[verhaal] Verboden liefde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:58

leuk zeg

Vliendertje

Re: [verhaal] Verboden liefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:16

Wauw!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:27

Echt supermooi! zit er helemaal in!
jullie schrijfstijl is echt goed man
ga zo door!!!

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:46

zo ik zit met tranen in mijn oge... zo goed kunnen jullie het brengen..... echt waar jullie moete echt door schrijven...

Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:04

Leuk stukje weer! Moest alleen ff goed kijken naar de overgang in hoofdstuk 4 van Sam naar euh, hoe heet ie ook alweer En soms staan er leestekens verkeerd, of geen leestekens waar ze moeten. Misschien handig om daar nog eens naar te kijken. Ook zou ik af en toe wat puntjes weglaten, en hier en daar hoofdletters plaatsen

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:37

*Tamara* schreef:
Leuk stukje weer! Moest alleen ff goed kijken naar de overgang in hoofdstuk 4 van Sam naar euh, hoe heet ie ook alweer En soms staan er leestekens verkeerd, of geen leestekens waar ze moeten. Misschien handig om daar nog eens naar te kijken. Ook zou ik af en toe wat puntjes weglaten, en hier en daar hoofdletters plaatsen

Daar heb ik inderdaad nog een beetje moeite mee... maar ik zal er extra aandacht aan schenken als ik het volgende stuk weer ga schrijven. Maar tot nu toe hebben de mensen die het gelezen hebben ( thuis bedoel ik dan en op het werk...) daar nog niets over gezegd. Kun je niet eens een voorbeeld geven. Misschien weet ik niet beter.... Geef eens een voorbeeld hoe de lees tekens zouden moeten zijn. Misschien kun je een stukje uit het verhaal, kopieren en verbeteren?

@ degene die gereageerd hebben. Ik ben aan het blozen! Helemaal geweldig hoe jullie reageren. Zulke reacties had ik nooit verwacht! Mijn ouders hebben de stukken nu ook gelezen en mijn vader geloofde gewoon niet dat ik een groot gedeelte heb geschreven. Hij vond het heel mooi. Zelfs mijn broer vond het een goed verhaal terwijl hij ECHT niet van lezen houd... grappig he?

Ik zal zorgen dat er snel weer een nieuw stuk komt, wellicht morgen al!

Cuddle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:45

__promiss___ schreef:
zo ik zit met tranen in mijn oge... zo goed kunnen jullie het brengen..... echt waar jullie moete echt door schrijven...

ik is aan het blozen...

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:00

Wat een mooi stuk weer zeg, vind het een heel goed verhaal!
Ben erg benieuwd naar het volgende stuk

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:14

goed verhaal !

Cuddle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 22:17

Na het weekend komt er weer een vervolg!!

Mijn weder helft... is nu druk met haar school... het laatste stuk was van mij en nu is het haar beurt weer... dus jullie en ik ook moeten ffies geduld hebben......

Zodra zij weer een stuk heeft geschreven, passen we het samen aan tot een geheel waar we beide blij mee zijn met een deel van mij erbij en dan komt ie weer hier te staan!

* geduld is een schone zaak?*

Cuddle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-05 10:34

Vanaf nu schrijf ik dit verhaal verder alleen omdat Phantumpjuh geen inspiratie, geen zin meer en te veel huiswerk heeft!

Zodra ik tijd heb zal ik een vervolg stuk schrijven..... het is het wachten waard!!!