Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn eigen commentaar is dat er niet zoveel aan gedaan is en dat de kinderen een beetje klein zijn zo...ik zal kijken of ik met mijn vrije bewerking meer kan...maar dan moet ik eerst een fotoprogramma downloaden...hihi...

buster4ever schreef:@shalimar ik vind het idee ook wel grappig enkel een beetje saai...
hoe geef je eigenlijk een foto of paard hiervoor op?
Je maakt 2 bewerkingen van de foto op de eerste pagina. 1 die met het thema te maken heeft en 1 vrije bewerking. Aan het einde van de week loten Boemba en Pipanda 1 persoon uit en die mag dan de volgende foto plaatsen...Lees het eerste bericht in dit topic...dan weet je hoe het werkt...

)
ik vind dees ook mooier dan je vorige bewerkingen (ik de andere topic's) Je gaat goed vooruit! jammer van je schrijf fout
ik vind de lettertypes wel leuk
Citaat:
Melletjuhh het briefgeld zijn dat nu brusches wel heel leuk bewerkt alleen zou ik de plaatjes die je erbij heb gedaan in de zelfde kleur hebben geprobeerd te maken ( weet niet wat voor programma je heb ) maar dan zou je een brush kunnen maken van je uitknipsels en dan de kleur uit je geld halen en dan stempelen waar die moet komen
Mischien verwerk ik stempels in mijn tweede bewerking
Ik snap je ook niet helemaal, maarja.. 
) en het lijkt net of rob en kim zweven