[Verhaal] Waarom hij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 12:40

komt die dan zo
whaha ik verveel me
zit namelijk op school

THHIRZA

Re: [Verhaal] Waarom hij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 15:35

ecth weer een super stuk

LindaLinda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:47

Leuk verhaal!! ga door, het is echt spannend

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 20:22

lorenzolover schreef:
we denken het zelfde

wahahha khad et nog niet eens gezien joh
nu je het zegt whaha

khoop supr op een nieuw stukje
kben echt heeeeeeeeeeel erg benieuwt

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 07:33

Hmm ik denk dat ie of vanmiddag of morgen erop staat. Ik had ff helemaal geen inspiratie meer
Ik hoop zo snel mogelijk weer een stukje erop te zetten.

Ik doe mijn best!!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 11:52

Urbann schreef:
Hmm ik denk dat ie of vanmiddag of morgen erop staat. Ik had ff helemaal geen inspiratie meer
Ik hoop zo snel mogelijk weer een stukje erop te zetten.

Ik doe mijn best!!

wij wachten vol smart

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:19

ja kom op laat de inspiratie komen [....]

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 10:59

Nou .. het is er..
Ik vind t niet zo'n goed stukje..
maar het volgende stukje hoop ik weet meer inspi te hebben

“Kijk maar dokter, z’n hand lach eerst daar, en nu daar!” “Ja inderdaad. Ik zie het ook. Dan is de kans groot dat uw zoon binnenkort uit zijn coma komt” zegt de dokter vrolijk. “We hopen het maar”zegt de vader van Joris.

Anouk kan al veel beter slapen. Joris heeft kans dat hij uit coma raakt. Met die gedachten van Anouk in slaap. De volgende morgen wordt Anouk laat wakker. Gelukkig is het vandaag zaterdag. Nog 1 week naar school. Anouk staat op en gaat douchen. Ze voelt de heerlijk warme straal op haar lichaam.
“Anouk, ben je bijna klaar. We gaan zo naar opa en oma.” Zegt haar moeder. Daar had Anouk nou net geen zin in. “Moet ik mee? Ik heb echt geen zin.” Vraagt Anouk. “Je mag ook thuis blijven” “Oke, bedankt mam” “Wij gaan dan nu, Doeii” zegt haar moeder. “Doei, veel plezier”zegt Anouk. Ze stapt de douche uit en gaat zich rustig aankleden.
Dan gaat de telefoon. Ze loopt naar haar ouders kamer “Met Anouk” “ Hoi, Met Thijs” “ Hee,, waarom bel je niet op mijn mobiel?”vraagt Anouk. “Dat heb ik gedaan, maar je hebt hem nog uitstaan muts” zegt Thijs lacherig. “Oh, dom” “Maar even waarom ik je bel, heb je zin om vandaag naar de bioscoop te gaan?” “Ja, lijkt me leuk. Welke film gaan we dan?”vraagt Anouk. “Moeten we even kijken welke er draaien. Mij lijkt Poseidon wel een leuke film?” “Ja, die lijkt mij ook super leuk”zegt Anouk. “Hoe laat kom je?”vraagt Thijs. “Uhm, ik heb net gedoucht en het is nu 11 uur. Ik kan wel om kwart voor 12 bij jou zijn.”zegt Anouk. “Oke is goed. Zie je dan”zegt Thijs “ Doeii”zegt Anouk. En ze hangt op. Ze gaat naar beneden om te ontbijten.

