Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:27

Afbeelding
mijn bewerking! ik vind hem niet zo mooi het uitknippen ging ook niet echt makkelijk!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:33

@Droomster, ik vind hem er leuk uitzien, maar wat je zelf al zei lijkt het inderdaad op een paard filters erover heen tekst erop en klaar, zou je mij willen vertellen wat er nog meer aan is gedaan? zou ik wel leuk vinden!

@Meliaforever, ik vind hem niet zo mooi, maar voor je 2e bewerking ziet het er knap uit! oefen nog een beetje op het netjes uitknippen!

@gekkeils
, ik vind hem toch vrij netjes uitgeknipt, alleen vind ik de rest niet zo mooi, en de druppels passen er niet echt bij....

Appelflapje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:43

@ Melletje: Het lijkt net of hij niet klopt, want dat spoor van het tapijt gaat de ene kant op, waar hij met zijn neus naar toe staat... Uhhm, volgens mij komt hij juist vanaf die kant.. Hihi. Zo wordt hij misselijk joh! Je kunt hem dus beter even spiegelen. Verder vind ik hem echt super gaaf, bedacht enzo. Die kinderen, daar zie je niets meer van! Echt top weggewerkt.

@ Stravero: Ik vind hem best mooi, leuk kadertje en mooie positie en nog eens mooi uitgenkipt ook, alleen inderdaad dat groengrijze, sorry, maar dat vind ik echt niet mooi, beetje lelijk zelfs, maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet en vindt...

@ LordJ: Ik vind het jammer dat de benen wegvallen in de sneeuw, verder heel leuk gedaan.

@ Antoontje: Mooie schaduw, mooi gedichtje, maar minder leuk dat hij OP het water staat, dus iets beter de achtergrond aanpassen
misschien.

@ Fairytail: Ook naar mijn idee en smaak iets te wazig, te druk, niet echt geslaagd zegmaar.

@ Droomster: Leuke tekst, mooi genkipt, ik vind hem leuk!

@ Gekkeils: Mooie achtergrond en mooi uitgeknipt, maar ik vind de druppels inderdaad en het rose niet mooi. Beter maar weglaten misschien.

Mijn bewerking komt er zo snel mogelijk op te staan, hij is wel al klaar.

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:46

ik begin eerst maar met de feedback, voordat ik weer 9 pagina's in 1 keer moet doen
melletjuh: erg grappig, mooi
stravero: erg mooi, heel jammer van die vlek onder zijn buik
lord: mooi gedaan, jammer dat de benen slecht zichtbaar zijn door de overbelichting
antoontje: mooie uitwerking, vind hem persoonlijk iets te donker
fairytail: vind hem niet erg aan spreken, sorry en wil je daarbij ook op de nieuwe regels letten:
wineds schreef:
3. Wees tevreden met wat je plaatst. Heel veel mensen zetten gelijk bij hun bewerking neer 'hij is eigenlijk niet mooi, maar ik plaats hem toch', misschien omdat je hem echt niet mooi vind of misschien omdat je hoopt dat mensen gaan zeggen 'maar hij is juist mooi!'. Plaats iets wat je zelf ook leuk vind, zo krijg je ook meer plezier in bewerken.

droomster: mooie uitwerking
meliaforever: grappig
gekkeils: mooi geknipt, maar vind het er persoonlijk nogal nep uitzien, sorry

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:01

[quote="Appelflapje"]@ Melletje: Het lijkt net of hij niet klopt, want dat spoor van het tapijt gaat de ene kant op, waar hij met zijn neus naar toe staat... Uhhm, volgens mij komt hij juist vanaf die kant.. Hihi. Zo wordt hij misselijk joh! Je kunt hem dus beter even spiegelen. Verder vind ik hem echt super gaaf, bedacht enzo. Die kinderen, daar zie je niets meer van! Echt top weggewerkt.
quote]

haha, dit was me nog niet eens opgevallen!! maar je hebt wel gelijk, hij wordt inderdaad misselijk zo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:19

Wow, voor mij is dit echt een inspiratieloze foto, ik plaats wel wanneer ik wel inspi heb

mon_ami

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:24

Ik ga reacties geven!

