*shame it*
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kan geloof ik wel trial versies downloaden...? Ik weet het niet zeker... 
(okee, niet helemaal, toen ik heeel klein was niet
, en tussendoor ook een aantal periodes niet zoveel. de laatste tijd wel weer veel meer en het is fijn vind ik om te zien dat ik nog steeds wel verbeter...
.) Toen ik 8 was zat ik de hele zomervakantie al strips te tekenen. 
Ben benieuwd. 
*ge-edit*
Misz_Do schreef:Het is een ingewikkeld programma, dus succes er mee.Ben benieuwd.
Maar je mag niet over cracks en dat soort illegale dingen praten op bokt...
Ze vroeg waar je het kon downloaden, toen zei ik dat je alleen een try-out kon downloaden, en nu is ze die dus aan het downloaden.

Bedankt voor je uitleg
Echt waar. Ik denk altijd maar binnen mijn eigen mogelijkheden, als het voor mijn doen slecht is vind ik het slecht omdat ik wéét dat ik op dat moment beter kan... Maar je verbeterd altijd en soms ben ik best tevreden op iets (zoals deze en die andere grote met het paard...) wat ik dus later lelijk vind.
Maar zo weet je iig wel dat je verbeterd!
Dus niet verlegen zijn en gewoon posten joh. 
!! Roskur schreef:Ehm, dan heb je ons gesprek verkeerd begrepen hoor...Ze vroeg waar je het kon downloaden, toen zei ik dat je alleen een try-out kon downloaden, en nu is ze die dus aan het downloaden.
Misz_Do schreef:Roskur schreef:Ehm, dan heb je ons gesprek verkeerd begrepen hoor...Ze vroeg waar je het kon downloaden, toen zei ik dat je alleen een try-out kon downloaden, en nu is ze die dus aan het downloaden.
Dat mag ook wel, maar daarna had ze het over een crack, en dat mag weer niet.
Ik zie het woord namelijk nergens staan?
!! Jaduuh schreef:Jeetje, echt te mooi gewoon!!
Heeft die ketting / medaille / medalion om z'n hals ook een betekenis?! Vorige keer had jij volgens mij ook 1 gemaakt met zo'n kettinkje aan de poot ..
), origineel dan. Maar 2 jaar terug ben ik eigenlijk gestopt ermee, maar goed ik had dus een heel character design (eigenlijk heeft een rood litteken door dat oog heen, maar dat was ik helemaal vergeten, hihi. maar dat vind ik toch niet bij dit plaatje passen, dus maakt niet uit.
) voor haar en roleplayde haar ook enz... Alleen nu doe ik dus niet zoveel meer met Neopets, maar ze is ondertussen wel 5,5 jaar oud en ze blijft toch iets waar ik 3 jaar lang enorm veel mee bezig ben geweest
. (en nu heel af en toe) Maar die ketting hoort eigenlijk gewoon bij haar design dus, om een lang verhaal kort te maken... Alleen ik wilde een tekening maken van haar die door de wolkjes zweefde ofzoiets...
En toen bedacht ik me dat omdat ze zoveel betekenis voor me heeft en ik 2 jaar niks met haar heb gedaan, zelfs niet in m'n tekeningen, dat het concept van de ster achternajagen eigenlijk wel paste.
marjoke schreef:Mai hij is weer super knap zeg! Alleen de ppotjes kloppen niet helemaal.
Maar dat is bijzaak.
Echt leuk gedaan!
Daarom probeerde ik ook juist een bewegend beeld te maken, anders wordt het soms juist door het detail wat 'statisch' ofzo, vind ik. (kan het niet zo goed uitleggen, hoor mij nou, haha
)
... Ik ben toegelaten op de kunstacademie Breda!
(richting Illustratie)