Ze fietst naar Thijs. Het is 10 over half 12. Genoeg tijd nog dus. Ze fietst langs een bos richting Thijs. He, wat gebeurt daar? Anouk fietst er naar toe en ziet een man een meisje de bosjes inslepen. Ze springt van haar fiets en rent er naar toe. Ze ziet een stok op de grond liggen. Wacht, denkt ze bij zichzelf. Hij mag me niet zien. Ze loopt om de bosjes heen.
Daar staat hij, de viezerd. De man trekt zijn broek naar beneden. Het meisje ligt te gillen van de angst. Snel loopt Anouk naar de man. Ze legt haar vinger op haar mond zodat het meisje niks zegt. Ze pakt haar mobiel en maakt een foto. Dan doet Anouk de stok omhoog en slaat keihard op de man zijn hoofd. “RENNEN”gilt Anouk. En het meisje rent zonder broek weg. Anouk pakt haar broek van de grond en maakt nog snel een foto met haar mobiel. Ze loopt achter het meisje aan en geeft haar broek. Ze zit huilend tegen een boom aan. “Héééééél erg bedankt. Hoe kan ik ooit iets terug doen.”zegt het meisje huilend. “ Je hoeft niks terug te doen.”zegt Anouk. “ Kom weg gaan hier weg. Ik heb foto’s gemaakt. Dadelijk komt hij weer.” Anouk en het meisje lopen weg. “Hoe heet je eigelijk?”vraag het meisje. “Anouk, en jij?” “Michelle” Anouk pakt haar telefoon en belt naar Thijs, die zal al een tijdje zitten wachten. “Hee met Anouk. Sorry dat ik er niet ben” en Anouk legt uit wat er gebeurt is.
“Kom dan naar mijn huis, dan drinken jullie hier wat, en gaat we daarna aangifte doen. Ze moet wel eerst haar ouders even bellen.”zegt Thijs.
“Oke, dan komen we er nu aan.” Ze lopen weer terug naar de fiets van Anouk en in tussen belt Michelle met Anouk’s telefoon naar haar ouders. Michelle’s ouders waren helemaal van slag en ze moet nadat ze bij Thijs geweest is naar huis komen.

Thijs doet de deur open. “Hee, kom binnen” en hij geeft Michelle een hand en Anouk een kus.
“Willen jullie wat drinken?”vraagt Thijs vriendelijk. “ Ja lekker”zegt Michelle nog steeds verward. “Doe mij ook maar wat”zegt Anouk. Ze gaat samen met Michelle op de bank zitten.
“Wil je nog een keer rustig vertellen wat er nog gebeurt is?”vraagt Anouk. Thijs komt er ook bij zitten. “Oke, Ik was aan het hardlopen. En er was niemand. Dus ik dacht, lekker rustig hardlopen. Opeens werd ik de bosjes ingetrokken. Toen kwam jij eraan. Hij had mijn broek al uitgetrokken. Ik was zo bang”en Michelle begint weer te huilen. “Ik ben je zo dankbaar.”
“Geen dank, ik kon je moeilijk daar laten liggen toch?”zegt Anouk. “Zullen we je naar huis brengen?”vraagt Anouk. “Ja is goed” En Michelle gaat achterop bij Anouk. Thijs fietst ook mee naar Michelle’s huis. Als ze Michelle hebben thuisgebracht wisselen ze nog even mobiele nummers uit en dan gaan Anouk en Thijs terug naar huis

“Zullen we naar boven gaan?”vraagt Thijs. “ Ja hoor” In zijn kamer zet Thijs zijn tv aan en gaat op zijn bed liggen. “Kom je ook?” vraagt Thijs aan Anouk. Anouk gaat naast Thijs liggen. Thijs aait haar een beetje over haar buik. Dan zoent hij haar. Anouk gaat een beetje op Thijs liggen en begint het dan te kietelen. “HOU OP,, hou op” zegt hij lacherig. Anouk blijft gewoon door gaan. Maar Thijs is veel sterker. Hij draait Anouk om en hij gaat op haar liggen. Hij blijft net zolang liggen dat ze ophoudt met verzetten. “ Oke oke, ik hou op ik hou op”zegt Anouk lacherig. Snel geeft ze hem een kus. Thijs blijft op haar liggen en gaat langzaam onder haar truitje. Anouk laat het toe.

“Ik ga maar weer is naar huis”zegt Anouk. “ Waarom blijf je niet hier. Mijn ouders blijven vannacht in het ziekenhuis slapen bij Joris. Dan blijf je toch vannacht hier slapen?
“Ik weet niet of dat van mijn ouders mag.” Zegt Anouk. “Ik bel ze wel even”
“Hoi mam, met mij. Mag ik vanavond bij Thijs slapen.?” Vraagt Anouk,
“Nou Anouk, vind je dat niet een beetje vroeg. Je bent pas 14.”zeg haar moeder bezorgt. “ oh mam ik slaap in een andere kamer. Je denkt toch niet dat ik als seks wil?”zegt Anouk.
“Nou oke vooruit dan maar, maar wel in een andere kamer he?” “Ja mam, bedankt”
“Ik kom zometeen mijn spullen halen”zegt Anouk. “tot zo”zegt haar moeder.
“HET MAG”zegt Anouk vrolijk. “Mooi, zullen we dan even je spullen halen?”zegt Thijs vrolijk.

