Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:57

ik vind veel beroemde dan mij beter klinken dan beroemder dan ik mijn idee zitten al weer leuke tussen

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 20:57

Shalimar schreef:
Volgens mij is het 'veel beroemder DAN ik', maar ik kan het mis hebben... Ik vind hem wel heel leuk alleen ik had een ander lettertype gezien...met een ander kleur randje om de letters heen ofzo. Maar netjes uitgeknipt! Ook het meisje!!

Volgens Mij heb je gelijk Ja

maar Nederlands Is niet echt Mijn beste Vak..

Edit:

nederlands is gewoon een rare Taal..

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:01

het is beroemder DAN IK
Want je moet er een vorm van zijn achter kunnen zetten.
Beroemder DAN IK (ben)

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:03

Ach jaa.. Van fouten kan je leren

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:05

Smokey_luv schreef:
Shalimar schreef:
Volgens mij is het 'veel beroemder DAN ik', maar ik kan het mis hebben... Ik vind hem wel heel leuk alleen ik had een ander lettertype gezien...met een ander kleur randje om de letters heen ofzo. Maar netjes uitgeknipt! Ook het meisje!!

Volgens Mij heb je gelijk Ja

maar Nederlands Is niet echt Mijn beste Vak..

Edit:

nederlands is gewoon een rare Taal..

Ik ziet het ja...je typt ook in apart Nederlands...

orri

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:37

@Nynkk: leuk bedacht jammer van de blur om de randen van het paard en de frame, je had iets scherper kunnen gummen Als je perse een blur wilt gebruiken zet hem dan op darken bij een zwart paard en voeg eerst de layers samen, nu zie je nog stukjes groen van het gras. Het lettertype is leuk, maar jammer dat het witte wat pixelig wordt.

@myself (orri): dubbel checken of ik mooi rond afgewerkt heb voor ik denk klaar te zijn zodat ik mezelf niet erger aan het puntje

@Hardcorelady: Netjes geknipt, het is jammer dat de lijnen in de achtergrond niet strak zijn en de tekst weg valt in het geheel.

@Nonie: Cool en Vintage, de tekst had iets ronder mogen lopen op het scherm.

@Bijoucharlie: Dit is jouw niet famous bewerking? Leuk bedacht, jammer dat de zijdes niet even groot zijn en dat de tekst opgegeten wordt in de kant lijn ik had persoonlijk gekozen voor een andere kleur en font

@Shalimar: Leuk bedacht, wel heel veel bubbles dat leidt af van de bloemen jammer genoeg

@Smokey_luv: Leuk idee, jammer dat paard en meisje niet in verhouding staan. De tekst vind ik persoonlijk niet zo mooi, qua font, kleur en de randjes die weg vallen (en het incorrecte nederlands). Het halster is heel netjes gekleurd.

Marjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:54

@orri: k ben ook bezig met een postzegel, en dat de zijden niet even lang zijn, vond ik juist wel grappig

Loutjelou

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:54

Afbeelding

Marjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 21:56

@Loutjelou Die is echt grappig!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:04

Hoi allemaal hier weer een bewerking van mij
De foto van zorro heb ik zelf gemaakt het zorro teken komt wel van internet en het achtergrondje ook.En dan komt nu mijn famous inzending

Afbeelding

Groetjes Pipanda

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:11

Mijn Famous versie, met Lindsey Lohan

Afbeelding

Wat ik heb gedaan:

- een foto van Lindsey gezocht op Google, deze uitgeknipt en een achtergrond bij gemaakt dmv filters.
- Loutje uitgeknipt en het hoofd zo bewerkt dat het dus lindseys wang 'kust'
- afwerking vervagen, contrast, belichting, mist, halster gekleurd, rand..

Etc

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:15

@Loutjelou: Erg grappig Het is overigens een merrie begreep ik dus is het 'haar' ster

@Pipanda: Erg leuk bedacht jammer van de spelfouten!

