Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_D

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:45

nou, het is denk ik wel duidelijk welke versie dit is
Afbeelding

*edit: ik zie dat hij wit bij zn mond heeft, dat had hij bij de bewerking nog niet, zal wel door het uploaden zijn gekomen ofzo.. Jammer

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:52

hier moet ik goed over nadenken ik denk dat ik niet meedoe heb totaal geen inspi bij het thema en misschien komt er dan alleen en normale bewerking want contrast vind ik wel erg moeilijk misschien komt de inspiratie nog

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 18:59

Afbeelding

Dit is mijn idee van contrast

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:03

@Orri: Die is echt schitterend!! Wauw! Wat ontzettend mooi!

Ikzelf vind het thema lastiger dan ik dacht.. Ik weet alleen dan ook niet zeker of dit mijn thema bewerking is..

Afbeelding

Let op detail in de neus..

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:14

@Nonie: De teugel lijkt op de 2de beter weg gewerkt, jammer van de neus

@Shalimar: Bij mij past ie prima Leuk idee, jammer van het knipwerk bij de borst (de achtergrond van originele foto komt er doorheen) en hij heeft nu wel heel veel rimpels op zijn neus Met photoshop denk ik dat je beter resultaat kunt behalen

@Melletjuh: Mooi neusgat! Snebje is ook correct Ook de teugel is netjes weg gewerkt Jammer van het uploaden. Het paard had zelf iets meer contrast mogen hebben zijn tuig is nu bruin

@Smeetjoew: Leuk bedacht ik betwijfel of ie ooit een piercing zal nemen zo'n type is het niet

nonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:21

orri schreef:
@Nonie: De teugel lijkt op de 2de beter weg gewerkt, jammer van de neus

dat zou vreemd zijn, het is nml. 2x dezelfde foto, en wat is er mis met de neus?

nonie

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:32

orri schreef:
@Pa0lien:
Zie ik daar een pixie van Froud
? Kleur combinatie is mooi, jammer van de 'smeltende' oren en op mijn pc valt veel van Or weg in het donker.

een pixie van Froud, wat mag dat wezen? op mij pc valt het oor trouwens niet weg, totaal niet

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:42

paOlien schreef:
orri schreef:
@Pa0lien:
Zie ik daar een pixie van Froud
? Kleur combinatie is mooi, jammer van de 'smeltende' oren en op mijn pc valt veel van Or weg in het donker.

een pixie van Froud, wat mag dat wezen? op mij pc valt het oor trouwens niet weg, totaal niet

Die wezentjes op de achtergrond van je bewerking

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:45

mijn eerste bewerking gewoon wat door elkaar gegooit waar ik het woord contrast tegen kwam ghehe

Afbeelding

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:54

nou ik dacht ik gooi vanalles over elkaar en kijk wat eruit komt dus dit is het geworden ik weet niet wat ik er van dneken moet ook ga ikm weer commetaar geven maar daar wacht ik nog even mee hier is hij dan:
oh ja ik heb er geen tekst bij gedaaan want ik denk dat hij zonder mooier is (niet dat hij mooi is maar dan nog).

Afbeelding oh ja en ik had de krulletjes erom heen gedaan omdat het anders zo saai was maar mijn muis gaat zijn eigen gang want de batterijen zijn bijna op best jammer maar dit is dus mijn thema bewerking had weinig inspi maar ja

heb hem gewijzig iemand heeft verteld hoe dat moet en nu is hij 800x3 nog wat lijkt nog steeds groot maar ja
Laatst bijgewerkt door Philadelphia op 06-05-06 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 19:59

Bedankt voor je commentaar Orri!! Ik weet dat het knippen beter moet..maar ik moet Paint Shop Pro nog leren kennen...

En ik heb toch maar besloten dat DIT mijn thema bewerking wordt....ik vind dat deze meer van het thema wegheeft...

Afbeelding

En hij is toch echt maar 721x541 maar hij lijkt zoveel groter...

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 20:00

Philadelphia: er staat op de eerste pagina (vetgedrukt nog wel ) dat je bewerking niet groter dan 800x600 of 600x800 mag zijn. Zou je dit nog even willen aanpassen, dat kijkt een stuk makkelijker En misschien zou je de volgende keer met leestekens kunnen typen, leest ook wat makkelijker

Verder aan iedereen: ben je zelf al niet tevreden met je bewerking, plaats het dan ook niet!

