(Verhaal ) : Te verliefd.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia_Omar

Re: (Verhaal ) : Te verliefd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:41

Oeh het einde Knipoog
Spannend.
Zou ook echt iets voor mij zijn, om te vallen als je 'grote liefde' net langsloopt Tong uitsteken

marcellaZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 11:51

Leuk verhaal, hopelijk komt er snel weer een lang, nieuw stuk !
Ik kan niet wachten.

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 14:04

Ik ben ook weer met een LANG nieuw stuk bezig Haha!

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 14:05

schiet maar op dan Tong uitsteken

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:00

leuk verhaal! Haha!
moeten alleen wel 1500 woorden zijn als je een nieuw deel plaatst Tong uitsteken
maar schrijf maar snel door Tong uitsteken
Laatst bijgewerkt door welmoedz op 10-07-06 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:12

Wauw, súper verhaal zeg!
Ik wacht op een nieuw stuk! Lachen

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 19:13

goed verhaal! Ik wacht op een nieuw stuk!

Sunshine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 13:38

Mooi verhaal ! Ook ik wacht op een nieuw stuk ! Vork

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-06 15:58

leuk verhaal Haha!

gaak volgen Knipoog

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 15:40

Ik heb em bijna klaar !!!het nieuwe stuk Haha! !

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:45

Billie_Ilona schreef:
Ik heb em bijna klaar !!!het nieuwe stuk Haha! !

leuk leuk Haha!

Evaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:56

Stoer! Cool

Hoelang gaat het nog duren?! Schijnheilig

saffire

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:15

gaaf verhaal jho ik blijf het volgen schiet je wel op met dat nieuwe stuk

groetejs amosjuh en hoefjes van cuando

[quote]
tis nu 2 jaar gelede en nog ben ik er niet overheen leonix ik mis je Huilen

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 18:27

Is Leonix je (liefde) of zie ik het verkeerd haha (anders sterkte weet wat je voelt,had ik ook,is alweer bijna over bij mij)vandaar hoe ik ook op dit verhaal ben gekomen,,,ps mischien ga ik het nieuwe stukje vanaaf afmaken als ik even de pc kan bemachtigen haha ,eerst moet ik nog even krantenlopen Boos! blee
kusSjes Roossiie (Billie_Ilona)

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 20:13

Maak snel af! Haha!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-06 21:59

Heb perongeluk een stuk gewist dus kan even wat langer duren mischien morgen

Saskia_Omar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 23:22

Nog niks? Huilen

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 10:45

ik zet het er hoe dan ook vandaag op !!!! Haha!,ik ga nu even snel aan de slag!

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 11:36

[i][i]Vervolg
Ik haalde zenuwachtig het haar uit m’n gezicht ,en ik stamelde:”eh oeps ik geloof dat dit van jou is .”hmm ja !”,zei Joery kortaf.”Hij pakte de foto en trok een wenkbrauw omhoog.
Die meiden kwamen er ook nog bij staan,en keken arrogant op en lachte.”Ik heb nu al medelijden met je Joery”Zei een van de meiden.Ze liepen met z’n drieen weg,en Joery keek nog een keer om,en ik slaakte een diepe zucht.”Wat een dag mompelde ik.
Ik krabbelde overeind en ik zag dat m’n medaillon gebroken was.”Snertding!”, zei ik, en ik gooide hem in de prullenbak.”Waarom zet ik me eigen altijd voor schut!”Zei ik korzelig tegen Marije.”Geen idee meid.maar wie stopt er ook een foto in een medaillon die helemaal niet van jou is “.Volgde Marije erop.”Ja maar niet altijd dat,Alles gaat altijd mis bij mij”.Marije sloeg een arm om haar heen en samen liepen we het gebouw binnen,want ze gaan maar niet meer naar dat plekje waar Joery enzo altijd zaten.En de bel gaat toch over enkele minuten.

