pagina 1 Edda je had denk ik beter een lichtere achtergrond kunnen nemen zodat de overloop van de manen minder opvallen maar zo voor de eerste keer dat je zo manen maakt vind ik al knap NinaTijger leuk achtergrondje gebruikt maar meer dan katinka erop plakken is er volgens mij niet mee gedaan wel een leuke tekst de manen haden van mij wel wat uitgelopen mogen laten worden (desnoods met manen erbij tekenen of anders gummen met minder procenten) smeetjoew in woorden een beetje het zelfde idee als die van mij (staat op pagina 2) voor de beoordeling van de bewerking niet veel mee gedaan maar ziet er leuk uit houd wel van dit kleurtje Appelflapje hij is heel grappig hahaha manen vind ik wat minder Meliaforever bij de voeten had hij iets meer uit de wolken mogen komen (kijk eventueel bij mijn bewerking voor wat ik bedoel) sanne_shelly netjes uitgeknipt leuke kleuren gebruikt ziet er goed uit pagina 2 boemba mijn bewerking ook bedankt aan austria die had paolien zo mooi bewerkt (austria bedankt) NinaTijger tweede bewerking vind ik beter lijkt meer aan gedaan te zijn door het randje om katinka heen komen de manen beter uit de tekst klopt volgens mij niet helemaal maar mijn engels is slecht dus ik kan er naast zitten.
Eventjes mijn commentaar, en een opmerking voor iedereen Ik vind ze allemaal zo prachtig En het is inderdaad geen super foto.. maar ik heb gezien dat jullie er echt wel wat mee kunnen En het is ongeveer de mooiste foto die ik van dr heb dusja..
@ Edda, Oow leuk gedaan met al die ogen ! Misschien had je Katinka iets donkerder kunnen maken, ik weet niet of het dan iets mooier uitkwam, vooral vanwege die manen Je hebt goed geprobeert dat uit te vegen, maar het is niet supergoed gelukt. ‘stuck in your dream’.. super tekst Ik vind hem prachtig. Tja, de kwaliteit is inderdaad niet super, maar ik denk toch wel het beste in vergelijking met alle andere foto’s die ik van haar heb, en ik wilde natuurlijk per sé een foto van haar..
@ NinaTijger, Die is ook supermooi ! Leuke tekst, maar ze is geen hengst niet dat dat echt uitmaakt ofzo.. Ik heb eens zelf geprobeert hem zó te bewerken dat ze er niet zo uitspringt, dat is een klein beetje gelukt: http://img380.imageshack.us/img380/4350/14io1.jpg Snap je wat ik bedoel? Er zit nu een klein kleursverschil in en een laag contrast, dan vind ik hem wat mooier.
@ smeetjoew, mooi stukje tekst 3 oktober.. Achtergrond wazig is ook heel netjes gedaan Tja.. kwaliteit is inderdaad bagger.. daar kan ik je helemaal gelijk in geven, al helemaal in vergelijking met jóuw fotowerk Esmee Hij is iets te groot voor bokt maar dat maakt niet zoveel uit.. Ik ben benieuwd naar je 2e bewerking Ik vind het een mooie bewerking
@ Appelflapje, Leuk, die slaapmuts !! echt sweety Hele mooie achtergrond, maar misschien het je daar een rozige gloed overheen kunnen doen ? ik roep maar wat.. omdat re roos en de muts ook rood zijn.. maar ik vind dit ook zeker heel leuk ‘But..I can’t sleep cause I miss you so’ is een mooie zin leuk lettertype in die bovenste zin!!... Jammergenoeg is het randje bij de roos niet zo netjes, dat betekend dat je eerst het randje deed en daarna de roos, volgende keer maar andersom Maar echt, ik vind hem prachtig!
