hier is tie

wat vinden jullie ervan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik ga er even voor zitten om commentaar te geven! 

)
Ik vind ze allemaal zo prachtig
En het is inderdaad geen super foto.. maar ik heb gezien dat jullie er echt wel wat mee kunnen
En het is ongeveer de mooiste foto die ik van dr heb dusja.. 
Je hebt goed geprobeert dat uit te vegen, maar het is niet supergoed gelukt. ‘stuck in your dream’.. super tekst
Ik vind hem prachtig. Tja, de kwaliteit is inderdaad niet super, maar ik denk toch wel het beste in vergelijking met alle andere foto’s die ik van haar heb, en ik wilde natuurlijk per sé een foto van haar.. 
niet dat dat echt uitmaakt ofzo.. Ik heb eens zelf geprobeert hem zó te bewerken dat ze er niet zo uitspringt, dat is een klein beetje gelukt:
3 oktober..
Achtergrond wazig is ook heel netjes gedaan
Tja.. kwaliteit is inderdaad bagger.. daar kan ik je helemaal gelijk in geven, al helemaal in vergelijking met jóuw fotowerk Esmee
Hij is iets te groot voor bokt maar dat maakt niet zoveel uit.. Ik ben benieuwd naar je 2e bewerking
Ik vind het een mooie bewerking 
Hele mooie achtergrond, maar misschien het je daar een rozige gloed overheen kunnen doen ? ik roep maar wat.. omdat re roos en de muts ook rood zijn.. maar ik vind dit ook zeker heel leuk
‘But..I can’t sleep cause I miss you so’ is een mooie zin
leuk lettertype in die bovenste zin!!... Jammergenoeg is het randje bij de roos niet zo netjes, dat betekend dat je eerst het randje deed en daarna de roos, volgende keer maar andersom
Maar echt, ik vind hem prachtig! 
Het lettertype vind ik niet zo super, en ik denk dat als je die cirkels, niet alleen aan de buitenkant, maar ook aan de binnenkand had gehad, hij mooier is. Dat heb ik even geprobeert. Zo dus: http://img439.imageshack.us/img439/8062/meliaforever9ii.png Daarbij heb ik daar de manen wat veranderd, een beetje uitgeveegd, zo ziet het er wat echter uit. Kadertje geeft geen vreselijk groot verschil zoals je ziet..Ik vind het wel een heel leuk idee en ik vind hem ook heel erg mooi!
Het enige minpuntje is dat hij wat klein is.. maar verder..!! Supermooie achtergrond, leuk lettertype mooie kleuren… leuk die vervaagde rand om alles, en al helemaal.. die manen! Heel erg mooi gedaan
Leuk die eenhoorn ook
Echt super
gewoon het hele geheel past zo leuk bij elkaar enzo.. 
Op die foto ben ik echt zoo anders
Maar ik vind hem echt mooi, leuke rand, mooie kleuren, mist.. cirkeltjes.. Alinea uit Marco Borsato
Ik hoop dat ze nog over me droomt.. zoals jij dat uitbeeld in je bewerking
Het zal wel niet..
Mooi lettertype! Mooi alles… B.E.A.U.tyful.. 
Die achtergrond heb je leuk gedaan! Heb je alles met dat vingertje geveegd? Dat zal wel even geduurt hebben, maar hij is heel mooi. Jammer genoeg niet overal even netjes uitgeveegd, maar dat valt eigenlijk niet eens zo heel veel op.. Ik vind het heel leuk en apart gedaan 
Die achtergrond is mooi.. leuk lettertype, rand is dezelfde kleur als je schaduw van de letters, da’s nice!! Hij is netjes geknipt en die manen zijn ook goed gelukt.. Heel erg mooi 

miss had de tekst iets of wat groter gekunt
?
mooi bedacht echt waar
jammer dat het een beetje simpel is 

ik vind de tekst alleen een beetje een raar lettertype hebben
maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer wat hebben 
achtergrond is wel leuk
paardje vind ik wat minder ( dat witte paardje)
mooie tekst!!! netjes uitgeknipt 

Ik vond hem wel wat hebben 
knap hoe je dat slaap mutsje erop hebt gedaan. lijkt net echt! Die tekst is ook mooi alleen vind ik het zinnetje "but I can't sleep, cause I miss you so" er niet zo mooi bij passen.. Verder wel erg leuk 
ja erg mooi! Geen commentaar!
mooie kader!
Zier er leuk uit hoor! Mooi uitgeknipt en hele mooi achtergrond!

Heike, ik kan de tekst wel goed lezen! hihih 

was het eerste waar ik aan dacht dat die pony een nachtmerrie was

eerst kon je de tekst goed lezen!