[verhaal] Loverboy(compleet)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

bambi

Re: [verhaal] Loverboy(compleet)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 18:15

Het onderwerp vind ik het heel interessant (net als de meeste denk ik) maar vind dat je het veels te snel schrijft, waardoor je niet verder kunt ingaan op de personages en je dus niet het gevoel hebt "in het verhaal te zitten". Daar zou ik dus als ik jou was meer aandacht aan gaan besteden om er meer je eigen draai aan te geven en zou krijg je dan waarschijnlijk ook direct niet zo'n standaard verhaal.
Veel succes nog en ik blijf het zeker volgen!

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 19:13

mooi verhaal ben benieuwd naar meer

xxPatriess

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:42

mooi!!

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:08

Meeer
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren op straat..

Mleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:21

Heej leuk verhaal joh! Leest lekker! Ga zo door (Y)

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 17:32

Nieuwe stuk kan weer herkent worden door de kleur!

Jorinde kijkt hem verward aan.*"Ze zitten achter me aan...ik had nog wat leningen en dat zijn nu schulden geworden.." Jorinde snapt het verhaal niet helemaal.,."Jor...ik kan het nooit terug betalen!Als ze me pakken...dan zie je me misschien nooit meer terug,daarom moet jij ons helpen.Alleen zo kan onze liefde nog bestaan.Dan trouwen we dit jaar nog!In de zomer!
Jorinde is verward en stotterd : "h..Hoe moet ik je helpen Dylan!" Ze begint te snikken.Dylan gaat naast haar zitten en slaat een arm om haar heen."We verhuizen naar Belgé","Daar..zal ik een baan proberen te zoeken,"en jij..zult op straat moeten werken""Lieve Jorinde astjeblieft help me!"
Jorinde snikt en tranen volgen snel."Als het echt moet..', maar school dan en en mijn familie!"
Dylan houd haar stevig vast."We verdwijnen gewoon Jorinde","En als alles goed is gaan we weer terug"
Jorindes wangen zijn nat van de tranen.Ze durft geen nee te zeggen en dat wilt ze ook niet.Dylan is alles voor haar!

Die nacht vertrekken ze nog.Jorinde komt overrompeld thuis en als haar moeder naar boven roept dat het eten klaar is verstopt Jorinde haar koffer onder haar bed.
Tijdens het eten zegt ze niks.Ze kan geen hap door haar keel krijgen en haar ouders vragen zich af of ze ziek is.Maar Jorinde zwijgt.En na een paar happen vertrekt ze alweer naar boven.
Ze weet zich geen raad wat ze meemoet nemen.Iedergeval kleren en shampoo enzo...Waar zullen ze eigelijk slapen!?Laat staan wonen?
Ze pakt ook nog een fotoboekje in.Met foto's van haar familie en vrienden."oh Iris,,,was je hier maar" zegt ze zacht.
Als de avond aanbreekt doet ze een pyama jurk aan en daronder haar kleren.Ze kust haar vader en moeder een extra keer goedenacht.
En als iedereen slaapt sluipt ze naar beneden.Als ze het huis uit is..draait ze zich nog 1 keer om.En sluit haar ogen.

