Mensen het is geen wedstrijd dus er wordt niet gejureerd. het is een verzamel topic. iedereen bewerkt dezelfde foto zodat je die met bewerkingen van andere kunt vergelijken etc. zo kun je zien wat je eraan kunt verbeteren. ook kun je tips en/of commentaar geven/krijgen.
@ soubieke ik vind zelf de eerste foto het mooist;; iik vind de 2e foto wat "nep"met dat randje daar houd ik zelf niet zo erg van maarja meningen verschillen
@ cp112; Ik vind hem een beetje kinderachtig eerlijk gezegd, hij is niet lelijk hoor Maar hij spreekt me gewoon niet zo aan.
@ soubieke; Opzich leuk, maar kijk eens bij de kont, ik zie dat je geknipt en geplakt, of gecopyt of wat dan ook hebt. En vooraan bij de deken zie ik ook een knip lijntje. Verder leuk.
@ Dieuwke1989; Erg mooie bewerking, jammer dat de bewegende tekst ook over de rand van de foto gaat en dat hij zo snel beweegt, ik let meer op de tekst dan op de foto, dat vind ik erg jammer. Ook zit er op sommige plekjes iets té veel contrast.
Oke, hier dan mijn bewerking. Ik heb net zoals eve_lien geen inspiratie...
Ik ga met het commentaar van cp112 op de andere bewerkingen mee
Alleen voor Nynnk: Probeer de randen van het paard wel scherp te houden, dus ook niet mee vervagen. Ik weet dat dat moeilijk is maar het wordt er wel mooier van
@ lipydo; Ik denk dat dat een kwestie van smaak is Want ik heb het juist expres gedaan Ik wil dat het paard er wel uitspringt, maar dat 'ie toch 1 blijft met de achtergrond Maar bij de manen is het indd, een beetje té.
En over je bewerking; hij is blauw Maar ik vind hem té blauw. Ook is hij wat hoekig uitgeknipt (kijk naar borst en kont) Nee, niet echt mijn smaak
@ Nynnk; dat is ook zo ja, maar ik vind het zo toch iets te wazig
Mijn eigen bewerking heb ik niet uitgeknipt, alleen de achtergrond wit gekleurd. De borst is hoekig omdat daar de deken ligt net zoals bij de kont. Gelukkig verschillen smaken, anders zou er geen kunst bestaan
Hmm.. ik vind hem zelf toch ook wel te blauw haha Ik heb hem nou bruine tinten, alleen in kan mijn bericht niet meer wijzigen, handig. Naja, hier is ie dan toch nog even: http://img32.imageshack.us/img32/9899/a ... g265zv.png