[verhaal] verraad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

bloemm

Re: [verhaal] verraad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 17:10

AARGH !@#$% wil net het stuk kopieren hier heen druk ik op het verkeerde knopje ALLES WEG!
sorry mensen vanavond laat kom het er pas op Dromen

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 22:23

ok hier is het dan! 1700 woorden!

Zuchtend viel Nienke op haar bed ,wat was het een rare middag geweest; eerst werd ze in elkaar geslagen en daarna had ze opeens gezoend met de jongen die er juist voor gezorgd had dat ze in elkaar geslagen werd.Het was een heerlijke zoen geweest en ze hadden daar wel een kwartier gestaan! Ze vond het jammer dat hij daarna meteen naar huis moest maar het was wel een top middag geweest!

De volgende ochtend werd ze wakker gemaakt door haar moeder ‘’ he Nien ik ga naar Ynske , ik ben vanavond laat thuis dus je moet zelf voor je eten zorgen’’‘’hmm oke’ met een diepe zucht draaide ze zich nog een keer om en viel weer in slaap.

Toen ze twee uur later weer wakker werd belde ze Milan meteen op.
‘’Met Milan Wagensma’’‘’heey met Nienke , ik vroeg me af of je vandaag nog langs kwam?’’‘’ja natuurlijk ik ben al onderweg! Als het goed is ben ik over een half uurtje bij je’’
Nienke keek met een schrok op de klok, was het al zo laat!’’oke dan zie ik je zo’’ zei Nienke vlug en hing op. Snel schoot ze naar boven ging onder de douche staan, twee minuten later kwam ze er onder uit, wat een record! Ze smeerde snel wat make-up , stormde naar beneden en smeerde snel een boterham. Net op tijd had ze hem op want de deurbel ging.
Ze liep naar de deur en deed hem open ‘’ hey engeltje’’ zei Milan en gaf haar een zoen op haar wang. ‘’lekker ben jij zeg, zeg je eerst dat je over een half uur komt sta je hier na een kwartier al op de stoep!’’zei Nienke verontwaardigd ‘’ ik kon je niet langer missen’’ zei hij en gaf haar een knuffel.’’ Kom verder’’ samen liepen ze naar binnen en namen plaats op de bank.’’Zo dan gaan we het nu eens hebben over hoe we onze problemen kunnen oplossen’’ zei Milan’’oke ik dacht dat we David’s moebiel misschien wel konden afpakken en dan dat filmpje wissen’’ zei Nienke ‘’ en hoe wil je David’s mobiel afpakken dan?’’ ‘’eehm, daar heb ik nog niet aan gedacht’’’’hm, ik vind het geen goed plan, als die merkt dat ik dat filmpje heb verwijdert dan hang ik’’ ‘’ja ok je hebt gelijk maar weet je zelf iets beters dan?’’’’nee niet echt maar, ik had wel wat bedacht voor jou, als we nou een microfoontje om je nek heen hangen dan kunnen we het opnemen en mee naar de politie gaan’’’’ja maar als ze mijn trui omhoog trekt ziet ze toch dat daar een microfoontje zit? En dan hang ik ook.’’Nienke dacht na hoe kon ze die vervloekte mevr. Smid van school afkrijgen? Ze kreeg een idee’’als ik na schooltijd een keer naar haar toe ga en zorg dat ze weer aan me gaat zitten en jij zorgt dat er een andere leraar binnenkomt die haar betrapt dan hangt ze ‘’ ‘’hmm ja dat kan maar hoe moet die leraar dan de deur open krijgen als die op slot zit?’’ ‘’ nou eeh, volgensmij hebben alle deuren van de school aparte sleutels en zijn er ook een paar sleutels die in alle deuren passen een van die sleutels heeft de conrector als je die dan roept..’’ ‘’oke, goed plan.’’ ’’wanneer gaan we het uitvoeren?’’vroeg Nienke ‘’Maandag kan ik niet Dinsdag ook niet , dan word het Woensdag maar dan hebben we ook dat school feest waar jou school mijn school en nog een andere school aan mee doen’’ ‘’huh welk school feest?geven onze scholen samen een feest?, dat wist ik helemaal niet?’’ ‘’ oh echt niet? bij ons is het al een maand bekend.. maar dat is wel toevallig he dat het juist onze scholen zijn?’’ ‘’ja zeker maar wel raar dat ik er niks van wist ‘’ ‘’ ach na ja ‘’ maar misschien is die mevrouw Smid er ook wel en dan kan jij zorgen dat ze je meeneemt naar een apart lokaal met een smoes en wedden dat ze je dan gaat aanranden’’ ‘’ja maar wat als ze er helemaal niet is?’’ ‘’ dan doen we het Donderdag’’ ‘’oke afgesproken’’ ’’en wat doen we nou met David? ‘’dat regelen we als we jou probleem hebben opgelost ‘’oke’’
Zuchtend stond ze op ‘’ morgen moet ik nog een keer terug komen bij merv. Smid en ik wil het helemaal niet’’ ‘’ja meis ik kan er niks aan doen’’ en daar had hij gelijk in, als ze niet ging dan zou mevr. Smid een raar verhaal over haar op hangen en dan zou ze misschien wel van school gestuurd worden dus ze ging er maar gewoon heen.
‘’Blijf je eten?, mijn moeder die komt vanavond laat pas thuis want die zou vandaag met een vriendin mee gaan naar Amsterdam en daarna gingen ze naar een musical dus dan hebben we het rijk voor ons alleen’’ ‘’ ok is goed, dan bel ik mijn moeder even om te zeggen dat ik hier eet’’ ‘’ok is goed’’ Milan pakte de telefoon en Nienke keek of ze nog wat lekkers hadden.
‘’oke het is geregeld ik heet hier’’ ‘’ ok dan kunnen we mooi pannenkoeken gaan bakken’’ zei ze met een grote grijns op haar gezicht ze wist nog wel van vroeger dat Milan totaal niet kon koken en dan met name pannenkoeken. ‘’ooh gemenerik, je weet best dat ik dat niet kan’’
‘’daarom juist dan kan ik het je leren’’ ze keek in zijn mooie groene ogen die steeds dichter bij kwamen z’n zachte lippen kwamen op haar lippen, ze voelde dat hij tegen haar tanden aan drukken was en ze opende haar mond, dit was het , haar eerste tongzoen!

