Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boemba schreef:alvast wat comentaar (heb nu toch effen wat tijd, van de week weer wat minder)
pagina 1
Meliaforever mooie achtergrond gebruikt knippen is wel goed gedaan, maar vraag me alleen af wat dat donkere stuk is tussen het middelste paardje en het rechtse paardje, moet dat schaduw voorstellen of de achterkant van een van de andere paardjes.![]()
nonie schreef:Kim4Bibi oei volgensmij laat mijn engels me nu echt in de steek..wat bedoel je eigenlijk met de tekst? (jammer dat ik bruin haar heb, wie is dat meisje dat erbij staat?)
Kim4Bibi Opzich wel leuk, alleen het contrast bij Strateeg ligt wel erg hoog...en tja Strateeg is soms eigenwijs
nonie schreef:linseytjee Leuk idee, maar de haflinger linksboven valt een beetje vreemd weg. Wat zijn die ''wazige'' strepen bij de randen trouwens?
nonie schreef:Boemba Hahaha, leuk! Mn kamer heeft er helaas nooit zo mooi en verzorgd uitgezien(ik zou trouwens wel willen dat al die dieren mn huisdieren waren...
)
Boemba schreef:nonie schreef:Boemba Hahaha, leuk! Mn kamer heeft er helaas nooit zo mooi en verzorgd uitgezien(ik zou trouwens wel willen dat al die dieren mn huisdieren waren...
)
waren foto`s uit je eigen profiel stond bij dat je ook nog huisdieren had zwart wit konijn(zou ook een cavia kunnen zijn) en een grijs konijntje, en een paard met ruiter en nog een foto van strateeg