Allemaal dezelfde foto bewerken deel 21

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 18:14

Orola schreef:
Meliaforever schreef:
Orola: ik vind hem wel leuk! alleen bij de achterbenen zie je dat je met het vingertje heb gewerkt.. en de bal zweeft maar verder leuk gedaan!

edda: haha super leuk! mooi gemaakt ook .. alleen de achterhoef

De bal hóórt ook in de lucht, hij heeft er net een trap tegen gegeven.

ow ik snap ut

nonie

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken deel 21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 18:31

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 18:37

Afbeelding

Helemaal in de wuppie stiloo

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 18:49

Nonie:hij is leuk! alleen je kon het paard beter iets naar rechts doen want nu zie je ze halve schaduw niet

Gekkiels: haha! alleen de manen konden iets beter

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:01

En direct mn sportbewerking er maar achteraan:
Afbeelding
ik heb heel lang naar een goeie achtegrond gezocht, opzich vind ik em nu best leuk geworden Over de kwaliteit van de sportatributten ben ik ook wel tevreden

groetjes nonie

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:41

Mijn commetaar

Pagina 1

meliaforever; Ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegt de vlag is idd niet goed gelukt. & het paard vind ik niet mooi geknipt; overal randen ect. Het idee van de krans op magic z'n hoofd is wel leuk, maar op een een of andere manier past de krans niet............
Elaine; grappig gedaan met die vlaggetjes, haha jammer dat de spreek wolk helemaal wit is & hij is toch een beetje simpel.
Boemba; Whaha die pruik & die bril; gaaf!
PaOlien; hier krijg ik echt zo'n magisch gevoel bij, whaha Leuk idee, netjes geknipt, alleen had ik denk ik een ander lettertyp gekozen.
Pasamba; leuk! mooie rand!
Orola; leuk idee, maar niet zo netjes geknipt. ook een beetje te erg uitgeveegt (de randjes)
Edda; wouw! jammer van de manen maar opzicht vind ik dat er wel weer bij passen, bij je bewerking!

pagina 2

nonie; achtergrond past er goed bij! leuk die bliksempjes & je knip werk valt nog wel mee; wel een paar plekjes hier en daar maarja
gekkeils; leuk idee maar ik vind de manen & de staart niet zo netjes gekleurd. verder nogal saai
nonie; leuk! zoiets had ik eerst ook in m'n hoofd maar 't lukte niet echt hij is leuk!! netjes geknipt!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:48

leuke bewerkingen hoor, leuke foto, LEUK thema! (Ben vandaag net kampioen geworden met hockey dus dat gaat wel lukken )

Nonie: kun je niet beter schrijven: which one shall I choose?

Nou ja ik weet het niet hoor

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:13

kweet dat het niet zo netjes is gekleurd was ook best moeilijk om het er nog een beetje fatsoenlijk uit te laten zien.

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 20:57

Ok, ik ga ook eens beoordelen

Bladzijde 1
Meliaforever ik vind het idee wel leuk, maar het is niet zo netjes geknipt. Een vlag kan je denk ik de volgende keer het best van internet afhalen....de krans vind ik wel ene leuk idee maar had je mss anders neer kunnen zetten?

Elaine leuk, maar ik had wat dingetjes weggehaald denk ik, zoals het hek, en de schaduw van de persoon die de foto gemaakt heeft. Die vlaggetjes vind ik wel grappig...

Boemba wow, echt heel mooi! Die staart, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En die pruik, echt heel leuk bedacht!

paOlien het heeft wel iets ''magisch''...mooi uitgeknipt! Ik had dat hartje bij de letters denk ik wel weggelaten...

Pasamba leuke tekst! Het idee verder vind ik niet zo heel origineel, wel netjes uitgeknipt!

DebbjJ leuk idee, maar had je er niet een bepaalde kleur er overheen kunnen doen? Zodat het wat meer bij elkaar lijkt te horen zeg maar...leuk lettertype!

Boemba heel mooi, het lijkt echt 1 geheel

Orola de tekst in de rechterbovenhoek is best moeilijk te lezen...maar als je het nog niet zolang doet vind ik het echt wel knap gedaan hoor!

Edda gaaf! Het lijkt echt een geheel, alleen die rechterachterhoef is een beetje vreemd...

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:07

Hier mijn thema bewerking!

Afbeelding

Ik ben er aan de ene kant wel tevreden over aan de andere kant vind ik hem zelf een beetje druk..

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:50

Leuk thema, ben er lang mee bezig geweest, beter kon ik 'm niet meer krijgen. uploaden heeft ook niet veel goed gedaan zag ik...