Het is middag de volgende dag,als zij en Dylan aankomen bij plaats van bestemming.Jorinde heeft niet kunnen slapen in de auto ze dacht de hele tijd aan thuis.
Dylan heeft verteld dat zijn familie een huis heeft in België,dat verhuurt word aan nederlandse meiden die studeren.Zij heeft met Dylan de hele bovenverdieping.Het is niet groot.Ze moet het doen met een klein keukentje,een slaapkamer,een douche&toilet en een bijkamer dat als woonkamer funchioneert.Dylan neemt haar mee naar beneden en stelt haar voor aan 2 andere meiden van haar leeftijd.Kyra&Suze.
Ze heeft meteen al een band met Kyra,suze is erg stil en Kyra verteld over haar familie.Maar Jorinde weet nisk over die bepaalde studie die ze in België volgen.Het is een avond studie want die avond gaan ze weg.
Dylan gaat met Jorinde in het woonkamertje zitten."Ik heb wat mensen gesproken,en je kan de volgende avond al aan het werk.Morgenochtend ga je met iemand wat dingen kopen die je nodigt hebt.."
Ze slikt even en verzuimt met al haar gedachten naar huis.In die zelfde nacht hoort ze Kyra schreeuwen om hulp.Ze hoort dingen omvallen en iemand die huilt.Dylan ligt niet naast haar maar dat merkt ze niet.Dit is vast een nachtmerrie.En ze slaapt verder..Ze hoort vogels kraaien en rekt zich uit.Ze keert zich om maar ziet niemand liggen.:"Dylan is al weg" Hoort ze iemand zeggen.het is Suze.Ze staat in de deuropening.
Jorinde kleed zich vlug aan en rent de trap af naar beneden.Want ze gaat met Suze 'spullen' kopen die ze vanavond nodig heeft.Ze stappen in een donkergroene mercedes."Mocht ik van Dylan lenen hoor" Suze kijkt vrolijk.Jorinde kijkt voorzicht uit."Dus jij bent ook.." ,"Jep",Zegt Suze : "Een prostituee"
Dus ze studeren helemaal niet denkt Jorinde.
Even verderop ligt een dorp.Suze parkeert de auto en ze lopen naar een winkel toe aan het einde van de straat.Deze straat doet haar denken aan thuis...die lange winkelstraat..Waar alles begonnen is.
Ze stappen de winkel binnen en Jorinde moet van Suze wat kleren passen."Regel 1 : Draag blote korte kleren "
"Regel 2 ; doe het altijd veilig,ga aan de pil " Dan blijft het stil."En regel 3 dan?" Vraagt Jorinde twijfelend."Die is er niet" ze halen wat voorbehoedsmiddelen en komen thuis met alles wat nodig is.

