*edit: ik zie dat hij wit bij zn mond heeft, dat had hij bij de bewerking nog niet, zal wel door het uploaden zijn gekomen ofzo.. Jammer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orri schreef:@Nonie: De teugel lijkt op de 2de beter weg gewerkt, jammer van de neus
orri schreef:@Pa0lien:
Zie ik daar een pixie van Froud? Kleur combinatie is mooi, jammer van de 'smeltende' orenen op mijn pc valt veel van Or weg in het donker.
paOlien schreef:orri schreef:@Pa0lien:
Zie ik daar een pixie van Froud? Kleur combinatie is mooi, jammer van de 'smeltende' orenen op mijn pc valt veel van Or weg in het donker.
een pixie van Froud, wat mag dat wezen?op mij pc valt het oor trouwens niet weg, totaal niet
Wineds schreef:Philadelphia: er staat op de eerste pagina (vetgedrukt nog wel) dat je bewerking niet groter dan 800x600 of 600x800 mag zijn. Zou je dit nog even willen aanpassen, dat kijkt een stuk makkelijker
En misschien zou je de volgende keer met leestekens kunnen typen, leest ook wat makkelijker
Verder aan iedereen: ben je zelf al niet tevreden met je bewerking, plaats het dan ook niet!
sanne_shelly schreef:mijn commentaar![]()
Pasamba:
Wouww erg mooi!!! doet me denken aan de leeuwenkoning... (zn papa in de wolken) erg leuK!!!
Kasmir schreef:pagina 1:
Sanne_Shelly» Leuk hoor, netjes wegwerk werk![]()
Kasmir schreef:[Smeetjoew (met der leuke avater)» Oeh gevaarlijk hoor zo'n ring in zijn neus.! Leuk idé! Netjes uitgewerkt jammer van het stukje teugel bij zijn bitring.