Afbeelding

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 07:29

Nou!! Nu heeft iemand anders mijn idee al gedaan Nja dan maar weer ff crea zijn en verder denken )

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:00

Okee nieuw topic.(lekker laat maar oke) Ik ben al begonnen

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:02

Meliaforever: Niet zo netjes eigenlijk, gewoon goed dooroefenen op knippen enzo!! Enne, die ringen horen bij de Olympische Spelen, niet bij ’t wk! Lekker blijven oefenen en soms moet je gewoon wat langer aan een bewerking zitten!

Elaine: Hij is best leuk maar inderdaad wat simpel!

Boemba: Haha, die is geinig, dat afrokapsel staat ‘m goed!

Paolien: Mooi gedaan, lekker rustig, mooi uitgeknipt!!

Pasamba: Jammer dat de foto’s van ’t Nederlands Elftal zo onscherp is. Misschien had je beter kunnen proberen om Magic als speler in ’t geheel op te nemen… Verder wel leuk!

DebbjJ: Cocu z’n gezicht is een beetje hoekig uitgeknipt en de spelers zijn een beetje vreemd neergezet. (Van der Sar hoort toch écht in ’t doel! ) Lettertype is wel leuk!!!

Boemba: Mooi gedaan!! Het is een mooi geheel geworden.

Orola: Jammer dat het knippen niet zo goed gegaan is, gewoon veel op oefenen! De tekst is ook niet zo goed leesbaar. Gewoon lekker doorgaan!

Edda: Die is prachtig! Jammer dat z’n kont van ’t plaatje afvalt!

Nonie: Het knipwerk valt inderdaad nog wel mee, Alleen klopt de schaduw niet helemaal… 

Gekkeils: Geinig die manen zo, je had Magic alleen beter op een andere achtergrond kunnen zetten, de wuppies staan nu in de lucht…

Nonie: Die is leuk! Je had wel de snorkel een tikkie kleiner kunnen maken. Verder erg leuk!!

Borisjuhh: Inderdaad een beetje druk, het is jammer dat alles zo uit verhouding is.

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:31

Hier is hij dan...
Afbeelding
Ik vind hem zelf niet echt mooi beetje simpel...

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:32

commetaar ..

Pagina 2:
Nonie: ik vind hem super! Goed verzonnen en tot nu toe orgineel! alleen zou ik de snorkel iets kleiner doen
Borisjuuh:ik vind hem leuk bedacht alleen nu lijkt alles opgeplakt .. ik zou hem wat kleiner maken en dan laten spelen .. met andere poppetjes of paarden..
Loetjeloe:ik vind hem super mooi! mooi geplakt het lijkt net echt en ook mooi van die schaduw
daandriaan:ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezecht.. lettertype en die ballen zijn leuk.. het paard is niet mooi uitgeknipt een beetje hoekig.. en het is gewoon wat saai blijven oefenen

daandriaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:57

Commetaar van mij:

MeliaforeverSlecht uit geknipt.Voor de rest wel leuk gedaan.
ElaineLeuk gedaan
BoembaLeuk gedaan.Ik vind zelf die zonnebril niet zo leuk.
EddaMooie achtergrond.Voor de rest geen commetaar
NonieIk vind hem niet zo heel mooi sorry
Boemba Leuk gedaan met die knipperende sterretjes
Orola Beetje simpel je ziet de tekst ook amper
PaOlien Leuk gedaan!!!
PasamabaMooi gemaakt.Leuk die achtergrond met die ballen er bij.
DebbjJGoed gedaan.Ik vind hem erg leuk met die voetbal mannetjes.
BorisjuuhMooi gemaakt!!
LoutjlouLeuk gedaan.Mooi lettertyp
Ze staan wel een beetje door elkaar..

de rest volgt nog..

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:09

Meliaforever
het iets echt niet mooi uitgeknipt en ik had een ander achtergrond gedaan.
Elaine
een beetje simpel. en ik had het tekstballonnetje naar de andere kant gedaan.
Boemba
1.Leuk die pruik! en mooi uitgeknipt (die staart ook)
2. mooi! en weer mooi uitgeknipt! wel een orgineel idee met die bewegende randjes!
paOlien
Mooi! op het eerstegezicht lijkt hij heel simpel maar als je dan verder kijkt zie je wat er allemaal aan gedaan is.
Pasamba
hij is wel leuk alleen jammer dat magic de andere spelers bedekt.
DebbjJ
Leuk! alleen magic is een beetje raar gevormd. een beetje kort en klein. (zo lijkt het.)
Orola
hij is een beetje simpel. maar best mooi uitgeknipt als je het nog maar een paar dagen hebt.
Edda
hihi dit is orgineel. maar hoort die voorpluk zo of is dat gewoon niet goed gelukt?

pagina 2
nonie
hmm het is niet zo mijn stijl. ik vind de achtergrond een beetje saai ook.
Borisjuuh
de letters zij niet zo goed leesbaar, en er staat een spelfout in chamion staat er.
Loutjelou
mooooi! je hebt Magic er ook heel mooi opgezet!
daandriaan
Niet mooi uitgeknipt en een beetje saai.

