Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Stravero

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken ronde 29

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 16:59

Ik weet niet wat mijn themabewerking is of mijn nietthemabewerking Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding
*Grote versie*

Afbeelding
*grote versie*

Dromen ik slaap nog halffffff Slapen
ben totaal inspiloos Boos!
Laatst bijgewerkt door Stravero op 05-08-06 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 17:02

Gave foto zeg!! En heel leuk thema...ik ga er zo es even voor zitten...er zitten trouwens al mooie bewerkingen tussen, mijn commentaar komt ook strax...Haha!

Edit:

Ik weet ook nog niet of dit mijn thema versie of niet...Haha!

Afbeelding

Alleen een beetje jammer dat Else haar hoofd onscherp is geworden met uploaden...was net namelijk nog niet...Clown

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:52

mooi hoor! zo zou ik wel een bewerking willen n van jou Haha!
je hebt een pb Haha!

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 19:11

Afbeelding

na 300x mislukt te zijn het uit te knippen vind ik het wel goed zo Tong uitsteken
alleen de hoeven hadden mooier gekunt Lachen

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:14

voor de achtergrond had ik een echte genomen als ik jou was met een mooie rand ofzo.. en een aparte type letters

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:31

Tadáááááá Clown ;
Dieren er zelf bijgedaan, vogel en hert.

Afbeelding

Eigen commentaar komt nog, heb nu geen tijd meer !! Nagelbijten / Gniffelen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:41

@DebbjJ: Je hebt netjes geknipt maar verder vind ik hem wat simpel...je hebt hem gewoon ergens opgeplakt.

@Meliaforever: Het knippen is niet netjes en hij ziet er heel erg opgeplakt uit. Ik vind het allemaal niet bijelkaar passen. Probeer dat wat je uitknipt bij de achtergrond te laten horen dmv kleuren aan te passen enzo. Beetje experimenteren!! Lachen

@Superhaffies: Netjes geknipt, mooie achtergrond en die weerspiegeling in het water vind ik ook mooi. Alleen vind ik paard en amazone nogal klein erop staan...ze zijn slecht te zien zo. Tong uitsteken

@Boemba: Ik vind het geheel wat donker eigenlijk. Lettertype vind ik wel leuk. Je hebt ook netjes geknipt! Het randje vind ik iets te dik maar wel bijpassende kleuren gebruikt. Mooie achtergrondfoto ook!!! Ja

@Lovemonami: Ik had de tekt niet onderstreept gedaan en meer naar het midden toe. Ook een wat saai lettertype. Het randje pas er qua kleur ook niet helemaal bij. Flora en Else passen daarentegen wel weer goed bij de achtergrond en je hebt netjes geknipt! Die bloemetjes zijn wel grappig.

@esther_sonja: Je hebt hem wat in elkaar gedrukt...hij is 'korter' geworden. Je had hem iets uit moeten rekken. Clown Wel netjes geknipt en erg leuk hoe je dat dekje en truitje hebt gedaan. (dat krijg ik niet eens voor elkaar!!) Mooi lettertype ook maar ik had hem meer de kleur van de achtergrond gegeven...En het is jammer dat zijn hoefjes er net buiten vallen.

@XxLiEsJuHhxX: Je tekstkleur en lettertype passen niet bij je achtergrond. Die bloem had ik weggelaten. Flora is ook erg blokkerig geworden. Het paard heet 'Else' en niet 'Els'. (edit: ik zie dat je eigen spellingsfoutje je al is opgevallen) En 'Whole in nature' is verkeerd Engels. Dat kan niet. Verder wel netjes geknipt alleen jammer dat de hoefjes er buiten vallen en ik had het paard wat meer naar links geplaatst. Wel leuke achtergrond foto!! Lachen

@Nonie: Ik vind het geheel wat klein eigenlijk. Flora en Els vallen ook helemaal in het donker, was denk ik wel de bedoeling maar ik vind het persoonlijk niet mooi. De achtergrond foto komt denk ik meer tot zijn recht in kleur. Wel netjes geknipt. Ik had er alleen ook nog een randje omheen gezet...staat altijd net even wat mooier! Lachen

@Boemba: Mooi geheel!!! Heel netjes geknipt en het lijkt zo net een schilderij!!! Super!!! Ja Ja

@Stravero: Over de bovenste bewerking: Ik had de tekst wat meer naar beneden geplaatst, hij staat zo wel erg hoog. Tong uitsteken Het randje had ook wel wat duidelijker gemogen. Netjes geknipt!! En leuke kleur trui heeft ze nu!!! Ja Over de onderste: Ik ben een zeur dus ik had 'Nature' ook met een hoofdletter geschreven en meer naar links en beneden geplaatst. Zo ook Flora en Else zelf...haar hoofd valt weg in rood...Haha! Wel heel netjes geknipt en leuk met die weerspiegeling!!