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:04

Wineds schreef:
Philadelphia: er staat op de eerste pagina (vetgedrukt nog wel ) dat je bewerking niet groter dan 800x600 of 600x800 mag zijn. Zou je dit nog even willen aanpassen, dat kijkt een stuk makkelijker En misschien zou je de volgende keer met leestekens kunnen typen, leest ook wat makkelijker

Verder aan iedereen: ben je zelf al niet tevreden met je bewerking, plaats het dan ook niet!

sorry en was dat van niet tevreden ook voor mij bedoelt?
want ik ben er best tevreden mee hoor vond alleen wat moeilijk ...
en hoe moet je dat veranderen dan? want wat er staat staat er toch...maar ja ga denk ik zo wel commetaar geven

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-06 20:11

Er staat toch aan iedereen Ik zie namelijk steeds weer vaker mensen met reacties als 'hij is niet zo mooi, maar ik plaats hem toch' en dat is gewoon niet de bedoeling

Je foto kan je veranderen door deze te verwijderen bij je uploadsite en de nieuwe foto onder precies dezelfde naam weer te uploaden. Als je dan je Cookies verwijdert van je pc, krijg je de nieuwe foto te zien

*edit: ik zie dat je het al veranderd hebt, top

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:15

Hier is de mijne
Afbeelding

Mandarijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:20

dit is de mijne:

Afbeelding

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:27

Dit is de mijne. Beetje inspiratie loos maar erg tevreden over het wegwerken van de sperriem, neusriem en teugels.

Afbeelding

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:30

@ kasmir: mooi :^) het viel mij namelijk tegen om het weg te krijgen (A)

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:31

mijn commentaar

pagina 1:
Wineds (het orgineel) : mooie foto met mooi licht maar jammer van de sperriem .. die eraf is op mijn bewerking
Edda: Wooow mooi gedaan met die vlammen... super netjes!! TOP!
Appelflapje: apart gemaakt met die achtergrond er zo bij! ik vind alleen wel dat de achtergrond meer contrast heeft dan de foto zelf.. dat vind ik een beetje jammer... verder vind ik m erg leuK!!
Eefske: een beetje zonde van dat wit bij de linkerfoto bij zn neus.. verder is ie erg mooi,.. je ziet duidelijk verschil in de 2 foto's dat vind ik mooi gedaan!
Whild: Mooi met dat zonlicht!! knap gemaakt!! past ook erg leuk bij de foto.. de achtergrond met die bogen vind ik ook erg leuk!!! eigelijk weinig commentaar
Paolien: erg mooi maar t paard is in verhouding met de achtergrond wel een beetje klein.. de kleuren die je erbij gekozen heb geven t lekker contrast! super zo!!
Wineds: Haha ik vind m idd erg melig... die tekst er ook bij leuk effect dat negatief ik vind m wel goed zo!
Stoorzender: Gaaf joh!! leuk gedaan t loopt zo mooi in elkaar over!! ik vind m erg leuk!
Gekkeils: leuk hoor wel wat simpel maar dat staat ook weer erg mooi vind ik zelf!! manen zijn erg leuk geworden!!
Nonie: de eerste vind ik t mooiste.. vooral t geheel!! t enige vind ik dat de lettertype er niet echt bij past.. maar een ander kan dat weer wel vinden hoor!!
Shalimar: Gaaaaaaaf mooie achtergrond ook!! prachtig!! verder ga ik met je eige commentaar mee