Melletjuhh: wel grappig idee! Ik vind het plaatje alleen niet zo mooi.. knap hoe je de kinderen heb weggewerkt! Is niet terug te zien! Ik vind het randje niet storend.
Stravero: leuk! De bergen zijn niet zo mooi.. maar dat zit vast al in de foto.
LordJ: leuke bewerking! Ik vind alleen de text niet zo, een beetje simpel..
Antoontje: leuk! Ondergaande zon vind ik niet zo orgineel, maar toch leuk gedaan!
Fairytail: in vind hem mooi! het rode ‘and’ vind ik niet zo mooi.. maar ik zou ook niet weten hoe t mooier is.
Droomster: ik vind t er idd simpel uitzien. maar maakt niet uit! Hij is opzich wel mooi.
Meliaforever: ik vind hem niet zo heel mooi. Het staat allemaal een beetje los van elkaar. en hij is niet zo netjes uitgeknipt.
Gekeills: mooi! hijs wel vrolijk vind ik! Ik vind de druppels juist wel leuk!

Melisjee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 19:28

Pag. 1
Melletjuhh:
Eigenlijk zou je het paard moeten spiegelen, want het 'stroompje' Hoort toch echt achter het Tapijt Wel heel leuk bedacht en bewerkt
Stravero: Hij is nou niet bepaald iets wat er uitspringt Ik vind hem eerlijk gezegd niet zo mooi
l0rdJ: Dit vind ik werkelijk mooi
Antoontje: Een beetje simpel maar wel grappig
Fairytail: Ik vind hem zelf wel iets hebben Hijs is leuk apart
Droomster: Wat heb je er dan nog meer mee gedaan behalve de 8ergrond vervagen
Meliaforever: Ik vind hem niet echt netjes uitgeknipt

Pag.2
gekkeils:
Ik ga met l0rdJ Mee

Reaus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:13

Eindelijk heb ik mijn bewerking af..
Na lang prutsen en uitproberen toch nog tot een leuk resultaat gekomen [vind ik dan]

Afbeelding

Ik zal trouwens vanaf nu dan maar wat van mezelf laten horen in dit topic..

[Edit: Had link gezet voor grotere versie maar die wil niet dus moeten jullie het even met deze doen, misschien als je persé een grote versie wil zien even Pm'en dan kan ik hem mailen oid ]

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:24

Nu dus ook mijn bewerking:

Eerst eentje met een beetje kleur:

Afbeelding

Nu een paarse:

Afbeelding

En als laatste de rose:

Afbeelding

Welke vinden jullie het mooiste?

Ik ben zelf best wel terveden hoor.

@ RoosJ: Ik vind dat BANKBILJET idee echt super tof! Ook heel mooi uitgevoerd!

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:28

roosj: vind het idee grappig, vind alleen jammer dat het paard er zo uitspringt omdat hij in kleur is en de rest niet. zo ziet hij er wat opgeplakt uit. als het paard dezelfde kleur heeft als de omgeving wordt het, denk ik, mooier

appelflapje: idee is leuk, vind persoonlijk de laatste het mooist. maar de afspraak was toch 1 bewerking per persoon...

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:34

Afbeelding

ik ben er zelf niet tevreden over maar het is mijn eerste keer en de kwaliteit is bagger het lukte niet zo mooi!!!!