Diezelfde avond heeft ze een klant.het is een wat oudere man vertelt Dylan har in de auto.Hij houd haar hand vast en geeft haar een kus."je bent mooi" zegt hij tenslotte.
Jorinde stapt de auto uit en belt aan.Als de man open doet ziet ze hoe de mercedes van haar vriend wegrijdt.De man stelt zich voor als Bert.Een 50tiger weduwenaar en heeft een drukkerij.
Hij is erg vriendelijk.Maar na een kwartier praten wilt hij de boel wat versnellen en neemt hij Jorinde mee naar zijn slaapkamer.Wat het volgende halfuur gebeurd wil Jorinde vergeten.Het deed pijn en ze huilde de hele tijd.Hoe kon het ooit zover zijn gekomen?!Als Dylan haarop komt halen zegt ze niks.Dylan zwijgt tot hij de auto parkeert voor het huis.
"denk je dat ik dit gewilt heb Jorinde?" Ze kijkt hem aan en haar wenkbrauwen fronsen."Ik anders?","ik doe dit voor jou hoor!!Voor ONS!"Dylan houd haar vast en neemt har mee naar boven"Ga maar douchen.,ik moet nog wat doen dus blijf maar niet op voor me.Hij kust haar en loopt weer naar beneden.Als Jorinde onder de douche staat hoort ze zijn auto wegrijden,ze heeft zich al tig keren met zeep gewaasen maar nog voelt ze zich vies.Ze mist haar ouders en zusje.Haar familie.Als ze gedouchet heeft loopt ze naar de beneden verdieping.Ze verveelt zich en vraagt zich af of Kayra er nu wel is.
Ze ziet Suze met een huilende Kayra op de bank zitten.De huilende jonge vrouw kijkt Jorinde schamend aan.Jorinde schrikt...het oog van Kayra is blauw en op haar benen zitten blauwe plekken en striemen.
Jorinde loopt naar het 2tal toe en houd ze vast.Zo opeens..Ze houd ze wel 10 minuten vast,wel 20...Maar loslaten kan ze niet...
Een tijdje later neemt Suze haar mee naar een bijkamertje achter de keuken."Er zijn dingen die je niet weet Jorinde...Van Dylan..","het is te vroeg om het je nu al te vertellen,misschien kom je er zelf wel achter.Maar pas op voor hem.."
Jorinde vind het maar vreemd en is eigelijk woedend wie denkt Suze wel niet dat ze is!Ze loopt weg en zegt Kayra gedag.Loopt de trap op naar boven en ploft op bed neer.
De volgende dag is het half 12 als ze wakker word.Ze strekt zich uit en hoort Dylans' stem schreeuwen.Ze zoekt het huisdoor maar kan hem niet vinden.Is ze gek aan het worden?
Dan gaat ze het bijkamertje in knielt neer en legt haar hoof dtegen de grond.Het geschreeuw komt van onder de vloer!
..M..maar dat betekend dus..zegt Jorinde zacht.
Dat er nog een kelder is!Maar ze heeft nooit ene trap of deur gevonden die naar beneden leid.
ALs ze nu gaat zoeken valt het veel te veel op.Ze gaat naar boven.Bakt een eitje voorhaar en dylan.En zwijgt.En dan opeens staat Dylan achter haar."zo zo nu pas wakker?"
Jorinde bloost.."eh..Ja,ik heb een eitje ovor je gebakken.""Waar was je eigelijk Dylan?"
Dylan kijkt haar aan en zegt niks.En eet zijn ei rustig op." Je hebt Bert weer vanavond,om er een beetje in te rollen."
Wil je me nu de melk geven"? vraagt hij dan.
Jorinde geeft hem de melk aan eet haar ei vlug op."Waar zijn Kayra en Suze?"
Hij zucht."hoe moet ik dat weten?"
Jorinde haalt haar schouders op ."ik ga maar even stofzuigen.." Zegt ze.
Dylan knikt,"is goed het is hier erg stoffig aan het worden zoals je kunt zien.
ik ga zo joggen dus als je me niet kan vinden weetje waar ik ben."
Jorinde loopt naar het bijkamertje beneden en pakt de stofzuiger uit de kast.Ijverig en oplettend begint ze alle hoeken van het huis te stofzuigen.Slaapkamers,keukens,woonkamers zelfs de badkamers slaat ze niet over!.Maar niks wijst op een geheime ingang.Moe gaat ze in het bijkamertje tegen de kast van de stofzuiger.Ze speelt wat met de rafeltjes van hetk leed.Die heb ik nog niet uitgeklopt.Ze rolt het klee dop.Tot haar grote verbazing zit daar een luik.Ze trekt er zachtjes en voorzichtig aan.Er gaat een trap naarb eneden en die volgt ze.Ze komt in een grote ruimte het is er kil en er staat een bureau.En 2 stoelen.Ze gaat ahcter het bureau zitten.En ligt een map met papieren en die opent ze.Er zitten allemaal dossies in van meiden van haarl eeftijd.het vreemdste is dat ze er bij allemaal : VERKOCHT staat.
dan vind ze haar eigen dossier..bij haar staat er BIEDEN..Ze raakt in paniek en laat alle blaadjes vallen.Dan hoort ze voetstappen.Zo snel als ze kan propt ze de papieren terug in de map.En schuilt ze in een donkere hoek..Krakend gaat het luik open..piepende geluiden hoort ze samen met velen voetstappenZe maakt zich zo klein mogelijk en is bang.
Dylan loopt de kamer binnen hij gaat achter zijn bureau zitten.Er komt een meisje zitten maar ze ziet het niet goed.Het meisjes rug is naar haar toegedraait.
"laat me met rust Dylan!" Ik had je nooit moeten geloven!En nu heb je mijn vriendin ook zeker te pakken!"
"Maak je gene zorgen lieve schat:""je houd toch van me?" Hij stapt naar haar toe.en geeft haar een klap!!
Het meisje huilt,"wat wil je van me Dylan!!"
Ik ..?"ik wil niks meer van jou,ik heb je gegeven aan een ander je verhuist morgen al naar Finland."
FINLAND::!!!? roept het meisje en ze huilt"ik wil gewoon terug naar mijn ouders!!"
"Zwijg" Zegt hij en hij duwt haar van de stoel af.Hij neemt haar mee naar boven.En heel stiletjes als hij weg is komt de bange Jorinde weer te voorschijn.Ze trilt.Ze loopt de trap heel stilletjes op.
Wat is er aan de hand denkt ze.Ze voelt zich niet meer vielig.ze kan toch weglopen?!Als ze het luik opent.Staat Dylan daar.Zo zo...en wie hebben we daar?
Zijn gezicht word rood en hij trekt Jorinde aan ahar arm omhoog."Ik hou niet zo van nieuwscheirige meisjes!!"
HIJ knijpt haar en trekt haar mee het kamertje uit.Dan staat Jorinde stil...ze ziet een auto wegrijden..maar een foto van haar en iris ligt samen met ene handtasje o pde grond.
"Het was IRIS!!" Gilt Jorinde zo hard als ze kan!

dniejs_xx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 17:57

meer meer!!!

Amy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 18:00

Woow, erg spannend, zeker dat Iris naar Finland moet!
Ben benieuwd hoe ze zich hieruit gaat redden.

RedFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 18:52

Het word steeds spanneder ik blijf het volgen

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 21:03

oooh wat spannend:P ooh schrijf gauw verder het is zo mooi:P en zo spannend dat je gelijk meer wild lezen:D ik hoop op een gauw vervolg:P maar dat geld voor iedereen wel denk ik

Mleen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:54

wnnr komt er meer? Ik zit nog steeds te wachte

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:57

ik ook en heb wel zin in het volgende stukje, we wachten al best wel een poosje maar als je er geen tijd voor hebt snap ik het ook wel maar ja iedereen hier wil denk ik wel weer een stukje
(dit moet je zeker niet verkeerd opvatten)

meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:18

nee, juist als een compliment!

GEFELICITEERT!!!!!
je hebt er een fan bij!!

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:33

haha geen fan erbij ik was ha een fan haha maar ja ik heb wel zin in het volgende stukje jij ook neem ik aan

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:38

I want more and more and more !! t0e laat ons niet langer wachten !!

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 22:47

ik ben die fan

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 23:07

en j gaat wel heel snel door het verhaal heen trouwens hoor! doe het eens wat rustiger aan, shrijf het wat meer als een boek o.i.d, wordt het verhaal alleen maar mooier door!

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 14:02

Oke ik ga er zo snel mogelijk aan beginnen

justabokker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 14:21

Wat een goed geschreven verhaal, soms wat typefouten maar voor de rest je wilt echt graag dat er meer is. Echt heel goed !! groetjes More more !!

Lars_power

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 14:41

Nieuwe stuk kan weer herkent worden aan de kleur!
orinde kleed zich vlug aan en rent de trap af naar beneden.Want ze gaat met Suze 'spullen' kopen die ze vanavond nodig heeft.Ze stappen in een donkergroene mercedes."Mocht ik van Dylan lenen hoor" Suze kijkt vrolijk.Jorinde kijkt voorzicht uit."Dus jij bent ook.." ,"Jep",Zegt Suze : "Een prostituee"
Dus ze studeren helemaal niet denkt Jorinde.
Even verderop ligt een dorp.Suze parkeert de auto en ze lopen naar een winkel toe aan het einde van de straat.Deze straat doet haar denken aan thuis...die lange winkelstraat..Waar alles begonnen is.
Ze stappen de winkel binnen en Jorinde moet van Suze wat kleren passen."Regel 1 : Draag blote korte kleren "
"Regel 2 ; doe het altijd veilig,ga aan de pil " Dan blijft het stil."En regel 3 dan?" Vraagt Jorinde twijfelend."Die is er niet" ze halen wat voorbehoedsmiddelen en komen thuis met alles wat nodig is.

