nu allemaal wachten op een verhaaltje bij medisch , ik dnek dat het paard zich een beetje overstrekt , dan moet zeer doen JE MISHANDELD JE PAARD IK GA DE KRANT BELLEN
Whahaha, ik vind het ge-wel-dig!!! *ligt onder de tafel van het lachen * vooral die strekfoto, zo hey, die gooit de benen letterlijk om de oren bij het strekken
uuh dat voorbeen waar gaat dat heen?:P lijkt wel de mislukte kant van de spaanse pas hahahaha... erg grappige foto's lekker makkelijk he zo bewerkingsprogramma...
*valt van der stoel* *staat weer op* *gaat weer zitten* *probeert op adem te komen* *probeert serieus te doen* *probeert één woord uit der mond te krijgen*
GEWELDIG
whaaaaaaah ligt er hier een dubbel joh! vooral die laatste foto met dat gestrekte beentje maakt het helemaal af! ga je nu ook springen met hem?
Whahahaha, super hoor! Kan ik je niet een keer inhuren? Misschien kun je het oot ook leren, hahaha Echt super leuk gedaan! Enne....nog veel succes met je trainingen bij Anky!
Volgende keer grand prix wacht ik nog even mee, nog even de uitgestrekte draf doortrainen, hij moet zn benen nog wat hoger opgooien denk ik =p Jullie zien me wel weer verschijnen bij de Olympische Spelen in 2008!
ojee ojee...je maakt me aan het huilen whaha kom echt niet meer bij van het lachen...werkelijk WHAHAHA hoe kom je erbij? Vooral deze reactie van je maakte me helemaal gek: hij moet zijn benen nog wat hoger optillen geloof ik Tja toen kwma ik echt niet meer bij....ondertussen ligt hier een oceaan van tranen Waaah ik kwam gewoon echt NIET meer bij.. Suc-6 volgende keer he dan uhmm moet je maar eens kijken of die hem nog wat hoger kan optillen