[verhaal] De nieuwkomer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

_Michelle__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 10:55

Leuk verhaal Mir! Doorschrijven!

Limitless

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 13:47

leuk verhaal
Zeker doorschrijven.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:18

Heel leuk echt super geschreven ik heb nu al zin in het volgende stukje

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 14:44

nujaro schreef:

Haha en ik wacht op de jouwe!!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 14:48

MirZam schreef:
nujaro schreef:

Haha en ik wacht op de jouwe!!

whaha ik ben al wel begonnen, misschien heb ik vanavond tijd

MirZam

Re: [verhaal] De nieuwkomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 10:00

Zo weer een stukje erbij. Laat even weten wat jullie ervan vinden!

Rick bedenkt zich dat Carlo wel gelijk zal hebben. Vrolijk kletsen ze verder en om tien voor twaalf besluit Rick afscheid te nemen en vast naar beneden te gaan. Crissie zal er ook zo wel zijn. Rick zet de tv aan en zapt naar TMF. “hmm” zegt Rick in zichzelf “geen leuk liedje.” Rick kijkt om zich heen en bedenkt dat hij zijn tas nog niet mee naar beneden heeft genomen. Hij staat op en loopt naar boven. Daar is zijn tas ook niet. Rick loopt weer naar benden en ziet zijn tas onder bij de trap staan. “Dus toch wel mee naar beneden genomen” denkt Rick. Als hij net zijn voet op de grond zet gaat de bel. Rick doet de deur open. Het is Crissie. Rick merkt dat hij opgelucht is dat er nu wel iemand voor de deur staat. “Kom binnen” zegt Rick “dan kan ik de boel even afsluiten.” Crissie aarzelt maar loopt met Rick mee naar binnen. “ Het is koud hier” zegt Crissie. “Vind je?” vraagt Rick die enkel een hempje aanheeft. “Ja, er staat een frisse wind hierbinnen” zegt Crissie een beetje verbaasd. “Vreemd” zegt Rick “ Ik voel niks.” Crissie herinnert zich dit gevoel van toen ze hier nog voor Jos kwam, altijd voelde Crissie een frisse wind en Jos had nergens last van. “Crissie!” hoort ze Rick roepen “ga je nog mee?” zegt hij met een glimlach. “Je was nogal in gedachten verzonken” zegt hij erachteraan. “Ow, sorry!” zegt Crissie gelijk weer opgewekt en loopt naar de deur. Ze lopen met de fiets aan de hand in het zonnetje richting het huis van Bas. “ Er is iets vreemds aan dat huis” zegt Rick ineens. Crissie schrikt op en bedenkt zich dat het lijkt alsof Rick gedachten kan lezen. “H-hoe bedoel je” stottert ze. “Niks ernstigs ofzo” zegt Rick “maar er gebeuren vreemde dingen, vanochtend werd er aangebeld, maar er stond niemand voor de deur.” “Dat kan toch?” zegt Crissie “ er loopt genoeg jong grut in de beurt dat het nog wel eens leuk vind om belletje te lellen.” “Ja dat zou kunnen” zegt Rick “maar ik kreeg de deur niet open omdat de knip erop zat, ik weer heel zeker dat dat niet was, ik ben vanmorgen door de voordeur weggegaan om te gaan hardlopen, toen viel het me ook al op dat de knip erop zat terwijl mijn ouders normaal de deur op de knip doen” Crissie kijkt verschrikt op. “dat is wel erg vreemd” zegt ze. “Daar komt nog bij” gaat Rick verder “dat mijn ouders niet eens thuis waren en door de voordeur weg zijn gegaan, want ze zijn met de auto weg.” “Hoe kan dat dan?” vraagt Crissie zich hardop af. “En dat is niet het enige wat vreemd is, als ik ga douchen en ik zet de kraan op 39 graden schuift ie zelf terug naar 35 graden, ik snap daar werkelijk helemaal niks van.” Zegt Rick. “Inderdaad erg vreemd allemaal” zegt Crissie. “moet ik bang worden?” zegt Rick met een lach. “Jij, bang” zegt Crissie plagend terug. Dan komen ze bij Bas aan die overentousiast de poort uit komt rennen “Hallo tortelduifjes!” roept hij. Rick lacht “Hallo! Is er iets dat ik niet weet?” Bas lacht “Ik plaag je maar.