Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 22:51

Afbeelding

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:39

@ Nynkk ; Wat bedoel je met ' kan ik niet helemaal plaatsen ' ?

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-06 23:57

@ Yellowfish; Waarom het daar staat. Het is niet echt van belang oid.
@pasamba; Leuk gedaan, niet heel denderend maar toch zeker leuk.

_bloempje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 01:09

Hier komt mijn versie. Het is de 1e keer dat ik iest met uitknippen doe! Dus het is nog niet helemaal netjes wel heb ik er erg men best op gedaan. Hier komt vast men 1e versie!

Afbeelding

_bloempje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 01:10

Oe asl die uitvergroot is zie je het pas egt goed (schaam) Sorry voor de grote. Helaas kan ik het niet meer verbetern omdat je geen verbeterede versie meer mag ...

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 01:18

Ik heb het simpel gehouden, en snel. En ben inspiratie loos
Ga zo naar bed.. dus..
Afbeelding

En nog een donkerde versie
Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 09:06

@ Nynkk ; Het moet pepe als mysterieus paard in een donker bos voorstellen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:07

Zo gisteravond weggeweest dus nu gelijk kijken op bokt.Er zitten al leuke tussen ,hier mijn komentaar.

CestMii;leuk hoor die sterretjes in zijn manen en staart.Ik dacht eerst heel mooi geknipt toen ging ik beter kijken en zag dat je de kleuren aan elkaar hebt aangepast zodat het in elkaar wegvalt, heel mooi gedaan Ik vindt alleen de kleuren combienatie niet zo mooi, maar smaken verschillen nietwaar
Loutjelou; heel mooi bijpassend achtergrondje echt mooi geknipt,SUPER
Luf horses; leuk idee. jammer dat mijn pepetjes zo klein zijn ,oh die in het midden zie ik nu pas dus die had ik denk iets minder doorzichtig gedaan.En ik had misschien een zwart randje om de 2 inzetjes gedaan,verder heel leuk.
LilOIOv3r;jammer van de kwaliteit wel lekker mistiek
Luf_horses;grappig,(zijn ze ballen eraf heeft hij stiekum toch al een zoontje of 2 ) leuk idee
Yellowfish;Echt gaaf gedaan en die 2e hoort er juist dat is nou net het mistieke gedeelte.SUPER
Phladelphia;Leuk idee ik vindt het alleen de achtergrond iets te flets ten opzichte van pepe waar je zo te zien veel kontrast in hebt gedaan.
Nynkk;Mooi gedaan alleen die bloemetjes vindt ik niet zo.EN de tekst is een beetje bubbel ,het is bij mij juist andersom sinds ik pepe heb draait bijna alles om pepe(vindt mijn vriend leuk }> )Deze hobby komt ook door pepe altijd pepe fotos bewerken he! Maar aan de andere kant kom ik door pepe meer buiten (rijden)dus zie ik meer van de wereld.
Pasamba;Leuk idee,vleugels zijn net iets te vaag ten opzichte van pepe
_bloempje_jammer van het knippen ,de lucht is leuk zo en de tekst klopt helemaal
Sindbad ;Mooi,Ik had alleen maar 1 versie verstuurt,eentje ertussen in maar naar het donkere toe.

Dat was het weer groetjes pipanda.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:30

Pipanda ; Fijn dat je m gaaf vind

Loutjelou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 11:56

@ pipanda, blij dat je 'm mooi vindt, tis ook een prachtig paard!!

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:24

Ik heb al ruim een half geen niks meer met photoshop gedaan behalve lijsten, dus verwacht niet te veel

Afbeelding
Afbeelding

eigen commentaar:
- Lelijk uitgeknipt
- Saai, maar ook weer te druk
Laatst bijgewerkt door Maaik op 26-03-06 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:27

pagina 1

kasmir jammer van de manen maar vind hem wel heel mooi allen jammer dat hij in de schaduw staat terwijl er op pepe flink wat zon schijnt

