Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shalimar schreef:Volgens mij is het 'veel beroemder DAN ik', maar ik kan het mis hebben...Ik vind hem wel heel leuk alleen ik had een ander lettertype gezien...met een ander kleur randje om de letters heen ofzo. Maar netjes uitgeknipt! Ook het meisje!!

Smokey_luv schreef:Shalimar schreef:Volgens mij is het 'veel beroemder DAN ik', maar ik kan het mis hebben...Ik vind hem wel heel leuk alleen ik had een ander lettertype gezien...met een ander kleur randje om de letters heen ofzo. Maar netjes uitgeknipt! Ook het meisje!!
Volgens Mij heb je gelijk Ja
maar Nederlands Is niet echt Mijn beste Vak..
Edit:
nederlands is gewoon een rare Taal..

jammer van de blur om de randen van het paard en de frame, je had iets scherper kunnen gummen
Als je perse een blur wilt gebruiken zet hem dan op darken bij een zwart paard en voeg eerst de layers samen, nu zie je nog stukjes groen van het gras. Het lettertype is leuk, maar jammer dat het witte wat pixelig wordt.
zodat ik mezelf niet erger aan het puntje 
ik had persoonlijk gekozen voor een andere kleur en font 
en het achtergrondje ook.En dan komt nu mijn famous inzending

Het is overigens een merrie begreep ik
dus is het 'haar' ster 
jammer van de spelfouten!
Leuke achtergrond. 
voor het nette zou je kunnen zeggen dat het 'stand-in for' moet zijn ipv 'of'

krijg nu echt zo’n zeemeerminnengevoel
.. leuk lettertype, Leuk dat plaatje rechts 
Superleuk uitgewerkt
Origineel
.. [3 posts
] Ik vind je bewerking heel mooi
lettertype is alleen wat standaard.. maar verder goed hoor 
mooi al dat bruin.. netjes geknipt. Etc.. toppie hoor 
probeer bij je 2e [?] bewerking loukje uit te knippen.. ergens op te plakken en met wat filters en andere effecten te spelen. Probeer wat uit!! 
leuk joh al die bloemen, vlinders en bubbels.. lekker vrolijk.. misschien iets té 
Een beetje standaard tekst en lettertype.. En op sommige plekjes rond het paard kun je met het druppeltje nog eens langsgaan, verder vind ik het een leuk idee
beroemder dan ik.. daar is al een discussie over geweest zie ik.. dus daar hoef ik niks meer aan toe te voegen 
Origineel
Niet echt tips, al gok ik dat de kwaliteit door het uploaden wel wat is weggezakt..
Echt.. op jouw bewerkingen valt gewoon geen commentaar te geven
*kwijlt*
.. *leest verder en ziet dat er spelfouten in staan* .. ziet ik door de vingers 
leuke kleurencombinatie, ook grappig dat je er een veulentje bij hebt gedaan
de schaduw van Loukje valt niet zo op.. als ik je stukje niet had gelezen had ik hem niet eens zien staan
.. verder? Echt toppie
mooi lettertype en grappig bedacht de tekst van een boek 

) Ben een beetje Uitgerekt Ja..
Eigenlijk vind Ik het een verschrikkelijke foto Maar ik vond hem hier wel bij passen..
Smokey_luv schreef:Offtopic: PaOlien Ben je weer In een Smiley Bui?
En idd 'ik' () Ben een beetje Uitgerekt Ja..
Eigenlijk vind Ik het een verschrikkelijke foto Maar ik vond hem hier wel bij passen..
![]()

vind hem niet zo verschrikkelijk hoor 

Mijn Nederlands Ik ook echt zo Slecht met schrijven

wilde hem niet te massief maken. Ik heb van de 2de enkel het vel papier als achtergrond van internet (leeg gemaakt en daarna gebruikt), de rest is zelf gedaan