“ zegt hij. Met zijn drieën fietsen ze naar het zwembad. In de verte ziet Rick al diverse glijbanen boven de bomen uitkomen. “Wow!” roept Rick “gaan we daarheen?” “Ja” zegt Crissie “Het is daar geweldig!!” “Zo ziet het er wel uit ja!” Zegt Rick dolentousiast. “Nog even spannend dan” grapt Bas die een opvallend goed humeur heeft. Bij het zwembad aangekomen parkeren ze de fietsen bij de bewaakte fietsenstalling. Dan lopen ze richting de kassa. “Entree 7 euro” ziet Rick staan. “7 euro?” zegt Rick “dan moet het wel heel erg gaaf zijn” en hij geeft Bas een knipoog. Als iedereen betaald heeft lopen ze naar binnen en zoeken een plekje op het gras voor de handdoeken. “Hier is een lekker plekje!” roept Crissie “hier blijft de zon tot eind van de dag staan!” Bas en Rick kijken elkaar aan en knikken dan instemmend. Ze instaleren de spullen en kleden zich uit, gelukkig had Rick net als de anderen thuis zijn zwemkleren al aangedaan. “Zullen we je eerst even rondleiden?” vraagt Bas “Graag!” antwoord Rick en staat al op het pad. “Nou die heeft er zin in” Lacht Crissie “ik blijf even hier, dan smeer ik me even in tegen het verbranden! Zie ik jullie zo wel weer!” “Oke!” roept Bas en loopt naar Rick die een beetje dromerig richting Crissie kijkt. “Hey casanova, wakker worden joh!” en Bas trekt Rick aan zijn arm. “ow” zegt Rick en schrikt wakker uit zijn dagdroom. “Ze is ook zo mooi” zegt hij. “Dat is ze zeker!” zegt Bas “en wie weet kon je nog welles geluk hebben!” “Hoezo?” Vraagt Rick “Ik denk dat ze je wel ziet zitten” zegt Bas. Rick krijgt een kleur terwijl zijn hart weer een slag mist. “Denk je echt?” vraagt Rick en kijkt Bas verbaasd aan. Bas lacht “Ja, dat denk ik echt. Verliefde puber!” zegt Bas plagend. Rick heeft kriebels in zijn buik bij de gedachte aan Crissie. “Ik denk dat ik verliefd ben” denkt Rick “Ja dat ben je zeker” zegt Bas “Ow” zegt Rick “zei ik dat hardop?” en hij lacht. Ze lopen langs het zwembad, Rick kijkt zijn ogen uit! Het is zo groot! Overal waar hij kijkt ziet hij glijbanen en fonteinen. “Het ziet eruit of het die 7 euro toch echt wel waard is” zegt Rick. Bas lacht. “Kom” zegt Rick “we halen Crissie en we gaan lekker het water in!” “goed plan” zegt Bas. Samen rennen ze terug naar de ligplaats. “Kom Cris!” Roept Rick “we gaan lekker zwemmen!” Crissie kijkt hem aan en krijgt al kippevel bij de gedachte aan het koude water. “Gaan jullie maar! Ik kom zo wel!” “Moet ik je komen halen?” Roept Rick en rent naar Crissie. “Help” gilt Crissie lachend terwijl Rick haar al heeft opgetild en richting het water loopt “Ik wil niet!!” roept ze weer. “Jij wilde gaan zwemmen” zegt Rick lachend “dan ga je ook zwemmen!” “ik moest toch wat verzinnen om je te kunnen zien” flapt ze eruit terwijl Rick zich met Crissie in zijn armen op de rand van het zwembad afzet. Doordat ze in het water belanden kan Rick hier niks op terugzeggen. Hij i hier ook lichtelijk van geschrokken. “Zou je echt wat in me zien?” denkt Rick. Dit keer zegt hij het gelukkig niet hardop. “etterbak” Gilt Crissie lachend als Rick weer boven water komt “weet ej wel hoe koud dat water is!” Rick lacht “Ik voelde zoiets ja!” Nu hoeft hij gelukkig niet meer in te gaan op wat Crissie er net uitflapte. Als Rick weer een beetje op adem gekomen is hoort hij iemand roepen “Van onderen!” En daar kom Bas al aangevlogen. Met een sierlijke duik schiet hij het water in. Als hij boven komt snakt hij naar adem, ook voor hem was het water kouder als verwacht. Rick lacht “lekker wat hè Bassie!” Ze lachen. “Welke glijbaan doen we eerst”vraag Crissie. “Nou,” zegt Rick “graag zou ik daarvoor gebruik maken van uw deskundige opinie.” “Van mijn watte?” zegt Crissie lachend. “Je mening! Welke vind