Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 18:50

@ Stoorzender; Ik ga mee met Shalimar in het commentaar

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:10

Hier is mijn bewerking, best moeilijk om iets te maken wat een beetje opviel, omdat het allemaal een beetje hetzelfde wordt denk ik. Hij is niet helemaal geworden als ik gehoopt had, maar ik ben er wel tevreden mee:

Afbeelding

als ik een filter over de foto heen deed, dat hij in dezelfde stijl zou worden als de rest, werd hij heel vaag en lelijk. (Heb het wel geprobeerd) dus heb ik dit maar weggelaten.

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:16

@ Melletjuhh; Leuk gedaan. Jammer dat het filter niet werkte want ik vind het toch jammer dat hij zo anders lijkt. Het idee is erg leuk en het is wel aardig uitgevoerd.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde19

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:16

Ok, hier is dan mijn thema bewerking...ik vind hem op zich wel leuk geworden. Mijn eigen commentaar is dat er niet zoveel aan gedaan is en dat de kinderen een beetje klein zijn zo...ik zal kijken of ik met mijn vrije bewerking meer kan...maar dan moet ik eerst een fotoprogramma downloaden...hihi...

Afbeelding

Oh, en hij is ietjes groter dan mag...kon even niet anders want dan zouden de kids nog kleiner worden...sorry!!!

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:24

@ Shalimar; Leuk idee en goed uitgevoerd. Er had inderdaad wel iets meer aan mogen gebeuren. Verder passen de kinderen niet helemaal in het 'straatje' van de stuctuur.

NathalietjeB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 19:30

@shalimar ik vind het idee ook wel grappig enkel een beetje saai...
hoe geef je eigenlijk een foto of paard hiervoor op?

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:32

ik zag mijn schrijffout pas nadat ik de bewerking had geplaatst *ik schaam me diep dat ik dat over het hoofd had gezien*
en ik heb de kids niet meer naar het midden geplaatst omdat ik ze niet te dicht bij de koeien wou neerzetten maar okey toch bedankt voor het commentaar

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 20:52

Even een andere insteek

Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:08

leuke foto, moeilijk thema

hier mijn thema bewerking.. de randjes zijn wat rommelig, maar als ik het eenmaal transpartant gemaakt heb kan ik geen 1 knopje meer aanklikken..

Afbeelding

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:17

@ orri; Erg leuk. Niet heel speciaal. Maar het heeft wel wat leuks. Leuke combinatie.
@ DebbjJ; JAmmer dat hij zo pixelig is. Verder wel een leuk geheel.

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:34

bij rodeo moest ik aan 'Het Wilde Westen' denken, bij het Wilde Westen moest ik weer denken aan Lucky Luck
Zie hier mijn bewerking
Afbeelding
Ik zocht overal op internet naar het lettertype van Lucky Luck maar kon het nergens vinden.
Toen dacht ik dan maar een wat speels lettertype
De plaats van de onderste regel vind ik niet echt geweldig.. maar kon helaas nergens anders

Mjetterd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 22:16

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 00:21

buster4ever schreef:
@shalimar ik vind het idee ook wel grappig enkel een beetje saai...
hoe geef je eigenlijk een foto of paard hiervoor op?

Je kan geen foto opgeven. Je maakt 2 bewerkingen van de foto op de eerste pagina. 1 die met het thema te maken heeft en 1 vrije bewerking. Aan het einde van de week loten Boemba en Pipanda 1 persoon uit en die mag dan de volgende foto plaatsen...Lees het eerste bericht in dit topic...dan weet je hoe het werkt...

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:21

pagina 1

sanne_shelly vind hem heel netjes afgewerkt ook het handje van kim dat ze de teugel vast houd netjes gemaakt
paOlien ook al zo leuk alleen dat handje is wat wazig maar ziet er heel leuk uit
Sesiel11 hier en daar een beetje hoekig uitgeknipt wel een lekker rustige bewerking
StOoRzEnDeR echt een Hollands plaatje (niet dat ik ooit een koe op het strand heb zien liggen) iid ten opzichte van de koeien hadden Kim en rob iets groter moeten zijn want zij zijn op de voorgrond, maar ziet er heel leuk uit.

pagina 2
Melletjuhh het briefgeld zijn dat nu brusches wel heel leuk bewerkt alleen zou ik de plaatjes die je erbij heb gedaan in de zelfde kleur hebben geprobeerd te maken ( weet niet wat voor programma je heb ) maar dan zou je een brush kunnen maken van je uitknipsels en dan de kleur uit je geld halen en dan stempelen waar die moet komen
Mischien verwerk ik stempels in mijn tweede bewerking
Shalimar hij is heel grappig enige minpuntje (vind ik hij loopt niet helemaal rond (vierkant plaatje ) vind ze er wel leuk bij passen
orri niks op aan te merken (tis net een reklame blad van rodeo spulletjes heel leuk
DebbjJ vind de achtergrond iets wat te pixelig dat transparante heefft wel wat normaal is het weer zo vierkant
Edda Niks aan toe te voegen heel leuk gedaan
superhaffies normaal ben ik niet zo van de filtertjes maar deze ziet er hééééél leuk uit ook de amerikaanse vlag op de achtergrond heeft iets

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 09:41

Het moet ook inderdaad een reclame voor kinder rodeo spullen voorstellen

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:28

hier mijn tweede vrije bewerking ik heb een colage gemaakt door middel van eigen foto`s te gebruiken, en daar heb ik brushes van gemaakt

zie hier het resultaalt

Afbeelding

nou wat vinden jullie ervan, wil deze mischien bewaren wat vinden jullie is het mooier als ik de foto in kleur laat of er mischien ook een brush van moet maken ( ofwel kleur eruit)

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 15:23

Leuke bewerkingen al allemaal maar ik ga proberen om even wat heel orgineels te proberen en inspiratie te krijgen

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:02

Leuke bewerkingen heb ik al gezien! ga nog geen commentaar geven, misschien later. Wel moelijk om het zo origineel te houden, heel veel komen toch met hetzelfde...

