[Verhaal] Problemen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Christine

Re: [Verhaal] Problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 19:31

Dankje Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 20:49

Whoejj, Spannend! Hopelijk gauw een nieuw stuk.

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 21:02

Morgen is er een nieuw stuk Lachen

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 10:14

*okay wacht in spanning af*

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 11:46

Enne, dinsdag ga ik op vakantie tot 20 augustus!!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 12:28

Weeer mooi stukk!!
Ga snel door want ik wil vervolgg Duivel Haha!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:31

Ben je al bijna klaar met het stuk dan Lachen ?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:07

Ik ben nu bezig met een nieuw stuk Lachen
En hij is klaar Lachen

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:54

Deel V

Liz kijkt Alisha aan en ze lopen samen naar de voordeur. Ze zeggen niets tegen elkaar en Liz kijkt nog even snel om of Anne nog in de schuur is. Alisha doet de deur open. De agenten zeggen haar vriendelijk gedag, maar Liz kijken ze niet zo aardig aan. De ene agent vraagt aan Alisha of ze het formulier in wil vullen wat hij in haar handen drukt. Alisha leest snel de eerste paar vragen door en antwoordt: ‘’Meneer, ik wil u graag helpen maar ik ken geen Anne. Hier in dit tehuis hebben we er ook nog nooit een gehad, sorry.’’ De agent kijkt haar aan. Alisha zit op toneel en ze doet het perfect. De agenten trappen er in en bedanken ze voor de medewerking. Liz en Alisha kijken elkaar opgelucht aan. ‘’Goed gedaan Alisha.. Had het niet beter kunnen doen.’’ Ze lopen samen naar de schuur en kijken tevreden. Anne is héél zenuwachtig en wil meteen weten wat er aan de hand is. Opnieuw wordt er veel uitgelegd en ook Anne is opgelucht. Nu alles weer rustig is gaan de 4 meiden bij elkaar zitten. ‘’Voor het feest kan beginnen moet er nog veel gebeuren, zullen we maar aan de klusjes gaan beginnen?’’ zegt Linda vrolijk. ‘’Dat lijkt me een goed idee, als ik thuis de ramen was krijg ik al 2 euro.’’ Vertelt Liz. Iedereen komt met ideetjes en zelfs voor Anne zijn er wel klusjes.
Die middag gaat iedereen hard aan het werk. Linda & Anne gaan de vloer dwijlen en daar krijgen ze van Alisha’s ouder allebei 2,50 voor. Alisha gaat de hele boven verdieping stofzuigen + de ramen zemen. Ook zij krijgt 2,50. Liz gaat de ramen zemen en doet de afwas en ook zij krijgt 2,50!! Na 2 uurtjes hard gewerkt te hebben komen de meiden weer bij elkaar en leggen ze het geld samen. Ze hebben bij elkaar 10,- maar vinden dit eigenlijk niet genoeg voor een mooi cadeau. Liz & Alisha beloven nog 3,- van hun zakgeld af te staan zodat ze toch nog 16,- hebben. Liz gaat meteen naar het dorp samen met Linda. Ze kopen allemaal leuke spulletjes, douchegel, sokken voor Alisha’s vader en nog leuke fotolijstjes waar ze foto’s in doen van het feest. Die avond komen ze opnieuw bij elkaar en kijken ze naar de cadeautjes, iedereen vindt het een beslaagde dag en met een tevreden gevoel gaat Liz naar huis. Zoals altijd is ze nét op tijd voor het eten en kan ze meteen aan schuiven. ‘’Liz, wil jij morgen Lars naar zwemles brengen?’’ Liz kijkt wat geirriteerd maar ze wil haar moeder wel een extra handje helpen dus ze belooft dit te doen.
Ze is helemaal moe van de zware dag en al snel na het eten duikt ze haar bed in. Ze kijkt nog even TV en daarna doet ze het licht uit. De volgende ochtend vroeg gaat de wekker af en springt ze uit bed. Ze maakt haar broertje wakker want die moet naar zwemles. Na een uurtje komen ze aan bij het zwembad en ze ziet dat er overal papiertjes hangen met een vermist meisje; Anne!! Ze loopt gewoon door want haar broetje hoeft dit allemaal niet te weten. Na anderhalf uur zwemles gaat ze weer naar huis met haar broertje. Ze brengt hem thuis en maakt een boterham voor hem. Omdat ze graag naar Alisha wil zet ze Lars bij een vriendje af. Aangekomen bij Alisha vertelt ze wat ze heeft gezien. Ze beloven elkaar het niet aan Alisha’s ouders te vertellen zodat Anne nog tot het feest mag blijven. Want Anne hóórt gewoon bij het feest!! Met z’n vieren gaan ze de versiering regelen. Liz rent naar huis en pakt de doos met onder andere ballonnen, vlaggetjes en feest hoedjes. Alisha rent naar boven en heeft net zo’n doos. Ze zoeken precies uit wat ze wel willen gebruiken en wat niet. De spullen die ze gebruiken zijn allemaal in de kleuren roze & groen. Dat vinden ze leuk bij elkaar passen en aangezien de binnenkant van de schuur óók in die kleuren is komt dat wel mooi uit. Nadat ze alles gesorteerd hebben leggen ze dit in een aparte zak. Nu moeten ze nog twee taarten gaan bakken. Omdat ze dit natuurlijk niet bij Alisha thuis kunnen doen gaan Liz en Linda dit bij Liz in huis doen. Ze beslissen dat ze een appeltaart maken en een slagroomtaart met verse vruchtjes. Na een paar uur zijn eindelijk beide taarten klaar en ze zien eruit alsof ze bij de bakker vandaan komen!! Linda en Liz lopen tevreden weer naar Alisha en Anne en Alisha kijken hélemaal verbaast als ze de 2 mooie taarten zien!! Ze hebben er met eetbare glittertjes opgeschreven ‘Voor de goede hulp!’ Alisha kijkt haar ogen uit. ‘’Héél mooi gedaan meiden!!’’ Anne vindt het ook verschrikkelijk mooi en wil er iegenlijk iets van proeven. Maar dat doet ze maar niet.
Als het eindelijk de grote feestdag is springt Liz opgewonden haar bed uit. Ze rent meteen naar Alisha en daar zijn ze ook nét op. Alisha heeft gezorgd dat haar ouders naar haar tante en oom gaan zodat het echt een surpise party wordt!! Ze beginnen met versieren en ook de tuin harken en vegen ze even netjes aan. De tuin ziet er al feestelijk uit! Ze hebben veel ballonnen opgeblazen en nu moeten ze ín de schuur nog wat spullen versieren. De taarten staan nog in de koelkast want die komen ze pas brengen als Alisha’s ouders er zijn. Liz kwam met het idee er een sterretje in te doen zodat het extra vrolijk staat!! Daar is iedereen het mee eens en Alisha gaat dus snel opzoek naar het sterretje. Linda, Anne en Liz gaan verder met de schuur en het wordt steeds vrolijker! Buiten in de tuin hangen ze ook een groot zeil op, want als het gaat regenen moeten ze natuurlijk wel droog blijven. Alsiha komt weer de schuur ingelopen met een heleboel sterretjes in haar hand. ‘’Welke doen we? De kleine, mideel grote of de aller grootste?’’ Ze zijn er uit, in de appeltaart doen ze de kleine en in de slagroom taart de grootste. Als de avond eindelijk is aangebroken gaat er een sleutel in de deur. Iedereen kijkt elkaar gespannen aan want ze zitten in de WC opgepropt. Als Alisha’s ouders binnenkomen gooien ze de deur open en roepen ze met z’n alle: ‘’SURPRISE!!!!!!’’ De ouders van Alisha weten niet wat ze zien en moeten heel hard lachen als ze de tuin zien. De andere kinderen van het tehuis zijn ook dol blij. Alisha zet leuke muziek op en dan komen Anne en Liz aangelopen met de 2 taarten. De sterretjes maken het extra vrolijke en het wordt een vrolijke avond. Tot diep in de nacht gaat het feest door en de kinderen kunnen er niet genoeg van krijgen. Als ze om 3 uur eindelijk gaan slapen gaat opeens de bel. Niemand begrijpt er iets van en de vader van Alisha loopt naar de deur. Opnieuw staan de agenten voor de deur; '‘Beste agenten, ik heb alle begrip om naar jullie te luisteren maar dít gaat mij te ver.’’ Hij gooit de deur weer dicht en allemaal kijken ze elkaar héél hard lachend aan. De agenten staan nog steeds voor de deur helemaal verbaast. Om ongeveer half 4 zoekt iedereen zijn bedje op. Liz mag blijven slapen. De volgende ochtend komt niemand voor 10 uur zijn bed uit. Iedereen is moe maar wát een leuke en vooral gezellige avond hebben ze gehad!! Met z’n alle gaan ze die ochtend de boel opruimen, de ballonnen laten ze liggen want dat ziet er wel érg feestelijk uit. De slingers halen ze weg en het zeil ook. De bekertjes en flessen cola die op de grond liggen rapen ze op en gooien ze weg of ze gaan er statiegeld voor vragen. Liz, Alisha, Anne en Linda zijn kapot maar ze moeten wel érg hard lachen hoe hun vader tegen de agenten deed. Het zit Anne niet lekker dat ze nu steeds hier aanbellen maar ze weet dat ze haar niet verlinken. Ook de ouders van Alisha niet meer, en zeker niet na dit grote feest!! De 4 meiden eten nog snel de restjes van de taarten op en kijken tevreden naar de leuke foto’s die zijn gemaakt. De cadeautjes vielen goe din de smaak bij Alisha’s ouders. Nu moeten ze alleen nog de fotolijstjes met de feest foto’s geven. Alisha komt met het idee deze in te pakken en op het nachtkastje te leggen van haar ouders. Want die liggen ook nog in bed. Liz pakt ze mooi in en doet er een lintje omheen. Samen met Anne loopt ze naar boven en legt zachtjes het cadeautje op hun nachtkastje. Alisha helpt haar ouders een beetje door de andere kinderen uit het tehuis alvast wat eten te geven. Samen praten ze nog even na over de onwijs gave avond en dan gaat Liz naar huis. Ze heeft Sonja belooft even bij Twister te kijken en vast een stukje met hem te wandelen door de bak. Nét als Liz weg is gaat de bel weer. Alisha praat nog met Anne als ze de deur open doet. Anne hoort het meteen, de agenten!! Ze moet hier weg, maar naar de schuur kan ze niet, dan zien ze haar. Wat moet ze doen?!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:05