jij een aanrader?” vraagt Rick. Crissie denkt na. “Bassie, denk jij wat ik denk?” roept ze naar Bas. “Kan ie dat aan denk je?” roept Bas terug. “jawel toch? Rick is een hele stoere jongen” lacht ze. “Wat gaat er gebeuren?” vraagt Rick. “Dat zie je zo” zegt Crissie. Ze klimt uit het bad en gebaard Rick haar te volgen. Ze lopen richting een grote toren van allemaal trappen onderaan kun je niet goed zien welke trap bij welke glijbaan hoort. Crissie loopt de trap op met gele leuningen. Rick loopt achter haar aan. “ze is echt mooi” denkt hij weer. En geniet ervan dat hij bij haar kan zijn. Doordat hij zo in gedachten verzonken is heeft hij niet eens in de gaten dat ze inmiddels al vijftien halve trappen opgelopen zijn. Ze komen uit in een soort uitkijktoren welke aan de zijkanten helemaal dicht is. Enkel in de bovenkant zitten stukken die licht doorlaten. “Spannend” zegt Rick “Zal ik eerst gaan?”Vraagt Crissie met een verleidelijke glimlach. Voor Rick iets kan doen of zeggen is Crissie in het donkere gat verdwenen. Rick draait zich om naar Bas “Een wijffie met pit” zegt Rick met een knipoog. Bas lacht. “Jouw beurt” zegt Bas en wijst richting het gat van de glijbaan. “Oke, “ zegt Rick “vaarwel!” En hij lacht. Hij gaat in het water zitten en ziet dat dit toch wel erg steil naar beneden gaat. Voordat hij het doorheeft wordt hij door het water meegnomen en schiet hij de diepte in. Bocht naar recht, gevolgd door een bocht naar links, dan krijgt Rick weer een zucht in zijn buik, omdat het ineens weer een stukje steiler is. Hij gaat super hard. Bocht naar links, weer naar rechts, links, rechts, dan een hele lange bocht naar links en weer een sterke daling, een paard bochten snel na elkaar en dan ziet hij tussen de spetter door weer licht in de verte. De glijbaan buigt omhoog af en Rick wordt als het ware het zwembad in gelanceerd. Met een niet al te charmante duik beland hij in het water. Onder water zwemt hij naar de kant. Precies naast Crissie komt hij boven. “En?” zegt ze met een lach. “overleefd?” Rick lacht “Nog net”en hij knipoogt “wel een ontzettend gave glijbaan!” “Dat dacht ik ook” zegt Crissie “Mijn favoriet, het is ook geweldig om te zien hoe iedereen eruit komt vliegen, let maar op, Bas zal er zo wel aankomen.” En ze kijkt richting Rick. Even hebben ze oogcontact en glimlacht Crissie weer verleidelijk. Dan horen ze allerlei geluiden uit de glijbaan komen en kijken beide naar de uitgang, daar komt Bas met een grote vaart uitgevlogen. Rick kan zijn lachen niet inhouden. “Je hebt gelijk” lacht ie naar Crissie “Twijfelde je daaraan dan? “zegt ze met diezelfde verleidelijke lach terug.
Bas komt op dat moment met veel gelach weer boven water. “Zo dat was me het tochtje wel” kan hij ondertussen nog net uitbrengen “best lastig dat lachen onder water” zegt hij er iets rustiger achteraan.
Rick lacht en zet zich op Bas zijn hoofd af om uit het water te klimmen. Zo doen ze op de gok nog een aantal glijbanen, de een nog gekker als de ander, maar de eerste komt er toch wel met kop en schouders bovenuit. Na bijna alle glijbanen gehad te hebben besluiten ze een frietje te gaan eten. Crissie zetelt zich gelijk neer op haar handdoek en Rick Gaat op de zijne zitten. “Zal ik ff friet halen” Vraagt Bas. “Nou graag” antwoord Crissie. Bas neemt de bestelling op en krijgt van Rick geld toegestopt. De frietkraam staat helemaal aan de andere kan van het terrein dus bas is wel even onderweg. “Wil je mijn rug insmeren” vraagt Crissie. “Natuurlijk!” antwoord Rick misschien iets te vrolijk. Crissie draait zich om en sluit haar ogen terwijl Rick haar rug insmeert. Als Rick klaar is draait ze zich om en buigt met haar gezicht richting Rick. Ze geeft hem een kusje op zijn wang. Rick voelt dat hij rood wordt.

