robin_love; Ja, deze vind ik leuker hij is alleen wel érg vaag. @ Fairytail; Wat paOlien ook zegt. Een leuk idee, maar je had het wel iets verder mogen uitwerken Nynke íéts duidelijker. @ paOlien; Hij is een beetje saai. Maar toch ook wel leuk. En weet je, ik heb echt precies die kleuren gebruikt @ elanor; Super leuk bedacht Lekker orgineel. jammer van het mijn album @ Fairytail; ik vind het witte om nynke niet zo mooi. En ze had iets centraler gemogen. Maar ik lees dat je het nog niet lang doet. Verder vind ik hem leuk hoor @ calimerofoxy; Ik vind de kleuren er echt niet bijpassen. En verder zijn de 'stukjes' van nynke nogal afgehakt @ Namiira_hvj; Inderdaad, simpel, maar het heeft toch iets.
Hier mijn bijdrage;
ik ben er niet super tevreden over, er komt denk ik nog wel een.
Omdat ik vind dat friezen staan voor kracht en statigheid Uitstraling. Vandaar dus. 'Wees vrij, en leef op je eigen kracht.' Zoiets moet het uitstralen. Ik weet niet of het voor iedereen geld, maar dat gevoel krijg ik erbij
Laatst bijgewerkt door Nynkk op 18-02-06 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik wil ook wel meedoen, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik foto's bewerkt heb... Ik zal eerst maar eens wat commentaar geven!
Fairytail: Ik vind hem leuk, maar de rechter Nynke had van mij iets groter gemogen! calimerofoxy: Ik vind hem een beetje te druk en zonde van het typefoutje. Namiira_hvj: Juist omdat-ie simpel is, vind ik hem iets hebben! Nynkk: Ik had nooit zo'n grote fries als achtergrond genomen en Nynke dan zo in een hoekje gezet, verder vind ik het idee en de tekst wel leuk. love_wiepke: Hij is net iets té donker, het straalt wel iets uit...
*gaat nu knutselen en hoopt dat iedereen het positief opvat wat ik gezegd heb*
ik ben er nog mee bezig dus als je tips hebt ... voor alle duidelijkheid : hij is nogniet af ! en liefst de tips zo vlug mogelijk want als ik de foto sluit kan ik dus niets meer ongedaan maken he