[verhaal] nog een poging;) Wat heeft 't dan nog voor'n zin?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 08:03

prom

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 09:08

heej gaaf verhaal... ik ging hem net snel lezen... hij is echt heel erg goed

N_fotografie

Re: [verhaal] nog een poging;) Wat heeft 't dan nog voor'n z

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 16:22

Hier nog een stuk:
Hoofdstuk 7.

" Zo ze hebben je behoorlijk te pakken gehad" Zei de man zorgzaam. Ik voelde warme vloeistof op mijn voorhoofd en onder mijn neus. Snel veegde ik met mijn mouw erlangs toen mijn handen losgemaakt waren. Mijn beige vest was bijna zwart van het stof en de modder, op een rode plek in het midden na. "Kwa jongens streek." Zei ik nuchter, uit automatisme.
"Kwa jongensstreek?!" zei de man met een kwade blik. " Ze zouden ze moeten opsluiten!!" Van de kwade blik was niets meer over toen ik me wou ophijsen aan de verwarming. Kreunend zakte ik opnieuw in en legde me daarbij neer. Door de val had ik waarschijnlijk mijn hand verstuikt. Kwade steken in mijn hand, vanaf mijn duim, tot en met mijn pols. Een behulpzame arm rond mijn middel, en onder mijn benen tilde me op. Zachtjes probeerde ik het stof van mijn vest af te vegen terwijl we de auto naderden.
De andere auto was verdwenen, alleen een banden spoor in 't grint was overgebleven. Opeens drongalles tot me door, en voor ik 't wist zat in op de confertabele achterbank van de auto
"Wat deed je daar?" Vroeg hij met een bezorgde blik.
"Uhm.." Stotterde ik verlegen. "Och neem me niet kwalijk, mijn naam is Marko, Marko Meijers." Zei hij glimlachend.
Snel glimlachde ik terug: "Ik heet Rebecca"
"Maar wat deed je daar?" Zei hij met een strengere blik.
Snel keek ik weer naar de grond en werd een beetje rood.
"Nou, uhm.. Ze hebben me een soort van..." Stotterde ik.
"Ontvoerd?!" Zei de man "Ontvoerd, verkracht?!" Zijn blik werd kwader en kwader.
"Ontvoerd jah.." Zei ik uiteindelijk.
't vuur verscheen in zijn ogen terwijl hij de auto startte.
"Waar gaan we heen?!"Vroeg ik snel.
"Naar de politie."Zei hij kwaad.
"Waarom?!" Vroeg ik paniekerig.
"Aangifte doen." Zei de man beheersd.

Hoofdstuk 8.

"Wat is er gebeurd." Vroeg Roy verward en slaperig. We waren weer in 't ziekenhuis en waren beide een beetje aan 't indommelen.
"Hoe bedoel je?" Vroeg ik en pakte even zijn hand
Snel trok hij hem terug. "Nu even niet, ik weet 't al.."
En hij liet zich weer depressief in zijn stoel zakken.
"Wil je koffie? Of water?" Vroeg ik snel.
"Nee dank je." Zei hij met zijn ogen gesloten
"Zijn ze al klaar?"" Vroeg hij aan de dichtbijzonde dokter
"Nee je moet nog even geduld hebben jonge, maar pak in de tussentijd even wat koffie." En hij knikte naar de automaat die in de hoek stond.
Zonder te antwoorde liep Roy weer ijsberend voor me langs.
"Ga eens zitten, hier schiet je helemaal neits mee op!" Zei ik geïrriteerd.
Hij liep door of die me niet hoorde.
Er kwam een dokter onze kant opgelopenen, zonder zijn blik van zijn documenten af te slaan.
't was dezelfde dokter als waar we in 't begin mee hadden gepraat.
Hij slikte even en keek weer onze kant op. "Je moeder is even aan 't bijkomen van de narcose, bezoek kan ze nu nog even niet krijgen Ik zal je wel roepen als je d'r kan bezoeken." En hij draaide zich om. Even botste hij weer tegen een medicijnen kastje aan, en draaide zich nog 1 keer om. "De operatie verliep voorspoedig." Zei hij vlug en liep weer door.
Roy ging weer met een goed gevoel zitten en sloot zijn ogen voor de laatste keer.