_Michelle__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:03

Leuk
Schrijf maar gauw verder.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 10:52

Super!!!!!!!!
gauw verder schrijven hooor

1 tip: ik zou als ik jou was wat meer met alinea's gaan werken dus ff een regel overslaan dat houd het wat overzichtelijker Verder is het super

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 11:03

nujaro schreef:
Super!!!!!!!!

1 tip: ik zou als ik jou was wat meer met alinea's gaan werken dus ff een regel overslaan dat houd het wat overzichtelijker Verder is het super

dat zag ik idd ook toen ik het hiet neegezet had! Zal ik de volgende keer doen!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 12:01

MirZam schreef:
nujaro schreef:
Super!!!!!!!!

dat zag ik idd ook toen ik het hiet neegezet had! Zal ik de volgende keer doen!

is wat netter en overzichtelijker ik deed het zelf eerst ook niet hoor

Duhelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 19:48

mooi verhaal! ben benieuwd op het vervolg!

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 20:31

*abbo!*
deze kreeg ik van anderen als aanrader, ze hebben best wel gelijk!
super hoor!

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-06 09:21

Ik hoop voor het weekend nog een stuk te kunnen plaatsen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 11:25

Ik ben het al een hele tijd aan het volgen, ben benieuwd naar het nieuwe stuk

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 01:12

* neemt abbo.

Vind het een super verhaal.
Zag dat het een aanrader was in dat ene topic.

Niks op aan te merken en ben benieuwd wat met dat huis en hoe het afloopt met chrissie en rick.