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:52

Ik ga zo aan mijn bewerking beginnen, eerst geef ik ff cometaar.
Anders moet ik weet zo'n hele waslijst typen

Pagina 1:

Melletjuhh: Ik vind hem erg leuk! idd wel jammer dat ali baba veerkeertom staat en ik vind dat je die 2 kinderen op dat tapijt heel erg netjes hebt weggewerkt! niets meer van te zien!
Stavero: jammer van dat grijze onder ali baba's buik! maar verder vind ik hem ook niet echt bijzonder
l0rdJ: mooi!! Alleen jammer dat door de sneeuw z'n benen weg vallen. Maar ik vind hem echt heel mooi!
Antoontje: Paard staat in de zee.. dat klopt volgends mij niet echt Maar ik vind hem wel erg netjes uitgeknipt!
Fairytail: mooie achtergrond, maar hij past er niet echt bij. verder vind ik dat ali baba ook een beetje weg valt.
Droomster: Hij lijkt idd een beetje simpel
Meliaforever: Probeer iets netter te knippen. maar voo rje 2de bewerking leuk hoor

Pagina 2:

Gekkeils: ik vind hem ook netjes uitgeknipt hoor Die druppels passen er niet zo geod bij vind ik. en wat is dat roze onderaan??
RoosJ: leuk! echt heel leuk bedacht!
Appelflapje: die in kleur is het leukst. Maar net wat luxje zegt, je mocht toch maar 1 bewerking plaatsen?
Philadelphia: Leuke tekst. jammer dat het hele paar der niet op staat, maar alleen z'n hoofd. wel leuk die roos!

Mijn bewerking komt morgen ofzo..

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:56

dank je wel voor alle reacties op me foto! ik had niet verwacht dat ik zulke positieve reacties zou krijgen! dank jullie wel! ik ga morgen de rest beoordelen

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:19

Mijn reacties op de bewerkingen:

pag 1
MelletjuhhL: Heel leuk idee, idd jammer van dat witte randje, maar verder heel erg mooi
Stravero: Leuk, maar het lijkt of de benen wel heel erg dun uitgeknipt zijn en jammer van dat grijzige onder de buik
l0rdJ: Mooi en leuk plaatje, maar door de sneeuw lijken de benen een beetje weg te vallen
Antoontje: Ik vind m leuk, mooie schaduw, mooi gedicht, maar jammer dat t paardje nu n het water staat.
Fairytail: Wel leuk, maar ik vind t een beetje te druk en te wazig
Droomster: Ik vind hem wel leuk, maar het ziet er toch een beetje te simpel uit vind ik, ook een beetje saai lettertype
Meliaforever: wel leuk, maar ik vind hem niet zo mooi uitgeknipt en niet alle onderdelen passen echt bij elkaar, beetje jammer.

pag 2
gekkeils: Ik vind hem wel mooi, maar dat roze vind ik er niet echt bijpassen, die druppels vind ik wel wat hebben, ook al passen ze er niet echt heel goed bij.
RoosJ: Grappig idee, ik vind hem heel leuk
Appelflapje: Idee is wel grappig, maar persoonlijk vind ik het niet zo, de laatste vind ik dan nog het leukste, in kleur vind ik t lijken alsof het allemaal niet echt bij elkaar hoort.
Philadelphia: Ik vind hem mooi, ook een mooi gedicht, maar een beetje jammer van de witte spikkels rond het hoofd, lijkt of die niet zo mooi is uitgeknipt.

pollewopsie7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:05

nou ik ga ook maar weer een lijstje plaatsen:

PAG 1
Melletjuhh: echt heel leuk bedacht! haha jammer van het witte randje
Stavero: leuk bedacht joh!
L0rdJ: mooi!!! zijn benen vallen alleen een beetje weg.. maar echt heel gaaf!
Antoontje: mooi! ziet er leuk uit..misschien had je het water een beetje over zijn hoeven kunnen doen want nu lijkt hij er zo opgeplakt.. maar verder is ietie mooi!!:D
Fairytail: ik vind hem wel leuk...
Droomster: mooi!!
Meliaforever: jammer van het knippen maar verder is tie wel leuk!