@Pa0lien: Het paardenhoofd is netjes verplaatst! Jammer van de vale streep op haar arm en linksonder van het vegen Leuke achtergrond.

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:21

Orri;Welke spelfouten ik zie nu wel dat het Loukje is in plaats van loutje (ik dacht echt dat het loutje was) maar verder zou ik niet weten wat er anders zou moeten

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:23

@Pipanda, het is stand-in en stallion voor het nette zou je kunnen zeggen dat het 'stand-in for' moet zijn ipv 'of'

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:26

Oh,oke weer wat geleerd

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:38

zo hier de mijne
wat heb ik allemaal weer gedaan
paardjes uitgeknipt
schaduw van de paardjes gemaakt
achtergrond kleur uitgezocht
achtergrond gemaakt tekst bedacht voor het nieuwe boek van de auteur walter farley
lijst er om heen en klaar

p.s ik hoop maar dat de veulen inderdaad Jelle heet want er stonden meer namen in je profiel Jansie of Sinbad dat ik het effen niet wist.
Of is het loukjerd en jellerd (of is het een en dezelfde paard maar dan een oude foto ) lol haha ik weet het allemaal niet meer pffff word er moe van
nou ja hier het resultaat

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:44

Mijn commentaar tot nu toe:

Pagina 1

@ Nynkk, netjes geknipt, leuk idee krijg nu echt zo’n zeemeerminnengevoel .. leuk lettertype, Leuk dat plaatje rechts
@ orri, netjes gedaan hoor ! dat je loukje nu helemaal ziet Superleuk uitgewerkt Origineel
@ HardcoreLady, af en toe wat slordig geknipt, achtergrond is wel heel erg fel, maar leuk gedaan ;j
@ nonie, ten eerste welkom op bokt .. [3 posts ] Ik vind je bewerking heel mooi lettertype is alleen wat standaard.. maar verder goed hoor
@ orri, ooew leuk mooi al dat bruin.. netjes geknipt. Etc.. toppie hoor
@ BijouCharlie, nogal standaard.. probeer eens je fantasie te laten gaan, en niet standaard bewerkinkjes laten zien hier.. zowieso uploaden bij www.imageshack.us Maar nogmaals, dit is een topic om je grenzen te verleggen, niet om iets te laten zien wat je al een hele tijd kunt probeer bij je 2e [?] bewerking loukje uit te knippen.. ergens op te plakken en met wat filters en andere effecten te spelen. Probeer wat uit!!
@ Shalimar, Oow.. lente leuk joh al die bloemen, vlinders en bubbels.. lekker vrolijk.. misschien iets té
@ Smokey_luv, het meisjes hoofd is een beetje uitgerekt, of lijkt dat maar zo ? ze heeft iig wel een mooie uitdrukking op dr gezicht voor zoiets als dit Een beetje standaard tekst en lettertype.. En op sommige plekjes rond het paard kun je met het druppeltje nog eens langsgaan, verder vind ik het een leuk idee beroemder dan ik.. daar is al een discussie over geweest zie ik.. dus daar hoef ik niks meer aan toe te voegen

Pagina 2

@ Loutjelou, leuk idee Origineel Niet echt tips, al gok ik dat de kwaliteit door het uploaden wel wat is weggezakt..
@ pipanda, *zucht*.. alweer zo mooi Echt.. op jouw bewerkingen valt gewoon geen commentaar te geven *kwijlt* .. *leest verder en ziet dat er spelfouten in staan* .. ziet ik door de vingers
@ Boemba, Mooi weer leuke kleurencombinatie, ook grappig dat je er een veulentje bij hebt gedaan de schaduw van Loukje valt niet zo op.. als ik je stukje niet had gelezen had ik hem niet eens zien staan .. verder? Echt toppie mooi lettertype en grappig bedacht de tekst van een boek

Dat was het weer eventjes voor nu

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 22:53

Offtopic: PaOlien Ben je weer In een Smiley Bui?