Blz 2
Melletje: mooi gedaan met die handen alleen vind ik wel dat de handen meer opvallen dan t paard... voor de rest helemaal super!!
Orri: leuk gedaan.. orgineel ook met die ring erbij.. vind m leuk!
smeetjoew: hahha die ring in zn neus geweldig!! haha alleen 1 ding.. zn oortjes zijn blauw.. maar dat zal wel zo horen LIEF!!
Philadelphia: leuk hoor!! die krullentjes staan er zo schattig bij!! alleen bij die 'grijze' lijkt die sperriem zo raar.. das wel jammer,.. verder leuk!!
Shalimar: mooi gedaan met dat soort ijs! leuk ook die eene blauwe!! ja ik vind m erg leuk!!
Pasamba: Wouww erg mooi!!! doet me denken aan de leeuwenkoning... (zn papa in de wolken) erg leuK!!!
Charlie_pony: ik vind m wel leuk alleen is ie niet zo heel netjes afgewerkt bij de neusriem.. daar zit een soort veeg.. verder is ie heel mooi door die 'lichte' achtergrond komt t paard mooi naar voren!
Kasmir: Leuk hoor met die 2 verschillende kleuren!! heb je nou nog een plaatje op de achtergrond gedaan of is dat de foto zelf? erg leuk!!

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:40

Ik zal is Kijken Of ik er wat mee kan

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:47

Ok, ik heb toch niets te doen dus ik ga even iedereen van commentaar voorzien...

@Edda: Ik vind hem heel mooi, dat vuur is echt super bij de foto! Alleen een beetje jammer dat zijn neus wat wegvalt in het vuur. Verder super!!

@Appelflapje: Volgens mij is het 'there will always be contrast' maar dat is maar bijzaak. Ik vind hem heel netjes geknipt en sperriempje en teugels netjes weggewerkt. Zonde dat de bovenste tekst net over het oortje valt maar ik ben dan ook een zeur. Leuke achtergrond en leuk idee.

@Eefske: Ik vind het wel leuk bedacht maar door het boek valt er een deel van Orinoco weg bij de linkerbladzij. Jammer dat het sperriempje en teugels niet zijn weggewerkt. De tekst met zijn naam is ook wat onduidelijk en 'Flow' is in spiegelbeeld. Verder wel leuk geprobeerd hoor!

@Whild: Ik vind hem heel erg netjes geknipt en het wegwerken van dat riempje is ook super!! Je hebt hem ook in een achtergrond gezet die heel erg bij de foto past. Ik vind hem gewoon super!! Alles past gewoon!!

@PaOlien: Jammer van het riempje en teugels maar das gewoon jou keus. Verder netjes geknipt en mooie aparte achtergrond. Ook mooi lettertype!!

@Wineds: Ontzettend leuk bedacht en hele leuke tekst! Alleen dat riempje he.....

@StOoRzEnDeR: De tekst had groter gemogen en duidelijker. Ik vind hem verder wel heel leuk en creatief maar ik had Orinoco wat duidelijk in beeld gebracht. Wel heel goed gedaan!

@Gekkeils: Ik had de tekst een andere kleur gedaan en de spelling eerst ff gecontroleerd. ( ) Verder vind ik het filter wat je eroverheen hebt gegooid persoonlijk niet mooi. Wel heel netjes het riempje weggewerkt en de teugels. Behalve dat kleine stukje aan de bitring maar dar kreeg ik zelf ook niet weg...

@Nonie: Ik vind je eerste bewerking heel origineel en mooi. Netjes alles weggewerkt en aparte brushes en filters gebruikt. Je 2e vind ik wat minder, je kan zien waar de teugels zaten. Verder had ik nog wat qua kleur van het paardje gedaan maar dat is persoonlijk.

@Melletjuhh: Ik vind hem super!! Netjes geknipt en leuk met dat zwart/witte gewerkt! Lettertype vind ik ook mooi.

Orri: GE-WEL-DIG......kan niet anders zeggen!! Alles klopt en is perfect!! (ik heb wel 1 vraagje...kon je toen je de foto nam die sperriem niet AF of GOED doen.... )

@Smeetjoew: Heel leuk idee!! Netjes weggewerkt ook die teugels en dat riempje! Leuk lettertype ook! j

@Sanne-Shelly: Netjes weggewerkt sperriempje en mooi geknipt. Leuke achtergrond ook en moi lettertype!

@Philadephia: Ik vind het randje eromheen met die krullen niet zo mooi. Paard is verder wel netjes geknipt maar ook weer jammer van het sperriempje. Wel een leuk idee!

@Pasamba: Netjes geknipt en je hebt een leuke achtergrond gebruikt. Leuk dat ie zo vaag erin staat. Lettertype past er ook goed bij!