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:22

gekkeils schreef:
Edda
hihi dit is orgineel. maar hoort die voorpluk zo of is dat gewoon niet goed gelukt?

Ik heb hem zo gemaakt, maar hij is een beetje mislukt.
Komt vooral omdat ik nog aan het oefenen ben met de manen
En ik wou hem een beetje maken in de stijl van de giraffe

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:55

pagina 1
meliaforever Het idee is leuk. Ik vind alleen het paard niet mooi uitgeknipt, en de vlag is ook wat slordig..
Elaine Niet heel veel aan gedaan. Maar wel leuk met dat petje
boemba Haha ziet er erg funny uit Mooi geknipt!
pa0lien Wauw heel mooi! Tis wel een beetje donker en die vlekken links op de achtergrond storen me een beetje.. Verder erg leuk!
DebbjJ Leuk met al die spelers zo.. Ook mooi uitgeknipt. Ik denk alleen dat je Magic wel iets groter had kunnen doen.
boemba Super niet veel op aan te merken!
Orola Hmm.. kvind hem niet zo mooi. Jammer dat je zo hebt geveegd.. En die sterretjes passen er ook niet zo bij. Die voetbal heb je wel mooi uitgeknipt!
edda Ereg leuk geheel geworden! Mooi geknipt!

pagina 2
gekkeils Haha wuppies Leuk met die oranje manen! Jammer dat het op sommige plekken een beetje recht is met die kleur. Als je begrijpt wat ik bedoel
nonie Haha leuk gedaan! Netjes uitgeknipt. Het ziet er wel een beetje druk uit..
Borisjuuh Het ziet er een beetje simpel uit. Wel mooi geknipt!
Loutjelou Geweldig Erg leuk gedaan!
daandriaan Magic niet mooi uitgeknipt.. Ik vind het geheel ook niet zo mooi..

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:08

Ik heb besloten om deze ronde over te slaan.. Ik heb totaal geen inspiratie, en ik heb geen zin om iets te maken waar ik totaal niet tevreden over ben.. vandaar mijn beslissing. Maar ik blijf natuurlijk jullie bewerkingen bekijken en de volgende ronde doe ik weer mee

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 12:08

DebbjJ schreef:
Mijn commetaar

Pagina 1

meliaforever; Ik vind hem niet zo mooi eerlijk gezegt de vlag is idd niet goed gelukt. & het paard vind ik niet mooi geknipt; overal randen ect. Het idee van de krans op magic z'n hoofd is wel leuk, maar op een een of andere manier past de krans niet............
Elaine; grappig gedaan met die vlaggetjes, haha jammer dat de spreek wolk helemaal wit is & hij is toch een beetje simpel.
Boemba; Whaha die pruik & die bril; gaaf!
PaOlien; hier krijg ik echt zo'n magisch gevoel bij, whaha Leuk idee, netjes geknipt, alleen had ik denk ik een ander lettertyp gekozen.
Pasamba; leuk! mooie rand!
Orola; leuk idee, maar niet zo netjes geknipt. ook een beetje te erg uitgeveegt (de randjes)
Edda; wouw! jammer van de manen maar opzicht vind ik dat er wel weer bij passen, bij je bewerking!

pagina 2

nonie; achtergrond past er goed bij! leuk die bliksempjes & je knip werk valt nog wel mee; wel een paar plekjes hier en daar maarja
gekkeils; leuk idee maar ik vind de manen & de staart niet zo netjes gekleurd. verder nogal saai
nonie; leuk! zoiets had ik eerst ook in m'n hoofd maar 't lukte niet echt hij is leuk!! netjes geknipt!

Ik heb niet geknipt!!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-06 13:26

Zo hier mijn thema bewerking alles is zelf gemaakt (alleen de foto van de leeuw niet,wel de bewerking daarvan)

Afbeelding

De magie van de nederlandse oranja leeuw.
groetjes Pipanda

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 14:24

@ nonie: Leuk bedacht, alleen kan je niet zeggen MUCH sports.. Het moet MANY zijn.. En ja, ik weet het, ik ben een gymnasium-nerd..

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 14:32

ik zit ook op gym, maar engels is niet mn beste vak