[verhaal] Nog geen titel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Re: [verhaal] Nog geen titel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:29

Oke, nieuw stukje Haha!

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 19:39

tis al pagina 2 hoor Tong uitsteken

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 19:56

Citaat:
Steeds meer tranen verspreidde zich over mijn gezicht. Hoe kon hij dit doen, hoe kon hij. Met alle kracht die ik had probeerde ik hem nogmaals van me af te duwen, weer zonder succes. Het was mijn eigen schuld. Ik had er niet op in moeten gaan om hem te helpen. Ongestoord ging hij door...

Zachtjes opende ik de deur van mijn slaapkamer en liet me op bed vallen. Ik voelde me vies en gebruikt. Hoe kon hij dit doen, hoe kon hij. Met een betraand gezicht griste ik kleding uit mijn kast en maakte me weg naar de badkamer. Hard klapte ik de deur achter me dicht van de badkamer en sloot mezelf op. Ik liet me rustig via de deur omlaag zakken en trok mijn knieen op. Langzaam sloot ik mijn ogen en leunde met mijn hoofd op mijn knieen.Ik opende mijn ogen weer toen ik de beelden voorbij zag komen. Ik staarde een tijdje voor me uit en stond na ongeveer 10 minuten op en kleedde me uit. Voorzichtig draaide ik de kranen aan en stapte de douche onder. De damp van het warme water steeg omhoog. Ik haalde diep adem en nam de damp in me op. Na ongeveer een kwartier stapte ik de douche weer uit en sloot de kranen. Langzaam droogde ik me af en deed mijn zuivere kleding aan. Ik ruimde nog even de badkamer op en liep vervolgens naar mijn kamer. Geen huiswerk bedacht ik me, en volgende week vakantie. Met die gedachte liet ik me op mijn bed zakken en keek op de klok. Al vijf uur. Plots bedacht ik me dat ik uit zou gaan met Mike. Het liefst belde ik af. Rustig pakte ik mijn mobiel van mijn nachtkastje af en toetste Mike’s nummer in. Binnen een paar seconde werd opgenomen. ‘’Met Mike’’ ‘’Met Tirza, ik wilde je even bellen over vanavond.’’ ‘’Je laat me toch niet zitten he?’’ Ik bedacht me weer. Waarschijnlijk zou ik grote ruzie krijgen als ik hem liet zitten, ‘’Nee, ik vroeg me gewoon af waar we heen gaan’’ ‘’Oh, naar een disco hier in de buurt’’ ‘’Oke, tot vanavond’’ zei ik vlug en hing op. Ik gooide mijn mobiel naar een hoek van mijn kamer. Daar viel hij uit elkaar. Waarom kon ik nooit eens iets doen zonder bang voor ruzie te zijn. Kwaad op mezelf liep ik naar beneden en belde Mike met de huistelefoon. Toen hij opnam begon ik meteen te praten. ‘’Kan ik naar je toe komen?’’ ‘’Ja, is goed.’’ ‘’Oke, dan kom ik er nu aan’’ Het enige waarom ik soms blij was, was omdat hij rookte. Ja, hij rookte al en was net als mij 14. Soms rookte ik mee als ik problemen met mezelf, zoals nu. Vlug liep ik naar de voordeur en liep naar buiten. Ik stapte op mijn fiets en fietste naar zijn huis. Daar stapte ik van mijn fiets af en draaide hem op slot. Rustig belde ik aan en wachtte tot er open werd gedaan. Het duurde een minuut of twee en Mike had ze deur open gedaan. Nerveus stapte ik binnen en keek rond. ‘’Naar boven gaan?’’ vroeg mike en nam mijn hand vast. Meteen trok ik mijn hand los. ‘’Zijn je ouders thuis?’’ ‘’Nee, hoezo’’’’Dan blijven we onder oke?’’ vroeg ik onzeker. Hij knikte alleen maar en hield de deur naar de kamer open. Rustig stapte ik binnen en keek rond. Vervolgens liet ik me op de bank zakken. Echt op mijn gemak voelde ik me niet. ‘’Wil je iets drinken’’ ‘’Water graag’’ Hij liep de keuken in en kwam even later terug met mijn glas. Hij kwam naast me zitten en zette mijn glas op de tafel. Vervolgens sloeg hij een arm om me heen. Ik trilde en maakte me los van hem. Verbaasd keek hij me aan. ‘’Wat is met jouw joh, normaal doe je ook niet zo’’ zei hij verbaasd. Ik haalde mijn schouders op en tilde voorzichtig mijn glas op om er vervolgens van te drinken. Ik zag vanuit mijn ooghoeken hoe hij zijn ogen rollen. Rustig zette ik mijn glas terug en keek hem even aan. Hij nam mijn hand vast. ‘’Als er iets is ‘’ ik liet hem niet uitspreken. ‘’Er is niks, en blijft van me af.’’ Zei ik kwaad en stond op. ‘’Tot vanavond’’ zei ik vervolgens en maakte aanstalten om weg te komen. Hij greep me bij mijn pols. ‘’Doe normaal’’ zei hij nog steeds rustig. Ik trok me nogmaals los en liep toen naar de voordeur en maakte me weg. Hoe durfde hij mij aan te raken, hoe durfde hij?! Woest fietste ik door en stopte bij een cafetje. Ik zocht naar mijn portomenee en bestelde een cola light. Ik sloot mijn ogen even maar kreeg weer de beelden van hem te zien. Ik sloeg iets van de tafel af, wat wist ik niet. Waarschijnlijk hadden ze me mijn cola al gebracht. Voorzichtig opende ik mijn ogen. Ja, ik had mijn cola van mijn tafel af gesmeten. Ik zag een van de mensen van het café op me aflopen. Kwaad keek hij me aan. ‘’En wie gaat dat betalen?’’ vroeg hij kwaad. Normaal wist ik me hier niet uit te praten en als we hier met onze groep kwamen en er gebeurde iets wees mike altijd iemand als zijn vader aan. Misschien moest ik dat ook maar doen. Ik weest een willekeurig persoon aan. ‘’Hij daar is mijn vader, hij betaald het wel als hij weg gaat’’ zei ik met een glimlach. De man knikte en liep weg. Vlug maakte ik me weg naar mijn fiets en besloot naar huis te fietsen. Ik moest me nog klaarmaken voor vanavond, iets waar ik totaal geen zin in had. Toen ik thuis kwam liep ik meteen door naar mijn kamer en keek op mijn wekker. Al half 7. Over een uur zou hij me op halen bedacht ik me. Vlug griste ik wat kleding uit mijn kast. Een rokje met daarop een doodshoofd en een truitje met korte mouwen. Vlug trok ik het aan en griste een paar kousen uit mijn kast die ik optrok tot net onder mijn knieen. Het waren wite met zwarte strepen. Ik zocht nog naar mijn netjes voor mijn handen en deed deze om. Meestal deed ik ze ook naar school om, maar vandaag had ik dat niet gedaan. Ik pakte mijn zwarte al star schoenen en trok deze voorzichtig aan. Vervolgens bekeek ik mezelf in de spiegel. Helemaal zwart, behalve mijn kousen dan. Glimlachend bekeek ik mezelf. Nog steeds was ik erg blij dat ik de keuze had gemaakt om in punk kleding rond te lopen, dat waren volgens mijn smaak de beste kleding stukken. ‘’Oke, nu mijn haar nog en make up nog.’’ Mompelde ik en ging voor de spiegel zitten en borstelde mijn haren goed. Ik dacht goed na over hoe ik mijn haren zou doen. Lange haren hebben was niet altijd even handig maar de kleur paste perfect bij mij. Een week geleden had ik ze namelijk rood laten verven, zonder goedkeuring van mijn ouders. Ze waren echt razend maar ik mocht gewoon bij blijven verven. Daar was ik wel blij om. Ik besloot een hoge staart te maken en draaide mijn elastiek rond mijn haren. Ik keek opnieuw op de klok. Het was al 7 uur. Over een half uur zou hij komen. Ik bracht vlug wat mascara aan en deed rode lippenstift op. Toen ik dat gedaan had was ik eindelijk klaar en ruimde vlug alles op. Met een zucht liet ik me op bed ploffen en leunde tegen de muur. ‘’En dat allemaal voor een avond waar ik geen zin in heb’’ mompelde ik. Beneden hoorde ik de telefoon gaan en liep vlug naar beneden. ‘’Met Tirza Ivanhoo’’ zei ik door de luidspreker. ‘’Met Mike, luister, ik kan niet komen vanavond, mijn oma ligt in het ziekenhuis’’ ‘’oh’’ bracht ik uit. ‘’Jammer, tot maandag op school’’ mompelde ik en hing op. Kwaad op mezelf om hem te vertrouwen sloeg ik mijn mijn vuist op een kastje. Ik had me toch niet voor niks helemaal opgetut? Ik besloot toch uit te gaan, thuis zitten was toch maar saai. Geiriteerd liep ik naar de voordeur om vervolgens naar buiten te gaan. Ik besloot naar de disco te gaan die Mike waarschijnlijk had bedoelt. Rustig stapte ik op mijn fiets en zuchtte. Waarschijnlijk was het allemaal te danken aan hoe ik tegen hem had gedaan. Toen ik bij de disco kwam bedacht ik me pas dat deze voor 16 jaar en ouder was. Geiriteerd draaide ik mijn fiets op slot. Misschien zouden ze me binnen laten. Zo gewoon mogelijk liep ik naar de ingang en legde er geld neer. Degene die het geld aannam twijfelde even toen hij me goed bekeek en knikte toen. ‘’Ga maar naar binnen’’ mompelde hij twijfelend. Dankbaar knikte ik en maakte me naar binnen. Misschien zou het toch nog leuk worden bedacht ik me. Ik liep naar de bar en keek rond. Door de meeste jongens werd ik met open mond aangegaapt, iets waar ik totaal niet tegen kon. Geiriteerd ging ik op een kruk zitten en bestelde een Whisky. Opnieuw werd ik twijfelend aangekeken maar kreeg toch mijn whisky. Ik wist een grijns te onderdrukken en nam een slok van mijn glas toen ik het voor mijn neus zag staan.