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-06 10:29

Zo weer een stukkie, en met alinea achitge :

Even kijken ze elkaar in de ogen en de spanning groeit. Rick voelt de vlinders in zijn buik heftig rondfladderen. Op dit moment beseft hij dat hij verliefd is op Crissie. Het moment wordt verstoord als Bas terug is met de friet. “hey jullie daar!” Roept Bas opgewekt “Heb honger man! Die geur van de frietjes de hele tijd onder mijn neus, heb er nog even aan gedacht om alles maar gewoon zelf op te eten.” Ze lachen. “Mooi niet.” Zegt Rick en pakt twee bakjes friet van het dienblad. “Ik heb ook voor jullie allebei een kroket meegebracht, dat lusten jullie wel he?” vraagt Bas. Rick knikt en kijkt naar Crissie die de kroket al half in haar mond heeft “ik denk dat Crissie het ook wel lekker vind” zegt Rick en begint te lachen. “heerlijk die friet als je honger hebt.” Zegt Bas die duidelijk van zijn friet geniet. Ook Rick kan deze warme hap erg waarderen. Crissie heeft haar kroket op en een half bakje friet. “ik vind het ook erg lekker” zegt ze “maar als ik nog meer eet ontplof ik! Willen jullie helpen?” Dat lieten de jongens zich geen twee keer vragen en aten met zijn tweeën het bakje van Crissie leeg.

Na het eten liggen ze met zijn drieën naast elkaar in de zon. De zon is heerlijk warm en er waait een klein briesje, die net dat kleine beetje verkoeling brengt als het eigenlijk te warm is. “Ben ik al bruin” zegt Bas vanuit het niets. “Kan ik niet zien” zegt Rick “Ik heb mijn ogen dicht” Bas lacht. “Zullen we weer even wat glijbanen onveilig maken?” vraagt Bas. “Goed plan!” roept Rick. “Ik blijf even liggen als jullie dat goed vinden.” Antwoord Crissie. “Maar natuurlijk!” antwoord Bas en voor Rick iets kan zeggen trekt Bas hem aan zijn arm richting de glijbanen. Rick voelt dat hij een beetje teleurgesteld is omdat Crissie niet meegaat.

Bas en Rick hebben de grootste lol om de kleinste dingen en vermaken zich prima in het zwembad. Het is gelukkig niet heel erg druk dus hoeven ze nooit lang in de rij te staan bij de glijbaan. In een half uur hebben ze alle glijbanen gehad en sommige zelfs twee keer. Inmiddels zit Crissie op de rand van het diepe zwembad, met haar voeten in het water. Rick en bas gaan ook naar het diepe bad. Ze nemen een aanloop en duiken allebei weer uiterst charmant het water in. Als ze boven komen zit Crissie met een verschrikt gezicht te kijken. “k-k-koud!”zegt ze. Rick en Bas lachen. Ze hebben haar natuurlijk nat gespetterd door in het water te duiken. “Hey Rick! Ze hebben een duikplank!” zegt Bas terwijl hij naar de duikplank rent. Bas springt een paar keer en maak een salto het water in. “Nou ik!” roept Rick en loopt naar de duikplank. Hij wil graag indruk maken op Crissie, maar hij weet dat ze niet van die opscheppers houdt. Hij besluit een “gewone” salto achterover te doen. Keurig recht en precies zoals het hoort land hij in het water. Als Rick boven komt zit Crissie op de rand te klappen. “Netjes hoor!” roept ze. Rick lacht en weet verder niet wat hij hierop moet zeggen. Hij zwemt naar de kant en gaat naast Crissie in de zon zitten. Hij zet zijn handen naar achter en hangt daarop. Met zijn hoofd achterover en zijn gezicht in de zon blijft hij even zitten. Rick schrikt op als Crissie begint te praten. “Rick” begint ze voorzichtig “ben jij een player?” vraagt ze dan. Rick schrikt van deze vraag “Waarom denk je dat?” vraagt hij aan Crissie. “Je bent een mooie jongen, aardig, misschien zit daar iets achter” zegt Crissie. “Nou” zegt Rick “ Ik durf het eigenlijk niet goed hardop te zeggen, maar heb nog nooit echt een vriendinnetje gehad.” Rick durft Crissie niet aan te kijken. “Meen je dat?” vraagt ze, Rick knikt. “Wauw,” zegt ze “dat vind ik echt super, de meeste jongens gaan van de ene naar de andere, ook zonder dat ze verliefd zijn..” “Ik niet” zegt Rick en laat zich in het water zakken. Hij draait zich om en kijkt nu Crissie aan. “Ik mag jou wel.” Zegt Crissie. Rick vind het fijn dat ze dit zegt, hij krijgt een goed gevoel bij haar. “Ga je mee zwemmen?” vraagt Rick om dit toch wat moeilijke gesprek maar te beëindigen. Crissie zegt niks, maar staat op en loopt naar de duikplank. Met een sierlijke duik glijdt ze het water in. In het midden van het zwembad komt ze boven en gebaart ze Rick om haar kant op te komen. “Waar is Bas eigenlijk?” vraagt ze. Rick kijkt om zich heen “dat is een goeie vraag” antwoord hij. “Zullen we maar even bij de handdoeken gaan kijken.” “Goed idee” zegt Crissie.