@RobinCera: Hele aparte achtergrond en tekst type/kleur. Leuk! Dat amazone en paard beetje doorzichtig zijn vind ik ook mooi. Netjes geknipt. Past allemaal leuk bij elkaar!

@Sabien_Horsi: Leuk! Die cap valt alleen een beetje weg. Achtergrond foto is leuk en het zwart/witte aspect ook. Netjes geknipt en alles past mooi bij elkaar. Leuk die extra dieren! Weerspiegeling is leuk. (ik zie het alleen een beetje te vaak nu...)

Zo, dat was het weer...allemaal ONDERBOUWEND bedoeld natuurlijk...Haha!
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 05-08-06 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:00

DebjJ: leuke bewerking, wel heel simpel maar toch heel erg leuk, leuk detail dat blaadje bij het oor van het paard, heeft alleen toch in zijn geheel wel een heel klein beetje een nep idee....

Meliaforever: Sorry, vind hem niet zo mooi, niet echt netje uitgeknipt en het structuur van het "papier" heeft ook niet echt mijn voorkeur...de bloemetjes zijn ook best wel nep, vind het idee wel heel leuk en ook de achtergrond waarin je het paard en meisje hebt gezet vind ik heel erg leuk!

superhaffies
: Heel erg gaaf, mooi dat je ook dat paard zo 'golvend' hebt gemaakt, mooi en goed uitgeknipt. geeft een heel echt beeld en ziet er echt leuk uit! ook leuk dat je het paard wat vrijer hebt gemaakt!

Boemba:
Heel mooi gedaan, mooi dat ie zo donker is maar toch ook wel weer een beetje zonde vind ik....dekje van het paard is door de kleursverandering toch wel lelijker geworden, beetje neperig....verder echt super! Naam van meisje en paard heeft voor mij niet echt een meerwaarde...had van mij weg gelaten mogen worden

lovemonami: hmmm, ik wee tniet, niet helemaal mijn smaak, toch wel heel erg nep vind ik, de bloemen die je erbij hebt gedaan vind ik heel leuk maar maken het toch niet helemaal af....nee, sorry, vind hem wel leuk maar niet spectaculair.

esther_sonja:
hmmm, volgens mij is het paard een beetje opgepropt, heel erg sonde! zou toch wel een hele mooie bewerking zijn anders! jammer dat het paard zijn voetjes mist.... wel heel mooi de kleur van het vestje en dekje gedaan!!!

liesjuhh
: leuk gedaan, jammer dat het paard en meisje een beetje bibberig zijn...vind de tekst en de roos bovenin de hoek niet echt iets toevoegen... zeker die roos vind ik zelfs iets storend, liever alleen de namen van het paard en meisje gezien, wel leuke achtergrond!

nonie: leuk gedaan, heel anders als de rest idd! paard en ruiter hadden wat mij betreft iets meer met de grijstinten ook gemogen, dat geeft een iets echter beeld, leuk ook dat het idd echt "waait"! leuke bewerking!

Boemba vrije bewerking: leuk gedaan, de bewegingen ook heel leuk, jammer van de "papier" filter...vind dat altijd een beetje zonde, en je had het paard vooral bij de oren iets scherper uit moeten knippen denk ik, wel hele leuk achtergrond enzo!

Stravero: 1e, heel leuk gedaan, echtheel erg mooi, toch wel een beetj eeen nep idee, da's wel jammer... vietjes van het paard had je misschien bete rin het zand weg kunnen werken ofzo want vind het zo niet zo heel erg mooi, vind de rest wel heel gaaf!
2e, hee mooi ook, zeker met die spiegeling in het water, jammer dat het meisje daar d'r hoofd verliest... misschuien had je het geheel iets naar onderen moeten verplaatsen want je mis aan de bovenkant toch ook wel een stukje, het meisje zit nu al in de verkleurde balk, verder wle een top bewerking!

