@ DebbjJ, netjes geknipt, leuk idee, columbus Sam past er mooi tussen geheel is leuk! @ Boemba, werkelijk prachtig.. echt waar.. zoals gewoonlijk weer Heel mooi dat sepia, leuke brushe gebruikt en het geheel is gewoon super! @ Stravero, leuke achtergrond ! uitknippen gaat bij jou steeds beter, maar er zitten nog stukjes bij die je preciezer zou kunnen doen. Probeer eens wat langer uit te knippen, ik weet dat jij de veelhoek gebruikt, daar is het de kunst bij om er vaak mee te klikken, elk bochtje een aantal keer, anders krijg je hoeken. Vooral dat kruintje, die je volgens mij hebt geveegd vind ik niet zo. Maar het is zéker een vooruitgang met jou! @ black_light, de hals is nog een héél klein beetje hoekig, verder heel goed uitgeknipt. Leuk idee, terug in de tijd, mooie achtergrond! Gewoon super @ Boemba, echt prachtig.. werkelijk Alweer ja echt net een schilderij.. ! *kwijlt..* Enigste commentaar is misschien de letters van Sam wat duidelijker te maken. Een kléin kleurverschil @ Shalimar, Ik vind het zonde dat je de staart & manen hebt willen verlengen.. het is heel raar uitgevallen. Cleopatra toch? leuk idee! Ik vind dat toch zéker iets met geschiedenis te maken hebben hoor Leuke rand ook! @ Edda, daar zal je zeker veel werk aan gehad hebben! Heel erg mooi Hele heftige gebeurtenissen ook, als je goed naar die fotos kijkt en die bewerking ‘op je in laat werken’.. is hij best aangrijpend! Oke.. dat klinkt waarschijnlijk heel dom ik kan alleen zeggen, supermooie bewerking, geen commentaar, ga zo door @ welsharabier, probeer netter te knippen, doe er liever superlang over met een mooi resultaat dan kort en snel met dit. Je ziet nog allerlei witte stukjes, misschien had je die weg kunnen wegen of te vervagen met het druppeltje. Als je Sam óf helemaal links, of helemaal rechts en dan horizontaal gespiegeld zou hebben, had je die afgehakte buik niet gehad, want dat valt toch wel het meeste op.. En zoals je zelf al zegt, hij is wat simpel, probeer eens wat met knoppen te spelen! Succes
@DebbJj:netjes uitgeknipt hoor alleen jammer dat ie een beetje simpel.. @Boemba:super mooi!!! die lettertypes zijn ook mooi @black_light:mooi dat randje voor de rest een beetje kaal wel mooi lettertype en die snoetje linksbovenin is super achtergrond is kaai goed gemaakt!!! @boemba:kaai mooi dat gele wolken spul @paOlien:die dinosaurus is super!!! het linkeroortje van Sam is beetje hoekig uitgeknipt, jammer @Shalimar:vind de voorpluk niet zo heel mooi gelukt..en hij is beetje simpel voor de rest maar wel leuk @paOlien:mooiii!!! niks aan toe te voegen @Edda:mooi lettertype! netjes uitgeknipt (al zie ik toch nog een paar witte kleine mienie randjes @welsharabier: probeer iets langer op het knippen te zitten dat het wat netter is..probeer er ook wat meer aan te doen.. bijv. randje etc.. @pipanda:mooie achtergrond! netjes uitgeknipt! het paardje rechtsbovenin had ik niet gedaan maar iets anders... @sesiel11:mooi hoor..alleen beetje simpel..
Nou, dit is mijn versie. Ik ben totaal inspiratie loos, ik wist ook helemaal niets te bedenken wat bij deze foto toegepast kon worden.. Uiteindelijk heb ik er toch iets uit gekregen.
Oh Wat leuk dat sommigen ook andere foto's hebben gebruikt Ik heb al heel wat moois voorbij zien komen. Zal er straks eens goed voor gaan zitten en commentaar bedenken
boemba super! Stravero mooie achtergrond. knippen kan tog nog wel ietsjes netter wel mooi lettertyp black_light leuk dat neusje in de linkerbovenhoek! je bewerking mag mischien wat simpel zijn, maar ik vind 'm leuk! boemba hij lijkt net echt! super! mischien als z'n naam er niet op zou staat dan ie nog echter leek? (<-- dat is mijn mening hoor ) paOlien kleuren passen goed bij mekaar, mooi! Shalimar leuk idee. maar ik vind de voorlok nu een beetje nep, zonde! paOlien
pagina 2
Edda wouw de achtergrond! het paardje springt er goed uit. vind hem geweldig! de mooiste tot nu toe welsharabier vin het zonde dat sam er gewoon opgeplakt is. de buik is net wat paOlien zegt afgehakt en dat maakt het niet mooi, dat maakt het nep. probeer te kijken waar het wel past, dat het paardje niet zo afgesneden wordt. en je mag iets netter knippen. pipanda mooi! de kleuren passen er precies bij. leuk dat veulen. sesiel11 vrij rustige bewerking, mooi! smeetjoew mooie achtergrond, net zo'n tijd kapsule whaha maar ik vind je bewerking super!
Wat heb ik gedaan? -foto uitgeknipt -foto kleur oude krant gemaakt -tekst 1952 er bij gezet->is voor de geschiedenis. -tekst er bij gezocht sam -tekst er bij meld het op bokt
@ love_paarden Bewerkingen mogen maar 600x800 zijn en jouwe is veel groter! Wil je(als het nog kan)je bewerking verkleinen of de link plaatsen
*edit Geef ik maar meteen commentaar op je bewerking Ik zou die grijze tekst weggelaten hebben, deze vind ik te storen, het past er niet bij En 1952 had van mij weggemogen, want links in de hoek staat er 'Maandag 2 februari 1953'