Samen lopen ze terug naar de handdoeken. En inderdaad, daar ligt Bas languit in de zon. “Hey, jullie misten me dus toch!” Zegt hij “Ja natuurlijk!” zegt Rick “wat denk jij dan?” “Ik dacht jullie wel genoeg aan elkaar zouden hebben” zegt hij met een knipoog. Rcik voelt dat hij weer rood wordt. Hij wil van onderwerp veranderen, maar weet niet goed waar hij over moet beginnen “Hoe laat is het eigenlijk” zegt hij dan vlug. Crissie graait in haar tas en zoekt haar horloge. Ondertussen heeft Rick zijn mobiele telefoon al te pakken, “1 oproep gemist” staat er in , maar hij kijkt eerst naar de tijd “half vier al!” zeggen Rick en Crissie in koor. “Time flies when your having fun” zegt bas dan. Rick kijkt wie er gebeld heeft en ziet dat het het thuisnummer is. Dat kan toch helemaal niet denkt hij dan, mijn ouders zijn helemaal niet thuis. Dan hebben ze de omgeving snel gezien als ze nu al terug zijn denkt Rick, het zal wel saai zijn en hij moet lachen om zijn eigen gedachte. Crissie kijkt Rick aan “Is het leuk?” zegt ze met een lach. “Binnenpretje” zegt Rick “gaat nergens over.” Ze liggen met zijn drieën nog een uurtje in de zon. “Zullen we zo weer onze fietsen beklimmen?” vraagt Bas dan ineens “het is half vijf nu dan zijn we om vijf uur thuis, is een mooie tijd.” “Ik vind het goed” zegt Rick. Ook Crissie is het ermee eens.
Ze staan op en beginnen de spullen uit te kloppen. Bas en Rick staan beide de handdoek uit te kloppen, Bas gebaart naar Rick om de handdoek over Crissie heen te gooien, beetje gekkigheid moet kunnen denkt Bas en knikt terug dat het goed is. Bas telt zonder geluid tot drie en dan gooien ze beide de handdoek over Crissie heen. “Hellup!” gilt Crissie. “Ja! Ik kom je redden!” roept Rick. In plaats van de handdoeken van haar afhalen, tilt Rick haar op en gaat rondjes draaien, ondertussen waait de handdoek af en kijkt Crissie Rick recht in zijn ogen. Door de blik van Crissie voelt hij de kracht uit zijn lichaam wegtrekken en zet Crissie snel neer voor hij haar laat vallen. Hij staat te tollen op zijn bene, hij weet niet of dit van het draaien komt of door Crissie. Snel raapt hij zich weer bij elkaar en ziet dat Crissie ook nog wat wazig rond staat te kijken. “Leef je nog?” zegt Rick met een lach. “Dat wel” lacht Crissie “jullie sporen ook niet” zegt ze.