Shalimar: leuk gedaan, hele ander kleuren als de rest maar daarom zeker niet minder mooi, vin het idee heel leuk alleen die 2 hoofdjes vind ik helemaal niks...en de zelf gemaakte hoofdstel en zweep, nee sorry, niet mijn stijl....misschien iets subtieler gemogen, het idee is wel heel leuk, ook met die kleuren!

RobinCera: leuk gedaan, mooi strak uitgeknipt, jammer van dat wazige, dat vind ik nooit zo mooi, wel leuk die blaadje op de achtergrond, mis alleen de tekst (had liever iets meer en misshcien ander lettertype gezien als alleen "flora"), omdatie al zo simpel is zou dat misshcien een leuke toevoeging zijn geweest.

Sabien_horsi: leuk gedana is die grijstinten, vogel is heel echt, hertje wat minder, en jammer dat het hoofd van he tmeisje een beetje wegvalt, vind de waterspiegeling wel hel leuk je ziet alleen iet goed waar het wat begint zeg maar, dus er is geen waterkant...en jammer dat in het water het meisje haar hoofd kwijt is...verder heel goed gedaan!

zooooo en nu kan ik niet meer typen...morgen misschien de rest die dan hebben gepost! maak zelf geen bewerkingen want dat kan ik niet hahahaha hoop dat jullie wat met he commentaar kunnen!

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 22:45

Bedankt voor de tips Lachen .. Dit is niet mijn mooiste creatie Tong uitsteken .. maar wou iets anders uit proberen Tong uitsteken ik maak nog wel een vrije bewerking

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 09:49

Even alle natuurelementen op een rij....

Afbeelding

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:37

Shalimar en Crista heel erg bedankt voor jullie commentaar Kusje

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:51

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:05

DebbjJ Heel leuk gedaan netjes uitgeknipt en dat blaadje bij dat hoofdstel vind ik een heel leuk idee
Meliaforever mooi gemaakt. Het heeft wel wat. Die bloem vind ik ook een heel leuk idee
superhaffies heel mooi gedaan, goed dat je aan de waterspiegeling hebt gedacht.
Boemba Ik vind hem heel mooi ik heb verder geen commentaar
lovemonam Heel leuk idee. Ik vind hem wel mooi geworden
esther_sonja Heel mooi alleen volgens mij is de foto een beetje ingekort
XxLiEsJuHhxX leuk gedaan. Die plakbandjes vind ik een leuk idee. Jammer dat de naam verkeerd geschreven is
nonie Leuk idee. Grappig dat je de manen en staart zo hebt bewerkt dat het idd net lijkt of het waait
Boemba Hij is heel leuk geworden. Goed gedaan
Stravero Ik vind ze alle 2 heel leuk alleen jammer dat bij de 2e foto haar hoofd er niet helemaal opstaat
Shalimar Leuk idee om het hoofdstel te veranderen ik vind hem heel leuk geworden
RobinCera Leuke achtergrond. Ik had alleen zelf misschien de amazone en paard iets minder doorzichtig gedaan
Sabien_Horsi Ik vind hem heel mooi geworden die dieren staan er ook super bij.
Loutjelou goed idee om de natuurelementen te gebruiken heel orgineel. Ook leuk dat je het zadel en hoofdstel hebt weggewerkt.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:58

Mijn thema-bewerking. Het lijkt niet zoveel werk, maar het was best moeilijk om het paard weg te werken op de originele achtergrond. De achtergrond komt van http://www.visualparadox.com

Afbeelding

de originele achtergrond:
Afbeelding

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:05

zo daar zitten echt leuke tussen

lovemonami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:31

XxLiEsJuHhxX: leuk gemaakt alleen had ik die roos niet gedaan.jammer dat de naam verkeerd is Tong uitsteken
nonie: heel; leuk bedacht en gemaakt Haha!
Boemba: heel mooi gemaakt Haha!
Stravero: leuk bedacht ze passen allebij bij het thema Haha!
Shalimar: echt heel gaaf. hoe je dat hoofdstel heb gemaakt echt leuk Haha!
RobinCera: leuk gemaakt Haha!
Sabien_Hors: heel leuk bedacht. en mooi uitgewerkt Haha!
Loutjelou: heel orgineel gemaakt en leuk bedacht Haha!
Suzanne_k: leuk bedacht en else en flora passen er goed bij Haha!
Melletjuhh: mooi wegewerkt dat paard en leuke achtergrond. kortom mooi gemaakt Haha!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:44

