Jolandaa_ leuk! jammer dat hij zo klein is, maar hij lijkt vrij simpel gabberluck Mmm als je het mij vraagt nogal simpel maar voor je 2e bewerking is ie wel ok.
ik doe de mijne overnieuw , want ik zie nu pas dat er een thema bij zit
Dan doe je toch dat dat je vrije bewerking is? Want je mag een themabewerking maar ook een vrije maken, dus die heeft dan niets met het thema te maken.
oke heb er nu wat meer mijn best op gedaan en wat details toegevoegd zoals dat zuster hoedje.. Hoor graag wat jullie er nu van vinden. en ja de letter types sorry moet ik nog even aan puzzelen snap daar nog weinig van..
ehm laten we het daar dan maar op houden... op vrije bewerking.. die ene was mislukt en heb hier beter mijn best op gedaan vandaar dat ik deze plaatste sorry..
Jolandaa_: Leuk gedaan, kan niet echt commentaar bedenken. Gabberluck: Na ik vind hem saai, probeer wat meer te verzinnen... De achtergrond is ook wat blokkerig. Margot123: Ook wat saai, maar het kan er mee door. Lindy1982: Leuk! Dat hoedje is echt super . Die spiegeling is ook leuk. Meliaforever: Vind hem leuk, maar je kunt wat meer doen. De neus rijkt wat uitgerekt. Horseslin: Snap niet echt wat het met het thema heeft te maken...
Mijn commentaar : pag1. Lindy1982 Bij de oor zie je nog een stuk wit Op zich wel een leuk idee Jaduuh Leuk! Vindt hem erg stoer alleen het lettertype past er niet echt bij voor mijn gevoel Orola Stoer Alleen er staat 2x: Wilfred staat voor een gezond raadsel. Dat is jammer Jolandaa_ Stoer! Ook leuk dat hij is uitgebroken gabberluck Gaaf Ik had hem alleen niet 2x gedaan maar Wilfred zelf gewoon 1x pag 2. margot123 Leuk! Alleen de neus is een beetje vaag Lindy1982 Geinig! Vindt hem leuker dan de 1ste, ook met det hoedje etc. Meliaforever Mooi! Idd alleen zonde van die neus horselin Wel grappig, niet echt mijn smaak daandriaan Leuk! Niet echt apart meer maar ja, vindt hem wel 1 van de mooiste Je vrije bewerking vindt ik iets minder Je ziet nog zwart en de tekst staat zo raar