CestMii;tekst is erg onduidelijk de sterren vind ik wel leuk vind hem alleen wel erg donker
Loutjelou; niks op aan te merken gaaf achtergrondje trouwes goed geknipt
Luf horses; jammer dat zijn staart er niet opstaat de pepe`s zijn te klein om echt goed te beoordelen wat knipwerk betreft en indedaad die grote had wat meer mogen doorschemeren
LilOIOv3r;inderdaad zoals je zelf al zecht hij had er wat meer uitmogen springen maar het idee is wel leuk
Luf_horses;leuk idee maar ik vind het jammer jat het zo`n kleine pepe is en zijn zoon heet zeker kokkie lolhaha
Yellowfish;mooi knipwerk gaaf plaatje ook
Phladelphia;sorry ik vind het niet veel, knipwerk vind ik wat minder pepe valt niet echt op
Nynkk; is wel netjes uitgeknipt maar vind er zelf niet veel aan te simpel denk ik
Pasamba;Leuk idee,ik had ook vleugels de vleugels komen kwa kleur niet overeen ten opzichte van het paard ik mis ook de schaduw van zijn vleugels op het lichaam wel een mooi achtergrondje gebruikt
_bloempje_jammer van het knippen volgende keer ook wat kleiner weghzetten neemt zoveel ruimte in beslag maar het idee is wel leuk
houd wel van wat rollelige en niet zo precies
Sindbad ;mag tegenwoordig maar een versie insturen he en knipwerk van de manen is niet echt topie
ramona_lief vind hem inderdaad niet echt mooi uitgeknipt maar te druk is hij opzeker niet had alleen de sterren laten twinkelen

he soes je heb hem zeker eerst goed gewassen als ik hem in de wei zie staan is tie nooit zo wit en als hij in de zandbak is ligt hij altijd in het zand te rollen ( de smeerkees whoehahahaha )

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 12:29

Boemba: wil ik ook wel doen alleen ik kan dat niet. Dus dan houdt het op
Dat uitknippen gaat vanzelf wel weer goedkomen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:35

Mijn versie, niet zoals ik in gedachten had, maar evengoed wel redelijk vind ik .. Ik had eerst wat anders, maar die had ik per ongeluk gewist

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 14:55

Mijn commentaar

Pagina 1

@ Kasmir, manen zijn een beetje hoekig geknipt, dat vind ik jammer. De achtergrond is mooi, maar de kleur rood vind ik er niet zo bij passen verder vind ik hem best netjes
@ Boemba, leuk gedaan, dat bewegende de toppen van de vleugels vind ik storen, die zijn niet zo mooi, maar je hebt wel heel netjes geknipt Die naam had je misschien wat minder fel kunnen doen dat hij niet witter werd dan dat lichtgrijze..
@ CestMii, moeilijk tezeggen ik vind dat blauwe absoluut niet bij het rode passen, Dat glimmende is leuk , maar niet echt mysterieus.. ik weet niet, hij is best leuk, maar aan de andere kant vind ik ‘m niet zo super..
@ Loutjelou, kleuren zijn leuk, Pepe springt er echt uit, maar ik vind hem niet zo super..
@ luf_horses, ik moest zoeken naar het paard Verder vind ik hem erg simpel..
@ Lil0l0v3r, beetje standard effecten, paard is wel erg pixelig geworden.. maar het heeft wel iéts..
@ luf_horses, misschien had je de randjes beter even kunnen vervagen, verder is hij erg simpel, omdat je gewoon het paard 2 keer hebt geplakt in een plaatje..
@ Yellowfish, hij heeft wel wat! Mooie achtergrond, leuk het paard ook verderop, maar de manen zijn niet zo mooi, die had je denk ik beter even kunnen vervagen.. dat grijze vlak had je beter niet kunnen doen denk ik die krijgt nu alle aandacht
@ Philadelphia, ik vind hem niet mooi het paard is heel lelijk nu..
@ Nynkk, leuk gedaan! Oranje past er niet zo bij denk ik, en er mist iets denk ik , wat vervaging/mist ofzo.. vind de achtergrond té zwart Heb beter gezien van jou

Pagina 2

@ Pasamba, de buik is niet zo mooi geknipt, zitten bubbels op die strepen zijn ook niet zo.. maar die vleugels heb je heel netjes gedaan Denk dat je het woord Darkness beter wat grijzer had kunnen doen Die springt er net iets te veel uit..
@ _bloempje_, zolang je zelf tevreden bent, als dit je eerste keer knippen is vind ik dat je dat heel netjes gedaan hebt , Gewoon oefenen daarmee heel rustig geconcentreerd knippen, dan wordt het vanzelf wat
@ sindbad, ik vind hem te simpel.. misschien had je wat mist oid toe kunnen voegen, hij is erg standaard
@ Ramona_lief, ik ga met je eigen commentaar mee, maar die slechte randen kun je een tikje vervagen, dan valt dát niet zo op, misschien ook wat mist oid toevoegen..