PAG 2

Gekkeils: haha leuk gedaam!
RoosJ: vind hem erg leuk!
Appelflapje: vind de 1e en laatste het leukst
Philadelphia: leuk bedacht..jammer van het witte randje om het paard.. wel hele leuke tekst

mijn creatie komt binnekort nog

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:11

ik zal van de week als ik tijd heb ook gaan bewerken, maar nu eerst alvast wat commentaar zodat ik niet strax ineens alles in 1x hoef te doen

melletjuhh : leuk gedaan, alleen jammer van dat witte randje en dat ie verkeerd om staat
stravero : jammer van dat grijze, verder wel leuk.
l0rdj : heel mooi gedaan, dat de foto zo'n slechte kwaliteit is zie je hier weinig van omdat het paard goed opgaat in de omgeving.
antoontje : netjes uitgeknipt, alleen de copyright vind ik niet mooi op die plaats.
fairytail : jammer dat ie nie scherp is
droomster: leuk, maar simpel bewerkt.
meliaforever : leuk bedacht, niet echt netjes geknipt.
gekkeils : aardig netjes geknipt, alleen beetje druk.
roosj : heel erg leuk!
appelflapje : netjes uitgeknipt, alleen jammer van dat linkse poppetje dat die zo nep is en de rest is echt.
Philadelphia : mooi gedicht, jammer dat het paard zulke rare kleuren heeft.

MissDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:22

Ik ga het proberen maar ben nu een beetje inspiratie loos.

Droomster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:26

l0rdJ schreef:
@Droomster, ik vind hem er leuk uitzien, maar wat je zelf al zei lijkt het inderdaad op een paard filters erover heen tekst erop en klaar, zou je mij willen vertellen wat er nog meer aan is gedaan? zou ik wel leuk vinden!

Om te beginnen begon ik maar met de paal weg te werken (bij de nek), toen zag ik een soort vlekjes bij de boom (bij de boom boven de kont, aan de linkerkant). Dus eerst de foto helemaal egaal gemaakt.

Toen bedacht ik me dat achtergrond vervagen misschien wel beter was, zodat het paard beter uitkwam. Dus dat gedaan. Daarna zwart/wit gemaakt. Toen vond ik het wel leuk om het halster te kleuren, dus die werd groen. Maar uiteindelijk heb ik die bewerking met het groene halster, weer zwart/wit gemaakt.

Het lijkt er idd op dat er bijna niks gebeurd is.

De simpelheid kan ik me in vinden dus

[Edit: Misschien had ik beter het halster groen kunnen laten, zodat het minder simpel had geleken ]

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:31

Droomster schreef:
l0rdJ schreef:

Om te beginnen begon ik maar met de paal weg te werken (bij de nek), toen zag ik een soort vlekjes bij de boom (bij de boom boven de kont, aan de linkerkant). Dus eerst de foto helemaal egaal gemaakt.

Toen bedacht ik me dat achtergrond vervagen misschien wel beter was, zodat het paard beter uitkwam. Dus dat gedaan. Daarna zwart/wit gemaakt. Toen vond ik het wel leuk om het halster te kleuren, dus die werd groen. Maar uiteindelijk heb ik die bewerking met het groene halster, weer zwart/wit gemaakt.

Het lijkt er idd op dat er bijna niks gebeurd is.

De simpelheid kan ik me in vinden dus

[Edit: Misschien had ik beter het halster groen kunnen laten, zodat het minder simpel had geleken ]

had ik misschien wel mooier gevonden, maar nu je het zo zegt heb je meer gedaan dan dat ik dacht,
sorry dat ik zei dat ik hem simpel vond,
ik neem me woorden terug!

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:41

voor de mensen die de druppels niet leuk vinden: Afbeelding (ik vond de druppels zelf wel grappig)

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 23:50

gekkeils schreef:
(ik vond de druppels zelf wel grappig)

over smaak valt te twisten, maar als je er zelf wel tevreden over bent, waarom verander je hem dan? iedereen naar het zin maken lukt toch niet. als je zelf maar tevreden bent.

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:21

pff, ik kan geen commentaar meer geven, ik zie alleen maar kruisjes :S !!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:30

Hallo ik ga beginnen met mijn tips bij somige is dat een hele waslijst gewoorden maar ik hoop dat jullie er wat mee kunnen.Je mag er tenslotte maar een insturen en verbeteren.