Helaas nu geen tijd om te bewerken.. T is toch wat *Schaam Schaam*

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 16:10

welsharabier; leuk idee & mooi lettertyp. maar het lijkt net of de kinderen zweven, als je ze bijv. aan de onderkant had gezet had het beter geweest. En probeer hem zo te krijgen dat het 1 geheel wordt
Boemba mooi gedaan. de haartjes van het meisje vind ik grappig uitgeknipt :p
Nynkk: ze passen er precies op zo. netjes afgewerkt
pasamba: mooi, leuk die lasso. alleen erg jammer van de tekst (het woordje girls bedoel ik hier dus mee )
sanne_shelly ik vind het een leuk geheel zo. mooi!
PaOlien Leuk gedaan, jammer dat het handje van Bob zo wazig is.
Sesiel11 Leuk, maar hij lijkt me wat simpel. lettertype past er goed bij.
StOoRzEnDeR ik had de kinderen ietsjes groter gedaan, wel leuk idee zo met die koeien op het strand ik vind dees ook mooier dan je vorige bewerkingen (ik de andere topic's) Je gaat goed vooruit! jammer van je schrijf fout

pagina 2

melletjuhh Grappig gedaan, toch wel jammer dat een filter er over heen niet lukte
Shalimar Ik ga net Nynkk mee in het commetaar
orri mooi! netjes geknipt
Edda leuk idee, lucky luck ik vind de lettertypes wel leuk
superhaffies opzicht wel leuk, netjes geknipt. ik vind alleen het leyyertype er niet bij passen
boemba mooi! niet op aan te merken

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:04

@ edda; Wel een leuk idee. Achtergrondje is ook wel goed uitgevoerd. Vind de kids er alleen op de een of andere manier niet tussen passen. Nee, ik ben beter van je gewend.
@ superhaffies; Leuk gedaan. Rob en Kim passen goed in de structuur van het plaatje nu. Lettertype vind ik niet zo denderend.
@ boemba; Erg leuk gedaan. Ook met die andere foto's van je kids. Volgende keer proberen nog iets netter uit te knippen.

Melanie_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 19:21

Citaat:

Melletjuhh
het briefgeld zijn dat nu brusches wel heel leuk bewerkt alleen zou ik de plaatjes die je erbij heb gedaan in de zelfde kleur hebben geprobeerd te maken ( weet niet wat voor programma je heb ) maar dan zou je een brush kunnen maken van je uitknipsels en dan de kleur uit je geld halen en dan stempelen waar die moet komen
Mischien verwerk ik stempels in mijn tweede bewerking

ik gebruik geen brushes weet niet hoe dat moet Ik snap je ook niet helemaal, maarja..

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:13

Toch beetje inspiloos en geen geschikte paarden kunnen vinden, hier een bewerking

Heb vrij veel gedaan, de paarden zelf ook vrijstaand gemaakt en schaduw gegeven, evenals de kids zelf.

Afbeelding

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:28

Commetaar

Pagina 1

welsharabier: Ik vind de bewerking niet mooi, sorry de achtergrond is van slechte kwaliteit (wel leuk ) en het lijkt net of rob en kim zweven
Boemba: Leuk idee en netjes afgewerkt, mooi
Nynkk: Heel leuk idee, Mooi uitgeknipt
Pasamba: heel mooi, maar jammer van dat stukje tekst
Sanne_shelly: Mooi geheel, ook leuk idee van dat handje
paOlien: Jammer dat dat handje niet helemaal klopt,, verder een leuk idee
StOoRzEnDeR: Leuk idee , jammer dat de kinderen niet echt opvallen

Pagina 2

Melletjuh :Heel leuk idee, netjes afgewerkt
Shalimar: Orgineel idee, maar vind hem persoonlijk niet geweldig, de kinderen vallen er niet zo in op
Orri[b]: SUper idee, mooi en netjes afgewerkt
[b]DebbjJ
: Leuk idee, jammer dat de achtergrond een beetje pixelig is
Edda: heel leuk gedaan, geen commetaar
Superhaffies: ziet er leuk uit alleen had ik persoonlijk een ander lettertype gebruikt, maar dat is mijn mening
Boemba: leuk idee, en netjes afgewerkt
Lipydo9: ...... GEWELDIG .. heel mooi, geen commetaar

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:03

ok hier komt mn 2e (vrije) bewerking.. had weinig inspi maar ik vind m wel leuk geworden xx sanne
Afbeelding

Olga89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:12

zitten leuke bewerkingen bij