het zou er nl niet zo geweldig uitzien als hij veel drukker was ofzow
die oortjes vinnd ik ook egr lief

en over al dat gezeur, simpele creaties mogen er toch ook zijn? daar kun je ook veel van leren als je daar commentaar op krijgt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en aan die kleuren te zien was ik er ook heilig van overtuigd dat het een varken was, kon alleen geen vorm herkennen
. ik vind het een superleuke foto, hij is wat saai bewerkt, maar dat heeft ook wel weer wat.. 

hij hoort hier gewoon klaar en ik vind hem leuk

Esperanca schreef:Sorry, maar hoe kan je hier nou commentaar op geven?
Creabea is een forum waar je commentaar krijgt en waar serieuze dingen horen te staan.
De foto is te leeg & simpel, je hebt niet netjes geknipt, de tekst klopt niet en ga zo maar door...
Melletjuhh schreef:ik moest ook heel lang kijken voordar ik zag wat het was, ik zocht eigenlijk naar een varkentje (van babe, die film) en aan die kleuren te zien was ik er ook heilig van overtuigd dat het een varken was, kon alleen geen vorm herkennen
. ik vind het een superleuke foto, hij is wat saai bewerkt, maar dat heeft ook wel weer wat..
nienewiep schreef:Melletjuhh schreef:ik moest ook heel lang kijken voordar ik zag wat het was, ik zocht eigenlijk naar een varkentje (van babe, die film) en aan die kleuren te zien was ik er ook heilig van overtuigd dat het een varken was, kon alleen geen vorm herkennen
Whahaha.. waarom moet iedereen zo lang kijken??

ff in het normale amber's
hij is van een niet vaak voorkomende stand genomen zonder achtergrond dus het is moeilijk in te schatten wat het is en welk lichaamsdeel
maar ik blijf hem nog steeds erg leuk vindenn
[ik dacht gewoon een neus die van rechts onder naar links boven ging zegmaar]
het zal wel aan mij liggen maar WAT IS HET?? ik heb er 10 minuten na zitten staren maar ik kan er niet uit komen
.

Bij PSP
Hahaha xx_Merle schreef::=![]()
het zal wel aan mij liggen maar WAT IS HET?? ik heb er 10 minuten na zitten staren maar ik kan er niet uit komen
Sorrrrry![]()
![]()
![]()
![]()

crazy_roxy schreef:Esperanca
Wat trip je om niks ,ze mag toch wel der bewerking laten zien![]()
Vind jou opmerking nogal nutteloos
Ontopic:
Ahahaha ik vind em wel grappig ,je moet de humor ervan in zien![]()