“Nog een lesuur,dan zijn we uit”.Zei Marije opgetogen.”Spreek voorjezelf”Zei ik zuur.”Had je maar op moeten letten ,dan kon je hierna naar huis”.Zei Marije.
“Ja je hebt gelijk Marije”.Zei ik met een zucht.Ik sloeg m’n boeken open en ik begon de tekst te lezen;Angela gaf een brief aan Thijs .Wat is de pv?Het lijkt wel kleuterwerk zei
Marije,Ik hoorde het niet,ik zat alleen maar voor me uit staren.

“hannah,veeg jij even het hele lokaal schoon en als je daarmee klaar ben mag je kaugom krabben”.Zei mvr Boomgaard met een knipoog.”jaja ik ben al bezig”.Zei ik en ik slenterde naar de bezemkast.Mvr Boomgaard liep weg en zei:”Ik hoor het wel als je klaar ben he?”.”Ja”Zei ik met een diepe zucht.
Er lagen overal propjes en en snoeppapiertjes op de grond,en ik veegde het zorgvuldig weg.Toen ik klaar was met vegen pakte ik een spatel om mee kaugom te krabben.”Mvr Boomgaard vind het zeker wel leuk dat ik dit moet doen,ze is zelf gewoon te lui”.Mompelde ik .”Nee Hannah ,ik ben niet te lui”Hoorde ik een stem achter me zeggen.
Ik kijk met een geschrokken blik achterom.En mvr Boomgaard moest een beetje lachen.”Ik wil wel is weten wat er met jou aan de hand is meissie”Zei mvr Boomgaard,en haar strenge gezicht veranderde in een bezorgd gezicht.”Ik eh..er is niks hoor echt niet”.stamelde ik ,en ik kijk gauw naar de vloer.”hannah ,ik weet wel wat er met je aan de hand is.Zei mvr Boomgaard.”Ow,ja?.Zei ik verbaasd.”Je bent verliefd hannah,en niet zomaar verliefd,je bent smoorverliefd ,tot over je oren!”.Maar je durft niet.”.Zei mvr Boomgaard.”Ja”.Zei ik,en ik voelde dat ik een kleur kreeg.”Weet je Hannah”,Begon mvr Boomgaard.En ze ging tegenover me zitten.”Toen ik net zo oud was als jij,was ik ook smoorverliefd op een jongen genaamd Bas”.Ze keek me aan en ik knikte.Ze ging weer verder.”Ik durfde niet op hem af te stappen,maar na een tijdje verzamelde ik al m’n moed en ik ging naar hem toe,hij wees me af,ik heb maanden gehuild.
Dit is niet om jou bang te maken ,dat hij jouw niet wil hoor Hannah,maar toen ik jouw dat gedichtje zag schrijven,voelde ik al m’n pijn weer van vroeger,en dus werd ik boos en zette ik je voor schut,en het spijt me vreselijk.En ook omdat ik boos was liet ik je nablijven”.Ik keek haar met een verbaasd gezicht aan en zei:Het geeft niet mvr Boomgaard,en weet je nu is uw lokaal ook weer schoon.En mvr Boomgaard moest een beetje lachen.”Je bent een aparte geweldige meid hannah,maar ga maar gauw naar huis”.Zei mvr Boomgaard.”Ok is goed,dan zie ik u morgen wel weer bij wiskunde”.Zei ik.
En mvr boomgaard knikte.

