[tek] Kudde? in galop?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 18:51

JoSav schreef:
Ik ben blij dat ie in de smaak valt. Je weet het natuurlijk maar nooit. En om een tekening waar ik maar 30minuten aan gekunsteld heb meer dan een schets te noemen vind ik wat ver gaan... dan krijg je zo'n "ik gooi ook eens met verf en vang een paar duizend euri" gevoel.

Ho ho, vergeet niet dat het niet de tijd die je erin investeert is wat een tekening mooi maakt... Ik heb ook weleens iemand horen zeuren die een heel grappige fotomanip (nou goed, ik vond 'em iig erg mooi gedaan en grappig, een muis waar ze dan pikachu van had gemaakt door z'n vachtje geel te maken en rode wangetjes, lange oren, staartje erbij enzo ) had gemaakt, daar kreeg ze erg veel leuke reacties op... Maar ze voelde zich een beetje bedonderd omdat ze veel tekeningen had waar ze heel erg hard op gewerkt had en die kregen dan lang niet zoveel leuk commentaar... Maar het gaat toch niet alleen om hoeveel tijd je erin hebt gestopt? Ook om het idee, de uitwerking, hoe het eruit ziet en niet onbelangrijk, wat 'men' ervan vind...?

Ik vind het in ieder geval een goed geslaagd werk, en ik zou dit zeker niet 'zomaar een schets' noemen. (nu ben ik zelf wel nogal van het schetsen en noem ik dat ook schetsen, dus wat zit ik nou te banketstaaf , maar ik bedoel dus dat het geen schets-schets is, maar gewoon een af-schets, naar mijn mening. Ik vind het er iig erg netjes en afgewerkt uitzien en daarbij maakt het me echt geen flikker uit hoeveel of weinig tijd het heeft gekost. Prima toch juist, als het je weinig tijd kost om zoiets moois en afs te maken? )

(hopelijk is beetje duidelijk wat ik nou bedoel, volgens mij is de opbouw van mijn verhaaltje een beetje chaotisch. )

Joscaa

Re: [tek] Kudde? in galop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 19:48

Mooi, en vooral voor in 30 min!
Maar van dat linker voorste paard, het lijkt net alsof je ze ribben heel erg ziet! *Of meot dat juist?* Vooor de rest ehb ik niks.
Alleen: MOOI

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 20:40

Wauw Josav wat heb je dat weer mooi gedaan
En dat in 30 minuten! Petje af voor je!! Heel mooi.

esperance

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 21:24

loeckie schreef:
en dat in maar 30 minuten?? Lijkt wel een tell-sell reclame ''In slechts 30 minuten bent u de trotse eigenaar van een prachtige tekening''

whahaha ja idd..

mooie tekening...

kiekpjot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:41

Ik vind het mooi gedaan alleen dat voorste paard dat lijkt net of het teveel huid over heeft

alena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 15:56

oehh... mooi zeg!
ziet er echt super uit en dat in 30 minuten
doe het je neit na

JoSav

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 14:59

bedankt!

@farouche: het hoort idd zo, het is rastypisch voor Akhal Teke.

@kiekpjot: ik volg je geloof ik niet helemaal... leg eens uit?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 15:44

Ooh, erg mooi weer zeg Ik blijf het bijzonder vinden hoe jij gewoon dit soort dingen zo snel kan tekenen, zonder dat het er afgeraffeld uitziet.
En je ziet zeker dat het Akhal Teke's zijn.. gaaf ras is dat toch ook

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 16:36

Denk dat kiekepot bedoeld:
Het heeft overig vel, dus van die rimpels, net als zo een hondje, (Mastino, sharpei, mopshondje enzo)
Dus dat ze het daarop vind ljiken
Ik wist niet eens dat dat een ras was joh