jullie hebben geluk dak stiekem online ben, anders stond het nu niet online Clown

Audi_16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 20:09

Weer een goed stuk!!

xXx

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 10:22

Ga dan maar weer snel stiekum online om een nieuw stukje te schrijven Haha! Ik zit vol spanning te wachten op wat er gebeuren gaat. Ik vind dat je echt super schrijft, erg spannend ook, je wil blijven doorlezen, als gaat dat soms niet Boos!

soniep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:18

spannend leuk verhaal gebeurt wel veel!!
veel berichtjes blijven schrijven dan is de pagina weer snel vol Knipoog

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 11:42

haha super leuk verhaal.. we wachten met sapnning op het nieuwe stuk Knipoog

_loekie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 12:17

snel doorlullen tot pagina 3!
Leuk stuk weer!

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 13:02

uhm.. wat zullen we eens vertellen Tong uitstekenhaha

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-06 13:53

*bromd* de berichten moeten inhoudelijk zijn, staat ook bij regels, anders worden ze verwijdert Rolleyes doe dus toch maar niet

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 14:29

Weer een super stuk! Lachen

Atani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 20:34

Supeeeer! Wanneer ga je een boek schrijven? Tong uitsteken

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-06 16:08

1Flashke1 schreef:
Supeeeer! Wanneer ga je een boek schrijven? Tong uitsteken

ehm, ff denken hoor....

NOOIT Clown

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:12

GalopRacer schreef:
*bromd* de berichten moeten inhoudelijk zijn, staat ook bij regels, anders worden ze verwijdert Rolleyes doe dus toch maar niet

ik weet het.. ik weet het..

nou ja.. laten we in de tussen tijd maar eens over mijn favoriete onderwerp hebben...

POTC... wie heeft hem al gezien..??

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 16:12

Hahah dan een andere vraag Knipoog Wanneer schrijf je het volgende stuk Tong uitsteken

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:21

Super stuk! Haha!

Tam_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 17:22

Super stuk! Haha!

Edit: oepss dubbelpost Bloos

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-06 19:39

Je kan echt super schrijven ik wacht vol smart op het volgende stuk! Ja

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 00:52

Wauw, super leuk verhaal! Ga zo door!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 09:36

leeeuk Haha! ben benieuwt naar het volgende stuk

Lady_Tamzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:55

Super goed Haha!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 11:59

Wanneer komt er een nieuw stuk? Haha!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 18:31

als pagina drie er is,
moet nog aan een nieuw stuk beginen overigens Nagelbijten / Gniffelen ben weze slapen bij vrinedin en toen is het er nog niet van gekomen Vork

baister

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 22:08

hm.. doe rustig aan hoor.. je moet je vooral niet opgedrongen voelen (volgens mij snappen jullie wat ik bedoel Tong uitsteken)

doe rustig aan.. wij wachten wel (A)

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 15:41

leuk verhaal, ben benieuwd hoe t verder gaat. Ja wij wachten wel