[Verhaal] Ik haat me ouders!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Happiness

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:01

Leuk stuk weer hoor
Ik heb wel een idee van wat die meisjes moesten doen..

Murkje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:29

spannend verhaal hoor ga zo door!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 17:39

Bedankt

@ Hapiness: "In feite kun je het ook wel raden"

Trouwens als jullie nog leuke ideeën voor het verhaal hebben PB die mij even..

Hilde_92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 15:26

Het is een te gek verhaal..
Hopelijk schrijf je snel verder.

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:09

Leuk verhaal, ik blijf het zeker lezen

Fietspomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:04

leuk verhaal.
Ik heb zo'n vermoeden over wat die meisjes moesten doen ..

kiimmie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 17:17

mooi verhaal...... ik wacht op het vervolg:)

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-06 11:06

ik ga vanavond aan het vervolg beginnen

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:33

super verhaal!
is het nieuwe stuk al bijna klaar? :Y

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:37

ik denk het niet 1500 woorden is veel hoor

chillaxing

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:37

leuk verhaal!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 15:31

Sorry!
Maar ben niet verder wezen schrijfen, ben donderdag tot vrijdag ziek geweest en dus totaal geen puf gehad om te schrijven..! Sorry..

Hoop dat jullie nog geduld hebben?

Groetjes

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 13:53

klein beetje wel:D:D;)

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 15:15

super verhaal

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 14:38

HEej leuk verhaal is dit
Komt er binnenkort weer een stukje bij?

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:22

mrink (A) komt er nog een stukje ?

Liins

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 18:51

Ik ben benieuwt wat er met die meisjes gebeurt en wat ze moeten doen enal heb wel ene idee mar dan spookt er weer iets anders in me hoofd! ben benieuwt naar het vervolg stukk,,

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 19:10

Wacht nog steeds op het volgende stuk, zet hem nou toch eens neer!

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 16:36

Ik ben ook benieuwd naar het volgende stuk

FrontC

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 17:26

Ik ben na vier regels gestopt met lezen.
Wel eens gehoord van schrijven zonder spelfouten? Je verhaal barst iig van het tegenovergestelde.
Doe daar eerst eens wat aan want een spelfoutloos verhaal is de basis van ieder schrijfsel...

[edit] En hou er rekening mee dat niet iedereen verstand heeft van msn en weet wat afkortingen betekenen. Probeer msn te vermijden uit je verhaal!

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 16:01

Ik ga verder
@ Gearl: Heb er van gehoord, vindt het erg moeilijk om zonder spelfouten te schrijven. MSN probeer ik eruit te halen, en denk er constant over na; "Voluit schrijven niet afkorten" maarja dan gebeurt het nog Bovendien ben ik niet dislectie's, maar ik ziwe ook weer geen spelfouten heel vaag allemaal, ben echt 10000x gestest maar kwam niks uit. Ik vergeet de spellingregels altijd en nederlands is dan ook een zwak vak voor mij Ik haal er wel elke keer de spellingscontrole overheen!

Brittol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:10

Gearl schreef:
Ik ben na vier regels gestopt met lezen.
Wel eens gehoord van schrijven zonder spelfouten? Je verhaal barst iig van het tegenovergestelde.
Doe daar eerst eens wat aan want een spelfoutloos verhaal is de basis van ieder schrijfsel...

[edit] En hou er rekening mee dat niet iedereen verstand heeft van msn en weet wat afkortingen betekenen. Probeer msn te vermijden uit je verhaal!

Nou nou, wat rustiger kan ook wel. En ik zie ook geen spel fouten en afkortingen weten best veel mensen

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 20:29

Ik hoorde niks meer, maar dacht alleen maar: “Ik wil terug! Terug naar me vriendinnen, terug naar de vrijheid, dit wil ik niet..” ik voel me beledigd en vies, alsof er op me gespuugd is. Opeens zei Ellen wat.. “Meiden, jullie weten nog niet wie de nieuwe is!” ze was op onze manier vrolijk, dat is voor niemand te begrijpen. Één van de andere begon te praten. “Nee, we weten inderdaad nog niet wie ze is.. maar ze weet ook nog niet wie wij zijn.” Ik antwoordde: “Ik ben Casey, ben 15 jaar en woon in het dorp”. Het meisje wat net prate begon weer: “Nou welkom dan Cas, mag ik je zo noemen? In deze verschrikkelijke wereld! Trouwens ik heet Daimy, en ben 18, ben de oudste hier, en de jongste is trouwens 13, ze heet Sanne en zit daar.” “Ja je mag me best Cas noemen, maar wat moeten we precies doen? Ik weet alleen dat we geld moeten verdienen, door je-weet-wel te hebben” Het meisje die Daimy blijkt te heten zei niks meer, er was een lange stilte en ik heb het idee dat de andere het niet durven te zeggen. Opeens begon Daimy weer. “Het is moeilijk te vertellen, en daarom zijn de andere ook stil denk ik. Ik wil het zelf liever ook niet zeggen want je komt er zelf wel achter maar zo zit ik niet in elkaar daarom vertel ik het je toch. Beloof me dat je het niet aan die verschrikkelijke kerels vertelt!” “Nee dat beloof ik! En ik ben op alles voorbereid” Ik zag aan Daimy dat ze haar moed verzamelde, en toen ze het wou zeggen hoorde we voetstappen op de trap.

