Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Philadelphia

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 19:55

zooo leuke foto's weer nou ik ga ook maar beginnen moeilijk thema
maar ja ik ga wel wat proberen...

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:01

is de mijne zo erg dat jullie niks zeggen ? of de mijne gewwon nog nie bekeken ?

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:06

Hmm, kreeg niet echt inspi bij dit thema, maar toch;

Afbeelding

P3gasusj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:08

Afbeelding

Hij klopt niet helemaal maar oke Vond hem wel leuk verzonnen

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:14

Ok mijn lef versie = zwaar mislukt!!!
Ff iets anders uitprobere
Hoe krijge jullie dat hek zo mooi weggewerkt,, bij mij zit der een hele streep omdat t nogal was mislukt, toen d8 k nou dan kan de hele onderkant ook wel

mmmarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:16

woooooww ik heb alle rondes bekeken en ik vind alles heeel erg mooi.. ik wou dat ik zoiets kon doen...

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:17

Nynkk wta heb je emt die fries haha
nja ga morgehn ook aan de slag:D
moeilijk thema

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:18

nou ik heb mijn lef versei bijzonder is hij niet maar beter kan iik nu niet verzinnen hier is hij:
ik had nog een nader idee maar je mag maar 1 thema plaatje dus ja
hier is hij dan.

wat heb ik gedaan
kader erom
tekst verzonnen
netjes proeberen te knippen
plakken en bewerken
andere tekst erop

Afbeelding

nou ja vergeleken met nu is hij nog orgineel
de vorige keer hadden er al veel hetzelfde

Mijn commetaar: hij oogt simpel niey veel aangedaan maar anders word hij onoverzichtelijk

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 20:33

vond het thema erg moeilijk maar heb het toch geprobeerd

Afbeelding

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:19

Hahaha, nou hier spreekt HIJ:
Wat een leuke bewerkingen al allemaal!

Het thema "lef" vind ik ook echt bij Harry passen, 't is een echte deugniet.

Alvast wat commentaar:

Paolien: De eerste met een bewerking! Heel leuk gedaan, ik vind de bruine kleurtinten juist mooi bij elkaar combineren (las ergens dat iemand dat niet zo geschikt vond). Het lettertype vind ik ook erg mooi. Alleen jammer dat de afwerking van Harry een beetje 'hoekig' is, misschien de softheid van de rand wat hoger zetten. Maar verder heel erg mooi!

Stravero: Deze vind ik ook leuk geworden. Ik denk wel dat het met een achtergrond in kleur wat leuker was geweest. Ik vind zwartwit erg mooi, maar deze achtergrond is een vrij egaal 'grijs vlak' geworden. Verder een erg leuke tekst, mooi!

Jokie: Jammer dat de rode tekst wegvalt in de afbeelding. Nu kun je niet de gehele tekst lezen. Verder weet ik niet of het de bedoeling is om de pony in het water (of wat is het?) te laten zwemmen dus daar laat ik me even nie tover uit.

Edda: Heel mooi! De tekst moet inderdaad met "Do" beginnen (hulpwerkwoord) maar verder is hij erg leuk! Een echte lef-bewerking!
(misschien alleen jammer dat het stuk waar 't prikkeldraad zat zwartwit is geworden)

Boemba: Ook heel mooi! Die driedubbele rand vind ik bij deze bewerking erg mooi (normaal hou ik niet zo van randen, maar bij deze dus wel ). Verder is het idd 'HarrY', maar who cares, het is bekend om wie het gaat.

[b]Loutjelou:
Mooi, zo'n mystiek effect! Met die bomen e.d. Het enige wat ik iets minder vind is de ribbel-filter en het feit dat de afbeelding van de pony iets in de breedte is uitgerekt, daardoor heeft hij net een heel breed hoofd.

Whild: Geweldig! Mooi die steeg, en een leuke tekst erbij! Minpuntjes? De omlijning van Harry is een beetje pixelig op sommige stukken, maar daar houdt het op.

smeetjoew: Heel mooi, niks op aan te merken! Leuk effect met dat dubbelop en contrastverhoging!

Meliaforever Het woord 'end' in de tekst moet 'and' zijn. Verder zouden de Harry's nog iets mooier uitgeknipt kunnen worden en donkerder gemaakt, want de achtergrond is vrij duister en zij zijn vrij licht.

Nynkk: Mooi lettertype, maar verder vind ik hem vrij simpel! Hopelijk heb je bij het volgende thema meer inspirtatie!

