jullie zonder excuus weg...

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 23:33

Ramona_lief schreef:
Verder moeten diegene die geen reactie over de andere foto's hebben gemaakt dit nog doen! Anders haalt Faire jullie zonder excuus weg...

Inmiddels heb ik zo'n 10 berichten verwijderd.

Nogmaals: Als je zelf een foto wilt plaatsen moet je ook reacties geven op de foto’s van anderen!

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 07:44

Ups... dat was ik vergeten...

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:10

Ramona_Lief:

Allebei mooie foto's. Heb er eigenlijk niets op aan te merken. Heel scherp, erg wazige, donkere achtergrond waardoor Letla er mooi uitspringt met haar gele kleurtje.!

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:33

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

Ramona_lief: ik vind deze echt super mooi! het licht is precies goed heb je zo'n grote zoom of zat je bijna op de kop van die vogel met je lens Tong uitsteken

Karoliefje_ ben je een echte fotograaf of niet ? Tong uitsteken
1 woord .. prachtig!

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 08:41

Junior_Jody:
Foto 1: Opzich leuke foto, maar hij spreekt mij niet zo aan. Beetje donker.

Foto 2: Mooie foto, jammer dat je zoveel omgeving erop hebt en dat het paard wat verweg is. Ook jammer dat het paard op sommige delen wat overbelicht is.

Foto 3: Leuke foto, mooie rustige achtergrond. Het hondje is wel wat overbelicht op sommige plaatsen en donker door de schaduw op andere plaatsen. Hondje ligt er trouwens stoer bij Ja

Foto 4: Leuke foto. Misschien een beetje wazig en wat donker.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:12

heej,,

-@ junior_jody.

1 Erg leuk genomen, scherpe foto, de kat staat er mooi op(beetje verschrikt), en leuke achtergrond Vork (midden in de plantenbak)

2 Erg mooie foto, want ik dacht eerst dat het 2 foto's "aan elkaar geplakt" was.

3 Wat een gewellidige hond!!

4 En wat is hij schattig.

Okee, mijn foto Haha!

Afbeelding
Dit is mijn cavia Suzie. Bloos

Afbeelding
Dit is mijn kat Bram. Cool

kusjes annet

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 22:48

@amasis:

Klopt het dat je foto's bijna helemaal wit zijn Verward

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 08:34

Amasis:

Ik vind de foto's niet mooi als je ze zo wit hebt, heb je de orginelen in kleur nog? Maar ik zie sowieso al dat op foto 1 de cavia overbelicht is. En bij foto 2 zie ik dat de achtergrond gedeeltelijk overbelich is.

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:04

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

R-Chichi
1.Dat bloemetje is leuk Lachen De foto is een beetje te overbelicht.Verder mooie foto
2.Mooie foto
3.De achtergrond is niet zo mooi
4.Heel erg mooie foto,maar de achtergrond is zoals op foto 1 overbelicht

Letla
Prachtige foto's

Junior_Jody
1.De oortjes staan niet helemaal op de foto
2.Paard is te verweg getrokken,verder prachtige foto,mooie achtergrond
3.Het hondje staat er niet helemaal op,hondje te overbelicht
4.Foto lijkt een beetje wazig en donker,verder leuke foto.

Amasis
Ik vind de foto's niet mooi als ze zo wit zijn.

XxX

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 09:24

Soniador:

Foto 1: Erg leuke foto, alleen een beetje simpel. Vind het persoonlijk altijd wel mooi als de kat scherp is en de rest wazig. De tegels zijn ook een beetje overbelicht.

Foto 2: Dat is eigenlijk hetzelfde. Wel jammer dat je het kopje van de kat niet ziet. Hier zijn de tegels ook wat overbelicht.

Foto 3: De foto is niet helemaal scherp, en eigenlijk het zelfde als de bovenstaande foto's.