Hopelijk vinden juilie dit stuk ook weer mooi

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 17:17

* pfoew dat lijkt weinig, waren 3 a-4tjes *

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 17:39

Ik vind het wel weer leuk geschreven::D. alleen ik wil wel even 1 ding zegge dat het op zich heel mooi was maaruhh ik kon me er niet helemaal in meeleven, ik denk dat het komt omdat het zo weinig is, want je hebt misschien wel 3-4tjes maaruhh je hebt ook zo'n groot lettertype dat dat ook niet erg moeilijk is om voor elkaar te krijgen:o snap je:P maar heel mooi en schrijf je gauw weer ik vind het heel erg mooi en vind het wel leuk om te lezen:P

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 18:00

nee maar ik bedoel hand geschreven is 't veel maar op de computer is 't weinig Jah ik weet 't.. 't leek eerst meer en toen ik het las ook weer Volgende keer komt er weer meer

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 18:07

oke ik bedoel het niet als verkeerde kritiek maar als kritiek waar je altijd eens naar zou kunnen kijken;) maaruhh ik heb wel zin in het volgende stukje je schrijft het voor de rest heel mooi dus vind ik het leuk om te lezen:P maaruhh ik zie het volgende stukje wel weer verschijnen:D
PS ik vind dat je het heel mooi doet met twee onderwerpen door elkaar udat van de moeder van roy en dan haar ex-vriend die een beetje boos is;) beetje heel erg boos kan ik rustig zeggee:P, maaruhh door die twee onderwerpen maak je het voor jezelf wel moelijker maar ik vind het persoonlijk wel heel leuk:D nou ik heb zin het volgende stukje mijn complimenten voor hoe je schrijft:D

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 18:13

dank je Dit is de eerste keer overigens dat ik schrijf, eerst schreef ik voornamelijk gedichten

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:12

oooh ik heb jammer genoeg nooit een gedicht van je gelezen:S maaruhh ik vind dat je erg mooi schrijft helemaal als je het voor de eerste keer probeerd zelf ga ik het niet proberen want ik kan niet eens gedichten schrijven:D maaruhh heel erg knap dat gelijk je eerste verhaal zo mooi is:D ben erg onder de indruk van je schrijfkunsten:D heel knap ga do door??:P

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:27

Dank je wel, nee ik was altijd "te verlegen" om ze op bokt te zetten. Niemand las ze. ik weet nu ook niet meer waar ze liggen maar goed ik zal morgen wel weer even schrijven

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 19:33

oke ik ben erg benieuwd:D maar het zal vast ook weer een mooi stukje worden Ik zou er zelf ook te verlegen voor zijn om het op bokt.nl te zetten, want ik kan volgens mijzelf totaal niet schrijven:P haha maar ik heb nu al zin in morgen het volgende stukje hahah:P

_loekie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:14

ik vind eht een erg mooi verhaal dat ik zeker ga volgen ik kan me er best wel in in-leven hoor!

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 21:15

Dank je wel loekie!! Ik ben blij met de aardige reacties!!

Sofionna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 22:18

Woow, erg goed verhaal !
Ik vind ook dat je het leuk schrijft, ga zo door

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 22:50

Wheheh ik ben nikki niet maar der vriendje goed is ze he maar zijn mijn ideeen or,,..haha ze zal vast wel door gaan , ze heeft er veel plezier in duidelijk haha.. maja voor me sgatje ( lievurd goede morgen en tot vanmiddag xxx glenn ( je manvrouw )

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 16:27

*zucht*

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:04

haha weet je toevallig al wanneer het volgende stukje komt ik wil niet opdringerig overkomen hoor:o ik heb gewoon zin in een volgend stukje

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 20:36

Zal ik er vanavond anders even aan werken? me vriend wou toch al wel eens kijken hoe ik dat nou deed

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 23:23

(glenn) sjah eigelijk doe je dat heel simpel nikki gewoon intypen he op je pc uit je blote koppie haha je was al weer begonne aan een andere stukkie dus je fans hoeven vast niet lang te wachte sgat hvj

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 09:37

Wat moet ik toch met jouw Ga maar op je eigen account praten Maar jah hij is onderweg

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 15:49

*wacht* goed verhaal. Ben benieuwt naar de rest.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 00:39

][ glenn ][ haha nee ik praat niet op mijn eigen acount voordat jij een profiel voor me gemaakt hebt
maja je laat die mensen wel wachte sgat:P komt tog niet door mij he haha ,anders schrijf ik het volgende stuk wel or whehehe maaja hvj !!!][ glenn ][ haha nee ik praat niet op mijn eigen acount voordat jij een profiel voor me gemaakt hebt
maja je laat die mensen wel wachte sgat:P komt tog niet door mij he haha ,anders schrijf ik het volgende stuk wel or whehehe maaja hvj !!!][ glenn ][ haha nee ik praat niet op mijn eigen acount voordat jij een profiel voor me gemaakt hebt
maja je laat die mensen wel wachte sgat:P komt tog niet door mij he haha ,anders schrijf ik het volgende stuk wel or whehehe maaja hvj !!!

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 09:12

Dit weekend probeer ik nog een stuk erop te zetten 't is ook zo verdomd moeilijk onderwerp!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 18:08

ja dat is zo maar wel een heel leuk onderwerp
en je hebt er al heel wat fans mee gekregen

Horsy_Lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:05

ja, idd.. *wacht nogsteeds