Onderweg op de fiets bedacht ik me dat Mvr Boomgaard eigenlijk best wel aardig is ,en dat een docent ook gewoon een mens is met gevoelens,ook al zou je dat niet altijd merken,als je in je agenda kijkt hoeveel huiswerk erstaat,maar goed mvr Boomgaard is ok.Toen ik thuis was belde ik gelijk Marije op, of ze nog zin had om huiswerk te komen maken.maar nee ze had al andere plannen.Dus maakte ik het wel even alleen, en ik kroop optijd m’n bed in.Ik viel in slaap en ineens was ik op een rare plek,het was allemaal heel wazig en vaag,en ineens stond Joery voor me,met bloemen en hij zij:”Hier liefste Hannah,voor jouw!”.Ik liep naar hem toe ,en hij nam me in m’n armen,en hij zei:”Je bent het allermooiste meisje van de hele wereld en hij kuste me bijna, toen ik ineens een gekrijs en gegil hoorde van gelach,daar stonden ze, die twee meiden,die rotmeiden.Ze Pakte Joery en namen hem mee, ik wilde erachteraan lopen maar dat lukte niet,m’n benen leken wel van lood.Ik riep:”Joery!!!!,wacht! Joery!!!.Die meiden hadden fel roden ogen,en hun ze hadden enge hoektande.En ze krijste telkens opnieuw:”Verbodenliefde!Verboden liefde!verboden liefde!.Ik werd met een krijs wakker,en ik was helemaal bezweet,Toen m’n ouders naast m’n bed stonden.”alles goed liefje?”Vroegen ze ,”Uh.. ja ,ik denk van wel,”Je hebt hoge koorts “Zei m’n moeder.”Het geeft niet “.Zei ik.Maar schat “Zei m’n vader’.Het geeft niet !.schreeude ik.
En m’n ouders liepen weer m’n kamer uit.Met een plof viel ik weer met m’n hooft op m’n kussen.”Dit word nog een lange strijd meiden”.Zei ik met een vuile blik.En even later viel ik weer in slaap.

“Heey Hannah”Zei Marije vrolijk,toen ze aankwamlopen op het schoolplein.”hoi”Zei ik vermoeiend”.”Zullen we maar gelijk naar de les gaan ,aangezien we ons overal aan moeten trekken”.Zei Marije.”Ow ja?,hebben we nu dan dierhouderij?”.Vroeg ik.”Ja helaas wel “.Zuchtte Marije.”Maar even wat anders Marije”.Zei ik.”Hoe heten die meisjes eigenlijk,die altijd bij Joery zijn?” “Ze heten als ik het goed heb,Floor en Dana”.”ow ok”.Zei ik.En we liepen naar het dierenhouderij lokaal.

“Heey Hannah ik heb een mooie klus voor je”Zei mr Berg.”Je mag het kippenhok eens even zorgvuldig vegen”.”Ok”.Zuchtte ik.”Ik liep naar de bezemkast,en op de achtergrond hoorde ik mr Berg nog wat klusjes aan andere leerlingen geven.”Ow ja stoffer en blik lijkt me ook wel handig”Zei ik tegen mezelf.Ik liep naar het kippenhok en onderweg aaide ik nog een paar geiten die tegen me op sprongen.”jaja jullie zijn heel lief.”Bazelde ik tegen ze.Toen ik bij het kippenhok was aangekomen opende ik het klemmetje dat aan de buitenkant zat en ik liep naar binnen.Al die kippen kwamen gelijk naar me toe lopen.”Hup!,weg jullie!,jullie zijn eng!.En er pikte er zelfs al een in m’n broek.”Auw!’riep ik.wilde net uit het kippenhok vluchten.toen ineens die twee rotmeiden Floor en Dana voor de het deurtje stonden.”En wat had dat te betekenen met die foto van Joery?”
Vroeg Dana op een snibbige toon.”Uh.. niks,maar willen jullie even aan de kant gaan”?
Vroeg ik ongeduldig,want ik wilde zo snel mogelijk bij die enge kippen vandaan.”Vind je hem leuk?”Vroeg Floor op een pesterige toon.”Dat gaat jullie niks aan”.Probeerde ik kalm te zeggen,want er pikten weer kippen in m’n been.”Ja dus”Zei Floor.”Ik wil niet veel zeggen Hannah,maar ik heb al met Joery”!,Zei Dana met een gemene grijns.Ik voelde m’n tranen branden en ik schreeuwde:”laat me eruit!!!”.Dana schuift heel nonchalant het schuifje van het kippenhok dicht.En ze knipoogde naar mij en zei:”Hier voel jij je wel thuis liefje.”En ze liepen beide weg.Ik zakte op de grond en ik begon te snikken.Ik hoorde de woorden door m’n hoofd tollen;Ik heb al met Joery.Die kippen pikten me nog eens maar ik voelde het niet meer,ik voelde alleen m’n tranen over m’n wangen rollen.