Ik heb de onderkant van het water expres weggelaten,
dat gedeelte waar je haar hoofd hoort te zien.
Anders werd het zo groot, en zo passend. Knipoog

Ook dat je het vaak ziet weet ik. Maar meestal kijk ik alleen
naar het thema, en dan ga ik zelf aan de slag, zonder verder
te kijken naar de andere bewerkingen ! Clown

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 15:40

mijn commentaar.. vanaf waar ik was gestopt Lachen

boembo heel erg mooi.. 1 geheel.. en de rand past er mooi bij, want de kleuren komen weer terug.
lovemonami ik had zelf gekozen voor een ander lettertype. verder vind ik hem wel mooi.. ziet er wel beetje simpel uit. en paard is uitgerekt.
esther_sonja tegenovergestelde van hierboven, paard is ingekort. verder kleuren van dekje en blouse staat mooier bij achtergrond.. goed gedaan dus.. kader past ook erg mooi erbij Lachen
xxjiesjuhxx letterkleur vind ik er niet mooi bij, verder is die roos er ook even bijgeplakt.. ik vind het geheel nogal rommelig. jammer dat je de verkeerde namen hebt gedaan
nonie leuk idee. en lekker anders dan de anderen Knipoog wat ik wel jammer vind is dat je niet details ziet van de object waar het over gaat.
stavero de eerste vind ik niet mooi, omdat het paard niet in de zee kan staan. de hoeven zie je nog gewoon in het donkere stuk.
de 2de vind ik wel mooi... ook beter geknipt.
shalimar heel mooi gedaan.. dat hoofdstel.. de hoofden zijn een beetje overbodig vind ik.
robincera mooi geknipt.. alleen het paard vind ik te licht.
sabien_horsie wel mooi gedaan het hert en de vogel... de waterspiegeling vind ik niet mooi.. omdat het paard niet eens in het water staat.
loutjelou leuk bedacht met die 4 elementen. alleen het vormt voor mijn idee geen geheel... hoofdstel netjes weggewerkt..bij het zadel zie je jammer genoeg vlekken
suzanne_k niet netjes geknipt.. nog maar even oefenen Knipoog verder vind ik het paard niet echt tussen die rennnende paarden passen.
melletjuh paard goed weggewerkt. niet heel netjes geknipt. ( met hoeken) paard past er niet echt tussen.. is er meer voorgeplakt

alles is onderbouwend bedoeld Haha!

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:14

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 16:19

zelfs de grote versie is klein Bloos

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:17

mijn vrije bewerking

Afbeelding

[edit] Wow! de kwaliteit is errug achteruit gegaan Bloos!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:45

superhaffies schreef:
stavero de eerste vind ik niet mooi, omdat het paard niet in de zee kan staan. de hoeven zie je nog gewoon in het donkere stuk.
de 2de vind ik wel mooi... ook beter geknipt.

de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde Verward
ik bewaar m altijd en dan doe ik ze allebei tegelijk Verward
sorry hoor maar van jou commentaar klopt helemaal niks.. Boos!
en m'n naam is stRavero en niet stavero...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:45

Hier mijn vrije bewerking. Ik heb de achtergrond zelf gemaakt. Haha! (mijn eerste keer! Lachen ) De hoefjes willen niet lukken, Flora stond erg diep in het zand...Tong uitsteken

Afbeelding

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:12

Stravero schreef:
de 2e kan niet beter geknipt zijn hoor want het zijn dezelfde Verward
ik bewaar m altijd en dan doe ik ze allebei tegelijk Verward
sorry hoor maar van jou commentaar klopt helemaal niks.. Boos!
en m'n naam is stRavero en niet stavero...

Rustig, rustig, er staat nog bij, het is onderbouwend bedoeld, het kan zijn dat het door de achtergrond komt dat de 2e beter geknipt lijkt. Het is allemaal goedbedoeld commentaar.. Misschien heb je het niet zo bedoeld, maar het komt een beetje agressief over..

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 19:22

hier mijn vrije bewerking...
en nu wle goed de naam .. Knipoog Haha!
Afbeelding