@ Meliaforever, Leuk ! Katinka in de wolken Het lettertype vind ik niet zo super, en ik denk dat als je die cirkels, niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkand had gehad, hij mooier is. Dat heb ik even geprobeert. Zo dus: http://img439.imageshack.us/img439/8062/meliaforever9ii.png Daarbij heb ik daar de manen wat veranderd, een beetje uitgeveegd, zo ziet het er wat echter uit. Kadertje geeft geen vreselijk groot verschil zoals je ziet..Ik vind het wel een heel leuk idee en ik vind hem ook heel erg mooi! @ sanne_shelly, Een woord.. wauw Het enige minpuntje is dat hij wat klein is.. maar verder..!! Supermooie achtergrond, leuk lettertype mooie kleuren… leuk die vervaagde rand om alles, en al helemaal.. die manen! Heel erg mooi gedaan Leuk die eenhoorn ook Echt super gewoon het hele geheel past zo leuk bij elkaar enzo..
@ Boemba, Meis, wat moet ik hier nou op zeggen.. Waarom heb je die bewerkte foto van mij door Austria gebruikt? Op die foto ben ik echt zoo anders Maar ik vind hem echt mooi, leuke rand, mooie kleuren, mist.. cirkeltjes.. Alinea uit Marco Borsato Ik hoop dat ze nog over me droomt.. zoals jij dat uitbeeld in je bewerking Het zal wel niet.. Mooi lettertype! Mooi alles… B.E.A.U.tyful..
@ NinaTijger, Het lettertype is ook heel erg lief Die achtergrond heb je leuk gedaan! Heb je alles met dat vingertje geveegd? Dat zal wel even geduurt hebben, maar hij is heel mooi. Jammer genoeg niet overal even netjes uitgeveegd, maar dat valt eigenlijk niet eens zo heel veel op.. Ik vind het heel leuk en apart gedaan
@ Stravero, Mijn gedichtje Die achtergrond is mooi.. leuk lettertype, rand is dezelfde kleur als je schaduw van de letters, da’s nice!! Hij is netjes geknipt en die manen zijn ook goed gelukt.. Heel erg mooi
En zoals gewoonlijk weer veels te veel smileys
Ik zal zeggen ga vooral verder met bewerken
Met andere foto's erbij vind ik trouwens ook heel leuk hoor
@ Edda: idd jammer van de manen, voor de rest echt leuk miss had de tekst iets of wat groter gekunt ? @ NinaTijger: Grappige tekst! miss had je er iets meer aan kunnen doen? mooie achtergrond.. bij de rechterkatinka is het achterbeen een beetje raar uitgeknipt bij de knie @ smeetjoew: hele hele hele leuke tekst mooi bedacht echt waar jammer dat het een beetje simpel is @ Appelflapje: mooie achtergrond, leuke slaapmuts, leuke tekst, roosje vind ik wat minder @ Melialover: Leuk bedacht ik vind de tekst alleen een beetje een raar lettertype hebben maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer wat hebben @ sanne_shelly: mooie tekst : manen goed en mooi bijgewerkt achtergrond is wel leuk paardje vind ik wat minder ( dat witte paardje) @ Boemba: ik vind het zo geweldig!!! @ Ninatijger: erg mooi mooie tekst!!! netjes uitgeknipt en dat was het alweer
hij is anders geworden als ik in gedachten had al heb ik mijn gedachten ook wat aangepast nadat ik de bewerking van boemba gezien had.....dat was namelijk precies het zelfde als ik in gedachten had, al was het mij waarschijnlijk nooit zo mooi gelukt....(mijn complimenten)
genoeg gezeurd.... eerder als verwacht
eigen commentaar
meisje is te paars (sorry noem je ff meisje)
paard had meer naar het midden gemoeten het is nu zo'n hier een hokje daar een hokje bewerking.... maar dan leek het paard zo afgezaagd (om het zo maar te zeggen...)
okey brand maar los......
en ja het mijnalbum teken sorry maar ik krijg mijn foto's ergens anders niet op internet.....