"Alles goed?"Hoorde ik een stem achter me zeggen.Ik keek op,het was mvr Boomgaard.
En ze maakte het kippenhok open."Het is J...J Joery".Snikte ik.”Wat is er dan gebeurd?”.Vroeg mvr Boomgaard.”Ik begon het hele verhaal te vertellen over het medaillon tot aan het kippenhok.”Wat een rotmeiden zeg!”.Zei mvr Boomgaard.
“Hoe heten ze ook al weer?”Vroeg mvr Boomgaard.”Ze heten Dana en Floor”.Antwoordde ik.”Je hoeft van mij het kippenhok niet meer af te maken”.Zei mvr Boomgaard.”Van wie heb je nu les?”Vroeg mvr Boomgaard.Ik antwoordde:”Van mr Berg.”Ik praat wel even met hem,en als je wil mag je mij wel helpen om deze dozen even naar het wiskunde lokaal te brengen”.Zei mvr Boomgaard.”.Ja natuurlijk wil ik je helpen!,ik kan geen kippen meer zien”.Zei ik.En we moesten allebei lachen.”Hier een zakdoek voor je tranen”.Zei mvr Boomgaard.Ik volgde erop:”Bedankt.”We tilde allebei de dozen op,en liepen richting het wiskunde lokaal.

“Marije!”.Marije kijkt om en loopt naar me toe.”Heey Hannah!,wat was er nou gebeurd tijdens dierenhouderij?”.Dana en Floor sloten me op in het kippenhok.”Antwoordde ik.
“waarom?”.Vroeg Marije”.Ze waren denk ik jaloers omdat Dana met Joery heeft,en omdat ik hem ook leuk vind”.Zei ik.”Wat een rotstreek!”.Zei Marije op harde toon.
“Ja dat wel,maar hebben we nu pauze?”.Vroeg ik.”Ja,maar waar gaan we zitten?”.Vroeg Marije.”Bij Joery enzo”.Zei ik nonchalant.”Nee!,je maakt een grapje!”.Riep Marije.”Ik maak geen grapje”.Zei ik,en ik liep met grote passen weg.Marije aarzelde geen minuut en rende achter me aan.

“tsss heb je haar ook weer”.Zei Dana op een sarcartische toon.Ik zei niks terug en ik ging zitten in het gras,Marije kwam naast me zitten en fluisterde:”Is wel zo’n goed idee?”
“Waarom niet?”Fluisterde ik terug.Mariije haalde haar schouders op.Toen ik even naar Joery keek,begon Dana ineens heel erg te slijmen bij Joery.”Ik voelde jaloezie weer ontwaken.Dana wou Joery ineens kussen.Ik werd gek,ik sprong op,en ik ging voor Dana staan,Ze wou hem weer kussen,toen ik haar een klap midden in haar gezicht gaf.Dana gilde::”Auw!!!,Toen begon ze Joery over z’n wang te aaien.Ik begon te schreeuwen:”Joery hoort bij mij!!! en ik trok haar bij Joery vandaan, en ik krabde haar in haar gezicht.Ze begon ineens aan m’n haren te trekken,en te schreeuwen dat ik een jaloers kreng ben.Marije sprong op en haald ons uit elkaar”Stop jullie!!!”Schreeuwde Marije.Dana sprong op en liep boos weg,Floor volgd haar.Ik zakte in elkaar en m’n geschreeuw begon meer over te gaan in huilen,en ik huilde:”Joery hoort bij mij”.
Joery keek met grote ogen toe.Hij schudde even zijn hooft en liep verbaasd weg.Marije Trok me van de grond af en zei "ik breng jou wel even naar huis,Ik meld het wel even bij de concierge".