‘’Nienke wil je de bloem even pakken’’vroeg Milan’’ goh je hebt de smaak te pakken he?’’ vroeg Nienke ‘’ja maar pak nou maar snel de bloem want dan kan ik verder’’ ‘’oke, oke ik ga al’’ na vier pakken meel, vijftien aangebrande pannenkoeken en een koekenpan konden ze eindelijk aan tafel ‘’gatverdamme man, dit is niet te eten’’ Milan nam nu ook een hap, je zag aan z’n gezicht dat hij hetzelfde vond ‘’ja jij wou dat ik ging koken’’ zei hij verontwaardigd ‘’ja maar ik mocht niet helpen’’ schreeuwde Nienke terug. Milan schoot in de lach ‘’Haha je had je gezicht moeten zien man!’’ nu begon Nienke ook te lachen ‘’kom we gaan naar de snackbar misschien hebben ze daar iets wat lekkerder is dan deze prut’’’’dan gaan we nu wel want na al dat koken heb ik honger gekregen’’ zei Milan

De volgende ochtend werd ze vroeg wakker, ze moest zich die ochtend om half acht melden dus ze moest vroeg opstaan. Sloom stapte ze uit haar bed en liep door naar de douche ze keek in de spiegel, wat zag ze er slecht uit! Ze had wallen onder haar ogen, ze was wit, hare blauwe ogen stonden dof en ze had er twee joekels van een puisten bij, dat zal wel komen door gister avond in de snackbar met Milan, het was een gezellige avond geweest, ze hadden veel dingen van vroeger op gehaald en veel lol gehad. Snel draaide ze de douche kraan open en ging er onder staan even later kwam ze er weer onder uit,kleedde zich aan en ging naar beneden. Tot haar grote verbazing zat haar moeder er nog ‘’hey nien, ik dacht dat je pas om tien uur naar school moest?’’vroeg haar moeder ‘’ja dat moest ik ook maar doordat een zeker persoon in deze kamer mij niet op tijd wakker maakte die ochtend ben ik te laat gekomen op school’’ ‘’oh sorry meis helemaal vergeten, maar ik ga naar mijn werk anders kom ik te laat en o ja na mijn werk heb ik nog een etentje dus je moet weer zelf voor je eten zorgen’’ voor dat Nienke nog wat kon zeggen werd de deur al dicht gegooid de laatste tijd had ze ook niet meer zoveel aan haar moeder, die lange gesprekken van vroeger waren er niet meer omdat ze heel veel werkte en Nienke was de laatste tijd veel alleen geweest.Ze liep naar de keuken, smeerde snel een boterham en vertok naar school..

Op school aangekomen meldde ze zich snel bij de administratie en liep daarna door naar de aula, nog twee en een halfuur wachten voordat haar eerste les begon.Ze zat een halfuur alleen totdat ze Mevrouw Smid de trap af zag lopen ze keek snel door de aula heen,waar kon ze zich verstoppen? Maar het was al te laat mevrouw Smid zag haar al zitten ze kwam op haar af gelopen Nienke keek schrikachtig om zich heen maar het was al te laat, mevrouw smid stond nu voor haar. ‘’goh Nienke wat doe jij zo vroeg op school?’’ Nienke slikte een keer goed ‘’ik was vrijdag ochtend te laat dus moest ik me vandaag om half acht melden’’oja dat is ook waar ook en toen moest je die middag bij me nablijven’’ zei ze met een knipoog ‘’en vanmiddag moest je weer omdat je het ritme nog niet had, je hebt geluk ik ben toevallig ook nog tot tien uur vrij dus als je in plaats van vanmiddag nu wilt nablijven is het ook goed’’ zei ze met een nog grotere knipoog Nienke’s adem stokte dit wou ze niet maar ze moest ‘’oke ik loop nu wel met u mee’’ traag stond Nienke op en liep achter mevrouw Smid aan, aangekomen bij het lokaal deed mevrouw Smid de deur open, liet Nienke naar binnenlopen en deed het lokaal meteen weer op slot ‘’oke waar waren we gebleven vrijdag’’ zei ze sluw. Ze pakte Nienke’s hand en trok haar mee Nienke voelde de tranen al weer opkomen, waarom zij! Ze voelde de hand van mevrouw Smid onder haar bloes glijden ze trok het uit en streelde met haar han over haar rug Nienke kon haar tranen niet meer inhouden mevr. Smid maakte nienke’s bh bandje los en streelde over haar borsten ze smeet Nienke op de grond en ging er zelf boven op liggen Nienke voelde de tranen over haar wangen rollen Smid’s haar handen waren nu overal ze knoopte haar eigen broek los, pakte Nienkes hand en liet hem in haar onderbroek glijden

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:37

mooi verhaal, ik ga het volgen Lachen

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:18

oooe spannend Haha! Tong uitsteken

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:16

spannend

pollewopsie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 21:28

ben je al bijna klaar met het nieuwe stuk Bloos wil weten hoe het verder gaaat Haha! Tong uitsteken

LMuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:43

Love It ff een abo Haha!

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 12:56

wow,,,mooi verhaal Haha!

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:49

oeeh spannend, wanneer komt er een volgend stuk? k ga dit zeker volgen!