En idd 'ik' ( ) Ben een beetje Uitgerekt Ja.. Eigenlijk vind Ik het een verschrikkelijke foto Maar ik vond hem hier wel bij passen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:04

Smokey_luv schreef:
Offtopic: PaOlien Ben je weer In een Smiley Bui?

En idd 'ik' ( ) Ben een beetje Uitgerekt Ja.. Eigenlijk vind Ik het een verschrikkelijke foto Maar ik vond hem hier wel bij passen..

Met commentaar geven ben ik altijd in ene smiley bui.. heel irritant
Die foto past er heel mooi bij vind hem niet zo verschrikkelijk hoor

Nog meer offtopic..wil je me even toevoegen op msn?

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:15

pagina 1

Nynkk heel leuk gemaakt leuk lettertype
orri idde is heel leuk vind alleen dat je hem naar de buitenkant toe had kunnen zetten de ene kant is zo het zelfde met de andere kant ook een leuk achtergrondje
HardcoreLady naam had iets duidelijker gekund wel een leuk achtergrondje
nonie idde is heel leuk zou alleen andere kleuren hebben gebruikt
orri leuk gemaakt heb je deze achtergrond zelf gemaakt of van internet
BijouCharlie leuk boek is het van de zelfde auteur als die van mij loukje en Jelle "de familie van de zwarte hengst" hahaha lol (mijne staat op pagina 2}
Shalimar zoals je zelf al zegt iets minder bellen had wel gekunt is erug druk maar wel lekker kleurig
Smokey_luv knippen had iets beter gekunt en hoe het nou met de tekst zit ik weet het niet meer mijn nederlands is bar slecht

Loutjelou ben blij dat ik toch wat anders had gekozen had eerst ook een krante idee in mijn hoofd maar goed effen over de uitwerking heel mooi gemaakt heb je de krant zelf gemaakt of van internet, tekst is ook heel leuk alleen jammer dat je paardje nu zo klein is maar ja dat komt nu natuurlijk beter uit bekijk als je een tweede bewerking plaats wel wat beter naar het paardje lol
pipo pipanda loutje haha zit je weer niet op te letten, ziet er weer fantastische uit hoor niks op aan te merken je ben weer lekker bezig ook halstertje mooi weggewerkt ik zou hem zwart hebben gemaakt net als die van tornado want hij moet natuurlijk gelijk in kunnen springen en die tekst daar heb ik geen verstand van hoor (maar ja dat wist je natuurlijk al)
paOlien heel leuk gedaan met dat hoofd van loukje zou alleen met behulp van kloonen het hoofd (bij de nek ) wat voller laten lijken, niet dat ik het je na kan doen hoor maar dat is mijn idee

Larnaca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:21

Boemba Het was dan Ik.. Mijn Nederlands Ik ook echt zo Slecht met schrijven

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:58

Boemba, ik ben er zo tevreden mee wilde hem niet te massief maken. Ik heb van de 2de enkel het vel papier als achtergrond van internet (leeg gemaakt en daarna gebruikt), de rest is zelf gedaan

luf_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-06 23:59

Afbeelding

ben ook ff actief geweest

het knippen is alleen een beetje mislukt

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 00:54

zo hier mijn tweede vrije bewerking

wat heb ik gedaan
halster weggehaald
(kwispelende) staart gegeven
achtergrond verloop gemaakt
hek neergezet
spinnerag gemaakt en spinnen geplaatst
schaduw gemaakt
lettertype erbijgezocht en lijst gemaakt

Afbeelding

wat vinden jullie er van

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 01:05

hmmm ben er nog niet helemaal uit of dit wel mijn thema bewerking is...
vind hem zelf redelijk gelukt maar nog niet helemaal zoals ik het zel wil maar ben bang als ik er nu teveel aan ga veranderen dat het slechter wordt....
nouja oordeel zelf....

Afbeelding

*eigen comentaar*

paard is te donker bij de achtergrond...
paard is niet helemaal netjes geknipt....

*maar het is al beter als de vorige...*