Oeh mooie foto, Austria! Leuke uitdaging. Ik moet maar eens gaan braintstormen over een leuke creatie.
Alvast wat commentaar:
@ Gittekit: Ik vind hem heel erg mooi. Hij is idd wat simpel, maargoed, in ieder geval wel mooi.
@Paolien: Heel leuk! Alleen al voor de creativiteit verdien je een pluim, haha. Je hebt het leuk in elkaar geflanst. Er zijn natuurlijk wel wat dingen die niet kloppen (de rechte lijn ) maar hij is iig erg grappig.
@Gliss: Mooi! Ik zou alleen idd die vlinder op de neus wegdoen, ziet er iets te zoetjes uit denk ik.
@elout: Ik vind hem wel leuk. Redelijk simpel (dat is misschien een uitdaging voor de volgende keer) maar die warme kleur vind ik wel gezellig. Mooi rand trouwens. Alleen dat simpele dan hè.
@sesieltjuhh3: Ook leuk, ik vind het alleen niet zo denderend dat je dat vierkant in het midden hebt gemaakt, zeg maar. Als één geheel had ik het denk ik leuker gevonden.
Ik heb trouwens een grappig idee (wat de bedoeling is, toch? ) dus ik ga gauw aan de slag. Succes iedereen!
Dit is mijn bijdrage... Ik wilde eerste deze keer overslaan omdat ik de foto niet handig vond maar ik moest gewoon toch wat proberen. Ik ben er zelf wel tevreden over... (vooral zoals de zon op haar manen schijnt, vond ik ergens in Photoshop... ) Alleen jammer dat het oortje niet zo mooi is gesneden. Ik denk dat dit mijn 'fun' versie is...maar ik weet het nog niet zeker...
Commentaar op de rest komt zo..eerst ff afwassen en stofzuigen...hihi..
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 10-04-06 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Shalimar : leuk ! alleen vind ik persoonlijk hem niet zo mooi uitgesnefden ... sorry als ik verkeerd ben hé !en vindt het niet echt "fun uitstralen (ik zou die nemen als andere versie !) maar leuk idee ,en tof gedaan !
@Gittekit: Ik vind het lettertype heel mooi en je hebt de kleuren ook goed aangepast. Ook al heb je er niet zo veel aangedaan vind ik hem wel mooi!
@paOlien: Er is heel veel aan geplakt en gedaan maar ik vind hem wel grappig!
@gliss: Ik vind de zon iets te fel, je ziet nu minder van het paard. De vlinders vind ik wel een leuk idee en het lettertype is ook mooi!
@elout: Volgens mij is er niet zo heel veel aangedaan maar die sterren zijn erg leuk!
@sesieltjuhh3: Leuk gedaan met die puzzelstukjes en leuke achtergrond!
@horses_freak: Ik vind hem net iets te geel, als je dat randje een andere kleur had gegeven was hij mooier geweest maar ik vind hem toch wel leuk! En de tekst is ook toepasselijk!
@NinaTijger: Leuke kleur rand en tekst! Past er heel goed bij!
@Dieuwke1989: Mooie achtergrond!! Leuke lettertype ook! En volgens mij heb je het paard ook donkerder gemaakt of niet? Ik vind hem goed gelukt!
@Shalimar: Mezelf ook maar ff commentaar geven! Had beter gesneden mogen worden en misschien iets meer met de kleuren kunnen spelen.
@Miss_Mo: Ik vind hem te paars, het paard wordt zo onduidelijk. En als je de tekst in een andere kleur had gedaan was die ook duidelijker te lezen. Maar ik vind de tekst wel bij de foto passen!
@Lipydo: Ik vind hem supermooi! Het lijkt echt of hij in het water zit!! Heel knap gedaan!
Zo, dit was mijn commentaar...ik ga zo ook nog maar es een 'fun' versie maken want mijn eerste bewerking was niet zo 'fun' vind ik...
Ik vind hem zelf opzich wel leuk geworden (paar foutjes maar oke :p) Ik vind vooral het water goed gelukt... (blauw maar toch met kleur) Naja hoor graag het commentaar dus kom maar op
Zo, dit is maar mijn 'fun' bewerking...ik vind het wel een moeilijk thema, maar ik heb mijn best gedaan! Alleen de tekst rechtsonder vind ik jammer..maar had geen zin om het weg te werken...
wat een leuke bewerkingen allemaal weer nou ik doe ook maar weer mee het thema vind ik super en het plaatje past er gewooon helemaal bij wel vond ik het best moeilijk plaatje maar ik ben erg tevreden met mijn bewerking. wat ik heb gedaan: ik heb haar uitgeknipt en 4 keer geplakt toen heb ik de manen door elkaar laten lopen toen ben ik het gaan verzachten toen de achtergrond gemaakt en de tekst bedacht ik moest het plaatje kleiner maken want het was nogal groot