@Charlie_pony: Je had iets netter mogen knippen maar ik kan het ook niet dus wie ben ik om iets te zeggen! En volgens mij is het 'contrast is everywhere'. Contrast op zijn Engels heeft geen 's' als meervouds vorm. Wel een leuk randje eromheen!!

@Kasmir: Heel erg mooi! Netjes geknipt, mooie kleuren achtergrond, mooi lettertype...alles mooi!!
Zo....klaar....

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:57

sanne_shelly schreef:
mijn commentaar

Pasamba:

Wouww erg mooi!!! doet me denken aan de leeuwenkoning... (zn papa in de wolken) erg leuK!!!

Dankje, inderdaad nu je het zegt moet ik daar ook opeens aan denken

Ik ga ook beginnen aan mijn commentaar

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 20:59

pagina 1:

Edda» Erg mooi! Jammer dat het neusje een beetje wegvalt maar verder
Appelflapje» Leuk hoor, Netjes uitgeknipt en weggewerkt.
Eefske» Zie dit soort bewerkingen erg vaak, Jammer dat de linkerneus zo wegvalt en de tekst amper te lezen is.
Whild» Heel mooi! Neusriem is netjes weg, en het geheel spreekt me gewoon!
PaOlien» Mooi hoor, jammer dat je de sperriem niet hebt weggewerkt.
Wineds» Vind hem leuk! Simpel kan ook leuk zijn . Wel jammer dat je de neusriem niet hebt weggewerkt.
Stoorzender» Paard en tekst vallen een beetje weg in het geheel. Verder leuk bedacht.
Gekkeils» Weinig aan gebeurd, sperriem en teugels weg fliter erover en voila. Vind het zonde van zo'n goede foto hem zo pixelig te maken.
Nonie» Weinig aan gebeurd, sperriem is weggehaald en teks erop. Jammer
Shalimar» Leuk idé, minder uitgewerkt, het is jammer dat je stukken tuin ziet. Ook lekker blijven oefenen wegwerken . Wel prachtige achtergond.!

Pagina 2:

Melletjuhh» Leuk simbolysch (Of hoe je dat ook schrijft) Misschien had het leuk geweest als je de paarden ook van kleur had veranderd?. Sperriem super weggewerkt!
Orri» Leuk idé netjes uigewerkt (En wat een leuk paard ) Sperriem en teugels heel netjes weggehaald, super gewoon.
Smeetjoew (met der leuke avater)» Oeh gevaarlijk hoor zo'n ring in zijn neus.! Leuk idé! Netjes uitgewerkt jammer van het stukje teugel bij zijn bitring.
Sanne_Shelly» Leuk hoor, netjes wegwerk werk
Philadelphia» Opnieuw struikel ik over de sperriem. Leuk idé wel maar niet heel sprekend.
Shalimar» Leuk! Geeft egt een koude indruk. Je had iets netter mogen knippen
Pasamba» Leuk hij smelt lekker 1 met de achtergrond!
Charly_Pony» Paard komt zo wel lekker naar voren, jammer van dat geveeg bovenaan. En lekker blijven oefenen wegwerken

Zó! Dat was dat.

@Gekkeils, Ja was zelf zoals vermeld ook tevreden met het wegwerken
@Sanne_Shelly Dat is een andere achtergrond
@Shalimar ThanQ

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:07

Kasmir schreef:
pagina 1:

Sanne_Shelly» Leuk hoor, netjes wegwerk werk

en dan te bedenken dat t pas de 3e keer is.. met dat wegwerken heb pas 2 foto's gedaan..

wat me wel opvalt aan mijn eigen foto is dat de schaduw van de sperriem er nog wel zit das nie echt handig.. lijkt net op er een lijn op zn neus loopt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:12

Kasmir schreef:
[Smeetjoew (met der leuke avater)» Oeh gevaarlijk hoor zo'n ring in zijn neus.! Leuk idé! Netjes uitgewerkt jammer van het stukje teugel bij zijn bitring.

Dankjewel! Haha.. vind je mijn avatar zó leuk dan.

Ik had het stukje teugel niet eens opgemerkt! Dankjewel dat je het even zegt!

@De-rest-die-mij-heeft-beoordeeld: Bedankt!! Jullie zijn positiever dan ik verwacht had.