Blz 1;
melletjuhh;leuk idee nu proberen wit randje wegte halen en paard te draaien maar dat wist je al verder geen tips.
stravero;Het gaat al beter,proberen dat grijs weg te halen en de benen zijn iets te dun geknipt.
lordJ;Erg leuk gedaan het heeft een schilderij effect vooral bij zijn witte beentjes.Tips;paard staat eigenlijk verkeerd om tenopzichte zon maar als je hem omdraaid is hij denk ik niet zo leuk ik zou wel schaduw maken bij het paard want er is erg veel zon.
antoontje;Mooi gedaan,mooi filter hij staat alleen op het water misschien het paard in het water zetten.
Fairytail;er staat bij 1e probeersel je mag ook maar 1 keer meedoenje mag wel deze verbeteren.Er zit heel wat doorelkaar heen geen mooi geheel ik weet eerlijk gezecht niet hoe deze te verbeteren
droomster;Mooi gedaan alleen het rechter voorbeen ziet er nu een beetje raar uit het lijkt of er een deuk zit onder zijn knie.Ik weet dat het door de foto komt ,toch proberen er iets aan te doen.
Mellia forever;iets beter knippen (of gummen dat doe ik altijd)en proberen schaduw te maken .Dat doe ik door de laag te dupliceren dan de laag zwart maken in de niveaus en dan de laag doorzichtig maken een grauseriaanse vervaging eroverheen dan is die schaduw niet zo hard en de schaduw scheef trekken en vervormen tot hij goed ligt
dit bij alle onder delen anders is het raar en misschien de hartjes ook in een paarse tint dan wordt het meer een geheel.(ik weet het is heel veel maar ik hoop dat je er wat mee kan.)

Blz 2
Gekkeils;oeps deze is heel druk,hoe deze te verbeteren.Paard omdraaien dan staat hij beter ten opzichte licht en schaduw paard schaduw geven (zie Meliaforeverdaar leg ik het uit)paard is ook flets ten opzichte achtergrond dus meer contrast in paard. De druppels klopen ten opzichte licht schaduwrand met blaadjes over de voetjes leggen niet erachter en de rand ook schaduw geven.het roze vindt ik echt te veel en zou ik weglaten(dit is ook een hele waslijst geworden sucses ermee)
Roos J;Ziet er leuk uit maar is te klein om echt te kijken naar de puntjes op de i miischien wel in een kleur doen zodat het echt een bankbiljet lijkt.
Appelflappie;Appelflappie is een oliebol hahaha grapje niet boos worden maar je mag maar 1 inzending doen nieuwe regels he!
je comentaar het is een leuk ideeik zou het in zwart wit doen dan wordt het meer een geheel en de figuren schaduw geven (zie meliaforever daar leg ik uit hoe ik dat doe)
Philadelfia;leuk idee,proberen beter knippen of gummen(dat doe ik altijd)Proberen iets andere opsteling of de hals meer door laten lopen die is nu zo vierkant.

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 00:38

Nou, je bekijkt dit topic heel anders wanneer het om je eigen paardje gaat zeg, dit is echt heel leuk!

Ik zie het nu voor het eerst en het gaat weer hard...

Er zitten echt leuke en mooie bewerkingen bij, ik ga snel commentaar geven op iedereen afzonderlijk, maar ik ga zo eerst maar eens slapen...

Voor de mensen die mij pm-en: ik heb van deze foto geen groter formaat, helaas. Hij is inderdaad ingescand, ik heb veel foto's van AliBaba, maar als je dan gaat zoeken naar een perfect scherpe vallen de meesten toch wel af...

Ik heb aan Wineds doorgegeven dat ik de naam er niet per se bij hoefde te hebben, dat vind ik zelf persoonlijk vaak niet mooi, ik zie dat iedereen zich daar braaf aan houdt, maar zoals ook gezegd hoeven jullie daar niet aan te houden als je daar geen zin in hebt. Het gaat om de bewerkingen zoals iedereen die zelf het mooiste vindt!

Succes iedereen met bewerken...!