pagina 1 edda ik vind hem wel apart met al die ogen enzo! Alleen de manen een beetje raar.. NinaTijger een beetje simpel uitgewerkt. Wel leuk bedacht. Die tekst is ook wel grappig.. smeetjoew Mooi hoor.. mooie tekst. Verder een beetje simpel.. appelflapje Wat lief knap hoe je dat slaap mutsje erop hebt gedaan. lijkt net echt! Die tekst is ook mooi alleen vind ik het zinnetje "but I can't sleep, cause I miss you so" er niet zo mooi bij passen.. Verder wel erg leuk Meliaforever hmm vind m niet zo.. Een beetje simpel en wat kleurloos.. die tekst vind ik ook niet zo mooi.. sanne_shelly leuk ja erg mooi! Geen commentaar!
pagina 2 boemba Leuk gedaan! mooie kader! NinaTijger Mooie achtergrond hoor! Ook leuk met dat witte randje om katinka heen. Verder vind ik het geheel er niet heel geweldig uitzien.. stravero Sommige stukken wel mooi uitgeknipt, andere weer iets minder. Mooi gedicht in een mooi lettertype. Past mooi bij het plaatje stravero nog een Zier er leuk uit hoor! Mooi uitgeknipt en hele mooi achtergrond! paOlien leuk hoor! Je lijkt net zo'n engeltje in de lucht stoorzender hmm vind hem niet zo mooi eerlijk gezegt.. het ziet er niet zo netjes uit. Jammer van mijnalbum teken. maarja.. had je zelf ook al gezegt
Edda: Leuk idee. De afwerking kan nog mooier. NinaTijger: Leuke tekst. Verder vind ik hem niet echt heel boeiend. smeetjoew: Allen en filter gebruikt en tekst onder geplakt. Beetje te simpel. Appelflapje: Heel leuk gedaan. Ik had alleen als tekst "can't sleep, cause i miss you" gedaan. Dus zonder de eerste I. Meliaforever : Hmm, lettertype maakt de tekst niet echt makkelijk leesbaar. sanne_shelly : Past goed in het thema.
Boemba: Heel mooi. Volgens mij nog mooier als paOlien ook uitgesneden was. NinaTijger: Mooi maar vaker gedaan. Stravero: Mooi gedicht. Mooie bewerking. De tweede is door het lettertype niet echt makkelijk te lezen. Pasamba: Achtergrond dus van Google. Het paard is samengedrukt en dat is zonde. Het gaat immers om het paard. paOlien: Leuk, ik vind alleen de overgang van lucht en zee wat stoerend. Als engels zou ik gebruiken. 'I still can't believe...', Omdat je 'you're' ook samen hebt gevoegd. StOoRzEnDeR: Het roze is enorm storend. Verder staat de tekst zover naar boven dat het van de bewerking lijkt af te vallen. Misz_J: De tekst is niet leesbaar. Als je en tekst gebruikt moet die ook leesbaar zijn. (zeg ik met 4 jaar grafische opleiding achter de rug)
Ik vind het niveau wel omhooggaan met bijv de eerste keer.
Hierbij mijn bewerking, leuk thema dit keer. Vorige week maar overgeslagen, want ik had echt geen inspiratie.
Voor de mensen die zich afvragen wat dat ronde ding om het paard is, dat is een dromenvanger! (Heb er lang over gedaan om het in de dreamcatcher mooi weg te werken, maar dat is dus niet helemaal goed gelukt... )
Mijn vrije bewerking. @loutjelou, een dromenvangen vangt toch alleen nachtmerries op, was het eerste waar ik aan dacht dat die pony een nachtmerrie was
Nou hier dan mijn bewerking: ik twijfel of het engels goed is, en ik weet het, die manen Ik wou namelijk voor het eerst de functie gaan gebruiken dat je iets kan knippen met ''color selection'' maar dat werkt dus ook niet zo goed hierbij...