rivanalover: ik vind m zo wel mooier als die eerste, maar ik vind dat de foto zo een beetje wegvalt bij de naam en die bolletjes.
cp112: ik vind die van jou heel mooi, vooral de tweede. maar ik denk dat, dat vooral komt omdat ik dat plaatje van die roos heel mooi vind. het letertype vind ik er ook heel goed bij passen.
cp122: Ik zie geen verschil tussen beide foto's hoor. Hij is wel leuk! rivanalover: Nu vind ik dat blauw enzo niet zo mooi erbij. Kon je niet gewoon dat oranje wat minder fel maken oid?
Ik vond het een moeilijke foto, dus me bewerking vind ik wat bagger, en het lettertype past er absoluut niet bij maar geen zin om het te veranderen nadat ik hem al had opgeslagen.
paOlien: je hebt het mooi 'schoongemaakt', maar er is verder niet veel gedaan, waardoor het simpel lijkt, toch jammer.. X_Fjorden_X: het paardje valt teveel op, zoek kleuren en achtergrond uit waardoor het een geheel gaat vormen.. haffiemeisje: het was gewoon te voorspelbaar dat iemand weer met vakjes zou gaan komen Toch vind ik dit wel leuk, je lettertype is erg mooi! Elaine: je rand is echt té dik, het lijkt hier meer om de achtergrond dan om het paard te gaan.. ymneuss: gaaf effect, jammer dat je stukjes hebt laten liggen met uitknippen en ik vind het meest rechtse hoefje er heel eng uitzien rivanalover: je vorige vond ik leuker, je lettertype en kleur passen nog steeds niet echt.. cp112: ik zie echt een stijgende lijn in je bewerkingen toch erger ik me hier dood aan de lijn die midden in het gezicht loopt, maar ga zo door, ze worden steeds mooier! PrinCessRomy: ik mis oortjes! Ik zou het paardje wat centraler neerzetten.. Rosanne89: je tweede is mooier, het is mooier als je het paardje helemaal uitknipt.. Ninigirl: kan hem niet zien, jammer Clairtjuh: lettertype vind ik hier niet mooi, voor de rest is ie leuk.. miss_annetjj: hij is mooi, leuk kleurgebruik!
@ NonnyNancy: offtopic reactie Graag eerst de regels lezen