Ik lag thuis op bed met een washandje op m'n hooft,en ik mocht voorlopig niet meer buitenschooltijd het huis uit.Mn ouders hadden het hele verhaal gehoort.Ze konden het niet voorstellen dat ik iemand had aangevallen.Ik eigenlijk ook niet.M'n hele gezicht is opgezwollen,en pijn dat het doet.Ik durf me eigen niet eens meer op school te vertonen.Ach het is vrijdag,dus morgen niet naar school.
Dus nog een weekje tegaan.Dan is het vakantie,maar dan zie ik Joery dus zes weken niet,maarja alleen maar beter,hij wil me toch nooit meer zien.Hij gaat maar lekker met die stomme Dana,die is toch zo perfekt.EN ik gooide een fotolijsje om waar een stiekeme foto van Joery instaat.Ik heb het nu zeker verknald,wie gaat valt er nu iemand aan als een gek om een jongen.Bah het washandje word weer warm,en ik draai hem snel om.Ik pak nog even snel wat betadine om infectie's te voorkomen."Auw!",als ik alleen al heel zacht m'n gezicht aanraak doet het al pijn.Moet ik maar even m'n kiezen op elkaar houden.Ineens springt er een kat om m'n bed."heey Toffee,Jou maakt het niets uit he hoe ik eruit zie.En zelfs al mijn blunders vind je niet erg,kom maar lekker bij me liggen,dan ben ik niet zo alleen.En Toffee begint te spinnen."kijk wel uit voor m'n gezicht".De krabben staan erin.pff "Nu zal Dana tenminste niet meer zo'n grote mond hebben,ze moet maar is weten dat ik haar actie's meer dan zat ben".En Toffee miauwde gezellig mee."Iedereen zit nu nog op school,Dana hopelijk ook,nu haar gezicht helemaal verminkt is"."Maargoed was eigenlijk wel te erg,Ik ga morgen wel even bij haar huis langs met een reep chocolade,Mischien dat we weer normaal tegen elkaar kunnen doen"."En tja wat ik met Joery aanmoet,dat weet ik niet"."Ik denk dat ik hem maar even met rust moet laten,die heeft nu een heel trauma hihi".Ik klikte maar weer even de tv aan,en ondertussen probeerde ik maar even te slapen.

De volgende ochtend kleedde ik me snel aan,want het was al aardig laat.Een beetje poeder op m'n gezicht en dan zag je die krassen niet zo erg meer.Ik rende de trap af,en ik zocht een reep chocolade."Deze neem ik wel even mee.Ik pakte die reep even snel in met een leuk cadeau papier,en ik deed er een strikje om.Zo klaar."Waar ga jij heen"?!.Ik keek achterom en toen stond m'n moeder achter me."uhh,ik ga even een reep chocolade brengen,naar die Dana weet je wel"?."ow die jij gister aangevallen had"."ja"Antwoordde ik."vooruit,als je maar niet te lang wegblijft".Antwoordde moeder."jaja".reageerde ik.En ik liep naar de schuur,pak m'n fiets,sprong erop,en op naar Dana.
"waar woondde ze ookweer,vlak bij het winkelcentrum.Op nr 15"."Aah daar"!.Ik stond voor een groot wit huis met grote pilaren en een balkon.:Jeetje die zullen vast wel rijk zijn".Ik plaatste m'n fiets tegen het hekje en ik liep het pad op.TRiiing.Ging de bel.De deur ging open.Er stond een brede man voor de deur,en hij zei:"Kan ik iets voor je doen?"."uhmm ik ben Hannah,en uhh is ene Dana thuis?".
"Ja die is er ik zal er even voor je halen."Antwoordde de man.En hij liep weg.Wat een norse man.dacht ik bijmezelf.Ik hoordde voetstappen op de trap,daar zal je haar hebben.Ik ben benieuwd hoe ze zal reageren.
Laatst bijgewerkt door Manderino op 13-07-06 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:06

Je verhaal word echt stukke beter! Heb hier een hele duidelijke spelfout:

perfekt Tong uitsteken

Ga snel verder met het volgende stuk a.u.b Lachen_

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 12:21

Borisjuuh schreef:
Je verhaal word echt stukke beter! Heb hier een hele duidelijke spelfout:

perfekt Tong uitsteken

Ga snel verder met het volgende stuk a.u.b Lachen_

heey ik weet niet of je alles al gelezen hebt want ik heb hem aangepast het laatste stukje,want het was anders te weinig Vork

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:39

Nee had ik nog niet gelezen nu wel Haha!
Je maakt weer zon spannend einde he Tong uitsteken

shirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 12:54

leuk en erg spannend vooral het gevecht haha

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:22

haha leuk verhaal hoor Clown

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 16:57