Pegasus: Leuke rand en achtergrond e.d.! Ik vraag me wel af wat die halfzichtbare schaduw is?

Philadelphia: Erg leuk bedacht, origineel! Dit heeft zeker met lef te maken. Misschien is het ook mooi om de witregel tussen 'om in te breken' en 'betreden op eigen risico' iets kleiner te maken, zodat Harry iets meer naar boven schuift en naast de tekst komt te staan (ipv in het hoekje). Verder erg mooi en origineel!

Switch: Heel mooi! Leuk gedaan dat je Harry ongeveer in dezelfde kleurtinten hebt gedaan als de tijger! De omranding is ook erg leuk.

Zo, dat was het weer even. Iedereen succes met nog komende bewerkingen!
Ik moet zelf ook nog een maken, daar begin ik maandag aan (zondag wedstrijd).

*gaat nu CSI kijken

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:46

volgens mij zien jullie mijn lefbewerking allemaal een beetje over het hoofd omdat het een url is dus zet ik hem er nog eens op samen met mijn niet lef bewerking.....

lefversie
Afbeelding

niet lefversie
Afbeelding

hoop dat ik nu wel een beetje commentaar en tips krijg want ben nog maar net begonnen met bewerken...

*beginner*

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:52

@mickey1; Haha, ik weet het niet

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 21:59

haha

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 22:24

Pfff....wat een moeilijk thema!! Maar wel een leuke foto...ik zal es kijken maar het wordt moeilijk...Er staan wel hele leuke en aparte bewerkingen tussen!

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 23:42

pagina 1

paOlien ziet er in eerste blik goed uit zou alleen zelf weer wat snorharen erbij getekent hebben wederom weer een leuke achtergrond gemaakt (neem aan dat je deze ook zelf heb gemaakt) lettertype is ook mooi
Stravero ziet er leuk uit maar wel erg simpel
xxjokiexx vind hem erg klein om hem te beoordelen maar zo te zien mis ik de benen ( of hij moet in het drijfzand liggen )
Edda netjes uitgeknipt alleen de achtergrond vind ik wat te grijsachtig ( maar ja anders hadden de onderwerpen waarschijnlijk weggevallen nu vald het lef wel op in iedergeval)
Loutjelou het idee vind ik wel leuk alleen vind ik het iets te strepperig
Whild het knippen had wat beter gekunt en ik zou het paardje 100 % geven nu zie je de straat door het paardje heen
smeetjoew contrast vind ik iets te hoog staan maar komt kwa kleur wel goed uit bij de fotograaf
Meliaforever op zich leuke bewerking zou alleen niet voor deze kleur blauw gekozen hebben maar ja da`s mijn mening

pagina 2

Nynkk ik vind hem wat simpel behalve de tekst zie ik er niet veel lef in
P3gasusj3 kan de clou van lef nog niet ontdekken ik neem aan dat harry in de schaduw van iets staat maar ja zit prikkeldraad tussen dus niets te vrezen, ook snap ik het blauw in de manen niet.
Philadelphia mis een stukkie oor vind het idee heel leuk kan sander op stal hangen haha zou alleen het kadertje om het paardje heel laten lopen en niet het paardje erbuiten doen
switchx vind het een mooi plaarje alleen de tekst vind ik erg onduidelijk je omlijsting vind ik ook mooi van kleur
StOoRzEnDeR knippen kan beter ( zie ik aan de witte lijn om het paardje en vind hem te klein om te beoordelen al zou je zeggen er staat een zwijn dan zou ik het ook geloven ( wel een hoop schedels )
bij je tweede foto eveneens paardje valt in het niet weg

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 00:21

De strepen in mijn bewerking horen zo, dat is de hoes van The Blair Witch Project!

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 00:27

Boemba schreef:

P3gasusj3
kan de clou van lef
nog niet ontdekken ik neem aan dat harry in de schaduw van iets
staat maar ja zit prikkeldraad tussen dus niets te vrezen, ook snap ik
het blauw in de manen niet.

Vind persoonlijk dat je dan een gebrek aan fantasie hebt. Zo'n groot
beest kan makkelijk het prikkeldraad door en dat "Blauwe" Is angstzweet.

