ik ga het in de gaten houden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)

Niet echt een stap dus, maar heb het hele lijstje met foto's automatisch laten aanpassen

)
Er moet nog meer schaduw op het hoofd komen en het paard heeft ook haartjes op zijn hoofd, die zijn hier nog niet te zien
Het oog moet ook nog schaduw krijgen en de manen moeten nog meer geaccentueerd worden. Er moet ook nog warm-rode kleur op de rest van het hoofd, in plaats van alleen op de neus. Er moeten ook nog verdere kleine details bijkomen op de neus en de rest van het hoofd

Die is echt prachtig geworden!
zijn mijn beginners spul niks bij. Ben ook meer een typ dat het in een keer af wil hebben
Dit is overigens ook pas mijn 3e aquarelpotlood schilderij hoor
Ik werk er iedere keer een half uurtje aan, dan stop ik weer even, soms wat langer. Ben helaas niet altijd even fit door de omstandigheden waar ik in verkeer.. Potloodtekeningen enzo moeten bij mij wel altijd in 1 keer af 
Ga je ook mee met de tinkerrit naar het Amsterdamse bos 10 juni? Valt op een zaterdag..
Het loont wel de moeite om de potloden in de aanbieding te kopen, even goed in de gaten houden dus. 
joellover schreef:heeft iedereen zoveel er voor betaalt want vinds het wel een beetje duur