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 14:53

hallo Doei!
sorry ik was vorrige week nog een op vakantie.
en deze week moet ik weer naar school dus ergens deze week komt het erop

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:49

oke ben benieud naar het volgende stuk

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:52

okee..Lachen Had je vndaag eerste schooldag?:P Ik hoef pas 6 september, 4 sep mijn boeken ophalen(A)

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:05

Ooeeh spannend!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 13:58

Wanneer komt t nieuwe stuke Schijnheilig

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:13

Wat een leuk verhaal! Haha! Ik blijf het zeker volgen!

Naantje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:41

Blijf het ook volgen, nieuwe stuk? Schijnheilig

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:36

jaa wanneer komt er een nieuw stuk..? Schijnheilig

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 18:28

oh het spijt me ik heb echt bakken vol huiswerk en heb ook bijna geen tijd om op de comp te zitten, mijn vz pony heb ik ook een beetje verwaarloosd Bloos maar het word vanaf donderdag rustiger dus ik BELOOF dat er in iedergeval vrijdag een nieuw stuk er op staat Ja

Blackpearls

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:15

meer..?

sorry, oneliner! heb geen inspi

Irisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:27

Blackpearls schreef:
meer..?

sorry, oneliner! heb geen inspi

Huh..? Wel goed geplaatst hier? Nors opkijken

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 17:10

wat een supergaaf verhaal! *schrijft zich in voor een abbonoment*

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 13:33

het is vrijdag Haha!

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 17:01

ja ik ben bezig! vanavond komt het er op Knipoog

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:18

Wanneer, hoelaat?

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-06 20:37

hier is het dan!

‘’Oke het is wel weer genoeg voor vandaag’’zei Mevrouw Smid hijgend.Nienke keek om zich heen, ze zocht naar haar kleren.in de hoek zag ze haar broek liggen, snel liep ze er naar toe raapte hem op en trok hem aan.’’ik wil je woensdag op het feest graag terug zien,niet omdat je het ritme niet kent maar omdat ik je dan graag wil zien’’ zei ze met een grote lach op haar gezicht. Nienke voelde de zenuwen voor woensdag al weer opkomen, dit wou ze niet! Maar ze moest, het moest lukken met de hulp van Milan.
‘’oh oke’’ probeerde ze met zo’n luchtig mogelijke stem te zeggen.’’mag ik nu gaan ik moet naar mijn les’’ Ze liep naar de deur en maakte hem open. ‘’daag tot woensdag avond he’’ met een diepe zucht liep Nienke de deur uit, wat een ochtend!

Toen ze bij het eerste lesuur was aangekomen zag ze Roos al zitten ‘’hey!’’ zei Roos blij ‘’hallo’’ kon ik net door mijn strot krijgen, ik was nog helemaal down door wat mevrouw Smid met me had gedaan.’’ben je onze afspraak van vanmiddag niet vergeten?’’ vroeg Roos ‘’huh?, welke afspraak?’’ vroeg Nienke verwarrend ‘’ we zouden vanmiddag toch naar mijn huis gaan en dan film gaan kijken?, of ben je dat alweer vergeten?’’ oh nee he, dacht Nienke hier had ze echt geen zin in, ze had zin om de hele middag met Milan te msn-en maar dat kon niet want hij moest met die stomme David mee. ‘’oke ik ga wel mee, maar ik moet wel om zes uur weer naar huis’’ loog ze ‘’oke gezellig’’ ‘’Mensen allemaal op jullie plaatsen we gaan beginnen aan de les’’ brulde meneer de Zanger door het lokaal heen.