Mijn bewerking en commentaar volgt nog. Nu tijd voor mijn bed.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 01:04

zo hier volgt mijn vrije bewerking

heb hem bewust wat rustig gehouden houd niet zo van het drukke eigen comentaar mischien wat schaduw van de beestjes erbij doen, of is dat te veel van het goede wat vinden jullie

Afbeelding

nou sander wat vind je van je twee favoriete beestjes samen in een bewerking ps ik hoop maar dat ze lily heet want zo had je de foto opgeslagen hahaha

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:13

Leuke foto!

Whoei, ik heb een leuk idee! Laat niemand het ook krijgen voordat ik tijd heb gehad om het uit te werken!

Haha, Boemba, die titel is nog een leuke verwijzing naar die film!

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 09:44

xxjokie, De onderkant is niet zo mooi idd, de letters zijun heel klein(bijna ook niet te lezen) Ik zou Harry zijn benen er tóch aan laten zitten...
Edda, Ik vind 'm niet zo mooi, lef is dat je iets durft, niet dat je iemand dood maakt Wel netjes uitgeknipt!!!
Boemba, dit is pas lef! dit zou ik nou nooit never durven! Leuke tekst ook!!!
Loutjelou, Leuk lettertype, netjes uitgeknipt, ik vind dat rood wat minder maar dat zal er wel bij horen denk ik
Whild,Leuke tekst en dat is idd heel erg lef hebben! alleen ik had wel het prikkeldraad weggewerkt
Stoorzender, vind hem niet zo mooi, niet netjes uitgeknipt, Harry valt bijna niet op die is heel klein, erg donker allemaal! niet zo'n mooie achtergrond.. ohja en we kijken er niet na of je een beginner bent of een gevorderde, staat in de regels
smeetjoew, Leuk maar simpel, hij is niet eens van achtergrond gewisseld en je hebt ook niet het prikkeldraad weggewerkt maar gewoon van de tekening weggehaald, (is wel een optie )
meliaforever, vind 'm een beetje simpel, ik zeg niets over het lettertype want ik krijg ook geen andere lettertypes gedownload dus moet ik het ook met die domme lettertypes doen, netjes uitgeknipt voor de rest en leuke tekst bedacht!

Pagina 2

Nynkk, simpel en wat heb jij met die fries
p3gasusj3, Leuke lettertypes, netjes uitgeknipt, je had misschien wel ff dat prikkeldraad weg kunnen halen...
PhiladelphiA, leuk bedacht, niet zo netjes uitgeknipt maar wel heel erg leuk en mooi!
switchx, Helemaal geweldig, met die tijgers en die harry's en die tekst, mooi hoor
Stoorzender, veel te druk! niet mooi uitgeknipt nee vind 'm niet mooi , beginner telt niet mee!!!!!!
Boemba, Ik vind de jouwe ook simpel, leuk lettertype en de mijne was echt niet simpel hoor! vooral dat zwart wit rnx. heel tijd omwisselen...

Kus Evelien

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:12

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:32

sorry als ik jullie namen niet goed heb geschreven.
Commentaar is op pagina 1 en 2

Paolien: erg leuk maar voorbenen konden netter uitgeknipt worden.

Stravero: apart en leuk die foto sterretjes zijn onduidelijk.

xxjokiexx: beetje saai als je ander lettertype had gedaan was het vast leuker geweest.

edda: heel leuk gedaan maar in eerste instantie zag ik die mensen niet.

boemba: grappig gedaan.

loutjelou: harry klopt niet met de achtergrond (groote)

whild: heel leuk gedaan alleen zijn rechterneusgat valt een beetje weg.

stoorzender. Harry had mooier uitgeknipt kunnen worden ook valt harry niet op.

smeetjoew: heel apart maar wel goed gedaan.

meliaforever: leuk gedaan maar dat blauw past er niet bij.

Nynkk: is dit je lef versie ?

p3gasusj3: leuk maar waarom dat blauw bij zijn manen en onduidelijk lettertype

Philadelphia, leuk maar niet echt bijzonder beetje scherp hoekig uitgeknipt.

boemba: Had netter uitgeknipt kunnen worden door de kleur van je lettertype zie ik de letters niet.

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 10:54

mischien staat jouw scherm anders afgesteld dan die van mij, ik kan de letters heel duidelijk lezen

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:01

Ik zie when en dan een H ? en dan houd het op

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 11:15

Switch ik denk dat je scherm vrij donker staat afgesteld .Ik kan het ook makkelijk lezen.Maar een lichter kleurtje had misschien wel leuker geweest boemba.