Diezelfde avond heeft ze een klant.het is een wat oudere man vertelt Dylan har in de auto.Hij houd haar hand vast en geeft haar een kus."je bent mooi" zegt hij tenslotte.
Jorinde stapt de auto uit en belt aan.Als de man open doet ziet ze hoe de mercedes van haar vriend wegrijdt.De man stelt zich voor als Bert.Een 50tiger weduwenaar en heeft een drukkerij.
Hij is erg vriendelijk.Maar na een kwartier praten wilt hij de boel wat versnellen en neemt hij Jorinde mee naar zijn slaapkamer.Wat het volgende halfuur gebeurd wil Jorinde vergeten.Het deed pijn en ze huilde de hele tijd.Hoe kon het ooit zover zijn gekomen?!Als Dylan haarop komt halen zegt ze niks.Dylan zwijgt tot hij de auto parkeert voor het huis.
"denk je dat ik dit gewilt heb Jorinde?" Ze kijkt hem aan en haar wenkbrauwen fronsen."Ik anders?","ik doe dit voor jou hoor!!Voor ONS!"Dylan houd haar vast en neemt har mee naar boven"Ga maar douchen.,ik moet nog wat doen dus blijf maar niet op voor me.Hij kust haar en loopt weer naar beneden.Als Jorinde onder de douche staat hoort ze zijn auto wegrijden,ze heeft zich al tig keren met zeep gewaasen maar nog voelt ze zich vies.Ze mist haar ouders en zusje.Haar familie.Als ze gedouchet heeft loopt ze naar de beneden verdieping.Ze verveelt zich en vraagt zich af of Kayra er nu wel is.
Ze ziet Suze met een huilende Kayra op de bank zitten.De huilende jonge vrouw kijkt Jorinde schamend aan.Jorinde schrikt...het oog van Kayra is blauw en op haar benen zitten blauwe plekken en striemen.
Jorinde loopt naar het 2tal toe en houd ze vast.Zo opeens..Ze houd ze wel 10 minuten vast,wel 20...Maar loslaten kan ze niet...
Een tijdje later neemt Suze haar mee naar een bijkamertje achter de keuken."Er zijn dingen die je niet weet Jorinde...Van Dylan..","het is te vroeg om het je nu al te vertellen,misschien kom je er zelf wel achter.Maar pas op voor hem.."
Jorinde vind het maar vreemd en is eigelijk woedend wie denkt Suze wel niet dat ze is!Ze loopt weg en zegt Kayra gedag.Loopt de trap op naar boven en ploft op bed neer.
De volgende dag is het half 12 als ze wakker word.Ze strekt zich uit en hoort Dylans' stem schreeuwen.Ze zoekt het huisdoor maar kan hem niet vinden.Is ze gek aan het worden?
Dan gaat ze het bijkamertje in knielt neer en legt haar hoof dtegen de grond.Het geschreeuw komt van onder de vloer!
..M..maar dat betekend dus..zegt Jorinde zacht.
Dat er nog een kelder is!Maar ze heeft nooit ene trap of deur gevonden die naar beneden leid.
ALs ze nu gaat zoeken valt het veel te veel op.Ze gaat naar boven.Bakt een eitje voorhaar en dylan.En zwijgt.En dan opeens staat Dylan achter haar."zo zo nu pas wakker?"
Jorinde bloost.."eh..Ja,ik heb een eitje ovor je gebakken.""Waar was je eigelijk Dylan?"
Dylan kijkt haar aan en zegt niks.En eet zijn ei rustig op." Je hebt Bert weer vanavond,om er een beetje in te rollen."
Wil je me nu de melk geven"? vraagt hij dan.
Jorinde geeft hem de melk aan eet haar ei vlug op."Waar zijn Kayra en Suze?"
Hij zucht."hoe moet ik dat weten?"
Jorinde haalt haar schouders op ."ik ga maar even stofzuigen.." Zegt ze.
Dylan knikt,"is goed het is hier erg stoffig aan het worden zoals je kunt zien.
ik ga zo joggen dus als je me niet kan vinden weetje waar ik ben."
Jorinde loopt naar het bijkamertje beneden en pakt de stofzuiger uit de kast.Ijverig en oplettend begint ze alle hoeken van het huis te stofzuigen.Slaapkamers,keukens,woonkamers zelfs de badkamers slaat ze niet over!.Maar niks wijst op een geheime ingang.Moe gaat ze in het bijkamertje tegen de kast van de stofzuiger.Ze speelt wat met de rafeltjes van hetk leed.Die heb ik nog niet uitgeklopt.Ze rolt het klee dop.Tot haar grote verbazing zit daar een luik.Ze trekt er zachtjes en voorzichtig aan.Er gaat een trap naarb eneden en die volgt ze.Ze komt in een grote ruimte het is er kil en er staat een bureau.En 2 stoelen.Ze gaat ahcter het bureau zitten.En ligt een map met papieren en die opent ze.Er zitten allemaal dossies in van meiden van haar leeftijd.het vreemdste is dat ze er bij allemaal : VERKOCHT staat.
dan vind ze haar eigen dossier..bij haar staat er BIEDEN..Ze raakt in paniek en laat alle blaadjes vallen.Dan hoort ze voetstappen.Zo snel als ze kan propt ze de papieren terug in de map.En schuilt ze in een donkere hoek..Krakend gaat het luik open..piepende geluiden hoort ze samen met velen voetstappenZe maakt zich zo klein mogelijk en is bang.
Dylan loopt de kamer binnen hij gaat achter zijn bureau zitten.Er komt een meisje zitten maar ze ziet het niet goed.Het meisjes rug is naar haar toegedraait.
"laat me met rust Dylan!" Ik had je nooit moeten geloven!En nu heb je mijn vriendin ook zeker te pakken!"
"Maak je gene zorgen lieve schat:""je houd toch van me?" Hij stapt naar haar toe.en geeft haar een klap!!
Het meisje huilt,"wat wil je van me Dylan!!"
Ik ..?"ik wil niks meer van jou,ik heb je gegeven aan een ander je verhuist morgen al naar Finland."
FINLAND::!!!? roept het meisje en ze huilt"ik wil gewoon terug naar mijn ouders!!"
"Zwijg" Zegt hij en hij duwt haar van de stoel af.Hij neemt haar mee naar boven.En heel stiletjes als hij weg is komt de bange Jorinde weer te voorschijn.Ze trilt.Ze loopt de trap heel stilletjes op.
Wat is er aan de hand denkt ze.Ze voelt zich niet meer vielig.ze kan toch weglopen?!Als ze het luik opent.Staat Dylan daar.Zo zo...en wie hebben we daar?
Zijn gezicht word rood en hij trekt Jorinde aan ahar arm omhoog."Ik hou niet zo van nieuwscheirige meisjes!!"
HIJ knijpt haar en trekt haar mee het kamertje uit.Dan staat Jorinde stil...ze ziet een auto wegrijden..maar een foto van haar en iris ligt samen met ene handtasje o pde grond.
"Het was IRIS!!" Gilt Jorinde zo hard als ze kan!