“Wat zal ik allemaal meenemen?”vraagt Anouk. “Nou het is maar voor 1 nacht. Dus pyjama enzo?”zegt Thijs. Anouk pakt haar spullen bij elkaar en stopt ze in haar tas. Ze loopt naar beneden en zegt haar ouders gedag. Ze gaat bij Thijs achterop en ze fietsen naar huis.
“Wil je niet bij mij in de kamer?”vraat Thijs. “Jawel, maar als me moeder erachter komt?” zegt Anouk twijfelend. “Hoe zou ze erachter kunnen komen?”vraagt Thijs. “ Ja, dat is waar. Maar ik wil niks he?” zegt Anouk. “ Je kunt me echt wel vertrouwen.”zegt Thijs geruststellend. Anouk kijkt diep in Thijs zijn donkere ogen. “Oke, en Anouk legt haar tas op zijn bed”

Anouk’s telefoon gaat. “Met Anouk” “ Met Michelle”zegt Michelle huilend. “Wat is er?”vraagt Anouk bezorgt. “Ik heb net aangifte gedaan. Maar toen kwam ik die man weer tegen….”

Valentinow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 11:11

woooow spannend schrijf snel verder!!

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:33

Ik wil niet veel zeggen maar ik ken een boek dat precies het zelfde gaat... Alleen niet met dat stukje van Michelle maar de rest gaat precies het zelfde.

Record/play heet dat boek.

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 12:53

Sifra_ schreef:
Ik wil niet veel zeggen maar ik ken een boek dat precies het zelfde gaat... Alleen niet met dat stukje van Michelle maar de rest gaat precies het zelfde.

Record/play heet dat boek.

Serieus ? >;) Ik lees eigelijk nooit boeken. Daar heb ik geen geduld voor.. Dus ik zou het niet weten. Heb het zelf verzonnen.

Moon__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 12:57

weer super stuk!! Ga Zo verder!! *ik snak naar meer *

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:06

super goed stuk man

snel verder gaan he

Sifra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:12

Onee sorry niet Record/play Te snel heet dat boek.

Blond he...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-06 13:29

Sifra_ schreef:
Onee sorry niet Record/play Te snel heet dat boek.

Blond he...

wuahha okee Dat kan .. hahah
Als ik een boek lees, ga ik die natuurlijk niet overschrijven.. lijkt mij

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 13:37

ik vind het echt supr leuk

wel verder gaan waar je was gebleven he

ik wil geen regel missen

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 08:45

khoop echt super op weer een nieuw stukje Lachen
echt een leuk verhaal Haha! Haha!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 09:01

Ik ben weer bezig met schrijven.. Maar ik moest weer alles zoeken.. Aangezien bokt veranderd is.. Ik vind het poedersuiker geworden.. ik kon mijn berichten niet eens meer zien :S En alles is in het engels..
Bleh..

Wat vinden jullie van het nieuwe bokt.

kiimmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:57

ik ben het helama met je eens, ik vind eht engelse niet eens zo erg, maar ik vindt het veel onoverduidelijker en niet mooi ..
maar ik volg je verhaal Haha!

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:29

weer een super stuk Ja erg spannend Haha!
hoop dat er gauw weer een stukje komt Haha! heb je al een idee wanneer? Tong uitsteken

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 16:32

ze stat online mischien is ze nu wel een stuk aan het schrijven Haha!

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-06 17:19

lorenzolover schreef:

hahaha ja ik ben bezig ja Tong uitsteken
eindelijk vakantie.. dus genoeg tijd.. denk dat ie er morgen opstaat Haha!
ff geduld nog

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:27

*gilt*
Mijn naam komt daar in voor Nagelbijten / Gniffelen Michelle , zo heet ik ook Nagelbijten / Gniffelen Bloos!

leuk stukje btw Clown

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:27

Urbann schreef:
lorenzolover schreef:

hahaha ja ik ben bezig ja Tong uitsteken
eindelijk vakantie.. dus genoeg tijd.. denk dat ie er morgen opstaat Haha!
ff geduld nog

Huilen pleasssssssssssssssss vanavond

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:51

Mooi verhaal hoor Knipoog ga zo door, ik wacht met spanning Haha!