Foto 4: Hier is de achtergrond wel wazig, dat is mooi! Je kat is scherp. De achtergrond had trouwens wel iets donkerder gekunt, het is nu wat overbelicht. Misschien is het de volgende keer ook wel leuker als je de foto van ooghoogte neemt, spreekt me persoonlijk wat meer aan. Jammer dat de vacht van de kat door de zon glimt, maar dat heb je met zwart.

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 12:23

R_ChiChi;
Ik vind de eerste en de laatste foto het meest opvallen, ze zijn mooi scherp, alleen jammer dat de achtergrond wat overbelicht is. De 2e en 3e foto is wazig en de achtergrond leidt ook af, dat is jammer. De laatste foto vind ik het mooist Ja

Ramona_lief;
Hele mooie foto's, mooi scherp en ik vind vooral de eerste foto mooi, daar kijkt hij zo leuk Haha!
Geweldige beestje trouwens!

Soniador;
Eigenlijk zie je dat op alle foto's de poes onscherp is en de achtergrond scherp, behalve bij de laatste valt het mee. Jammer dat je bij de tweede het hoofdje niet ziet. Verder wel leuke foto's Lachen

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 12:50

heeej

jaah ik heb ze bewerkt, maar ze waren niet helemaal gelukt, idd overbelicht.
hier de normale foto's.

Afbeelding
mijn kat.

Afbeelding

hopelijk vinden jullie deze beter.
kus annet.

morry

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 12:53

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding

Schawtje
1. ik vind de eerste foto mooi door de donkere achtergrond waardoor de hond extra opvalt.
2. ik vind de foto's van je kat erg mooi alleen jammer van het grassprietje bij zijn oog.
3. de vierde foto is een beetje wazig

IlseKuikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 14:31

Schawtje:
Foto 1: Mooie foto!! Scherpe foto met mooie achtergrond. Jammer dat de hond overbelicht is.
Foto 2: Dit vind ik een hele mooi foto, de rust die de kat uitstraalt enzo. Maar weer erg jammer van de overbelichting.
Foto 3: Volgens mij niet helemaal scherp en die wazige grasspriet voor z'n kop stoort me. Verder was het misschien wat mooier geweest als je iets meer uitzoomde.
Foto 4: Ook wazig. Misschien was wat meer uitzoomen hier ook mooier geweest.

amasis:

Foto 1: De drukke wat gekleurde achtergrond stoort me wat. Verdre is de kat in mijn ogen wat te donker. De achtergrond is gedeeltelijk overbelicht.
Foto 2: Niet veel op aantemerken. Mooi scherp, niet te drukke achtergrond. 1 punt: Hij is overbelicht, dat is erg jammer.

morry
Foto 1: Hierbij twijfel ik wat of het om het hooi of de cavia gaat Clown Het hooi is haarscherp en de cavia en de rest erg wazig. Verder is het hooi ook overbelicht.
Foto 2: Leuke foto, volgende keer misschien de camera iets hoger zodat de cavia in het midden komt. Beetje donker, komt door de buis. Verder een heel klein stukje cavia overbelicht. En wat van z'n voer/hooi.
Foto 3: Leuke foto, misschien de volgende keer proberen de cavia er helemaal op krijgen. En weer de zwarte vacht wat door het licht erg glimt.
Foto 4: Cavia is niet scherp, het hooi en de buis wel, moest eigenlijk andersom Clown Verder niet veel op aan te merken.

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:37

haha,, de kat is gewoon heel donker:D

Leoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:39

Ligt het nou aan mij of mijn computer of zijn mijn foto's verwijderd?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 06:34

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 06:35

R_Chichi: Die eerste en laatste foto vind ik echt heel erg mooi, Bij die 3e vind ik het jammer dat de ruimte eromheen zo groot is, waardoor de hond kleiner oogt.

Junior_Jody :
1. De oortjes staan er niet helemaal op, best jammer

sorry ik moet naar school haha, mijn foto en de rest van het commetnaar komt nog!