“Ah daar komt ons eten, ik verga van de honger!” hoorde ik één van de vele zeggen. De man kwam binnen, de jongen was er niet bij.. ik snapte er niks van. Hij liep naar me toe en maakte me los. Ik snapte er niks van, maar durfde ook niks te zeggen. De andere waren ook doodstil, alsof ze er iets van af wisten of juist weer niet. “Mee komen jij!” hoorde ik de man zeggen. Ik liep mee, waarom dat begreep ik zelf ook niet. Ik liep zonder aarzelen door, ik snapte mezelf niet weer. Ik wist niet wat er ging gebeuren, en toch liep ik mee. Ik wou tegen stribbelen maar deed het niet.

De man zei niets en nam me mee naar een ruimte waar een telefoon en een computer stonden. “Werken jij!” schreeuwde hij tegen me. “Mmmaar wat moet ik doen?” “Daar licht een briefje waar alles op staat” hij wees naar een briefje wat op het bureau lag. Ik pakte het en las het. Onder het lezen zei de man nog..“Dat wordt een lekker avondje verwennerij voor jou”. Toen ik het nog een keer las kon ik het nog niet geloven! Ik moest mezelf een beetje bevredigen voor de webcam nog wel! Als iemand belde moest ik een gesprek houden en niet een standaard zakelijk gesprek nee het tegenovergestelde. Ik liep maar te ijsberen en werd misselijk. Na een paar minuten viel ik flauw..

Ik werd weer wakker, ik had overal pijn! Alles deed zeer. Ik zat alleen in de ruimte waar normaal ook de andere zitten. Die zullen wel naar boven zijn gebracht dacht ik.. en dacht aan wat hun moesten doen.. Ik vind het erg voor Sanne, ze is nog maar 13 en moet het op 1 dag van 12 uur met 40 mannen doen, omdat ze anders niet genoeg verdiend. De gene van 16 tot 18 jaar hoeven het minst, die verdienen aan 10 mannen al genoeg. Ik was moe.. had niks te eten en te drinken en merkte dat ik weer weg viel.

Toen ik wakker werd zag ik dat er al 5 terug waren, het waren.. Sanne, Daimy, Ellen en nog 2 andere. “Hoi” zei ik. Ik zag dat Sanne, Daimy en Ellen sliepen. Het meisje met blond haar zei Hoi terug, het andere meisje die overigens bruin haar had zei niks. “Waar zijn jullie geweest? En waar zijn de andere? En… mag ik vragen hoe jullie heten?” “We zijn weer naar boven geweest. Sanne en Ellen waren flauw gevallen, Daimy is door Sander in elkaar geslagen en toen wij bij ze waren om te kijken hoe het ging, werden wij ook al bijna neergeslagen maar toen we zeiden hoeveel we hadden verdiend tot nu toe liep hij weg” “Wat erg!” Het andere meisje begon te praten “Even later kwamen Sander en Jurgen weer, Jurgen is trouwens die jongen en Sander de man, ze namen Sanne en Ellen mee, slepend, en wij moesten Daimy meenemen, zo zijn we hier gekomen, de anderen moeten nog doorwerken” Ik kon even niet meer denken, dat die Sander en Jurgen de meiden zo behandelde had het niet al te goed verwacht maar dit? 2 flauwgevallen meisjes gewoon mee slepen over de stenen trappen en al. “Owja wij moeten nog vertellen hoe we heten” Ik schrok, “Ja” bracht ik er alleen uit.. zonder gevoel “Gaat het wel?” vroeg het meisje met het blonde haar. “Ja hoor, vertel nou maar” “Oké als je zeker weet dat het goed gaat” zei het meisje met bruin haar. De ander zei: “Nou ik ben Sofie en zij heet Sasja, we zijn allebei 17 jaar” “Oké bedankt Sofie”

Niet zo lang dit keer.. Heb het ook zo druk.. Heb hier al een hele tijd over gedaan en vanmiddag snel de laatste alinia in zo'n 5 min. (meer tijd had ik niet) en dacht van; Ach zet het er maar gewoon op

Groetjes

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:35

super

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-06 20:43

Gelukkig zijn we bijna uit de verbouwing, is het bijna vakantie heb ik dus volop de tijd

Edit: Ik wil de titel van het verhaal misschien even aanpassen want ik ga helemaal een andere kant op dan ik van plan was toen ik begon met schrijven Dus iemand die iets leuks weet? En als je een idee hebt voor het verhaal kun je die ook wel even PB (PM)'en