Dat was het weer.. hoop smileys

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:14

paOlien ik vind hem er te opgeplakt uitzien en ook de vleugels vind ik niet mooi overlopen wel een mooie achtergrond maar omdat er bij pepe aan de voorkant schaduw zit komt het licht (de maan in dit geval) van de verkeerde kant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:18

Boemba schreef:
paOlien ik vind hem er te opgeplakt uitzien en ook de vleugels vind ik niet mooi overlopen wel een mooie achtergrond maar omdat er bij pepe aan de voorkant schaduw zit komt het licht (de maan in dit geval) van de verkeerde kant

Ik ben over die staart en vleugeltoppen zelf ook niet tevreden, Maar bedankt voor je commentaar

P3gasusj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 15:24

Voor het eerst dat ik hier aan meedoen, hoop dat jullie ut wat vinden. Kwam er overigens later pas achter dat er een thema was Maar vind het evengoed wel in het thema passen
Afbeelding

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 16:09

Mijn creaties:

Afbeelding

Afbeelding

Brand los!!

@Pipanda: Je hebt echt een prachtig paard!!

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 16:25

P3gasusj3 heel orgineel een echt zeemeerpaard leeu afgewerkt alleen jammer van de manen mijn engels is niet best dus subtitels welkom hahaha lijst loopt lekker over zeker de staartvorm weggegumt?
smeetjoew vind de bovenste het mooiste alleen jammer van zijn voorpoot is ergug smalletjes geworden voorderest is peppie netjes uitgeknipt

P3gasusj3

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 16:30

Ik kon de staart vorm niet terugvinden dus had ik ut zo maar gedaan En hier een betekenisje:
Nooit getemd, omdat, Ik zo wild ben als de prachtige zee
En wat betrefd de manen, daar kwam ik pas achter toen ut te laat was Naja nix aan te doen (A)

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 16:37

Smeetjoew schreef @Pipanda: Je hebt echt een prachtig paard!!

Bedankt,

P3gasusj3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 17:23

Je mocht er toch 2 maken? Of heb ik dat weer verkeerd begrepen?
Iniedergeval hier is me andere (niet mystieke) uitwerking:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 17:35

Hier is dan mijn thema bewerking...
hij is een beetje extreem geworden want ik werkte voor het eerst
met Adobe Photoshop en ik moest alles een beetje uitproberen...
Maar ik snap nog steeds niet hoe je met dit programma netjes kan knippen...want dat krijg ik dus niet voor elkaar...

Afbeelding

Eigen commentaar:

De Triqettra's linksboven en rechtsboven
moesten eigenlijk meer in de hoek maar dat wilde dat stomme programma niet meer doen...
En dat knippen dus...beetje jammer...en hij is wat extreem ja..

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:02

Ramona_lief; 1e vindt ik mooier dan de 2e dat komt door de kleur 1e is te vlakker van kleur,wel wat beter proberen te knippen vooral onder de buik zit nog een hoop wei.
PaOlien ;mooi gedaan ,misschien een paar takjes over de benen laten lopen zodat het er minder geplakt uitziet en hij echt in de foto vliegt.Mooie vleugels trouwens
P3gasusj3;Leuk idee,staart misschien te donker van kleur vergeleken met paard,en jammer dat zijn voorpluk weg is maar nogmaals leuk idee
Smeetjouw;Mooi gedaan, maar om het licht schaduw beter te laten lopen had ik het paard de andere kant op laten lopen en het paard dan links op de foto geplaatst .en misschien ook wat schaduw maken.Maar zo ziet hij er ook toch ook leuk uit.
2e iets te simpel en te wazig naar mijn smaak.
P3gasusj3;deze zou ook in het thema passen hoor.MIJN mooie droom is werkelijkheid hahahahaha
Shalimar;oeps inderdaad erg heftig (wat is de betekenis van zo'n triqettra eigenlijk? ik heb ze nog nooit gezien behalve in jou avantar)Ik vindt de linker pepe kwa kleur het leukst maar de rechter past het best bij die triqetra's.Ik vindt het geheel te druk en niet bij echt bij elkaar passen (maar dat is mijn mening he )

Dan hier mijn eigen bewerking ben best lang met de lijst bezig geweest ,ze waren allemaal wel geknipt maar alles verzamelen ,de goede grote en mooi plaatsen en kleuren heeft best tijd gekost.De bewerking zelf heb ik na die van nynkk gemaakt (is dezelfde achtergrond maar dan anders )

Afbeelding

Groetjes pipanda

P.S. de foto is met een hoop tegenlicht gemaakt