Dylan knijpt haar keel samen." Hoe mooi je ook bent,je vriendinnetje had net wat meer pit dan jou"
Jorinde grijpt naar haar keel en maakt stikkende geluiden.Ze huilt ze kan niet geloven wat er allemaal gebeurt.Als ze echt begint te denken dat Dylan haar vermoordt laat hij haar los.
Ze zakt in elkaar op de vloer en houd haar handen voor haar gezciht." Ik geloofde in je Dylan!!" snikt ze."Je gebruikt me gewoon!Hoe kon je nou!!"
Het liefst wil ze hem aanvallen,nee liever wil ze terug naar dat parkje en had ze maar een omweg gemaakt ofzo!
"Als je nog een keer zo irritant doet,dan zwaait er wat !"zegt Dylan,"Nee weetje wat?Ik zet je volgende week gewoon ZELF op het vliegveld schatje "
"Lekker naar Pearl toe..oh je wist het nog niet maar met die achterlijke namen van jullie kan ik geen wijf verhuren." Iris heet Pearl..hmm"
Dylan neemt haar mee naar de slaapkamer."Jij gaat Bella heten."
IK HEET JORINDE!!Schreeft ze en ze gaat op het bed ligen in een krampachtige houding.Suze komt op het geluid af.."Dylan wat heb je met haar gedaan!!","Haar hele keel is rood!!"
MAar Suze word echter weggeslagen de kamer uit.Dylan volgt Suze dan,doet de slaapkamerdeur op slot en begint naar het arme meisje te schreeuwen.
Jorinde bibbert,ze wilt naar huis.Misschien...denkt ze..Misschien als ik heel erg mijn best doe,dat hij me dan laat gaan?
Dat ik goed gedrag heb getoont ofzo?
Ze gaat achter het bureau zitten en kijkt in de spiegel..Haar ogen zijn rood en haar keel ook.Ze ziet bleek.vroeger was ik een mooi lief meisje...nu lijk ik op een heks
Ze doet wat make-up op en huidkleurige rouge.Ze kijkt naar haar buik,ze word echt dik..."Ze.ze zal toch niet zwanger zijn??"
Ze heeft het altijd veilig gedaan enzo..maar..die ene keer met Dylan dus niet...
Ze slaat haar handen voor haar gezicht van schrik..Nee kan niet...vorige week was ik nog gewoon ongesteld..toch?of was dat die week daarvoor?Of die week daarweer voor..
Nja het zal wel..Ze gaat tegen de muur aan zitten.Ontspan je nou eens....Maar ze blijft aan haar mogelijke zwangerschap en aan haar familie denken..Misschien zoekt de politie haar wel??!!!
Ongeveer een halfuur later moet ze zich v an Dylan aankleden.Ze heeft een nieuwe klant.Kevin ,een 29 jarige vader met al 5 kinderen!!
Dat word wat denkt ze.Als Dylan jorinde afzet loopt hij mee naar de deur..Luister Bella,Kevin is een drugsdealer..dus kijk uit.Hij belt aan.
En jawel...als ze ongeveer een halfuur binnen is bied Kevin haar wat aan..En ze neemt het aan...ze voelt zich heel anders,heel vrij..niet normaal gewoon
Kevin maakt geen "Gebruik" van haar...hij ligt op de grond...hij heeft te veel genomen.Maar Jorinde merkt het niet.Ze doezelt weg......
Ze word wakker door allemaal sirenes.Ze ligt op een brancard en er lopen mensen om haar heen.Door het ambulance personeel word ze naar buiten gedragen.Ze ziet de auto van Dylan staan.
Heel snel gaat alles want zodra ze in de ambulance is rijden ze weg.Met gierende Sirenes..
Een andere ambulance rijdt voor hun.Ze hoort mensen tegne haar praten en ze krijgt een slang in haar mond...
"We moeten nu meteen haar buik leegpompen Frederique!!!"Hoort ze even...van de gedachte wordt ze misselijk en de slang doet pijn...ze doet haar ogen maar dicht.