‘’Moet je wat drinken?’’ vroeg Roos ‘’Ja lekker doe maar wat’’ ‘’welke film heb je gehuurd?’’ ‘’Pirats of the Caribbean deel een, die had ik namelijk nog niet gezien.’’oh die is echt leuk ik heb hem ook een keer gezien’’zei Nienke enthousiast ‘’mooi’’ Roos kwam uit de keuken gelopen met twee glazen, twee bakken chips en een zak m&m’s ‘’hmm lekker!’’ zei Nienke terwijl het kwijl bijna uit der mond liep Ross pakte de dvd en stopte hem in de dvd speler daarna plofte ze naast Nienke op de bank neer.

Twee uur later was de film afgelopen ‘’wat een super film’’ zei Roos glunderend ‘’ja zeker vooral die Johny Depp was grappig’’zei Nienke dromend ‘’Gatverdamme doe mij maar Orlando Bloom ‘’ ‘’ja die kan er ook mee door’’ Roos sprong op haalde de dvd uit de speler ‘’moet je nog wat drinken?’’’’ja is goed’’ toen Roos twee minuten later weer de woonkamer binnenkwam stond haar gezicht bezorgd’’wat is er de laatste paar dagen met jou?, je bent nogal afwezig’’ Nienke schrok, had zij het nou ook al door?’’niks hoezo?’’ ‘’wat nou niks, ik zie heus wel dat er wat is hoor, heeft het met die Milan te maken?’’ Nienke haten dit, als mensen je problemen gingen raden.’’nee er is niks met Milan’’ ‘’ wat dan?’’drong Roos aan Nienke twijfelde zou ze het vertellen?, ja het moest maar want ze kon niet tegen liegen en ze wou Roos niet kwijt met veel gestotter vertelde ze het hele verhaal, over Mevrouw Smid die haar misbruikt en over dat ze er woensdag weer heen moet en over wat Milan en zij er aan gaan doen. Bij de laatste paar zinnen kwamen de tranen naar boven Roos sloeg een arm om haar heen ‘’maar meisje waarom heb je dit niet eerder tegen me verteld?’’ ‘’i-ihik ik kon het n-niet.’’’’oke het is al goed’’zei Roos sussend ‘’ maar over dat plan he je moet Milan maar vertellen dat als het niet lukt dat die dan naar mij moet komen, hij herkent me vast wel van die avond toen’’oke is goed’’ zei Nienke die ondertussen weer wat op adem was gekomen. Nienke stond op ‘’ik ga nu want mijn moeder wacht op me thuis’’zei ze snel , ze moest maar buiten! ‘’ oke tot morgen dan maar he, en hou je een beetje goed’’ zei Roos

Vijf minuten later was ze thuis ze keek op de klok, 6 uur mooie tijd om te gaan eten ze liep naar de kast en haalde er lasagne uit, daar had ze nu echt zin in! Toen ze de lasagne in de oven had gezet belde ze Milan op ‘’met Berend Wagensma’’ ‘’Met Nienke, kan ik Milan even spreken’’ ‘ hey Nienke! Lang niet gesproken werd er door de telefoon heen gebruld, sinds wanneer ga jij weer met Milan om?’’ op de achtergrond hoorden ze Milans stem brommen ‘’sorry Nienke ik mag nu niet met je praten van Milan, een andere keer dan maar he?’’ ‘’oke menneer tot de volgende keer!’’’’Met Milan’’ ‘’hey Milan met Nienke’’ ‘’hey, sorry van mijn vader maar hij is gewoon een beetje raar’’ ‘’vertel mij wat’’’’maar waarom bel je?’’’’ ojah, ik was vandaag weer bij Mevr. Smid en ik moest Woensdag avond terug komen dus ons plan kan woensdag avond door gaan… ‘’oke, is dat alles waarvoor je belt?’’ Nienke schrok van zijn reactie’’eehm ja eigenlijk wel ja ‘’oke dan zie ik je woensdag avond wel, doeg!’’ en voordat ze nog reactie terug kon geven was de hoorn er al op gegooid.Wat deed ie raar? Waarom deed hij zo kort af? De hele avond bleven de vragen steken.

