mijn bewerking! ik vind hem niet zo mooi het uitknippen ging ook niet echt makkelijk!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wineds schreef:3. Wees tevreden met wat je plaatst. Heel veel mensen zetten gelijk bij hun bewerking neer 'hij is eigenlijk niet mooi, maar ik plaats hem toch', misschien omdat je hem echt niet mooi vind of misschien omdat je hoopt dat mensen gaan zeggen 'maar hij is juist mooi!'. Plaats iets wat je zelf ook leuk vind, zo krijg je ook meer plezier in bewerken.
l0rdJ schreef:@Droomster, ik vind hem er leuk uitzien, maar wat je zelf al zei lijkt het inderdaad op een paard filters erover heen tekst erop en klaar, zou je mij willen vertellen wat er nog meer aan is gedaan? zou ik wel leuk vinden!
Droomster schreef:l0rdJ schreef:@Droomster, ik vind hem er leuk uitzien, maar wat je zelf al zei lijkt het inderdaad op een paard filters erover heen tekst erop en klaar, zou je mij willen vertellen wat er nog meer aan is gedaan? zou ik wel leuk vinden!
Om te beginnen begon ik maar met de paal weg te werken (bij de nek), toen zag ik een soort vlekjes bij de boom (bij de boom boven de kont, aan de linkerkant). Dus eerst de foto helemaal egaal gemaakt.
Toen bedacht ik me dat achtergrond vervagen misschien wel beter was, zodat het paard beter uitkwam. Dus dat gedaan. Daarna zwart/wit gemaakt. Toen vond ik het wel leuk om het halster te kleuren, dus die werd groen. Maar uiteindelijk heb ik die bewerking met het groene halster, weer zwart/wit gemaakt.
Het lijkt er idd op dat er bijna niks gebeurd is.
De simpelheid kan ik me in vinden dus
[Edit: Misschien had ik beter het halster groen kunnen laten, zodat het minder simpel had geleken]
gekkeils schreef:(ik vond de druppels zelf wel grappig)