maar, hij liet voor de rest niks merken, je moet 3 keer per dag afspuiten, en dit poeder door zijn eten doen, dat is Antibiotica, dan kom ik over 2 weken weer kijken, en hij liep weg...
mag ik wel met hem stappen? "Ja, dat zeker! Elke dag 1 uur! Over 2 weken kom ik terug en kijk ik wat het resultaat is" En hij liep verder naar de Pick-up om de spullen te pakken.
een jonge die ze niet kende. Maar voor ze iets kon zeggen zei de jongen: ''ik zie dat je een probleem hebt kan ik misschien helpen?'' Ze keek naar de cowboyhoed en zei:......
`Dat is onmogelijk. Ik werk hier sinds gisteren, blijkbaar zijn we elkaar mis gelopen en je vader het niet verteld.´ Ik heb de afgelopen 7 jaar in Australie gewerkt op Dressuurstallen, daar heb ik mijn ervaring vandaag!´ ...
'Ik..' stotterde haar vader Isabelle liep naar de kast toe waar haar vader in zat te frummelen. 'Isa ! nee !' riep haar vader. 'Dit.. dit.. HOE KON JE DIT DOEN PAPA !!' schreeuwde Isabella Isabella stond daar snikkend met het hoefijzer en de poeder in haar handen. ''Wat wil je Special aandoen'' Snikkend liep..