Tuuuuuut,tuuuuuuuuuuut ze wordt wakker,en ziet zo'n machine staan waar zo'n lijn van je hart loopt...ze weet niet meer hoe het heet.Er zitten wat slangetjes in haar pols.Van de schrik gaat ze snel rechtopzitten.Het trekt aan de slangetjes en dat doet pijn.Ze ziet Dylan in de hoek op een stoel zitten.Hij zegt niks en staart haar aan.Een vrolijke ronde zuster komt binnen."Zo meis dat heb je niet slim gedaan he!""maar gelukkig komt alles goed met jullie!"Jorinde slikt even.De zuster vervolgt haar verhaal."Bella wat het he?"De zuster knikt even naar Dylan.
"Bella je hebt geboft.jij en je kindje hebben het overleefd,maar hoe haal je het in je hoofd om als je zwanger bent een overdosis te nemen?"'Die man wie je vergezelfde die is dus overleden,de vader van je kindje of niet ?"
Dylan vervalt : "nee dat ben ik natuurlijk!!"
De zuster fronst: "excuus maar je krijgt een gezonde dochter ,je bent al aardig ver he? Al 4 maandjes"
"Oja..heb je die overdosis genomen..omdat je van het kindje af wilde meis?"De zuster gaat aan haar bed zitten.Jorinde schud haar hoofd..alles overvalt haar op dit moment,wat gebeurd er!!

TopLadyI

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 14:45

Zooo super mooi zeg!
erg mooi onderwerp ook

PoelieWoelie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:52

Als ik eerlijk moet zijn vind ik het heel slecht
Ik vind dat het veel te veel "en toen dit, en toen dat" is. Ook wordt haar reactie op schokkende nieuwtjes niet goed beschreven. Ik bedoel, wat zou jij doen als je hoorde dat je de prostitutie in moest? Zou jij je dan al niet gebruikt voelen? En dat weglopen van huis gaat ook wel heel snel..
En er zitten vrij veel typfoutjes in, probeer die eruit te halen..
Ik vind de loop van het verhaal wel goed, goed onderwerp maar wel moeilijk lijkt mij. Ik ga het volgende stuk wel lezen maar als dat niet beter is ga ik het niet meer volgen..
Sorry voor het commentaar, maar ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Succes verder

Faux

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 18:50

t is opzich wel leuk, maar vind t beetje irri lezen met al die tiepfouten en het verhaal is zo standaard..sorry

_zwikkie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 19:10

ik vind het een mooie verhaal ga zo door

Lars_power

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-05 19:20

LauraMc schreef:
Als ik eerlijk moet zijn vind ik het heel slecht
Ik vind dat het veel te veel "en toen dit, en toen dat" is. Ook wordt haar reactie op schokkende nieuwtjes niet goed beschreven. Ik bedoel, wat zou jij doen als je hoorde dat je de prostitutie in moest? Zou jij je dan al niet gebruikt voelen? En dat weglopen van huis gaat ook wel heel snel..
En er zitten vrij veel typfoutjes in, probeer die eruit te halen..
Ik vind de loop van het verhaal wel goed, goed onderwerp maar wel moeilijk lijkt mij. Ik ga het volgende stuk wel lezen maar als dat niet beter is ga ik het niet meer volgen..
Sorry voor het commentaar, maar ik hoop dat je wat aan mijn tips hebt! Succes verder

Hierboven staat ook alles vermeld.Ik typ nogal snel en dan gaan die fouten erin heb geen spellingscontrole erop zitten en weetje.Er zijn zoveel meiden die dit hebben meegemaakt!!
Die dit echt doen!!!en wooow dat je hem super slecht vond hoeft er ook nou niet perse bij