Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valiant schreef:Er was eens heel lang, geleden een meisje die een pony wilde...
Maar het mocht niet van haar ouders dus bleef ze heel lan smeken.. Verderop woonde een bakker en ze vroeg, heeft U een pony voor mij?
Ja zei de bakker, wel 6 ze hebben allemaal zeer zware penny gelopen.
Je mag iedere dag komen, en ook met ze naar het buitenland op vakantie zei de bakker. Dan kan je tegen al je vriendinnen zeggen dat je 6 paarden hebt die L1 zwaar lopen.... Ooh, dat wil ik wel zei ze.... Mag ik ze dan ook circuskunstjes leren?! Nou, zei de bakker..... Eigenlijk kunnen ze die al. En mag ik er ook z1 zware tour mee rijden?? Alleen als je er ook 3.53 mee gaat springen! ik zie wel... waar staan de ponys?..

)
.
. Ja, er zit een sterretje op
Eigenlijk wou ik met een hartje, maar die hadden ze niet. Sterretjes vind ik ook heel mooi. Aldus het meisje. De bakker kwam ook maar eens kijken hoe het meisje zijn paarden reed. Ze maakte al goede vorderingen, nog even doortrekken en het paard kon zijn navel kussen
. 
Citaat:Er was eens heel lang, geleden een meisje die een pony wilde...
Maar het mocht niet van haar ouders dus bleef ze heel lan smeken.. Verderop woonde een bakker en ze vroeg, heeft U een pony voor mij?
Je mag iedere dag komen, en ook met ze naar het buitenland op vakantie zei de bakker. Dan kan je tegen al je vriendinnen zeggen dat je 6 paarden hebt die L1 zwaar lopen.... Ooh, dat wil ik wel zei ze.... Mag ik ze dan ook circuskunstjes leren?! Nou, zei de bakker..... Eigenlijk kunnen ze die al. En mag ik er ook z1 zware tour mee rijden?? Alleen als je er ook 3.53 mee gaat springen! ik zie wel... waar staan de ponys?....
Bij mij in de achtertuin, er ligt ook een heel groot oefenterrein bij
Ja ik train ze 1 dag super penny prix
Maar....
Alleen als u een roze dekje heb en lintjes voor in hun haren
En dan koop ik zelf wel een roze hoofdstel! En ook nog bandages en peesjes!
De bakker vond het een superidee! hij wou altijd al pennypaarden van zijn goede Z1paardjes maken.
Aangezien haar ouders trauma's hadden van vroeger, omdat ze nooit roze hoofdstellen voor hun paarden mochten kopen, wouden ze dat hun dochter dit ook niet deed. Het arme kind mocht toch geen fijnere jeugd hebben dan haar ouders? ]
Nu moest het meisje nog toestemming aan haar ouders vragen!
Dus kochten ze voor het kind een lelijk geel hoofdstel!
Maar daar was het meisje het niet mee eens. Dus ze pakte haar kleurpotloodjes en vetkrijt en ging het hoofdstel rose kleuren.
Zo stond het immers ook in de Penny.
Helaas was 1 van de pony's wit (jaaaaa mooi he? met appels )
en gaf het hoofdstel toen af...
Meisje vond dit eigenlijk helemaal niet erg, en besloot het nog wat mooier te maken met watervaste verf.
Vanaf nu ging het witte paard roze door het leven met allemaal strikjes en vlechtjes. En het paard zag er prach-tig uit. Snel kon ze gaan beginnen aan de GrandPenny-tour! Als ze haar paard maar hard genoeg in de krul ragde, verschoof het hoofdstel en zag je de watervaste stift mooi zitten . Ze vond het zo mooi dat ze ook besloot om het dekje en de bandages etc. erop te verfen!
Uiteindelijk werd het zo erg dat de pony meer roze was dan wit!
En leuk dat de mensen het vonden! Ze hadden nog nooit zo'n appart paard gezien.
Ze had veel bekijks tijdens de GP-tour. Nog nooit had iemand zulke lange sporen gezien . Ja, er zit een sterretje op Eigenlijk wou ik met een hartje, maar die hadden ze niet. Sterretjes vind ik ook heel mooi. Aldus het meisje. De bakker kwam ook maar eens kijken hoe het meisje zijn paarden reed. Ze maakte al goede vorderingen, nog even doortrekken en het paard kon zijn navel kussen
toen braken de teugels het paard schrok er zo van dat hij er heel hard vandoor ging
Citaat:Er was eens heel lang, geleden een meisje die een pony wilde...
Je mag iedere dag komen, en ook met ze naar het buitenland op vakantie zei de bakker. Dan kan je tegen al je vriendinnen zeggen dat je 6 paarden hebt die L1 zwaar lopen.... Ooh, dat wil ik wel zei ze.... Mag ik ze dan ook circuskunstjes leren?! Nou, zei de bakker..... Eigenlijk kunnen ze die al. En mag ik er ook z1 zware tour mee rijden?? Alleen als je er ook 3.53 mee gaat springen! ik zie wel... waar staan de ponys?....
Bij mij in de achtertuin, er ligt ook een heel groot oefenterrein bij
Ja ik train ze 1 dag super penny prix
Maar....
Alleen als u een roze dekje heb en lintjes voor in hun haren
En dan koop ik zelf wel een roze hoofdstel! En ook nog bandages en peesjes!
De bakker vond het een superidee! hij wou altijd al pennypaarden van zijn goede Z1paardjes maken.
Aangezien haar ouders trauma's hadden van vroeger, omdat ze nooit roze hoofdstellen voor hun paarden mochten kopen, wouden ze dat hun dochter dit ook niet deed. Het arme kind mocht toch geen fijnere jeugd hebben dan haar ouders? ]
Nu moest het meisje nog toestemming aan haar ouders vragen!
Dus kochten ze voor het kind een lelijk geel hoofdstel!
Maar daar was het meisje het niet mee eens. Dus ze pakte haar kleurpotloodjes en vetkrijt en ging het hoofdstel rose kleuren.
Zo stond het immers ook in de Penny.
Helaas was 1 van de pony's wit (jaaaaa mooi he? met appels )
en gaf het hoofdstel toen af...
Meisje vond dit eigenlijk helemaal niet erg, en besloot het nog wat mooier te maken met watervaste verf.
Vanaf nu ging het witte paard roze door het leven met allemaal strikjes en vlechtjes. En het paard zag er prach-tig uit. Snel kon ze gaan beginnen aan de GrandPenny-tour! Als ze haar paard maar hard genoeg in de krul ragde, verschoof het hoofdstel en zag je de watervaste stift mooi zitten . Ze vond het zo mooi dat ze ook besloot om het dekje en de bandages etc. erop te verfen!
Uiteindelijk werd het zo erg dat de pony meer roze was dan wit!
En leuk dat de mensen het vonden! Ze hadden nog nooit zo'n appart paard gezien.
Ze had veel bekijks tijdens de GP-tour. Nog nooit had iemand zulke lange sporen gezien . Ja, er zit een sterretje op Eigenlijk wou ik met een hartje, maar die hadden ze niet. Sterretjes vind ik ook heel mooi. Aldus het meisje. De bakker kwam ook maar eens kijken hoe het meisje zijn paarden reed. Ze maakte al goede vorderingen, nog even doortrekken en het paard kon zijn navel kussen
toen braken de teugels het paard schrok er zo van dat hij er heel hard vandoor ging
]