Het is woensdag avond, vanavond moest het allemaal gebeuren, het plan met mevrouw Smid
Maar het was raar dat ze nog steeds geen telefoontje had gehad van Milan, nou ja hopelijk zag ze hem vanavond anders kon het allemaal niet door gaan, ze liep naar haar kast en haalde haar jurk eruit, deze had ze een jaar geleden een keer gekocht waarvoor weet ze al niet eens meer maar hij stond in ieder geval wel mooi, hij was zwart, hij kwam tot op haar knieen en had van onder laagjes op de boven kant zaten spaghetti bandjes en in het midden was het mooi getailleerd haar haar ging ze opsteken met een klem ja, zo moest ze er vanavond uit zien.
‘’Nienke!, over een half uur gaan we weg!’’ riep haar moeder van onder de trap ‘’oke!’’
snel trok ze haar kleren uit, liep naar de badkamer en ging onder de douche staan snel waste ze zich, klom de douche weer uit, droog zich af en deed haar jurk aan. Snel liep ze naar beneden en pakte een klem voor in haar haar ‘’zal ik het even doen?’’ Vroeg haar moeder.
‘’oke’’ haar moeder pakte een pluk haar en stak het op ‘’wouw schat je ziet er fantastisch uit, nu valt Milan zeker op je’’

Een kwartier later zat ze in de auto op weg naar Roos , ze zouden haar gelijk meenemen en de Vader van Roos zou hun dan weer ophalen. bij Roos aangekomen stond ze al buiten op hun te wacgten dus konden ze meteen door rijden ‘’we zijn er’’zei haar moeder vanaf de voorbank vlug stapte we uit en zeiden Nienke’s moeder gedag.

‘’We zijn binnen!!’’ Gilde Nienke naar Roos om boven de muziek uit te komen ‘’ja, ik heb er zin in’’ Gilde roos terug Nienke had er helemaal geen zin in vooral niet omdat ze weer met Mevr. Smid alleen moest zijn maar hopelijk ging het plan lukken!, het moest gewoon.
Toen ze al ruim een half uur op het feest waren had ze Milan nog steeds niet gezien , ze besloot om eerst even naar de wc te gaan en daarna naar de kluisjes. Bij de kluisjes aangekomen wist ze niet wat ze zag! Dit kon niet waar zijn!, dit kon gewoon Niet waar zijn! Milan stond daar met een ander meisje te zoenen!, daarom belde die niet meer en deed die zo kort af! Ze kon de woede niet meer in houden . MILAN WAGENSMA WAT DENK JE DAT JIJ AAN HET DOEN BENT!’’zei Nienke met overslaande stem. Geschrokken draaide Milan zich om, ze zag hem nadenken wat hij moest zeggen maar daar liet ze hem geen kans toe ‘’jij vieze vuile hufter!, hoe kun je! Ik dacht dat ik je kon vertouwen dat je lief was, dat je aardig was dat je veranderd was!’’ Nienke’s ogen spuwde vuur ’’eeh Nienke rustig’’ ‘’Nee! niks rustig jij bent gewoon een David mee loper een een, schroft’’ Nienke voelde de tranen al weer opkomen’’Nienke kan je even normaal doen?’’ ‘’Ik normaal doen?!, doe jij normaal jij staat hier gewoon te zoenen terwijl wij, nouja, iets hebben!’’ zei Nienke boos Het meisje waarmee Milan stond te zoenen was ondertussen weggelopen ‘’oke Nienke laat me uitpraten’’ ‘’nee ik laat je niet uitpraten!, je gebruikt me!, ik wil je nooit meer zien!’’ boos draaide ze zich om en beende weg ze hoorde haar naam nog roepen maar luisterde niet. Met een Voorover geboogd hoofd liep ze naar de meisjes wc ze lette niet goed op waadoor ze tegen iemand aan knalde, ze keek op,oo nee he! Dit kon ze er niet bij hebben! Mevrouw Smid!