Hij is Super!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_MaanMeisje_ schreef:Ontzettend veel aan de hals en de rest van het lichaam, de manen, het oog en de neus.
Niet teveel veranderen hè? Wat is er dan zo ontzettend veel mis met de hals en de rest van het lichaam? En het uiteinde van het neusje, die is perfekt, die ga je toch niet veranderen hoop ik? Die maakt het pony'tje juist zo lekker onstuimig. En de manen zijn toch ook goed? 
)

* 

Dankjewel! En ten tweede.. Het duurt dan wel even, maar dan heb je ook wat!! Vind het er al super uitzien hoor! Je hebt goed de uitstraling van Rebel te pakken! En ik weet zeker dat Mariet (Rowygo) er geen probleem mee heeft om de foto neer te zetten hoor!!
RoughRebel schreef:Hoihoi,
Allereerst wat een leuke titel heeft dit topic!Dankjewel! En ten tweede.. Het duurt dan wel even, maar dan heb je ook wat!! Vind het er al super uitzien hoor! Je hebt goed de uitstraling van Rebel te pakken! En ik weet zeker dat Mariet (Rowygo) er geen probleem mee heeft om de foto neer te zetten hoor!!
Ik zit nu op mijn werk, dus ik heb geen Rebel foto's bij de hand... anders had ik hem er wel bijgezet.
Groetjes!

) lijkt op de tekening heel bol.
)