Even later zijn ze de fietsen beklommen en zijn ze onderweg naar huis. Als ze Bas afgezet hebben en bedankt hebben voor de leuke dag fietsen Rick en Crissie samen verder. “ga je zo nog even mee naar binnen?” Vraagt Rick aan Crissie. “Ja is goed.” zegt Crissie. Wanneer ze bijna bij Rick zijn huis zijn valt het Rick op dat de auto er niet staat. Rick doet de deur open en laat Crissie voorgaan naar binnen.
Crissie slaat haar armen over elkaar, “weer die koude wind hier” zegt ze verbijsterd. “Ik voel niks “ zegt Rick. Ze lopen de kamer in en Rick kijkt op het whiteboard of zijn ouders misschien een nieuw bericht achtergelaten hebben. Nog steeds hetzelfde bericht als vanmorgen, ze zijn dus helemaal niet thuis geweest en kunnen dus ook niet gebeld hebben. “Crissie” zegt Rick “Toen ik toenstraks dat binnenpretje had, ik had een gemiste oproep van ons huistelefoonnummer, maar mijn ouders zijn al de hele dag weg.” Crissie kijkt Rick verschrikt aan “Wat eng” even is het stil. “Rick, wil je alsjeblieft even mee naar mij thuis gaan” vraagt Crissie. “Waarom?” vraagt Rick “Dat leg ik zo wel uit, alsjeblieft?” zegt Crissie. “Euhm oke” zegt Rick “Je maakt me wel nieuwsgierig.” Crissie pakt Rick zijn hand en trekt hem mee naar buiten, ze is ineens erg gehaast. Als ze de straat uit zijn, wordt Crissie weer iets rustiger. “Wat is er nou aan de hand” vraagt Rick aan Crissie. “Ik weet het niet zeker, “zegt Crissie angstig “maar ik heb bepaalde vermoedens over jullie huis” Ze parkeren de fietsen en gaan op een bankje zitten. “Hoe bedoel je vermoedens over ons huis?” vraagt Rick “klinkt eng” “Dat is het ook” zegt Crissie. Crissie is inmiddels lijkbleek geworden en heeft tranen in haar ogen. “Rick, ik wil niet dat je nog teruggaat naar dat huis.” Rick schrikt, niet teruggaan naar huis? Denkt hij. “Hoe bedoel je?Ik snap er niks van.” Rick is behoorlijk in de war. “Ik vertelde je toch over die vriend van me, die in dat huis gewoond heeft?” Rick knikt “voordat hij zo angstig werd, had hij het ook over allemaal vreemde dingen die gebeurden in het huis” Crissie stopt even met praten “Hij noemde de deurmat, en de knip, maar ook de thermostaatkraan en het bellen. Dat bellen is bij jou ook, dat is misschien het begin.”zegt Crissie. Rick Schud zijn hoofd “dat is niet het begin, ik dacht dat ik gek was en begon aan mezelf te twijfelen, maar de knip, de mat, de kraan, rare dingen met mijn tas, er gebeurt vanalles.” Zegt Rick.
“Ik heb er maar één verklaring voor.” Zegt Crissie.

_Michelle__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 10:41

Spannend.
Het gaat toch niet over geesten he, want daar ben ik echt bang voor

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 11:43

goed verhaal, ik blijf het ook volgen:)

xJurdyWonanx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 12:23

Dat kwam snel dat stukje.
Heb het net even gelezen en vind het een super gaaf stuk. Ben vooral benieuwd naar dat huis nu.

Dus laat dat volgende stuk maar gauw komen

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 13:56

Ik plaats ff een berichtje kan ik het vanaaf weer terug lezen..

Myrtje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:40

Jeetje, bene chtbenieuwd hoe het verder gaat!

Mouskatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 16:56

Echt een spannend verhaal. Zeker doorschrijven.

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-06 17:38

heel spannend
erg goed geschreven
schrijf je gauw weer een stukje ?

MirZam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-06 07:33

nujaro schreef:
heel spannend
erg goed geschreven