Oej spannend Lachen ..

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 20:45

Morgen weer nieuw Knipoog

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:55

SPANNENDD!!!
Ik kan niet wachten tot morgenn Schijnheilig

esther25

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 08:00

Weer een leuk stuk!Spannend!

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:14

vandaag een nieuw stuk Haha!

maxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:04

spannend!!

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 19:16

spannend hoor! *wacht in spanning op het nieuwe stuk* haha

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 20:35

IK WIL EEN NIEUW STUKK Schijnheilig

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 20:52

wanneer komt t nieuwe stuk Schijnheilig

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 17:17

Gaat t nog verder of niet Clown

POMARxGERO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 19:15

Gaat er nog een vervolg komen of niet?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 16:29

snik

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:10

en we wachten al zo lang!

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 17:20

Sorry voor het lange wachten maar er is de laatste tijd érg veel gebeurd waardoor ik geen tijd had om verder te schrijven..
Ik zou het leuk vinden als iemand anders het over kon nemen want er zijn een paar dingen gebeurd waar ik even de tijd voor wil nemen!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 17:41

Ik wil best samen met iemand misschien wat proberen?

_Christine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-06 21:05

Evaa_ schreef:
Ik wil best samen met iemand misschien wat proberen?

Is goed!! Ik zou het super fijn vinden!!